استراتژی های بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

آموزش استراتژی های پاکت آپشن PocketOption

بروکر معاملاتی پاکت آپشن PocketOption این امکان را برای شما فراهم می‌کند که شما از انواع استراتژی ها در این بروکر استفاده کنید. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید هر استراتژی که با آن راحت هستید را به کار بگیرید تا سودآوری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از ورود به حساب واقعی پاکت آپشن، حتما از طریق حساب دمو پاکت آپشن استراتژی های خود را امتحان کنید و آن را تمرین کنید تا در سودآوری با آن مهارت کسب کنید و سرمایه خود را در معرض خطر قرار ندهید.

در این مطلب به استراتژی های پاکت آپشن سودآور می‌پردازیم که شما می‌توانید به راحتی آنها را در پلتفرم پاکت آپشن به کار بگیرید و طبق قوانین آن به سودآوری بپردازید. فراموش نکنید که شما باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن نیز داشته باشید تا سرمایه خود را از ضرر محافظت کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????استراتژی های معاملاتی پاکت آپشن ابزارهای لازم برای استراتژی
????استراتژی توربو Turbo میانگین متحرک ها و اسیلاتور Awesome
????استراتژی شکار Hunting اندیکاتور تمساح Alligator
✨استراتژی تغییر جهت Reversal میانگین متحرک همگرا واگرا MACD، میانگین متحرک ساده SMA و باندهای بولینگر
????استراتژی فراکتال Fractal اندیکاتور فراکتال Fractal
????استراتژی Power Trend قدرت ترند شاخص قدرت نسبی RSI

استراتژی باینری آپشن توربو پاکت آپشن

استراتژی توربو پاکت آپشن می‌تواند به طور قابل توجهی زمان معامله را کاهش دهد و سودآوری معاملات شما را افزایش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانیه امکان سودآوری در این قراردادهای کوتاه مدت پاکت آپشن فارسی وجود دارد.

نکته مهم این است که به طور موثری یاد بگیرید که چگونه از این استراتژی در سایت بروکر PocketOption بهره بگیرید و جهت قیمتی در یک دقیقه را مشخص کنید. با این حال استراتژی توربو دارای ضعف‌ هایی است.

برای مثال، این استراتژی به نویز بازار پاکت آپشن حساس است چون معامله در بازه زمانی بسیار کمی انجام می‌شود. برای از بین بردن نویز، معامله گران توربو آپشن، از چندین اندیکاتور پاکت آپشن به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه سودآوری با استراتژی Turbo پاکت آپشن

استراتژی توربو از دو اندیکاتور تکنیکال که در پلتفرم پاکت آپشن در دسترس است بهره می‌گیرد:

  • میانگین متحرک: این اندیکاتور جهت قیمت اصلی بازار را نشان می‌دهد.
  • اسیلاتور Awesome: این اندیکاتور پاکت آپشن قدرت تغییرات قیمتی را نشان می‌دهد.

ایده مقدماتی استراتژی توربو این است که بر اساس تغییر جهت های ترند معامله کنید. به همین دلیل است که پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن ما به اسیلاتور Awesome نیاز داریم تا سیگنال را تایید کنیم. بر روی دکمه مربوطه کلیک کنید و اندیکاتور را با تنظیمات پیش فرض فعال کنید.

در یک صفحه جداگانه زیر چارت اصلی یک هیستوگرامی مشاهده خواهید که در نقطه صفر تقسیم شده است. در این حالت ما به سه میانگین متحرک نیاز داریم تا یک سیگنال برای خرید ایجاد کند: میانگین متحرک نمایی 25، میانگین متحرک نمایی 18 و میانگین متحرک وزنی 7.

دو میانگین متحرک نمایی EMA را با رنگ زرد ثبت کنید و میانگین متحرک وزنی WMA را با رنگ قرمز. حالا از کندل استیک ‌های ژاپنی پاکت آپشن استفاده کنید و بازه زمانی را بر روی 30 ثانیه قرار دهید.

حالا زمانی که خط قرمز رنگ هر دو خط زرد رنگ را در یک جهت قطع کند، این سیگنال برای خرید محسوب می‌شود. تاییدیه این سیگنال در صورتی رخ می‌دهد که اسیلاتور Awesome از یک سمت هیستوگرام به سمت دیگر حرکت کند.

دو راه برای معامله باینری آپشن دارید. در صورتی که WMA از هر دو EMA از پایین به بالا عبور کند و هیستوگرام از منفی به مثبت عبور کند، به سراغ آپشن Call بروید. در صورتی که WMA از هر دو EMA از بالا به پایین عبور کند و هیستوگرام از مثبت به منفی عبور کند، آپشن Put را انجام دهید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی شکار Hunting پاکت آپشن

در معاملات پاکت آپشن فارسی شما به راحتی می‌توانید موجودی حساب خود را در یک شب دو برابر کنید یا اینکه کل موجودی خود را تنها در چند ساعت از دست دهید؛ مخصوصا اگر به مارجین یا اهرم پاکت آپشن دسترسی داشته باشید.

معامله گران باتجربه استفاده از اهرم را برای خود محدود می‌کنند و هیچوقت زیر بار ریسک بزرگی نمی‌روند و سعی می‌کنند روند معاملاتی خود را پیچیده نکنند.

استراتژی شکار نیز در وب سایت رسمی پاکت آپشن قابل پیاده‌سازی است و استراتژی بسیار ساده‌ای است که تنها با یک چارت قیمتی و یک اندیکاتور از بین اندیکاتورهای پاکت آپشن امکان سودآوری دارد.

ابزار لازم برای استراتژی شکار پاکت آپشن

شما تنها نیاز به یک چارت قیمتی و یک اندیکاتور تمساح یا Alligator دارید. همانطور که می‌دانید،‌ طبیعت تمساح‌ها این است که شکارچیان مهاجمی باشند که برای غذای خود کمین می‌کنند. اندیکاتور تمساح یک ابزار تحلیل تکنیکال پاکت آپشن است که از میانگین متحرک های روان شده یا Smoothed بهره می‌گیرد.

این اندیکاتور از سه میانگین متحرک با دوره ‌های 5، 8 و 13 استفاده می‌کند. میانگین متحرک ها به ترتیب آرواره، دندان و لب‌های تمساح را تشکیل می‌دهند. این اندیکاتور یک رابطه همگرا واگرا را اعمال می‌کند تا سیگنال های معاملاتی در پلتفرم پاکت آپشن ایجاد کند.

قانون اصلی معامله در این استراتژی این است که وقتی تمساح در حال شکار است به معامله بپردازید. بنابراین پس از ثبت نام در سایت بروکر پاکت آپشن این مورد را فراموش نکنید.

استراتژی معاملاتی تغییر جهت پاکت آپشن

تغییر جهت ها یا Reversals عضوی جدایی ناپذیر در بازارهای مالی هستند. قیمت ها همیشه در یک نقطه تغییر جهت می‌دهند و در طول زمان شاهد تغییر جهت های صعودی و نزولی خواهیم بود.

نادیده گرفتن نقاط تغییر جهت باعث می‌شود ریسک پاکت آپشن بیشتری را به جان بخرید. زمانی که یک تغییر جهت شروع به ظهور می‌کند، در ابتدا مشخص نیست که این یک تغییر جهت است یا صرفا یک عقب ‌نشینی قیمتی.

زمانی که مشخص می‌شود با یک تغییر جهت سر و کار داریم ممکن است قیمت حرکت قابل توجهی کرده باشد و باعث ضرر بزرگ یا از بین رفتن بخش بزرگی از سرمایه در پاکت آپشن شود.

قانون اصلی تغییر جهت ها این است که در جهت تغییر قیمت به خرید بپردازید. این روند برای باینری آپشن در پاکت آپشن ایده‌آل است چون تراکنش ها را می‌توان در بازه های زمانی کوتاه با سیگنال های متعدد انجام داد.

این استراتژی بر پایه سه اندیکاتور پاکت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهای بولینگر، میانگین متحرک همگرا واگرا MACD و میانگین متحرک ساده SMA.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه پیاده‌سازی استراتژی تغییر جهت PocketOption

برای پیاده ‌سازی و اعمال استراتژی تغییر جهت، یک چارت کندل استیک در پاکت آپشن فعال کنید و به سراغ معامله نمادهای پر نوسان مانند دلار آمریکا یا معامله کریپتوکارنسی ها در پاکت آپشن بروید.

برای تنظیم اندیکاتورهای پاکت آپشن از این موارد استفاده کنید:

  • تنظیمات پیش فرض برای اندیکاتور میانگین متحرک همگرا واگرا MACD
  • استفاده از دوره 22 و انحراف 2 برای باندهای بولینگر
  • استفاده از دوره 10 برای اندیکاتور میانگین متحرک ساده

متخصصان این استراتژی توصیه می‌کنند که از یک بازه زمانی 15 دقیقه‌ای برای استراتژی تغییر جهت در پاکت آپشن استفاده کنید. شما می‌توانید با این موارد شروع به کار با این استراتژی و سودآوری در بروکر پاکت آپشن کنید و سپس پارامترها را بر اساس نتایجی که دریافت کردید تغییر دهید.

پس از تنظیم کردن استراتژی در بازه زمانی 15 دقیقه منتظر حرکت ناگهانی باشید. همان لحظه‌ای که چندین کندل در چارت پاکت آپشن ظاهر شد، به یک بازه زمانی کوتاه‌تر (5 دقیقه) جابه‌جا شوید.

زمانی که در سایت رسمی بروکر PocketOption کندل‌ها در بالای باندهای بولینگر به سمت بالا حرکت می‌کنند، به سراغ آپشن Call بروید. همینطور قیمت باید از میانگین متحرک 10 به سمت بالا بازگردد و چارت MACD بالاتر از سطح صفر باشد.

زمانی که کندل ‌ها در پایین باندهای بولینگر به سمت پایین حرکت می‌کنند،‌ به سراغ آپشن Put بروید. همینطور قیمت باید از میانگین متحرک 10 به سمت پایین بازگردد و چارت MACD پایین‌تر از سطح صفر باشد.

استراتژی فراکتال Fractal پاکت آپشن

اندیکاتور فراکتال که توسط بیل ویلیامز Bill Williams معرفی شده است در واقع اندیکاتوری است که هدفش تشخیص نقاط تغییر جهت صعودی یا نزولی است. این اندیکاتور با پیکان هایی این نقاط را علامت می‌زند.

اندیکاتور فراکتال ویلیامز به معامله گران پاکت آپشن کمک می‌کند تا تشخیص دهند قیمت به کدام جهت حرکت خواهد کرد. ویلیامز پیشنهاد کرده است از فراکتال و اندیکاتور تمساح به همراه یکدیگر استفاده شود.

اگر فراکتال بالاتر از دندان تمساح باشد این یک سیگنال خرید است و اگر فراکتال پایین تر از دندان تمساح باشد این سیگنالی برای فروش محسوب می‌شود. اندیکاتور فراکتال در ترمینال پاکت آپشن به صورت استاندارد در دسترس است و نیازی نیست آن را از جای دیگری دانلود کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی ترند قدرت Power Trend پاکت آپشن

سیستم ترند قدرت تنها از یک اندیکاتور به نام شاخص قدرت نسبی یا RSI استفاده می‌کند. شاخص قدرت نسبی یک اندیکاتور تکنیکال است که در تحلیل بازارهای مالی پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

این اندیکاتور قدرت تاریخی یا ضعف های یک نماد معاملاتی یا بازار را بر اساس قیمت های بسته شدن یک دوره معاملاتی، بر روی چارت پاکت آپشن به تصویر می‌کشد. این اندیکاتور را با قدرت نسبی اشتباه نگیرید.

اندیکاتور RSI به عنوان یک اسیلاتور (یک خط گراف که بین دو حد حرکت میکند) و می‌توانید از 0 تا 100 قرار بگیرد. تفسیر سنتی از این اندیکاتور این باور را ایجاد کرده است که مقادیر 70 و بیشتر نشان دهنده شرایط اشباع از خرید است. در طرف دیگر مقادیر 30 و کمتر نشان‌دهنده شرایط اشباع از فروش در سایت اصلی بروکر پاکت آپشن است.

با این حال در استراتژی ترند قدرت ما از این اندیکاتور به شکل دیگری استفاده می‌کنیم. معامله گران مشاهده کرده‌اند که این اندیکاتور حرکت قیمتی را دنبال می‌کند: اگر یک ترند صعودی وجود داشته باشد، خط سیگنال RSI به بالا حرکت می‌کند. حداکثرهای شاخص قدرت نسبی ابزار اضافه‌ای برای تفسیر بازار محسوب می‌شود.

نحوه معامله با استراتژی ترند قدرت PocketOption

یک مفهوم مرتبط با استفاده از سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش این است که بر روی سیگنال های معاملاتی پاکت آپشن و تکنیک هایی که ترند را تایید می‌کند،‌ تمرکز کنیم.

به عبارت دیگر، استفاده از سیگنال های صعودی در زمانی که قیمت در یک ترند صعودی است و استفاده از سیگنال های نزولی در زمانی که قیمت در ترند نزولی است. این باعث می‌شود از بسیاری از هشدارها و سیگنال های اشتباهی که RSI می‌تواند ایجاد کند در امان باشیم.

در استراتژی ترند قدرت زمانی که یک شکست در شاخص قدرت نسبی از سمت پایین به بالا ایجاد می‌شود، به سراغ آپشن Call پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن می‌رویم. از طرف دیگر، زمانی که یک شکست در شاخص قدرت نسبی از سمت بالا به پایین ایجاد می‌شود به سراغ آپشن Put می‌رویم.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

سوالات متداول استراتژی های بروکر پاکت آپشن

بهترین استراتژی در بروکر پاکت آپشن کدام است؟

پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن می‌توان انواع استراتژی ها را به کار گرفت و از طریق آنها سودآوری کرد. چیزی که مهم است بدانید بهترین استراتژی برای همه وجود ندارد و هر فردی با توجه به سبک معاملاتی خود، سرمایه‌ای که دارد و شرایط خود،‌ می‌تواند بهترین استراتژی را برای خود پیدا کند.

سریعترین استراتژی پاکت آپشن چیست؟

استراتژی توربو پاکت آپشن می‌تواند به طور قابل توجهی زمان معامله را کاهش دهد و سودآوری معاملات شما را افزایش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانیه امکان سودآوری در این قراردادهای کوتاه مدت پاکت آپشن فارسی وجود دارد. به منظور اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

شاخص قدرت نسبی پاکت آپشن چیست؟

شاخص قدرت نسبی یک اندیکاتور تکنیکال پاکت آپشن است که در تحلیل بازارهای مالی پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود. این اندیکاتور قدرت تاریخی یا ضعف های یک نماد معاملاتی یا بازار را بر اساس قیمت های بسته شدن یک دوره معاملاتی، بر روی چارت پاکت آپشن به تصویر می‌کشد. این اندیکاتور را با قدرت نسبی اشتباه نگیرید.

برای استراتژی تمساح از کدام ابزار استفاده کنیم؟

شما تنها نیاز به یک چارت قیمتی و یک اندیکاتور تمساح یا Alligator دارید. همانطور که می‌دانید،‌ طبیعت تمساح‌ها این است که شکارچیان مهاجمی باشند که برای غذای خود کمین می‌کنند. اندیکاتور تمساح یک ابزار تحلیل تکنیکال است که از میانگین متحرک های روان شده یا Smoothed بهره می‌گیرد.

در استراتژی تغییر جهت از کدام اندیکاتورها استفاده می‌کنیم؟

این استراتژی بر پایه سه اندیکاتور پاکت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهای بولینگر، میانگین متحرک همگرا واگرا MACD و میانگین متحرک ساده SMA. برای پیاده‌سازی و اعمال استراتژی تغییر جهت، یک چارت کندل استیک در پاکت آپشن فعال کنید و به سراغ معامله نمادهای پر نوسان مانند دلار آمریکا یا معامله رمزارز ها در پاکت آپشن بروید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: پاکت اپشن معتبر , بررسی بروکر های باینری , روش شارژ ریالی , حداقل شارژ حساب پاکت اپشن , حساب ازمایشی پاکت اپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: