اشتباهات رایج در معاملات پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

❗انواع اشتباهات در معامله پاکت آپشن????

معامله گران تازه کار معمولا پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، دچار اشتباهات پرتکراری می‌شوند که باعث می‌شود سرمایه آنها از دست برود و دیگر اشتیاق زیادی به معامله در پلتفرم پاکت آپشن نداشته باشند.

این اشتباهات معمولا از قبل قابل پیش‌بینی است و شما می‌توانید اقدامات لازم را برای جلوگیری از آنها انجام دهید. بنابراین در کنار استراتژی های پاکت آپشن برای سودآوری شما باید استراتژی هایی برای جلوگیری از ضرر و اشتباه در معاملات پاکت آپشن داشته باشید.

در این مطلب به اشتباهات رایج و اقداماتی که باعث ضرر شما در معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن می‌شود، می‌پردازیم و برای شما ترفندهایی را ارائه می‌کنیم تا سودآوری های شما توسط ضررهایتان از بین نرود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????اشتباهات رایج در پاکت آپشن میزان خطر ضرر در معامله
????عدم داشتن استراتژی مدیریت ریسک ریسک بسیار بالا
❗اعتماد به نفس پایین در معاملات ریسک متوسط
????حجم بالای سرمایه مربوط به هر معامله ریسک بالا
????معامله در خلاف جهت ترند بازار ریسک بالا
⚡معامله در بازه زمانی کوتاه ریسک متوسط

استراتژی معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما باید یک استراتژی مناسب در معاملات پاکت آپشن داشته باشید تا از ضرر کردن پرهیز کنید. در واقع شما می‌توانید این را یک ضرورت در نظر بگیرید. یک استراتژی در پاکت آپشن می‌تواند شامل زمان معاملاتی خاص و ترفندهایی برای اینکه چطور سرمایه خود را مدیریت کنید، باشید.

اگر شما به طور مکرر ضرر کردن را تجربه کنید، احتمالا به اندازه کافی بر روی استراتژی های پاکت آپشن خود کار نکرده‌اید. یا اینکه شاید به طور کلی استراتژی ندارید. روش های ارائه شده در پاکت آپشن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک تجربه روان با حداقل ضرر را برای شما فراهم کنند.

از موارد ضروری که باید در استراتژی باشد، می‌توان به نمادهای معاملاتی، قوانین مدیریت سرمایه پاکت آپشن و زمان های خاص معامله، اشاره کرد.

پس از این شما می‌توانید یک تاکتیک مناسب را طراحی کنید که شما را به سودآوری در بروکر پاکت آپشن می‌رساند. در غیر اینصورت حرفه معاملاتی شما در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به راحتی می‌تواند با ضررهای فراوان به پایان برسد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ریسک معامله پاکت آپشن???? انواع اشتباه پاکت آپشن ????معامله پر ریسک در بروکر PocketOption???? استراتژی های مدیریت سرمایه بروکر پاکت آپشن ⚡ بازه زمانی کوتاه پاکت آپشن

اعتماد به نفس معامله در بروکر پاکت آپشن

ضرر کردن جزوی عادی از روند معاملاتی است اما شما نباید اجازه دهید ضررهایتان تاثیر زیادی روی شما بگذارد و باعث ناامیدی در هنگام معامله در سایت رسمی بروکر PocketOption شود.

شاید شما به خوبی آموزش دیده‌اید و دانش زیادی در مورد بازارها و تحلیل تکنیکال دارید. با این وجود ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. به طور رایجی ممکن است فردی دانش بالایی داشته باشد اما عدم داشتن اعتماد به نفس باعث شود معامله گر خوبی در پاکت آپشن فارسی نشود.

تجربه معاملاتی نیز اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید دارای یک استراتژی پاکت آپشن مناسب باشید اما برای استفاده بهینه از آن باید به اندازه کافی تمرین کنید و در شرایط مختلف بازار از آن استفاده کنید.

ممکن است تجربه کنید که چیز عجیبی در سودآوری 300 و 400 دلاری با یک سرمایه هزار دلاری در یک هفته وجود ندارد. با این حال از همان ابتدا طمع نداشته باشید. هوشمندانه شروع کنید، تنها چند صد دلار سرمایه گذاری در پاکت آپشن کنید و ببینید چطور پیش می‌رود.

در ادامه بهتر است با گذشت زمان مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و همینطور دانش خود را برای ورود به سایت پاکت آپشن و استفاده حداکثری از آن بالا ببرید تا سودآوری قابل توجهی به دست آورید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حجم و سرمایه هر معامله در بروکر پاکت آپشن

مواقعی وجود دارد که شما اطمینان بالایی دارید که چه اتفاقی برای معامله‌تان رخ خواهد داد. شما می‌توانید اسم های زیادی روی این بگذارید، حس ششم یا شانس.

صرف نظر از نامش، شما به احساسات خود اطمینان دارید و تصمیم می‌گیرید که در معامله بعدی خود حجم بالایی از موجودی حساب بروکر پاکت آپشن خود را اختصاص دهید.

چنین رفتاری شامل ریسک پاکت آپشن بسیاری می‌شود. اگر معامله موفقیت آمیز نباشد، ضرری که تجربه می‌کنید بسیار بزرگ و غیر قابل بازگشت خواهد بود. برای مثال یک معامله گر پاکت آپشن در گذشته تنها در معامله اول خود بیش از 25 درصد از سرمایه خود را از دست داده بود.

تکرار این اشتباه باعث می‌شود حساب های پاکت آپشن شما کاملا از موجودی خالی شود. طمع باعث می‌شود که سرمایه بسیاری را تنها به یک معامله در سایت بروکر پاکت آپشن اختصاص دهید.

شما باید هوشیار باشید و به احساسات خود اطمینان نکنید و دارای یک استراتژی مدیریت سرمایه پاکت آپشن مناسب و منطقی باشید. اکثر معامله بیشتر از 2 درصد از سرمایه اولیه خود را برای یک معامله خرج نمی‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله بدون ریسک در بروکر پاکت آپشن

برخی معامله گران با استفاده از استراتژی ها و ترفندهای پاکت آپشن مختلف معامله می‌کنند. این مشکلی ندارد اما زمانی که شما بیش از حد روی این ترفندها حساب باز کنید، مشکل ایجاد می‌شود و باید حتما فکری به حال آن بکنید.

باید به یاد داشته باشید که معامله بدون ریسک پاکت آپشن اصلا و ابدا وجود ندارد. این را می‌توانید از بسیاری از معامله گران حرفه‌ای پاکت آپشن بشنوید که هیچ راه جادویی برای ثروتمند شدن وجود ندارد.

بسیاری با این باور که ترفندهای مختلف حتما کارساز است وارد معامله شده و کل سرمایه خود را با این باور از دست می‌دهند. در حالی که هیچ کدام از استراتژی های بروکر پاکت آپشن صد در صد سودآور نیست و هیچ ترفندی وجود ندارد که در همه شرایط کارساز باشد.

موفقیت در معاملات به این مربوط می‌شود که از سرمایه خود محافظت کنید و در کنار آن، معاملات سودآور خود را پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن افزایش دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن PocketOption

چیزی که باعث می‌شود در این راه موفق شوید،‌ داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن مناسب، کنترل احساسات خود و دانستن زمان مناسب برای ورود و خروج از معامله است. حتی معامله گران حرفه‌ای نیز ضرر را تجربه می‌کنند.

شما نمی‌توانید با 100 درصد اطمینان جهت بازار پاکت آپشن را پیش بینی کنید اما با یک استراتژی مدیریت ریسک مناسب و وفادار ماندن به اصول حفاظت از موجودی حساب خود، ضررها آنقدر بزرگ نخواهد بود و جبران کردن آنها برایتان بسیار راحت می‌شود.

احساساتی که با موفقیت مقابله می‌کند، ترس است. ترس باعث می‌شود معامله گر اطمینان کافی نداشته باشد و تصمیمات اشتباهی بگیرد. مثلا با وجود اینکه اطلاعات کافی را برای یک معامله سودآور در پاکت آپشن دارید، ممکن است تعلل کنید و فرصت را از دست دهید.

متاسفانه در حالی که شما مردد هستید وارد معامله شوید، بازار تغییر می‌کند و ممکن است دیر وارد معامله شوید و سرمایه خود را از دست دهید. به این دلیل بهتر است تردید کمتری داشته باشید و سرنوشت معامله‌تان در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن را در دستان خود بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ریسک معامله پاکت آپشن???? انواع اشتباه پاکت آپشن ????معامله پر ریسک در بروکر PocketOption???? استراتژی های مدیریت سرمایه بروکر پاکت آپشن ⚡ بازه زمانی کوتاه پاکت آپشن

معامله در خلاف جهت بازار پاکت آپشن

یک اشتباه بسیار مهلک این است که در خلاف جهت ترند کلی بازار معاملاتی معامله انجام دهید. ترند نشان‌دهنده جهت قیمت است. بنابراین چه دلیل دارد بر خلاف آن معامله کنید. این می‌توانید به راحتی موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

برای مثال فرض کنید ترند بازار صعودی است. با این امید که بازار در یک نقطه تغییر جهت دهد، معامله گر می‌توانید سعی کند که یک معامله بر خلاف ترند بازار انجام دهد. این می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

در بسیاری از مواقع حرکات خلاف جهت ترند در بازار موقتی است و منجر به تغییر جهت بازار نمی‌شود. بنابراین شما باید از تغییر جهت ترند اطمینان حاصل کنید و سپس بر خلاف ترند فعلی با ورود به آدرس سایت رسمی پاکت آپشن، معامله کنید.

یک موقعیت دیگر این است که در همان محدود قیمتی دو معامله یکسان ثبت کنید. این نوع از اشتباه از طریق عصبانیت صورت می‌گیرد. در این حالت بازار در خلاف جهت پیش‌بینی شما حرکت می‌کند و شما متوجه ضرر در بروکر پاکت آپشن می‌شوید.

در این شرایط شما فکر می‌کنید بازار در حال اشتباه است و شما درست می‌کنید. به همین دلیل دوباره یک معامله دیگر با همان شرایط ثبت می‌کنید و دوباره ضرر می‌کنید. باید بدانید که بازار معاملاتی هیچ اهمیتی به احساسات شما در هنگام معامله در کارگزاری پاکت آپشن نمی‌دهد.

بازار فرصت های یکسانی برای همه فراهم می‌کند تا سودآوری کنند یا ضرر کنند. این به شما بستگی دارد که از این فرصت های معاملاتی پاکت آپشن استفاده کنید یا اینکه آنها را نادیده بگیرید و فرصت سودآوری را از دست بدهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

بازه های زمانی معاملات پاکت آپشن PocketOption

در هنگام معامله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن شما امکان انتخاب بازه های زمانی بسیار کوتاه را نیز دارید که یک قابلیت ویژه پاکت آپشن است که برای مشتریان خود فراهم کرده است. در نتیجه این امکان وجود دارد که در زمان بسیار کمی، سودآوری خوبی را تجربه کنید.

با این حال شما باید احساسات خود را کنترل کنید. بازه های زمانی کوتاه به این معنا است که شما فرصت سودآوری سریع را دارید. از طرف دیگر ممکن است برای تفکر منطقی برای معامله در وب سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن، فرصتی نداشته باشید.

به طور کلی معامله در بازه های زمانی مثلا 1 دقیقه‌ای تصمیم بدی نیست و حتی می‌تواند برای شما بسیار سودآوری پاکت آپشن بالایی داشته باشد. اما اگر فرصت تصمیم‌گیری زیادی نداشته باشید،‌ ممکن است نتوانید ضرر را کنترل کنید.

با تکرار این اشتباه برای چند بار، موجودی حسابتان خالی خواهد شد. برای مثال در گذشته گزارشی داشتیم که به همین صورت یک معامله گر پاکت آپشن ایران در حین 5 معامله 60 ثانیه‌ای پشت سر هم به اندازه 4 هزار دلار ضرر کرده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول اشتباهات رایج در معاملات پاکت آپشن

چگونه از اشتباه در معامله پاکت آپشن جلوگیری کنیم؟

این اشتباهات معمولا از قبل قابل پیش‌بینی است و شما می‌توانید اقدامات لازم را برای جلوگیری از آنها انجام دهید. بنابراین در کنار استراتژی های پاکت آپشن برای سودآوری شما باید استراتژی هایی برای جلوگیری از ضرر و اشتباه در معاملات پاکت آپشن داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله خلاف ترند بازار پاکت آپشن چه عواقبی دارد؟

قبل از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن باید به یاد داشته باشید: یک اشتباه بسیار مهلک این است که در خلاف جهت ترند کلی بازار معاملاتی معامله انجام دهید. ترند نشان‌دهنده جهت قیمت است. بنابراین چه دلیل دارد بر خلاف آن معامله کنید. این می‌توانید به راحتی موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

آیا امکان معامله بدون ریسک پاکت آپشن وجود دارد؟

باید به یاد داشته باشید که معامله بدون ریسک پاکت آپشن اصلا و ابدا وجود ندارد. این را می‌توانید از بسیاری از معامله گران حرفه‌ای پاکت آپشن بشنوید که هیچ راه جادویی برای ثروتمند شدن وجود ندارد. هیچ کدام از استراتژی ها در بروکر پاکت آپشن صد در صد سودآور نیست و هیچ ترفندی وجود ندارد که در همه شرایط کارساز باشد.

نقش استراتژی در ضرر کردن پاکت آپشن چیست؟

اگر شما به طور مکرر ضرر کردن را تجربه کنید، احتمالا به اندازه کافی بر روی استراتژی های پاکت آپشن خود کار نکرده‌اید. یا اینکه شاید به طور کلی استراتژی ندارید. روش های ارائه شده در پاکت آپشن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک تجربه روان با حداقل ضرر را برای شما فراهم کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله در بازه زمانی کوتاه در پاکت آپشن چگونه است؟

در هنگام معامله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن شما امکان انتخاب بازه های زمانی بسیار کوتاه را نیز دارید که یک قابلیت ویژه پاکت آپشن است که برای مشتریان خود فراهم کرده است. با این حال شما باید احساسات خود را کنترل کنید. بازه های زمانی کوتاه به این معنا است که شما فرصت سودآوری سریع را دارید. از طرف دیگر ممکن است برای تفکر منطقی برای معامله در سایت بروکر PocketOption، فرصتی نداشته باشید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: معاملات در PocketOption , استراتژی های پاکت آپشن , ریسک پاکت آپشن , معامله سودآور در پاکت آپشن , شارژ حساب پاکت اپشن , آموزش بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: