معامله با ترندها در پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????ترندهای بازار بروکر پاکت آپشن PocketOption????

ساده ‌ترین راه توصیف یک ترند در بازار پاکت آپشن این است که یک ترند صعودی در واقع زمانی ایجاد می‌شود که قیمت ها حداکثرهای بالا و پایین را به طور مرتب حفظ می‌کند. از طرف دیگر ترند نزولی زمانی ایجاد می‌شود که قیمت حداقل های بالا و پایین را برای مدت قابل توجهی حفظ کند.

با این حال ترندها همیشه وجود ندارد و دوره‌هایی از ثبات قیمتی ممکن است برای نمادهای معاملاتی به وجود بیاید. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن به راحتی می‌توانید وضعیت در حال ترند یا در حال ثبات را برای ارزهای مختلف مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

قیمت معمولا در یک بازه خاصی نوسان می‌کند و سطوحی که قیمت را کنترل می‌کند را سطوح حمایت و مقاومت در پلتفرم پاکت آپشن می‌نامیم.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید آسانی تشخیص ترند است که به بازه زمانی کندل های پاکت آپشن که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. زمانی که شما به یک چارت پاکت آپشن 10 دقیقه‌ای یا 5 دقیقه‌ای نگاه می‌کنید، همه چیز کمی متفاوت است.

به طور کلی خواندن چارت های پاکت آپشن با بازه زمانی بیشتر ساده‌تر است. در این حالت بهتر می‌توان ترند را شناسایی کرد و مناطق ثبات قیمت کوتاه ‌تر است. شما همینطور ممکن است متوجه شوید که پس از ثبات،‌ قیمت نزدیکتر به خط ترند حرکت می‌کند.

????مراحل سودآوری با ترند در پاکت آپشن نحوه به کارگیری
✨شناسایی ترند استفاده از خط ترند و اندیکاتورها
????شناسایی حرکات اصلاحی با در نظر گرفتن روند کلی بازار
????استفاده از استراتژی ترند تشخیص نقاط ورود و خروج از معامله

شناسایی ترند در بازار بروکر پاکت آپشن

می‌توان گفت شناسایی ترند در واقع ترکیبی از هنر و علم است. ما پیشنهاد می‌کنیم که از چارت های بلندتر و همینطور فاصله کندل های بیشتر در وب سایت بروکر PocketOption استفاده کنید؛ از سه ساعت تا 1 روز. در این شرایط تشخیص ترند ساده تر خواهد بود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

برای رسم کردن یک خط ترند پاکت آپشن کافی است حداقل‌های بالا را در هنگام یک ترند صعودی و حداکثرهای پایین را در هنگام یک ترند نزولی به هم وصل کنید.

گام بعدی تشخیص سطوح مقاومت و حمایت و نظارت بر روی قیمت است. زمانی که قیمت یکی از این سطوح را می‌شکند، می‌توانید انتظار داشته باشید که ترند در آن سمت ادامه پیدا می‌کند. برای همین باید در این نقطه وارد معامله پاکت آپشن شوید.

پس از اینکه با شناسایی ترند با استفاده از امکانات سایت رسمی بروکر پاکت آپشن آشنایی پیدا کردید، زمان آن رسیده است که از ترند تشخیص داده شده به عنوان یک فرصت معاملاتی مناسب استفاده کنید.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

خط ترند در معاملات پاکت آپشن چیست؟

خطوط ترند در سایت کارگزاری PocketOption در واقع خطوطی هستند که به سادگی قابل دنبال کردن و تشخیص هستند و معامله‌گران آنها را بر روی چارت‌های رسم می‌کنند تا دنباله‌ای از قیمت‌ها را به هم متصل کنند.

خطی که در نهایت حاصل می‌شود در ادامه برای اینکه جهت بازار را به معامله‌ گر نشان بدهد، استفاده می‌شود و معامله‌ گر بر اساس آن تصمیم می‌گیرد چه جهتی ارزش سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

درک جهت یک ترند، یکی از مقدماتی ‌ترین راه‌های افزایش احتمال انجام یک معامله سودآور است زیرا این کار به معامله ‌گران پاکت آپشن اطمینان می‌دهد که بازار معاملاتی به نفع آنها در حال حرکت است یا خیر.

خطوط ترندی که در چارت های بروکر پاکت آپشن دارای شیب نزولی هستند نشان می‌دهند که عرضه‌ بسیاری در بازار برای نماد معاملاتی موردنظر وجود دارد. این همینطور نشانه‌ آن است که شرکت‌ کنندگان بازار دارای تمایل بیشتری برای فروش نماد معاملاتی نسبت به خرید آن دارند.

بنابراین بهتر است در مواقعی که یک ترند نزولی در جریان است، از نگه داشتن معامله خرید خود خودداری کنید زیرا حرکت صعودی در زمانی که یک ترند بلندمدت پاکت آپشن در جریان است، احتمال کمی دارد.

از طرفی دیگر، یک ترند صعودی سیگنالی از تقاضای زیاد در بازار برای آن نماد معاملاتی پاکت آپشن محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که احتمال ادامه روند افزایشی قیمت زیاد است.

خطوط ترند می‌توانند بسته به بازه زمانی و شیب خط، به اندازه‌ی زیادی نسبت به هم تفاوت داشته و متنوع باشند. برخی نمادهای معاملاتی برای ماه ‌ها، روزها یا حتی دقایق ترند نزولی یا ترند صعودی از خود نشان می‌دهد، در حالی که نمادهای دیگری وجود دارد که نوسان در آنها به یک محدوده تعلق دارد و دارای ترند افقی یا وضعیت ثبات هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

معامله با خطوط ترند پاکت آپشن PocketOption

همانطور که گفتیم یک خط ترند در واقع خطی است که حداکثرها و حداقل های قیمتی را به هم متصل می‌کند. اگر قیمت در سایت بروکر پاکت آپشن یک حداقل را ایجاد کند و سپس حداکثر بعدی و حداقل بالاتر را پس از آن شکل دهد،‌ می‌توانید با وصل کردن حداقل‌ها، یک خط ترند صعودی را درست کنید.

شما می‌توانید از خطوط ترند برای پیدا کردن بهترین نقاط برای باز کردن معامله خود استفاده کنید. شما باید صبر کنید تا کندل خط ترند را برای بار سوم لمس کند. در برخورد سوم در یک ترند صعودی در بروکر پاکت آپشن فارسی خرید کنید و در برخورد سوم در یک ترند نزولی، به فروش بپردازید.

برای تایید کردن و مطمئن شده از نقطه ورود به معامله خود، به دنبال الگوهای کندل استیک پاکت آپشن مانند کندل پوششی باشید و سپس وارد معامله در بروکر پاکت آپشن شوید.

حرکات اصلاحی ترند در بروکر پاکت آپشن PocketOption

یک ترند صعودی لزوما به این معنا نیست که فروشندگان در بازار معاملاتی فعال نیستند. در واقع فروشندگان در بازار معاملات پاکت آپشن به طور مداوم تلاش می‌کنند قیمت را کاهش دهند و این باعث نوسان در قیمت می‌شود.

زمانی که فروشندگان بازار موفق می‌شوند که کنترل بازار را بر عهده بگیرند، قیمت ها در بازار کاهش پیدا می‌کند و با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن می‌توانید این روند کاهشی را مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

این دقیقا چیزی است که ما به آن یک حرکت اصلاحی یا Correction Movement می‌گوییم. اما پس از آن خریداران بازار دوباره کنترل بازار را پس می‌گیرند و قیمت دوباره افزایش پیدا می‌کند.

همیشه در ذهن داشته باشید که حرکات اصلاحی در هر ترندی ایجاد می‌شوند و هیچ ترندی وجود ندارد که بدون نوسان و اصلاح به حرکت خود ادامه دهد. زمانی که ما یک ترند صعودی را در پلتفرم بروکر پاکت آپشن مشاهده می‌کنیم، ممکن است متوجه تعداد کندل نزولی بین کندل های صعودی شوید.

این ها در واقع مناطق اصلاحی هستند که سطوح حمایت و مقاومت را در طول ترند ایجاد می‌کنند و شما می‌توانید از آنها استفاده بهینه کنید تا بهترین زمان را برای ورود و خروج از معامله پاکت آپشن پیدا کنید.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

آموزش استفاده از خطوط ترند در پاکت آپشن

برای استفاده از خطوط ترند شما باید آن را بر روی چارت بروکر پاکت آپشن رسم کنید. برای این کار در سایت کارگزاری پاکت آپشن، ابتدا چارت کندل ژاپنی را باز کنید. حالا بازه زمانی 1 دقیقه‌ای را برای کندل ها انتخاب کنید.

در ادامه گزینه ابزار گرافیکی را انتخاب کرده و بر روی گزینه خطوط ترند یا Trendlines در کابین بروکر پاکت آپشن کلیک کنید. حالا شما می‌توانید خطوط ترند خود را به راحتی رسم کنید و از آنها برای تصمیم گیری معاملاتی خود استفاده نمایید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

حالا باید تصمیم بگیرید که چه زمانی وارد معامله شوید. یکی از مهمترین کارها این است که حرکات اصلاحی را تشخیص دهید. در این حالت قیمت به طور موقتی تغییر جهت می‌دهد اما قدرت حرکت به اندازه‌ای نیست که ترند بازار پاکت آپشن را شکست دهد.

در حرکات اصلاحی پیشنهاد نمی‌شود که وارد معامله شوید. برای مثال در یک ترند صعودی زمانی که قیمت کاهش پیدا می‌کند، می‌توانید وارد معامله فروش شوید اما قیمت دوباره به سرعت تغییر جهت می‌دهد و ممکن است فرصت معاملاتی پاکت آپشن را از دست دهید.

به طور کلی استفاده از خطوط ترند می‌تواند به اندازه قابل توجهی برای رسیدن به اهداف شما موثر باشد. رسم کردن آنها بر روی چارت بسیار ساده است و این به شما کمک می‌کند یک ترند واقعی را در بازار معاملات پاکت آپشن فارسی تشخیص دهید.

استراتژی ترند قدرت در بروکر پاکت آپشن

استراتژی ترند قدرت یا Power Trend از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی یا RSI بهره می‌گیرد. شاخص قدرت نسبی در واقع یک اندیکاتور تکنیکال است که در هنگام تحلیل در بازارهای معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از ورود به سایت PocketOption می‌توانید آن را به کار بگیرید.

این استراتژی به قدرت یا ضعف یک نماد معاملاتی بر اساس قیمت های بسته شدن یک دوره معاملاتی اخیر بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که این اندیکاتور را با اندیکاتور قدرت نسبی اشتباه نگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

برای انتخاب اندیکاتور شاخص قدرت نسبی می‌توانید آن را از بین طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال در پنل معاملاتی پاکت آپشن پیدا کنید و بر روی آن کلیک نمایید.

معامله گران متوجه شده‌اند که این اندیکاتور حرکات قیمتی را چند برابر می‌کند. اگر یک ترند صعودی وجود داشته باشد، خط سیگنال RSI بالا می‌رود. نقاط حداکثر و حداقل خط شاخص قدرت نسبی یک ابزار اضافه برای تحلیل و تفسیر بازار معاملات PocketOption محسوب می‌شود.

ترند اصلی مربوط به نماد معاملاتی یک ابزار مهم در اطمینان حاصل کردن از سیگنال های پاکت آپشن است که از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی به دست می‌آید.

تشخیص ترند با اندیکاتور Aroon در پاکت آپشن

اندیکاتور آرون Aroon دارای دو نوع صعودی و نزولی است که برای ترندهای مختلف از آنها پس از ورود به سایت بدون فیلترشکن پاکت آپشن استفاده می‌کنیم.

در حالت عادی اندیکاتور Aroon بین مقدار صفر تا صد نوسان می‌کند اما می‌توانیم اندیکاتورهای پاکت آپشن صعودی و نزولی را در یک اسیلاتور ترکیب کنیم و کاری کنیم اندیکاتور صعودی بین 0 تا 100 و اندیکاتور نزولی بین صفر تا منفی صد نوسان کند.

بدین ترتیب این اسیلاتور بین مقدار صد و منفی صد نوسان می‌کند. اگر مقدار بر روی 0 قرار بگیرد، این نشان ‌دهنده‌ عدم وجود هیچ ترند در بازار پاکت آپشن است.

از اندیکاتور Aroon می‌توان با پیاده ‌سازی نسخه‌های صعودی و نزولی آن بر روی یک چارت یا اعمال کردن نسخه‌ ترکیب شده و در واقع اسیلاتور آن بر روی یک چارت ، استفاده کرد.

حرکت اندیکاتور بالاتر از نقطه‌ 70 نشان ‌دهنده‌ یک ترند قدرتمند پاکت آپشن است در حالی که حرکت اندیکاتور کمتر از 30، نشان می‌دهد که ترند قدرت زیادی ندارد. حرکات اندیکاتور بین مقادیر 30 و 70، نشان ‌دهنده‌ عدم قاطعیت در مورد قدرت ترند است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

همینطور تقاطع اندیکاتورها اگر بین مقادیر 30 و 70 اتفاق بیفتد نشانه‌ای از تایید است. برای مثال، اگر اندیکاتور صعودی بالاتر از اندیکاتور نزولی عبور کند، این تایید کننده‌ وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار معاملاتی است.

ترندها در بروکر پاکت آپشن???? ترند صعودی و نزولی بروکر PocketOption ✨استراتژی مبنتی بر ترند پاکت آپشن استراتژی ????قدرت ترند پاکت آپشن شناسایی ترندها PocketOption????

سوالات متداول ترندهای بازار بروکر پاکت آپشن

تشخیص ترند پاکت آپشن در چه مواقعی ساده است؟

به طور کلی خواندن چارت های بروکر پاکت آپشن با بازه زمانی بیشتر ساده‌تر است. در این حالت بهتر می‌توان ترند را شناسایی کرد و مناطق ثبات قیمت کوتاه ‌تر است. شما همینطور ممکن است متوجه شوید که پس از ثبات،‌ قیمت نزدیکتر به خط ترند حرکت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق  واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

استراتژی ترند قدرت پاکت آپشن چیست؟

استراتژی ترند قدرت یا Power Trend از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی یا RSI بهره می‌گیرد. شاخص قدرت نسبی در واقع یک اندیکاتور تکنیکال است که در هنگام تحلیل در بازارهای معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن می‌توانید آن را به کار بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه رسم خط ترند پاکت آپشن چگونه است؟

برای رسم کردن یک خط ترند پاکت آپشن کافی است حداقل‌های بالا را در هنگام یک ترند صعودی و حداکثرهای پایین را در هنگام یک ترند نزولی به هم وصل کنید. گام بعدی تشخیص سطوح مقاومت و حمایت و نظارت بر روی قیمت است. زمانی که قیمت یکی از این سطوح را می‌شکند، می‌توانید انتظار داشته باشید که ترند در آن سمت ادامه پیدا می‌کند. برای همین باید در این نقطه وارد معامله پاکت آپشن شوید.

چطور با اندیکاتور Aroon در پاکت آپشن کار کنیم؟

حرکت اندیکاتور بالاتر از نقطه‌ 70 نشان ‌دهنده‌ یک ترند قدرتمند است در حالی که حرکت اندیکاتور کمتر از 30، نشان می‌دهد که ترند قدرت زیادی ندارد. حرکات اندیکاتور بین مقادیر 30 و 70، نشان ‌دهنده‌ عدم قاطعیت در مورد قدرت ترند پاکت آپشن است.

حرکات اصلاحی در پاکت آپشن چیست؟

زمانی که فروشندگان بازار موفق می‌شوند که کنترل بازار را بر عهده بگیرند، قیمت ها در بازار کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید این روند کاهشی را مشاهده کنید. این دقیقا چیزی است که ما به آن یک حرکت اصلاحی یا Correction Movement می‌گوییم.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: معامله با ترندها PocketOption , افتتاح حساب در پاکت آپشن , فرصت معاملاتی پاکت آپشن , سایت PocketOption , حساب مجازی PocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: