نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????بررسی صرافی بینگ ایکس BingX????

در حال حاضر یکی از مهمترین عواملی که معامله گران در بازارهای ارز دیجیتال برایشان مهم است، امکان استفاده از خدمات بهترین صرافی های خارجی و بین‌المللی است. از آنجایی که بسیاری از صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و به آنها خدمات ارائه نمی‌کنند، این به یکی از دغدغه های بزرگ معامله گران تبدیل شده است.

صرافی بینگ ایکس BingX یکی از محبوب ترین صرافی هایی است که توجه بسیاری از مشتریان ساکن ایران را به خود جلب کرده است و خدمات بسیار جذابی ارائه می‌کند و می‌تواند تا حد زیادی نیازهای شما را برای تبادل و خرید و فروش رمزارزها برطرف کند.

در این مطلب با صرافی بینگ ایکس BingX آشنا می‌شویم و آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای انتخاب سایت ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX به عنوان گزینه اول صرافی کریپتوکارنسی ها، باید به طور کامل از نقاط قوت و ضعف آن آگاه شوید و با توجه به شرایطی که دارید، آن را مورد تحلیل قرار دهید.

????سال تاسیس 2018
????امکان فعالیت کاربران ایرانی بله
✨احراز هویت اختیاری
✔پشتیبانی از زبان فارسی بله
????حداقل واریز به حساب 1 USDT
????اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS
????انواع معاملات اسپات، فیوچرز، کپی، معاملات گرید
⚡پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

تاریخچه صرافی بینگ ایکس BingX

به عنوان یکی از صرافی های نسبتا جدید دنیای معاملات رمزارزها، بینگ ایکس از زمان تاسیس خود یعنی سال 2018 توانسته پیشرفت های بسیاری از خود نشان دهد و مشتریان فراوانی را از سرتاسر دنیا به خود جذب کند. این صرافی در ابتدا با نام Bingbon در حال فعالیت بود و اخیرا نام خود را به صرافی کریپتو بینگ ایکس BingX تغییر داده است.

بینگ ایکس به عنوان یکی از صرافی های متمرکز کریپتوکارنسی تمرکز خود را بر روی فعالیت در آسیا قرار داده است و دفتر اصلی بینگ ایکس نیز در کشور سنگاپور واقع شده است.

صرافی بینگ ایکس در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون مشتری دارد و بیشتر آنها به کشورهای آسیایی مانند ژاپن، روسیه، کره و غیره مربوط می‌شوند. سایت رسمی بینگ ایکس به صورت ماهیانه بیش از 8 میلیون بازدیدکننده دارد که نشان‌دهنده محبوبیت بالای آن است.

در حدود 5 سال مدت فعالیت،‌ این صرافی دستخوش تغییرات و پیشرفت های فراوانی شده است که از جمله آنها می‌توانیم به اضافه شدن امکانات کپی معامله بینگ ایکس، معامله در بازار فارکس و معاملات آپشن اشاره کنیم. این صرافی سعی کرده است مشتریان ایرانی را نیز پشتیبانی کند که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

آیا صرافی بینگ ایکس به مشتریان ایرانی خدمات ارائه می‌کند؟

این مهمترین سوال این روزها در مورد صرافی ها رمزارز خارجی است. خوشبختانه سایت پلتفرم بینگ ایکس از جمله معدود صرافی هایی محسوب می‌شود که محدودیتی برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است و ایرانیان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

با اینکه همیشه در هنگام استفاده از صرافی ها این ریسک وجود دارد که سیاست ها تغییر کند و پس از مدتی حساب شما مسدود شود اما صرافی بینگ ایکس فارسی تا به حال چنین کاری را انجام نداده است و اعلام کرده است که مشتریان ایرانی می‌توانند یک تجربه عادی مانند دیگر مشتریان در این صرافی داشته باشند.

با این حال قانونا با توجه به تحریم ها بینگ ایکس BingX ایران نباید به مشتریان ایرانی خدماتی ارائه کند و این در بخش قوانین این صرافی نیز ذکر شده است. بنابراین با اینکه در حال حاضر این خدمات به ایرانی ها ارائه می‌شود اما باید همیشه در نظر داشته باشید که ممکن است این خدمات از شما سلب شود.

از این رو بهتر است مبالغ خود را در کیف پول اختصاصی بینگ ایکس BingX نگه‌داری نکنید و پس از خرید و فروش و معامله، مبالغ خود را بهتر است خارج نمایید و خودتان به صورت امن آن را ذخیره کنید.

سایت صرافی بینگ ایکس BingX

سایت رسمی صرافی بینگ ایکس در دسترس مشتریان ایرانی قرار دارد و خبر خوب این است که سایت این صرافی فیلتر نیست و شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به VPN وارد سایت شده از آن بهره بگیرید.

بنابراین شما می‌توانید با آی پی ایران وارد سایت صرافی رمزارز پینگ ایکس شوید و به فرایند ثبت نام، احراز هویت و در نهایت خرید و فروش و مبادله ارز بپردازید. با این حال برای اینکه احتیاط بیشتری کنید می‌توانید از یک VPN مناسب با آی پی ثابت استفاده کنید تا ریسک فعالیت شما در بینگ ایکس به حداقل برسد.

به طور کلی اگر شما در هنگام استفاده از پلتفرم صرافی بینگ ایکس از قوانین مشخص شده تخطی نکنید و عمل مشکوکی انجام ندهید، احتمال اینکه در روند معاملات خود به مشکل بخورید بسیار کم است. با این حال این امکان دارد که صرافی از شما بخواهد مدارک خود را برای احراز هویت ارائه کنید.

اعتبار صرافی بینگ ایکس BingX

اعتماد کردن به هر صرافی ارز دیجیتالی می‌تواند سخت باشد اما بینگ ایکس دارای سابقه‌ای است که این کار را برای شما راحت می‌کند. تا به حال گزارشی از کلاهبرداری، مشکلات فنی مشکوک، هک یا دیگر موارد امنیتی پس از افتتاح حساب در بینگ ایکس BingX گزارش نشده است.

بنابراین از این نظر می‌توانید خیالتان راحت باشد که سابقه بدی در مورد بینگ ایکس وجود ندارد و همینطور شما می‌توانید با مشتریان فراوان بینگ ایکس ارتباط برقرار کنید یا اینکه نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس آنها از تجربه‌ای که با این صرافی ارز دیجیتال داشته‌اند را بخوانید و از این طریق در مورد اعتبار آن تصمیم بگیرید.

از طرف دیگر یکی از راه هایی که می‌توانید در مورد اعتبار بینگ ایکس BingX و دیگر صرافی ها اطلاع کسب کنید بررسی رتبه بندی آنها در سایت های مرجع معتبر است. برای مثال سایت CoinMarketCap که جایگاه ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی قیمت رمزارزها دارد، رتبه‌بندی های مهمی ارائه می‌کند.

رتبه‌بندی بینگ ایکس BingX در حال حاضر در این سایت رتبه 36 است که با توجه به تعداد بالای صرافی های ارز دیجیتال خارجی، مناسب است و نشان دهنده این است که افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

امکانات ویژه صرافی بینگ ایکس BingX

بینگ ایکس BingX جزو صرافی هایی است که خلاقیت و ارائه خدمات متنوع را در اولویت قرار داده است و از این طریق توانسته مشتریان بسیاری را جذب پلتفرم خود بکند. از جمله امکانات ویژه این صرافی می‌توان به کپی تریدینگ بینگ ایکس اشاره کرد.

بینگ ایکس اولین پلتفرم معاملاتی محسوب می‌شود که تعداد زیادی از معامله گران حرفه‌ای که رقم آنها به بیش از 3000 می‌رسد را برای کپی معاملات در سایت صرافی بینگ ایکس در دسترس قرار داده است. با بیش از 70 هزار کاربر روزانه، بینگ ایکس در صنعت کریپتو موج بزرگی از معاملات کپی راه انداخته است.

از طرف دیگر با پشتیبانی از انواع معامله اسپات، فیوچرز استاندارد و فیوچرز همیشگی، نیازهای کاربران بینگ ایکس با قابلیت های معاملاتی متفاوت برطرف شده است و معامله گران تازه کار و حرفه‌ای می‌توانند در کنار هم در پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس به فعالیت بپردازند.

همینطور بینگ ایکس یکی از اولین پلتفرم هایی است که از قراردادهای مارجین USDT و کوین پشتیبانی کرده است تا نیازهای متفاوت کاربران را در هر شرایط صعودی و نزولی از بازار برآورده کند.

با ارائه خدمات معاملاتی با انواع نمادها از جمله شاخص‌ها، کالاها، فارکس و دیگر محصولات معاملاتی فیوچرز بینگ ایکس که می‌تواند کاربران را در مقابل ریسک نقدینگی پایین ایجاد شده توسط بازارهای نزولی پوشش دهد، بینگ ایکس صرافی ویژه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند انتخاب شماره یک مشتریان باشد.

کارمزد معاملاتی صرافی بینگ ایکس BingX

کارمزد معاملات از جمله موارد مهمی است که باید در هنگام انتخاب صرافی ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد چون کارمزد می‌تواند هزینه خرید و فروش شما را تعیین کند و در صورت بیش از حد بودن آن، هزینه اضافه‌ای به شما تحمیل کند.

بینگ ایکس BingX به طور شفافی میزان کارمزدهای دریافتی خود در هنگام انواع معاملات را با مشتریان در میان گذاشته است و شما می‌توانید به راحتی از طریق بخش پشتیبانی سایت صرافی BingX از کارمزد انواع معاملات و خرید و فروش آگاه شوید.

بینگ ایکس مانند بسیاری دیگر از صرافی ها، کارمزد را به عنوان درصدی از سفارشی که برای خرید و فروش ثبت می‌کنید، دریافت می‌کند. در معاملات اسپات بینگ ایکس کارمزد میکر Maker برابر 0.05 درصد و کارمزد تیکر Taker برابر 0.02 درصد است.

توجه داشته باشید که این مبالغ کارمزد معامله بینگ ایکس می‌تواند تغییر کند. با این حال کارمزدی که بینگ ایکس برای معاملات اسپات دریافت می‌کند، از میانگین صرافی ها کمتر است و به طور کلی می‌تواند معامله گران را راضی نگه دارد.

نکته جذاب این است که برای مشتریانی که توسط معرف دیگری به بینگ ایکس معرفی شده‌اند و از کد مربوط به آن استفاده می‌کنند، کارمزد معاملات اسپات BingX برابر صفر است. در واقع کارمزد از حساب آنها کسر می‌شود اما در انتهای ماه به حساب بازمی‌گردد.

برای معاملات فیوچرز بینگ ایکس نیز کارمزد میکر Maker برابر با 0.02 درصد و کارمزد تیکر 0.05 درصد است. البته این می‌تواند برای جفت ارزهای بینگ ایکس مختلف، کمی متفاوت باشد اما به طور کلی کارمزد اکثر معاملات فیوچرز با همین درصدها محاسبه می‌شود.

برای کاهش کارمزدها نیز راه هایی وجود دارد از جمله استفاده از کد بونوس ثبت نام بینگ ایکس. اما مهمترین گزینه مربوط به روند پله‌ای کاهش کارمزد با افزایش دادن حجم معاملاتی ماهانه در بینگ ایکس است. در واقع هر چقدر بیشتر خرید و فروش انجام دهید، می‌توانید کارمزد کمتری پرداخت کنید.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

امنیت صرافی بینگ ایکس BingX

در کنار معتبر بودن صرافی، امکانات مناسب، هزینه و کمیسیون کم، یکی از مشخصات کلیدی یک صرافی ایده‌آل، امن بودن آن است. یک صرافی که بتوانید بدون نگرانی سرمایه خود را وارد آن کنید و به معامله و خرید و فروش در بینگ ایکس بپردازید.

هک شدن سایت های صرافی و حساب های مشتریان یک خطر جدی محسوب می‌شود و بینگ ایکس سعی کرده است با استفاده از لایه های امنیتی مناسب و مدرن جلوی آن را بگیرد. با توجه به اینکه تا به حال در طول 5 سال فعالیت سایت بینگ ایکس مشکل امنیتی برای آن پیش نیامده است نیز می‌تواند یک نکته مثبت قلمداد شود.

اما مشتریان می‌توانند با استفاده از امکاناتی که پلتفرم بینگ ایکس BingX در اختیار آنها قرار داده است، تا حد زیادی حساب خود را در مقابل تهدیدها، هک و کلاهبرداری بینگ ایکس BingX امن کنند.

یکی از مهمترین امکانات تایید دو مرحله‌ای است که می‌توانید با اپلیکیشن Google Authenicator به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی در مورد امنیت آن، از ورود به حساب بینگ ایکس BingX به صورت غیرقانونی خودداری کنید. همینطور امکان استفاده از شماره همراه برای تایید وجود دارد.

در صورتی که مشکلی برایتان پیش آمد می‌توانید با بهره گیری از پشتیبانی 24 ساعته که در هر 7 روز هفته در دسترس است، آن را با مشاوران بینگ ایکس BingX در میان بگذارید و در مورد لایه های امنیتی و روش های استفاده امن از این صرافی از آنها سوال بپرسید.

نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس BingX

برای ثبت نام و افتتاح حساب در صرافی بینگ ایکس شما باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید. ثبت نام در این صرافی بسیار ساده است و نکته ویژه و مشکل‌سازی در مقابل دیگر صرافی های ارز دیجیتال ندارد.

پس از ورود به وب سایت صرافی بینگ ایکس، از طریق گوشه سمت راست بالا گزینه ثبت نام یا Register را کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده شما باید آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب بینگ ایکس خود انتخاب کنید که بین 8 تا 20 کرکتر باشد.

توجه داشته باشید که در این صفحه همینطور در صورت داشتن کد معرف، آن را که برای دریافت بونوس در بینگ ایکس بسیار مفید است به صورت اختیاری وارد کنید. این مورد را در بخش دیگری از این مطلب با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

شما می‌توانید به جای ایمیل در این صفحه از شماره تلفن خودتان کمک بگیرید تا حساب بینگ ایکس خود را تایید کنید. پس از انتخاب گزینه Next یک ایمیل یا یک پیامک به شما ارسال می‌شود که با کلیک کردن بر روی آن یا ارائه کد ارسالی به تلفن همراه می‌توانید حساب خود را موردتایید قرار دهید.

حالا کافی است بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به راحتی فرایند ثبت نام به پایان برسد. از آنجایی که احراز هویت در بینگ ایکس اجباری نیست،‌ بلافاصله می‌توانید شروع به خرید و فروش در صرافی بینگ ایکس بکنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس BingX

با اینکه احراز هویت در حال حاضر در صرافی بینگ ایکس اجباری نیست اما ممکن است به دلایلی از طرف بینگ ایکس از شما خواسته شود که به احراز هویت بپردازید یا اینکه بخواهید محدودیت های معامله بدون احراز هویت بینگ ایکس که سقف برداشت 50 هزار دلاری در 24 ساعت است را کنار بزنید.

همینطور احراز هویت برای افزایش امنیت حساب بینگ ایکس BingX می‌تواند مفید باشد. در هنگام احراز هویت چند مورد اهمیت بالایی دارد. اینکه بالای 18 سال داشته باشید و اینکه در یک کشور مجاز در حال معامله باشید.

با اینکه بینگ ایکس BingX تا به حال مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است اما با توجه به قوانین بین‌المللی و تحریم ایران، اگر با مدارک ایرانی نسبت به احراز هویت اقدام کنید ممکن است در آینده دچار مشکل شوید. با این حال بینگ ایکس در حال حاضر از این نظر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

شما می‌توانید پس از ثبت نام در بینگ ایکس به بخش تایید هویت رجوع کنید و با ارائه کارت شناسایی مانند پاسپورت یا کارت ملی و ارسال تصویر مدارک خود، مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید. در هنگام احراز هویت و در بخش کشورها مشخصا می‌توانید ایران را پیدا کنید. این نشان‌دهنده آن است که در حال حاضر مشکلی با احراز هویت کاربران ایرانی وجود ندارد.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

شرایط معامله در صرافی بینگ ایکس BingX

با توجه به اینکه به طور کلی صرافی بینگ ایکس دارای شرایط معاملاتی متوسطی در بازار رمزارزها است و مطمئنا صرافی هایی وجود دارد که خدمات گسترده‌تری ارائه می‌کنند اما از نظر هزینه معامله و خرید و فروش بینگ ایکس BingX یکی از بهترین صرافی ها به شمار می‌آید.

معامله در این پلتفرم نسبت به دیگر صرافی ها می‌تواند برای شما سود بیشتری داشته باشد. حداقل واریز به صرافی بینگ ایکس 1 دلار است که با توجه عدم احراز هویت اجباری، یک فرصت عالی برای امتحان کردن این صرافی محسوب می‌شود.

پلتفرم معامله بینگ ایکس به طور اختصاصی و مبتنی بر TradingView توسعه داده شده است و شما می‌توانید از رمزارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین USDC به عنوان ارز پایه حساب خود در سایت صرافی معتبر بینگ ایکس استفاده کنید.

شارژ و برداشت در بینگ ایکس تماما با کیف پول های رمزارز انجام می‌شود. به یاد داشته باشید که این صرافی امکان استفاده از اهرم یا لوریج را در معاملات فیوچرز برای مشتریان فراهم کرده است. همینطور می‌توانید از امکاناتی مانند برنامه معرفی مشتریان و دریافت بونوس های ویژه و همینطور امکان معامله با اپلیکیشن موبایل بهره‌مند شوید.

معاملات اسپات در بینگ ایکس BingX

مهمترین بخش در سایت رسمی بینگ ایکس، معاملات اسپات است که به شما اجازه می‌دهد به صورت آنی به خرید و فروش بیش از 300 توکن متفاوت بپردازید. از آنجایی که این قابلیت کاربرد اصلی صرافی بینگ ایکس است، طرفداران بسیاری نیز دارد و گستردگی آن قابل توجه است.

شما می‌توانید معاملات اسپات در بینگ ایکس را به صورت جفت ارز یا تکی انجام دهید و سرمایه خود را در کیف پول اختصاصی که این صرافی برای شما در دسترس قرار می‌دهد، ذخیره کنید. با این حال توصیه می‌شود از صرافی بینگ ایکس و به طور کلی صرافی های خارجی برای ذخیره سرمایه استفاده نکنید و پس از معامله سرمایه خود را خارج نمایید.

در واقع بخش معامله اسپات بینگ ایکس شامل دو نوع عمل می‌شود. یکی از آنها بازار اسپات است که با ثبت کردن سفارش خرید و فروش بینگ ایکس به انجام معامله می‌پردازید و بخش دیگر، تبدیل است که به راحتی و به صورت آنی می‌توانید با قیمت لحظه‌ای سرمایه خود را به رمزارزی دیگر تبدیل کنید.

معاملات فیوچرز در بینگ ایکس BingX

معامله فیوچرز بینگ ایکس BingX به صورت دو نوع در قالب معاملات فیوچرز استاندارد و فیوچرز همیشگی یا Perpetual ارائه می‌شود. یکی از مهمترین تفاوت های این دو نوع فیوچر عدم وجود تاریخ انقضا برای فیوچرز همیشگی است. در حالی که فیوچرز استاندارد در سایت BingX دارای تاریخ انقضا هستند.

به معامله گران تازه کار پیشنهاد می‌شود از فیوچرز استاندارد بینگ ایکس بهره بگیرند و پس از کسب تجربه به سراغ فیوچرز همیشگی بینگ ایکس بروند. برای قراردادهای فیوچرز همیشگی در معاملات میکر 0.02 درصد و تیکر 0.03 درصد است و قراردادهای فیوچرز استاندارد نیز هزینه معامله 0.045 درصدی دارند.

امکان استفاده از اهرم یا لوریج بینگ ایکس در هنگام معامله هر دو نوع فیوچرز وجود دارد. حداکثر اهرم در حال حاضر 1 در 150 است. در هنگام استفاده از اهرم بینگ ایکس ریسک ضرر را در نظر بگیرید و آگاه باشید که هر چقدر میزان سودآوری احتمالی شما بیشتر شود، میزان ضرر احتمالی نیز افزایش پیدا می‌کند.

قراردادهای فیوچرز در صرافی بینگ ایکس برای انواع مختلفی از نمادها مانند شاخص‌ها، کالاها،‌ جفت ارزهای معاملاتی و غیره در دسترس است.

کپی معاملات در صرافی بینگ ایکس BingX

کپی معامله در سایت صرافی BingX یکی از امکانات جذاب این صرافی است که با وجود ریسک های فراوان به شما اجازه می‌دهد از تجربه معامله گران حرفه‌ای نهایت استفاده را بکنید. امکان کپی معاملات در هر دو بازار فیوچرز و همینطور اسپات وجود دارد.

شما می‌توانید از طریق سایت این صرافی معامله گر حرفه‌ای موردنظر خود را که دارای آمار و ارقام مناسبی است و افراد زیادی آن را کپی می‌کنند را برای کپی معامله در بینگ ایکس انتخاب کنید. پس از این سرمایه شما طبق معامله این افراد معامله می‌شود و ممکن است به سودآوری یا ضرر برسید.

برای انتخاب معامله گر مناسب می‌توانید از فیلترهای مختلفی که در سایت این صرافی در دسترس است از جمله میزان سرمایه گذاری، رتبه‌بندی معامله گر، تعداد افراد کپی‌کننده، مجموع درآمد و غیره، استفاده کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حالت کپی تریدینگ بینگ ایکس شما کنترلی بر روی نحوه سرمایه گذاری و معامله خود ندارید و از این رو این امکان وجود دارد که بخش بزرگ یا کل سرمایه خود را در این حالت از دست بدهید. بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از هر اقدامی در مورد فردی که معاملات او را کپی می‌کنید به خوبی تحقیق کنید.

معاملات گرید بینگ ایکس Grid Trading

معاملات گرید یا Grid Trading پس از ورود به پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس قابل انجام است و به نوعی از استراتژی معاملاتی گفته می‌شود که خرید و فروش را اتوماتیک می‌کند. این نوع معامله طوری طراحی شده است که در محدوده قیمت و بازه‌های مشخص شده‌ای، معامله ثبت شود.

در واقع گرید تریدینگ بینگ ایکس به نوعی معامله گفته می‌شود که در آن دستورات معاملاتی در بالا و پایین‌تر از یک قیمت تعیین شده طبق حالت حسابی یا هندسی ثبت می‌شوند. این باعث شکل‌گیری شبکه‌ای توری‌ از دستورهای معاملاتی که به طور تدریجی افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند، می‌شود.

به این شکل یک گرید معاملاتی ایجاد می‌شود که در قیمت پایین به خرید پرداخته و در قیمت بالا به فروش می‌پردازد تا سودآوری بینگ ایکس برای شما ایجاد کند. دو نوع معامله گرید در این صرافی وجود دارد که به گرید اسپات و گرید فیوچرز محدود می‌شود.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

زبان فارسی در بینگ ایکس BingX

یکی از بزرگترین سوالاتی که مشتریان ایرانی در هنگام انتخاب یک صرافی خارجی دارند، پشتیبانی از زبان فارسی است. خوشبختانه سایت فارسی صرافی پینگ ایکس در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از بین گزینه های مختلف زبان فارسی را انتخاب کنید و به راحتی در این صرافی فعالیت نمایید.

خبر خوب این است که حتی یک پشتیبان تلگرام به زبان فارسی نیز از طرف صرافی بینگ ایکس ایجاد شده است که به صورت رسمی می‌توانید با پشتیبان فارسی صرافی بینگ ایکس ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. همینطور یک گروه تلگرام به زبان فارسی وجود دارد که در آن می‌توانید با دیگر مشتریان ارتباط برقرار کنید.

بنابراین به عنوان یک صرافی خارجی، بینگ ایکس از نظر پشتیبانی از زبان فارسی و همینطور مشتریان ایرانی در رده بهترین صرافی های خارجی رمزارز قرار می‌گیرد و می‌تواند از این نظر اولین انتخاب شما برای خرید و فروش و معامله رمزارزها باشد.

راهنمای واریز به حساب بینگ ایکس BingX

1 – در گام اول پس از ورود به حساب صرافی BingX، در صفحه اول اپلیکیشن گزینه My Assets را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Deposit/Buy Crypto یا خرید یا واریز کریپتو کلیک کنید. در سایت نیز می‌توانید با کلیک بر روی علامت کیف پول در منوی سمت بالا و انتخاب گزینه واریز یا Deposit این کار را انجام دهید.

2 – در این مرحله باید کوین موردنظر خود را برای واریز انتخاب کنید.

3 – برای واریز یک شبکه بلاکچین را انتخاب کنید. بینگ ایکس در حال حاضر از چندین شبکه بلاکچین برای واریزها مانند ERC20، TRC20، BEP20، POLYGON و غیره پشتیبانی می‌کند. شبکه های بلاکچین بینگ ایکس مختلف هزینه های خدمات متفاوتی دریافت می‌کنند.

4 – حساب گیرنده را انتخاب کنید. در حال حاضر واریز بینگ ایکس به طور مستقیم به حساب فیوچرز و حساب سرمایه برای معاملات سریع، قابل انجام است.

5 – دوباره کوین موردنظر برای واریز، بلاکچین واریز و حساب گیرنده را بررسی کنید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. حالا آدرس کیف پول خود را که می‌خواهید از آن برداشت کنید کپی نمایید. پس از تایید شبکه واریز انجام خواهد شد. زمانی که واریز به حساب بینگ ایکس انجام شد، این صرافی از طریق پیامک شما را مطلع خواهد کرد.

راهنمای برداشت از حساب بینگ ایکس BingX

1 – وارد حساب صرافی بینگ ایکس شوید، در صفحه اول اپلیکیشن گزینه My Assets را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Withdraw یا برداشت کلیک کنید. در وب سایت صرافی بینگ ایکس نیز می‌توانید با کلیک بر روی علامت کیف پول در منوی سمت بالا و انتخاب گزینه برداشت یا Withdraw این کار را انجام دهید.

2 – حالا باید کوین موردنظر خود را برای برداشت انتخاب کنید.

3 – در این قسمت کافی است گزینه برداشت یا Withdraw یا گزینه انتقال داخلی یا Internal Transfer را انتخاب کنید.

برای برداشت از حساب بینگ ایکس نام بلاکچین و هزینه موردنظر آن را تایید کنید. آدرس و مبلغ برداشت را وارد کنید و پس از بررسی زمان تکمیل برداشت، بر روی گزینه برداشت یا Withdraw کلیک کنید.

برای انتقال داخلی نیز بر روی گزینه User UID، ایمیل یا شماره تلفن به عنوان روش انتقال کلیک کنید. سپس میزان برداشت را تعیین کنید. پس از بررسی زمان تکمیل برداشت، گزینه برداشت از BingX را انتخاب کنید تا درخواست شما ثبت شود.

طرح دعوت مشتریان به بینگ ایکس BingX

در طرح دعوت مشتریان صرافی بینگ ایکس شما می‌توانید دوستان خود را به سایت ارز دیجیتال BingX دعوت کنید و بخشی از هزینه های معاملاتی آنها را به عنوان پاداش دریافت نمایید. این شامل معاملات اسپات و فیوچرز می‌شود که به صورت کمیسیون به شما پرداخت می‌گردد.

برای استفاده از این طرح ویژه کافی است پس از ورود به سایت این صرافی در صفحه اول گزینه بیشتر یا More را انتخاب کنید و بر روی گزینه Invite to Earn یا دعوت برای سودآوری کلیک کنید. در اپلیکیشن صرافی BingX نیز برای این کار بر روی آواتار خود کلیک کنید و گزینه دعوت یا Invitation را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه دعوت حالا یا Invite Now را انتخاب کنید تا یک لینک دعوت بینگ ایکس اختصاصی برای شما ایجاد شود. حالا می‌توانید این لینک را کپی کرده و در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید تا دوستان خود را دعوت کنید. همینطور دعوت از طریق کد معرفی نیز قابل انجام است.

با دعوت 10 دوست به بینگ ایکس می‌توانید سطح خود را در این طرح افزایش دهید از نسبت کمیسیون 20 درصد بهره‌مند شوید. با افزایش تعداد افرادی که به پلتفرم معامله بینگ ایکس معرفی می‌کنید، درصد کمیسیون بینگ ایکس شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید افرادی که دعوت کرده‌اید و همینطور کمیسیون دریافتی خود را از طریق بخش معرفی یا referral و انتخاب گزینه جزئیات یا Details بررسی کنید.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

اپلیکیشن اختصاصی بینگ ایکس BingX

بینگ ایکس BingX از جمله صرافی های معتبری است که خدمات خود را علاوه بر وب سایت بینگ ایکس، از طریق اپلیکیشن های اختصاصی نیز به مشتریان ارائه می‌کند. پلتفرم هایی که اپلیکیشن بینگ ایکس BingX بر روی آن در دسترس است شامل اندروید و iOS می‌شود.

اپلیکیشن موبایل بینگ ایکس محدودیتی در مقایسه با نسخه وب بینگ ایکس ندارند و تمام امکانات این صرافی را به راحتی و با دسترسی آسان و سریع برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید در هر زمان و مکانی از امکانات این صرافی امن استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن‌ بینگ ایکس می‌توانید به سایت رسمی بینگ ایکس مراجعه کنید و نسخه متناسب با دستگاه خود را دانلود کرده و نصب نمایید. در زیر لینک مستقیم دانلود این اپلیکیشن ها نیز برای شما قرار گرفته است:

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

 

حساب دمو صرافی بینگ ایکس BingX

پس از ثبت نام در صرافی BingX شما قادر خواهید بود که از قابلیت حساب دمو بینگ ایکس بهره‌مند شوید. حساب دمو بینگ ایکس به شما این امکان را می‌دهد که بدون ریسک از دست رفتن سرمایه خود به معامله بپردازید و خرید و فروش در صرافی بینگ ایکس را امتحان کنید.

پس از ثبت نام شما 100 هزار واحد توکن مجازی VST دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن برای خرید و فروش استفاده کنید. VST در واقع توکن مجازی صرافی BingX محسوب می‌شود و شما می‌توانید آن را شارژ کرده و تا هر مدتی به معامله با آنها بپردازید.

استفاده از حساب تمرینی بینگ ایکس مخصوصا برای افراد تازه‌وارد به شدت پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری و در معرض خطر قرار دادن سرمایه خود، با روند معامله و خرید و فروش در پلتفرم بینگ ایکس آشنا شوید.

بونوس در صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی بینگ ایکس به طور کلی انواع مختلفی از بونوس را برای مشتریان خود ارائه می‌کند و این مخصوصا برای مشتریان تازه وارد می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پس از ورود به سایت بینگ ایکس شما این امکان را دارید از بونوس های این صرافی استفاده کنید.

این صرافی به طور ماهانه، هفتگی و مناسبتی طرح هایی را ایجاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از آنها به درآمدزایی دست پیدا کنید یا اینکه کارمزد معاملات بینگ ایکس خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

علاوه بر این هر چه بیشتر به معامله در زمینه های مختلف مانند فیوچرز در بینگ ایکس ادامه دهید، شانس دریافت بونوس های بیشتر که باعث تخفیف در هزینه های معاملاتی و امکان دریافت جوایز ویژه می‌شود، برایتان بیشتر خواهد شد.

با توجه به پشتیبانی بینگ ایکس از مشتریان فارسی زبان، حتی شاهد رویدادها و بونوس هایی هستیم که به مناسبت های ایرانی، مستقیما به مشتریان ایرانی ارائه می‌شود.

در زیر به برخی از بونوس‌های ویژه حال حاضر صرافی بینگ ایکس اشاره کرده‌ایم:

  • تا 5000 USDT بونوس در هنگام شارژ حساب بینگ ایکس
  • بونوس 10 دلاری برای جبران ضرر کپی تریدینگ برای مشتریانی که تا 7 روز از ثبت نام آنها می‌گذرد.
  • 10000 VST ارز دیجیتال مجازی با ثبت نام و استفاده از حساب دمو BingX
  • 2 USDT با واریز کل بیش از 200 USDT
  • 3 USDT با معامله اسپات و رسیدن به حجم معاملاتی بیش از 300 USDT
  • 10 USDT با معامله فیوچرز و رسیدن به حجم کل بیش از 10000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فیوچرز)
  • 100 USDT با معامله فیوچرز و رسیدن به حجم کل بیش از 200000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فیوچرز)

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس ???? امکانات صرافی رمزارز BingX ????امنیت حساب صرافی بینگ ایکس ???? ثبت نام در صرافی BingX ???? احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

پشتیبانی مشتریان بینگ ایکس BingX

بخش پشتیبانی مشتریان در سایت صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس یکی از نقاط قوت قابل توجه این صرافی محسوب می‌شود و به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان است.

پاسخگویی در بینگ ایکس معمولا به سرعت و کیفیت مناسب انجام می‌گیرد و خبر خوب این است که مشتریان می‌توانند از طریق تلگرام بینگ ایکس به صورت فارسی با این صرافی ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را برطرف کنند.

در کنار پشتیبانی مشتریان بینگ ایکس که از طریق چت آنلاین و تیکت ارائه می‌شود، مشتریان ایرانی می‌توانند در گروه اختصاصی این صرافی در تلگرام عضو شده و با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده و تعامل کنند.

مزایا و معایب صرافی بینگ ایکس BingX

به طور کلی با ورود به صرافی بینگ ایکس BingX بلافاصله با مزایای ویژه این صرافی آشنا خواهید شد و متوجه می‌شوید که نسبت به صرافی های خارجی دیگر، مخصوصا برای افراد فارسی زبان ساکن ایران، گزینه‌ای بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

از مزایای این صرافی می‌توانیم به پشتیبانی از زبان فارسی، کارمزد پایین در معاملات، عدم اجبار در احراز هویت، امکانات حساب دمو بینگ ایکس بدون ریسک، استفاده از امکانات تریدینگ ویو، امکان معامله کپی، بونوس های متنوع و جذاب، امنیت مناسب و غیره اشاره کنیم.

در مقابل این صرافی دارای معایب بسیار کمی است که در کنار نقاط قوت آن چندان دیده نمی‌شود. یکی از معایب این صرافی در مقابل صرافی های ایرانی این است که امکان شارژ و برداشت ریالی بینگ ایکس وجود ندارد.

از طرف دیگر از آنجایی که همیشه این امکان وجود دارد که صرافی های خارجی پشتیبانی از مشتریان ایرانی را قطع کرده و حساب شما را مسدود کنند، این می‌تواند یک نکته منفی برای بینگ ایکس نیز محسوب شود. با اینکه در حال حاضر چنین چیزی رخ نداده است.

سوالات متداول بررسی صرافی بینگ ایکس BingX

آیا استفاده از صرافی بینگ ایکس امن است؟

بینگ ایکس سعی کرده است با استفاده از لایه های امنیتی مناسب و مدرن جلوی آن را بگیرد. با توجه به اینکه تا به حال در طول 5 سال فعالیت بینگ ایکس مشکل امنیتی برای آن پیش نیامده است نیز می‌تواند یک نکته مثبت قلمداد شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آیا بینگ ایکس به مشتریان ایرانی خدمات ارائه می‌کند؟

این مهمترین سوال این روزها در مورد صرافی ها رمزارز خارجی است. خوشبختانه بینگ ایکس از جمله معدود صرافی هایی محسوب می‌شود که محدودیتی برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است و ایرانیان می‌توانند به راحتی با ثبت نام در سایت بینگ ایکس از آن استفاده کنند.

احراز هویت در بینگ ایکس اجباری است؟

خیر. با اینکه احراز هویت بینگ ایکس در حال حاضر اجباری نیست اما ممکن است به دلایلی از طرف بینگ ایکس از شما خواسته شود که به احراز هویت بپردازید یا اینکه بخواهید محدودیت های معامله بدون احراز هویت که سقف برداشت 50 هزار دلاری در 24 ساعت است را کنار بزنید.

کارمزد معاملات بینگ ایکس چقدر است؟

بینگ ایکس مانند بسیاری دیگر از صرافی ها، کارمزد را به عنوان درصدی از سفارشی که برای خرید و فروش ثبت می‌کنید، دریافت می‌کند. در معاملات اسپات بینگ ایکس کارمزد میکر Maker برابر 0.05 درصد و کارمزد تیکر Taker برابر 0.02 درصد است.

آیا سایت بینگ ایکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خوشبختانه سایت فارسی پینگ ایکس در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از بین گزینه های مختلف زبان فارسی را انتخاب کنید و به راحتی در این صرافی فعالیت نمایید. حتی یک پشتیبان تلگرام به زبان فارسی نیز از طرف صرافی بینگ ایکس ایجاد شده است که به صورت رسمی می‌توانید با پشتیبان این صرافی ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ا ثبت نام در سایت صرافی , اعتبار صرافی بینگ ایکس , کارمزد معاملاتی صرافی , امنیت صرافی بینگ ایکس , کپی تریدینگ بینگ ایکس , معیارهای انتخاب بهترین صرافی , صرافی ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????نقاط شکست حمایت و مقاومت بروکر پاکت آپشن⚡

شناسایی سطوح حمایت و مقاومت یکی از مهمترین مهارت هایی است که یک معامله گر پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن باید آن را بهبود ببخشد. این مهارت به شما اجازه می دهد که متوجه شوید قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت از خود چه واکنشی نشان می‌دهد.

بدین ترتیب با استفاده از نقاط شکست در چارت معاملاتی پاکت آپشن شما می‌توانید نقاط مهم برای ورود به معامله و خروج از معامله پاکت آپشن را راحت تر پیدا کنید و به سودآوری در این بروکر بپردازید.

در برخی مواقع، قیمت به سطح حمایت و مقاومت می‌رسد و سپس تغییر جهت می‌دهد. در برخی مواقع دیگر، قیمت از این سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کند و شما می‌توانید طبق این رویدادها به سودآوری در بروکر پاکت آپشن بپردازید.

در این مطلب به نحوه بهره گیری از نقاط شکست حمایت و مقاومت برای سودآوری و معامله کردن به صورت موفقیت آمیز می‌پردازیم و شما را آماده می‌کنیم که در زمان عبور قیمت از سطوح حمایت یا مقاومت یا حتی برگشت از این سطوح چه اقدام معاملاتی می‌توانید انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

رسم سطوح حمایت و مقاومت در پاکت آپشن

سطوح حمایت و مقاومت با یک خط افقی و مورب به نام خطوط ترند پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن رسم می‌شوند. اگر قیمت در دو نقطه قیمتی مشابه متوقف شده و تغییر جهت دهد، بنابراین یک خط افقی رسم می‌شود تا نشان دهد بازار کار سختی در عبور از این منطقه دارد.

در یک ترند صعودی، قیمت حد بالا و همینطور حد پایین بالاتری ثبت می‌کند. در یک ترند نزولی، قیمت حد پایین و همینطور حد بالای پایین‌تری ثبت می‌کند.

حداکثرها و حداقل ‌ها را در حین یک ترند به وسیله‌ یک خط به هم وصل می‌کنیم. در ادامه این خط را به سمت راست گسترش می‌دهیم تا ببینیم در کدام نقطه احتمال توقف قیمت در حمایت و مقاومت آینده وجود دارد. این خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌های قیمتی و دیگر الگو های پاکت آپشن را نمایان می‌کنند.

سطوح مقاومت و حمایت برای معامله ‌گران اطلاعاتی بصری را فراهم می‌کنند که نشان می‌دهد نماد معاملاتی در حال حاضر به کدام سمت در حال حرکت بوده و در آینده احتمال چه روندی در بازار پاکت آپشن وجود دارد و از این طریق می‌توانید برای سودآوری خود برنامه ریزی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

زمان شکست سطوح مقاومت و حمایت پاکت آپشن

حالا با فرض اینکه می‌دانید سطوح حمایت و مقاومت در سایت بروکر پاکت آپشن چه هستند، باید توجه کنید که چه زمانی قیمت با این سطوح واکنش نشان می‌دهد و از آنها عبور می‌کند.

در واقع قیمت در محدود سطوح حمایت و مقاومت نوسان می‌کند و معمولا از بین این سطوح خارج نمی‌شود. در واقع سطوح حمایت و مقاومت دو تا از بهترین اندیکاتورهای پاکت آپشن هستند که معامله گران باید حتما از نحوه عملکرد آنها آگاه باشند.

با نوسان قیمت یک نماد معاملاتی پاکت آپشن، معمولا قیمت به نقطه‌ای می‌رسد که از آن بازمی‌گردد. این سطوح حمایت و مقاومت هستند. سطح حمایت در سمت پایین و حداقل قیمت ایجاد می‌شود و سطح مقاومت در سمت بالا و حداکثر قیمت پاکت آپشن ایجاد می‌شود.

سطوح حمایت و مقاومت در انواع ضعیف و قوی ایجاد می‌شوند. قدرت یک سطح حمایت یا مقاومت با تعداد دفعاتی که قیمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه می‌شود. سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند که قیمت بازار پاکت آپشن در یک بازه زمانی مشخص به تعداد متعددی از آن بازگشته است.

اگر قیمت تنها یک بار با برخورد به سطح حمایت یا مقاومت بازگشته است، آن سطح ضعیف در نظر گرفته می‌شود و شکستن آن نیز در آینده برای قیمت چندان سخت نخواهد بود. اندازه حرکت قیمت باید قدرتمند باشد تا از یک سطح حمایت یا مقاومت قدرتمند در سایت بروکر PocketOption عبور کند.


برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه تشخیص قدرت سطوح حمایت و مقاومت پاکت آپشن

در استفاده از یک چارت کندل در سایت رسمی بروکر PocketOption شما ابتدا باید ترند غالب بازار را شناسایی کنید. اگر با یک ترند قدرتمند سر و کار داریم، متوجه خواهید شد که کندل های ایجاد شده بزرگتر هستند و اغلب دو یا بیشتر کندل با یک رنگ به طور متوالی شکل می‌گیرد.

شما همینطور می‌توانید انتظار داشته باشید که اگر یک رویداد اقتصادی یا اخبار اقتصادی پاکت آپشن در راه باشد، اندازه حرکت یا Momentum قیمت قدرتمندتر می‌شود. پس از انتشار اخبار مشاهده خواهید کرد که قیمت ها در یک جهت خاص حرکت کرده و اغلب از سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کنند.

در مواقع دیگر، یک ثبات قیمت قبل از رسیدن قیمت به سطح حمایت یا مقاومت به وجود می‌آید. این یعنی قیمت وارد یک محدوده باریک در کابین بروکر پاکت آپشن می‌شود و برای مدتی از آن خارج نمی‌شود.

با نزدیک شدن قیمت به سطوح حمایت و مقاومت، قیمت قدرت و اندازه حرکت کافی را جمع می‌کند تا سطح موردنظر را بشکند. با این حال در بسیاری از مواقع قیمت معمولا قبل از اینکه سطح را بشکند دوباره به محدوده قیمت پاکت آپشن قبلی بازمی‌گردد.


برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نقاط شکست اشتباه در بروکر پاکت آپشن PocketOption

نقاط شکست اشتباه زمانی رخ می‌دهند که قیمت از سطح حمایت یا مقاومت پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن عبور می‌کند و تقریبا به طور آنی قبل از اینکه ترند معاملاتی تغییر جهت دهد دوباره به محدوده قبلی بازمی‌گردد.

نقاط شکست اشتباه در واقع مناطقی هستند که بیشتر معامله گران بروکر پاکت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمایه می‌شوند. یک راه برای اجتناب از نقاط شکست اشتباه این است که به رفتار قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت توجه کنیم.

اینکه چه ترندی ایجاد می‌شود؟ برای مثال قیمت ممکن است در زمان برخود با سطح مقاومت یک ترند نزولی پاکت آپشن ایجاد کند. نقطه شکست اشتباه در واقع زمانی رخ می‌دهد که قیمت از سطح مقاومت عبور کرده و بالاتر از آن باقی می‌ماند و سپس پس از مدت بسیار کوتاهی سقوط می‌کند.

????شرایط ورود به معامله با نقاط شکست توضیحات
✨قدرتمند بودن سطح مقاومت یا حمایت سطح مقاومت یا حمایت باید حداقل چند بار جلوی عبور قیمت را گرفته باشد
⚡زمان ورود به معامله پس از شکست سطوح صبر کردن و ورود به معامله پس از دیدن واکنش بازار
❗اجتناب از سیگنال اشتباه بررسی وضعیت اشباع بازار و آمادگی برای تغییر جهت

نحوه بهره‌گیری از نقاط شکست در پاکت آپشن

اگر قیمت از یک سطح مقاومت یا حمایت ضعیف عبور کند، شما می‌توانید انتظار داشته بشاید که ترند در همان جهت در وب سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن ادامه پیدا خواهد کرد. در صورت وجود یک سطح حمایت یا مقاومت قدرتمند، در زمان برخورد قیمت با آن به رفتار قیمت توجه داشته باشید.

پس از برخورد قیمت با یک مقاومت قیمت معمولا یک ترند نزولی را پیش می‌گیرد. اگر شکست صورت گیرد، صبر کنید تا زمانی که بازار واکنش خود را نشان دهد و سریعا وارد معامله نشوید. پس از آن زمان ورود به معامله بر اساس ترند پاکت آپشن ایجاد شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چرا نقاط شکست اشتباه به طور کلی ایجاد می‌شوند؟ نقاط شکست اشتباه معمولا زمانی رخ می‌دهند که معامله گران زمانی وارد بازار می‌شوند که از قبل اشباع شده است و آماده تغییر جهت بازار پاکت آپشن است.

معامله گران حرفه‌ای می‌دانند که باید کمی پس از نقطه شکست صبر کنند تا بازار واکنش خود را نشان دهد و سپس وارد معامله شوند. پس از اینکه با برخورد به سطح مقاومت و کمی عبور از آن، دوباره بازار وارد روند نزولی می‌شود، بهترین زمان برای ورود به معامله فروش پاکت آپشن است.

معامله بر اساس ترندهای بازار پاکت آپشن

همانطور که گفتیم، آگاه بودن از اینکه قیمت در زمان رسیدن به یک سطح مقاومت یا حمایت چطور عمل می‌کند به شما اجازه می‌دهد که بدانید وقتی دوباره این اتفاق افتاد چطور در سایت کارگزاری پاکت آپشن به سودآوری بپردازید.

بنابراین خواندن چارت های پاکت آپشن بسیار مهم است. ما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از بازه های زمانی بزرگ در چارت ها معامله کنید. برای مثال اگر شما با کندل های 5 دقیقه‌ای به معامله می‌پردازید، بهتر است به خواند چارت های 30 دقیقه‌ای یا 3 ساعته بپردازید.

مواقعی وجود دارد که قیمت به طور مداومی از سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کند. شما می‌توانید از ابزارهای بیشتر و اندیکاتورها در پاکت آپشن استفاده کنید تا مشخص کنید که چه زمانی بهترین موقع برای ورود به معامله برای شما است.

یکی از ابزار بسیار مفید اندیکاتور باندهای بولینگر در پاکت آپشن است. راه های مختلفی برای استفاده از این اندیکاتور وجود دارد. برای مثال زمانی که قیمت قبل از نزولی و شکست باند پایین، به سطح مقاومت یا حمایت نزدیک می‌شود، این سیگنالی برای یک معامله فروش در پاکت آپشن است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استفاده از سطوح حمایت و مقاومت به طور کلی یک مهارت است که نیاز به صبر و تمرین زیادی دارد. هدف شما این است که پس از شکست سطوح حمایت و مقاومت، نقطه ورود مناسبی برای معامله خود پیدا کنید و از طریق آن به سود در پاکت آپشن دست پیدا کنید.

اگر می‌خواهید این مهارت ها را به چالش بکشید بهتر است به باز کردن یک حساب دمو پاکت آپشن بپردازید و شروع به معامله بدون ریسک بکنید. تنها راه شناسایی سطوح حمایت و مقاومت و همینطور مشخص کردن اینکه چه زمانی قیمت قرار است آنها را بشکند، تمرین کردن است.

سوالات متداول معامله با نقاط شکست در پاکت آپشن

سطوح حمایت و مقاومت در پاکت آپشن چیست؟

در واقع قیمت در محدود سطوح حمایت و مقاومت نوسان می‌کند و معمولا از بین این سطوح خارج نمی‌شود. در واقع سطوح حمایت و مقاومت دو تا از بهترین اندیکاتورهای پاکت آپشن هستند که معامله گران باید حتما از نحوه عملکرد آنها آگاه باشند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور از نقاط شکست اشتباه در پاکت آپشن اجتناب کنیم؟

نقاط شکست اشتباه در واقع مناطقی هستند که بیشتر معامله گران بروکر پاکت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمایه می‌شوند. یک راه برای اجتناب از نقاط شکست اشتباه پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن این است که به رفتار قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت توجه کنیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سطح حمایت قدرتمند در پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

سطوح حمایت و مقاومت در انواع ضعیف و قوی ایجاد می‌شوند. قدرت یک سطح حمایت یا مقاومت با تعداد دفعاتی که قیمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه می‌شود. سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند که قیمت در یک بازه زمانی مشخص به تعداد متعددی از آن بازگشته است.

چطور از باندهای بولینگر در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

یکی از ابزار بسیار مفید اندیکاتور باندهای بولینگر پاکت آپشن است. راه های مختلفی برای استفاده از این اندیکاتور وجود دارد. برای مثال زمانی که قیمت قبل از نزولی و شکست باند پایین، به سطح مقاومت یا حمایت نزدیک می‌شود، این سیگنالی برای یک معامله فروش در پاکت آپشن است.

نحوه رسم سطوح حمایت و مقاومت پاکت آپشن چگونه است؟

حداکثرها و حداقل ‌ها را در حین یک ترند به وسیله‌ یک خط به هم وصل می‌کنیم. در ادامه این خط را به سمت راست گسترش می‌دهیم تا ببینیم در کدام نقطه احتمال توقف قیمت در حمایت و مقاومت آینده وجود دارد. این خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌های قیمتی و دیگر الگوهای چارتی پاکت آپشن را نمایان می‌کنند.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معاملات در PocketOption , استراتژی های پاکت آپشن , ریسک پاکت آپشن , معامله سودآور در پاکت آپشن , شارژ حساب پاکت اپشن , آموزش بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????مقابله با ریسک معامله در بروکر پاکت آپشن????

در هر بازار معاملاتی ریسک ضرر و از دست دادن سرمایه وجود دارد و پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن نیز شما با ریسک معامله مواجه خواهید شد. یادگیری اینکه چگونه این ریسک را مدیریت کنید به همان اندازه یادگیری تکنیک های سودآوری پاکت آپشن اهمیت دارد.

برای مدیریت ریسک شما باید با مفاهیم متعددی از جمله تحمل ریسک و تنوع بخشی به معاملات در پلتفرم پاکت آپشن آشنا باشید تا بتوانید به طور کم نقصی به مدیریت ریسک بپردازید و از ضررهای بی رویه دوری کنید.

یک معامله گر موفق در پاکت آپشن کسی است که در کنار داشتن یک استراتژی پاکت آپشن کاربردی و سودآور یک استراتژی مفید برای مدیریت سرمایه و ریسک معاملات داشته باشد و از سودآوری هایی که کرده است به خوبی محافظت کند.

در این مطلب با هم به اجزای مختلف مدیریت ریسک پاکت آپشن مبارزه با ضرر و به طور کلی تحلیل ریسک در بازار معاملاتی می‌پردازیم. پس از مطالعه این مطلب می‌توانید یک دید کلی و کاربردی از وضعیت ریسک در بازار و نحوه مدیریت آن به دست آورید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????راه های مقابله با ریسک پاکت آپشن توضیحات
????شناسایی میزان تحمل ریسک خود معامله گر مهاجمانه یا محافظه کار
????تنوع بخشی به معاملات پاکت آپشن استفاده از انواع مختلف نمادها در سبد معاملاتی خود
????تحلیل تاریخچه معاملات خود یادگیری از اشتباهات معاملاتی گذشته خود
????تحلیل تکنیکال و فاندامنتال موثر در پاکت آپشن بهره‌ گیری از ابزارهای تحلیل و تقویم اقتصادی پاکت آپشن

تحمل ریسک در بازار پاکت آپشن PocketOption

تکنیک های مدیریت پول پاکت آپشن همگی به دنبال این هستند که در عین رشد سرمایه شما، ریسک معاملات را نیز در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن کنترل کنند. این کار به وسیله تنظیم اندازه پوزیشن های معاملاتی یا در واقع سرمایه‌ای که به هر معامله اختصاص داده می‌شود،‌ انجام می‌شود.

برخی معامله گران رفتار مهاجمانه تری دارند و یک رویکرد ریسکی را دنبال می‌کنند و معاملاتی انجام می‌دهد که بخش بزرگی از سرمایه معامله پاکت آپشن آنها را در بر می‌گیرد. این در حالی است که عده‌ای دیگر یک رویکرد محافظه‌ کارانه دارند و تنها درصد کمی از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند.

برای مثال این افراد حداکثر 3 درصد از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند. برای معامله گران تازه کار، یک رویکرد محافظه کارانه پیشنهاد می‌شود تا از ضررهای پاکت آپشن که باعث از دست رفتن بخش بزرگی از سرمایه آنها می‌شود، جلوگیری شود.

کابین بروکر پاکت آپشن به شما اجازه می‌دهد که اندازه پوزیشن معاملاتی خود را به صورت دلاری تعیین کنید یا اینکه آن را به صورت درصدی از سرمایه خود انتخاب کنید.

یک ابزار مهم دیگر در مدیریت پول استفاده از توقف ضرر پاکت آشن است. در صورتی که بازار در جهتی ناخوشایند برای شما حرکت کند، معامله به صورت اتوماتیک برای شما بسته می‌شود. این همینطور در زمان شما برای نظارت به بازار و چارت معاملاتی صرفه جویی می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تنوع بخشی به معاملات بروکر پاکت آپشن

تنوع ‌بخشی یک استراتژی مدیریت ریسک در سایت بروکر پاکت آپشن است که در یک پرتفوی، طیف وسیعی از سرمایه‌ گذاری ‌ها را با هم ترکیب می‌کند. یک پرتفوی تنوع‌ سازی شده شامل ترکیبی از انواع کاملا متفاوت نمادهای معاملاتی و سرمایه‌گذاری می‌شود و این به منظور جلوگیری از ریسک ‌هایی که از یک نماد خاص حاصل می‌شود، انجام می‌گیرد.

منطق مربوط به این استراتژی به این صورت است که یک پرتفوی پاکت آپشن که از انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی تشکیل شده است، به طور میانگین سودآوری بیشتر و ریسک کمتری از یک پرتفوی تشکیل شده از یک نماد، دارد.

تنوع ‌بخشی در واقع به دنبال این است که از ریسک ‌های غیر قابل پیش‌ بینی در پرتفوی جلوگیری کند و در نتیجه عملکرد مثبت برخی از سرمایه ‌گذاری‌ ها، عملکرد منفی برخی دیگر از سرمایه ‌گذاری ‌ها پس از ورود به سایت PocketOption را خنثی می‌کند.

فواید تنوع‌ بخشی تنها زمانی اثرگذار است که نمادهای معاملاتی مختلف در پرتفوی به همدیگر ارتباط زیادی نداشته باشند و در مواقعی حتی به حرکات بازار پاکت آپشن واکنش عکس نشان دهند. ایده‌ تنوع ‌بخشی، ساخت یک پرتفوی است که شامل چند نماد معاملاتی مختلف به منظور کاهش ریسک می‌باشد.

برای مثال، یک سرمایه ‌گذاری در پاکت آپشن را در نظر بگیرید که تنها شامل سهام یک شرکت می‌شود. اگر آن شرکت با ضرری جدی مواجه شود، پرتفوی شما به صورت کامل تحت تاثیر آن ضرر قرار می‌گیرد. با جدا کردن و تنوع دادن به سرمایه ‌گذاری خود بین سهام دو یا چند شرکت مختلف، می‌توانید ریسک احتمالی را در پرتفوی خود به اندازه‌ی قابل توجه‌ای کاهش دهید.

راه دیگر کاهش ریسک پاکت آپشن در پرتفوی شما این است که اوراق قرضه و ارز را نیز به پرتفوی خود اضافه کنید. ارز می‌تواند در زمان اضطراری مورد استفاده قرار گیرد و اینگونه نمادهای معاملاتی که بیشتر برای معاملات کوتاه‌مدت استفاده می‌شود،‌ به راحتی قابل نقدینه شدن هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نقاط ورود و خروج معامله پاکت آپشن PocketOption

مشخص کردن شرایط صحیح در بازار برای نقاط ورود و خروج معامله بخش مهمی از مدیریت ریسک در هنگام معامله در سایت رسمی PocketOption محسوب می‌شود. این مهم است که جهت یک ترند را شناسایی کنید و همینطور زمان مناسب برای ورود به معامله برای سودآوری از آن ترند را نیز بدانید.

ابزاری از تحلیل تکنیکال معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جهت ترند بازار پاکت آپشن را شناسایی کرده و همینطور نقاط ورود به معامله یا خروج را به شما نشان دهند. بروکر پاکت آپشن طیف وسیعی از ابزار تحلیل تکنیکال و چارت ها را برای انجام این کار در اختیار شما می‌گذارد.

در این زمینه شما حتی می‌توانید از سطوح حمایت و مقاومت برای شرایط ورود به معامله یا خروج از معامله پاکت آپشن استفاده کنید. به یاد داشته باشید با وجود اینکه الگوهای قیمتی پاکت آپشن به شما سیگنالی برای خرید یا فروش می‌دهند، اما هیچ چیزی در بازار معاملاتی تضمینی نیست.

معامله کردن همیشه شامل ریسک می‌شود و قیمت نمادهای معاملاتی پاکت آپشن همیشه در حال نوسان هستند. از این رو یک روند رایج این است که از چندین اندیکاتور پاکت آپشن در کنار هم استفاده کنید و همینطور از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت ترکیبی بهره بگیرید.

تاریخچه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

ممکن است شما پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن یک استراتژی خاص را در هنگام برنامه‌ریزی برای معامله انتخاب کرده باشید اما این دلیل نمی‌شود که امکان تغییر آن وجود نداشته باشد.

یادگیری از اشتباهات یک بخش مهم از فرایند معاملاتی است. با این حال بسیاری از معامله گران پاکت آپشن زمان کافی را به این کار اختصاص نمی‌دهند. جلوگیری از اشتباهات معاملاتی قبل از اینکه آنها را تشخیص دهید و مورد تحلیل قرار دهید بسیار سخت است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برای اینکه این تحلیل به ساده‌ترین شکل ممکن انجام گیرد بروکر پاکت آپشن تاریخچه تراکنش های پاکت آپشن شما را در بخش پروفایل ذخیره می‌کند و همیشه می‌توانید این تاریخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غیره مرتب کرده و مورد جستجو قرار دهید.

علاوه بر این، بروکر پاکت آپشن در انتهای صفحه کابین معاملاتی بر اساس تاریخچه معاملاتی شما، پیشنهادهایی از لیست نمادهای معاملاتی سودآور، بهترین معامله گران و دقیق ترین سیگنال های پاکت آپشن به شما ارائه می‌کند.

داشتن یک دفترچه ثبت وقایع معاملاتی نیز می‌تواند در زمینه تحلیل عملکرد معاملاتی خودتان، بسیار موثر باشد. شما می‌توانید به سادگی الگوهایی را در فرایند معاملاتی خود مشخص کنید که منجر به اشتباه معاملاتی پاکت آپشن می‌شود.

از این طریق می‌توانید مشخص کنید که کدام نمادهای معاملاتی،‌ استراتژی های پاکت آپشن، زمان معامله و چارچوب معاملاتی بیشترین سودآوری را برای شما داشته است و در کدام شرایط بیشترین ضرر را تجربه کرده‌اید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تحلیل بازار معاملاتی پاکت آپشن PocketOption

ریسک هایی که یک نماد معاملاتی در معرض آن قرار دارد معمولا به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. ریسک های بازار و ریسک های مربوط به شرکت. یک نماد معاملاتی در سایت کارگزاری پاکت آپشن توسط عناصر مختلفی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

عناصری مانند تغییرات نرخ بهره، تحریم ها، بحران های اقتصادی، رویدادهای سیاسی مانند نتایج انتخابات، اتفاقات بین‌المللی مانند پاندمی‌ها یا دیگر فجایع محیط زیستی. این می‌تواند سخت باشد که همیشه از اخبار پاکت آپشن و رویدادهای اقتصادی مطلع باشید.

از این رو برای هر نماد معاملاتی می‌توانید بیشترین عناصری که بر روی آن تاثیرگذار هستند را شناسایی کنید و به آنها نظارت کنید. مثلا ممکن است سهام یک شرکت بیشترین واکشن را به رویدادهای اقتصادی، کشور، قیمت ارز و ریسک های نقدینگی پاکت آپشن، نشان دهد.

بروکر پاکت آپشن یک تقویم اقتصادی پاکت آپشن را برای مشتریان خود فراهم کرده است که رویدادهای مرتبط را برای شما به نمایش می‌گذارد و همینطور از یک بخش تحلیلی نیز بهره مند است.

این بروکر همینطور ابزار تحلیلی که می‌توانید به سادگی بر روی دستگاه معاملاتی خود دانلود کنید را فراهم کرده است. البته امکان بهره گیری از اپلیکیشن های پاکت آپشن برای سیگنال های معاملاتی و استراتژی ها نیز وجود دارد.

حالا شما دید بهتری از ریسک های مختلف در بازار معاملات پاکت آپشن و تکنیک های مدیریت پول در پاکت آپشن دارید. همیشه این امکان وجود دارد که از طریق حساب دمو پاکت آپشن بدون ریسک سرمایه خود به تمرین بپردازید و مهارت های خود را تقویت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول بروکر پاکت آپشن PocketOption

تاریخچه معاملات بروکر پاکت آپشن چیست؟

برای اینکه این تحلیل به ساده‌ترین شکل ممکن انجام گیرد بروکر پاکت آپشن تاریخچه تراکنش های پاکت آپشن شما را در بخش پروفایل ذخیره می‌کند و همیشه می‌توانید این تاریخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غیره مرتب کرده و مورد جستجو قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران مختصص ما ارتباط برقرار کنید.

کاربرد تنوع بخشی به معاملات چیست؟

تنوع ‌بخشی یک استراتژی مدیریت ریسک در سایت بروکر PocketOption است که در یک پرتفوی، طیف وسیعی از سرمایه‌ گذاری ‌ها را با هم ترکیب می‌کند. یک پرتفوی تنوع‌ سازی شده شامل ترکیبی از انواع کاملا متفاوت نمادهای معاملاتی و سرمایه‌گذاری می‌شود و این به منظور جلوگیری از ریسک ‌هایی که از یک نماد خاص حاصل می‌شود، انجام می‌گیرد.

نحوه مقابله با ریسک در پاکت آپشن چطور است؟

برای مدیریت ریسک شما باید با مفاهیم متعددی از جمله تحمل ریسک و تنوع بخشی به معاملات در پاکت آپشن آشنا باشید تا بتوانید به طور کم نقصی به مدیریت ریسک بپردازید و از ضررهای بی رویه دوری کنید. یک معامله گر موفق در پاکت آپشن کسی است که در کنار داشتن یک استراتژی پاکت آپشن کاربردی و سودآور یک استراتژی مفید برای مدیریت سرمایه و ریسک معاملات داشته باشد و از سودآوری هایی که کرده است به خوبی محافظت کند.

از اندیکاتورها و ابزار تحلیلی پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

معامله کردن همیشه شامل ریسک می‌شود و قیمت نمادهای معاملاتی پاکت آپشن همیشه در حال نوسان هستند. از این رو یک روند رایج این است که از چندین اندیکاتور پاکت آپشن در کنار هم استفاده کنید و همینطور از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت ترکیبی بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

میزان سرمایه هر معامله در پاکت آپشن را چطور تعیین کنیم؟

برخی معامله گران رفتار مهاجمانه تری دارند و یک رویکرد ریسکی را دنبال می‌کنند و معاملاتی انجام می‌دهد که بخش بزرگی از سرمایه معامله در سایت کارگزاری PocketOption آنها را در بر می‌گیرد. این در حالی است که عده‌ای دیگر یک رویکرد محافظه‌ کارانه دارند و تنها درصد کمی از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????دستورات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption????

سایت رسمی بروکر پاکت آپشن طیف قابل توجهی از دستورهای معاملاتی را ارائه می‌کنند تا معامله ‌گران انعطاف لازم را در معاملات داشته باشند و بتوانند بهتر معامله خود را شخصی ‌سازی کرده و در مقابل ریسک از خود حفاظت کنند.

دستورهای معاملاتی پاکت آپشن عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند.

انتخاب دستور مناسب همینطور می‌تواند باعث به حداکثر رساندن سودآوری پاکت آپشن در بازارها شود. بدین ترتیب، اهمیت بالایی دارد که شما با هر نوع دستور آشنایی کافی را داشته باشید و بتوانید از ویژگی‌های مختلفی را در دسترس قرار گرفته است،‌ بهترین استفاده را بکنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????انواع دستور معاملاتی پاکت آپشن کاربردها
????دستور توقف ضرر پاکت آپشن محدود کردن ضرر در معاملات
????دستور توقف ضرر دنباله دار پاکت آپشن محدودکننده متغیر ضرر
????دستور کسب سود پاکت آپشن حفظ سود کسب شده و از دست ندادن آنها
????دستور GTC پاکت آپشن بسته شدن تنها تا زمان اجرا یا لغو
????دستور پایان روز پاکت آپشن بسته شدن معامله در پایان روز معاملاتی

نحوه بهره‌گیری از دستورهای معاملاتی پاکت آپشن

اینکه معامله‌ گر پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از چه دستوری استفاده می‌کند،‌ تفاوت بزرگی در قیمتی که برای ورود به معامله ارائه می‌کنند و بازدهی که از معامله دریافت می‌کند، ایجاد می‌کنند.

دیدگاه مناسب این است که به هر نوع دستور به عنوان ابزار جداگانه‌ای که هدف مشخص و متفاوتی دارد، نگاه کنید. چه در هنگام خرید و چه فروش، مهترین نکته این است که هدف اصلی خود از معامله در بروکر پاکت آپشن را شناسایی کنید.

آیا می‌خواهید قیمت معامله خود را کنترل کنید؟ آیا به دنبال این هستید که بلافاصله و به سرعت معامله خود را با قیمت فعلی بازار اجرا کنید؟ شما می‌توانید مشخص کنید که از کدام دستور معاملاتی پاکت آپشن برای هدف معامله خود بهره بگیرید.

قبل از اینکه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعی و با سرمایه‌ خودتان کنید، ضروری است که در یک حساب دمو پاکت آپشن به امتحان کردن آنها با پول مجازی بپردازید.

کافی است یک حساب معاملاتی دمو باز کنید، یک نماد معاملاتی را انتخاب کرده و شروع به پیاده‌ سازی دستورهای حد،‌ بازار و توقف بکنید و نتیجه‌ آنها را در حساب تمرینی پاکت آپشن به طور کاملا خوانا و ساده مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور توقف بازار یا توقف ضرر پاکت آپشن

یک دستور Stop Market یا توقف بازار در واقع نوعی از دستور توقف ضرر است که برای محدود کردن مقدار قابل ضرر برای معامله ‌گر در یک معامله، طراحی شده است و شما می‌توانید از طریق سایت رسمی بروکر PocketOption به آن دسترسی پیدا کنید.

این دستور می‌تواند برای یک معامله خرید یا فروش باشد و تنها زمانی اجرا می‌شود که قیمت بازار برای آن نماد، سهام یا کالا به سطح تعیین شده‌ای برسد. زمانی که بازار سریعا حرکت می‌کند، قیمت نهایی معامله می‌تواند بدتر از چیزی باشد که در دستور توقف ضرر پاکت آپشن ثبت شده است.

از آنجایی که معاملات موفق تمرکز زیادی بر روی به حداقل رساندن ضررها و به حداکثر رساندن سودها دارند، هر معامله ‌گر حرفه‌ای دارای قیمتی در ذهنش است که آستانه است و نیاز به خروج از معامله پاکت آپشن دارد.

دستور توقف بازار پاکت آپشن یا Stop Market در واقع این آستانه را به صورت رسمی بر روی چارت پاکت آپشن ثبت می‌کند و شما را از بررسی مداوم قیمت‌ها، نجات می‌دهد.

دستور توقف بازار که به صورت ساده به عنوان دستور توقف ضرر نیز شناخته می‌شود، برای محافظت معامله‌ گر از ضرر در هنگام نوسان ‌های قیمتی پاکت آپشن و پیش‌ بینی اشتباه، طراحی شده است.

در این دستور یک قیمت تعیین می‌شود که در آن معامله خرید یا فروش پاکت آپشن به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد. تا زمانی که قیمت به آن حد مشخص نرسد، معامله‌ای در پاکت آپشن انجام نخواهد گرفت.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور حد توقف ضرر در بروکر پاکت آپشن

این دستور نوعی از توقف ضرر است که از دستورهای حدی برای اجرا استفاده می‌کند. دستورهای توقف ضرر حدی معمولا از دو نوع قیمت پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن استفاده می‌کنند، یکی قیمت توقف و دیگری قیمت حد.

دستور تا زمانی که قیمت به قیمت توقف نزسد، اجرا نمی‌شود و پس از آن دستور حد فعال می‌شود. دو نوع دستور حد در معاملات وجود دارد: دستور حد برای باز کردن یک معامله پاکت آپشن و دستور حد برای بستن یک معامله.

در هنگام استفاده از یک دستور حد، معامله شما زمانی اجرا می‌شود که بازار به قیمت انتخابی شما یا بهتر از آن برسد. برای مثال فرض کنید که شما یک نماد معاملاتی با قیمت 46 دلار خریداری می‌کنید و یک دستور حد توقف ضرر را با قیمت توقف 45.50 و قیمت حد 45 دلار تنظیم می‌کنید.

این یعنی وقتی قیمت کمتر از 45.50 بیاید، دستور توقف در پاکت آپشن فعال شده و شروع به فروش می‌کند و تا زمانی که قیمت بالاتر از 45 دلار باقی بماند،‌ این فروش ادامه پیدا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

توقف ضرر دنباله ‌دار در بروکر پاکت آپشن

برای معامله‌ گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ بسیار مناسبی در سایت بروکر پاکت آپشن هستند.

توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک پاکت آپشن برای اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه کاهش دهند.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا شده و به یک دستور بازار پاکت آپشن تبدیل می‌شود.

برای مثال فرض کنید یک معامله‌ گر برای جفت ‌ارز پاکت آپشن EUR/USD در قیمت 1.1800 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 200 پیپی را در 1.1780 ثبت کرده است. با افزایش قیمت به 1.1810، سطح توقف ضرر نیز از 1.1780 بالاتر رفته و به سطح 1.1790 تغییر پیدا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور حد بسته شدن در پاکت آپشن PocketOption

یک دستور حد بسته شدن یا Limit On Close در واقع یک دستور حد است که برای اجرای معاملات سایت معامله پاکت آپشن در قیمت بسته شدن بازار به وجود آمده است. دستورهای حد یا Limit قیمتی که برای نماد معاملاتی پرداخت می‌شود، یا قیمتی که نماد معاملاتی به فروش می‌رود را کنترل می‌کند.

حد بسته شدن به این معنا است که معامله تنها در زمانی که قیمت در محدوده‌ قیمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع یک دستور حد پاکت آپشن است که اجرای آن بر اساس قیمت بسته شدن بازار می‌باشد.

دستورهای حد برای سرمایه‌ گذاران پاکت آپشن فرصت‌ هایی را فراهم می‌کنند که برای خرید یا فروش نمادهای معاملاتی قیمتی را تنظیم کنند. این نسبت به معاملات معمول بازار دارای مزیت ‌هایی است زیرا به سرمایه ‌گذار اجازه می‌دهد قیمت دقیق و سودی که می‌توانند کسب کنند را برای خرید و فروش نماد انتخاب کنند.

از طرفی دیگر، دستورهای حد اجرا شدن معامله را تضمین نمی‌کنند زیرا قیمت باید به قیمت حد یا بهتر از آن برسد. دستورهای معاملات بازار یا Market Order دارای پارامترهای ضعیف تری هستند اما حتما اجرا می‌شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور کسب سود در بروکر پاکت آپشن

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان آن است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن مشخص می‌کند.

معاملات می‌توانند بر اساس مجموعه شرایطی خاص بسته شوند. برای مثال یک دستور توقف ضرر دنباله ‌دار یا با استفاده از یک نقطه‌ هدف سودآوری.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ای است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. به این کار استفاده از دستور کسب سود پاکت آپشن یا Take Profit می‌گویند و شما می‌توان از طریق آن از حذف شدن سودآوری های کسب شده خود جلوگیری کنید.

اگر قیمت به سطح هدف برسد، معامله به طور اتوماتیک بسته می‌شود. نقاط هدف سودآوری در پاکت آپشن هم مزایایی دارد و هم معایبی و همینطور چندین راه برای مشخص کردن مکان اعمال نقطه هدف وجود دارد.

دستور معاملاتی GTC در بروکر پاکت آپشن

دستور معاملاتی Good Till Canceled یا فعال تا زمان لغو شدن به یک درخواست خرید یا فروش مربوط می‌شود و طوری طراحی شده است تا زمان لغو یا اجرا شدن پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن باز باقی بماند.

این دستور می‌تواند توسط یک سرمایه ‌گذار که به دنبال خرید یا فروش یک نماد معاملاتی پاکت آپشن در یک قیمت مشخص است،‌ مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع از دستور معاملاتی به تدریج به یک جایگرین برای دستورهای روزانه‌ که پس از به پایان رسیدن نشست معاملاتی بازار در آن روز بسته می‌شوند، تبدیل شده‌اند.

این در حالی است که دستور معاملاتی GTC باعث می‌شود تا زمانی که معامله اجرا شده یا اینکه لغو شود، فراتر از این محدودیت، در کابین بروکر پاکت آپشن باز باقی بماند.

البته باید توجه داشته باشید که دستورهای معاملاتی GTC در حین ساعات پس از بسته شدن نشست معاملاتی فعال نیستند و فقط تنها در زمان عادی بازار معاملاتی قابل اجرا هستند.

دستور معاملاتی پایان روز پاکت آپشن

یک دستور معاملاتی پایان روز در واقع یک معامله خرید یا فروش برای نمادهای معاملاتی است که به درخواست سرمایه ‌گذار، فقط تا پایان روز معاملاتی در سایت بروکر رسمی PocketOption باز است.

این می‌تواند یک دستوری باشد که یک معامله جدید را آغاز می‌کند یا یک معامله باز را می‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان یک دستور توقف یا حد،‌ بر اساس یک قیمت شرطی ثبت شده است.

یک دستور معاملاتی پایان روز، هر نوع دستور معاملاتی برای سهام یا دیگر نمادهای معاملاتی پاکت آپشن را شامل می‌شود که دارای محدودیت زمانی پایان آن روز معاملاتی باشد. این دستور همینطور با نام یک دستور روز نیز شناخته می‌شود و در تضاد با دستورهای GTC می‌باشد.

پایان نشست معاملاتی پاکت آپشن به اینکه چه نمادی در حال معامله است و در چه بازاری معامله می‌کنید،‌ بستگی دارد. صرف نظر از زمانی که دستور ثبت شده است، معاملات پایان روز باید تا پایان روز یا نشست معاملاتی، تراکنش شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول دستورات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

دستور معاملاتی در بروکر پاکت آپشن چیست؟

دستورهای معاملاتی پاکت آپشن عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور شروع به استفاده از دستورهای معاملاتی پاکت آپشن بکنیم؟

قبل از اینکه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعی و با سرمایه‌ خودتان کنید، ضروری است که در یک حساب دمو به امتحان کردن آنها با پول مجازی بپردازید. کافی است یک حساب معاملاتی دمو باز کنید، یک نماد معاملاتی را انتخاب کرده و شروع به پیاده‌ سازی دستورهای حد،‌ بازار و توقف پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن بکنید.

توقف ضرر دنباله دار پاکت آپشن چیست؟

برای معامله‌ گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ بسیار مناسبی هستند. توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک پاکت آپشن برای اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه کاهش دهند.

دستور حد بسته شدن پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

حد بسته شدن به این معنا است که معامله تنها در زمانی که قیمت در محدوده‌ قیمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع یک دستور حد پاکت آپشن است که اجرای آن بر اساس قیمت بسته شدن بازار می‌باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور معاملاتی پایان روز پاکت آپشن چیست؟

یک دستور معاملاتی پایان روز در واقع یک معامله خرید یا فروش برای نمادهای معاملاتی است که به درخواست سرمایه ‌گذار، فقط تا پایان روز معاملاتی در سایت PocketOption باز است. این می‌تواند یک دستوری باشد که یک معامله جدید را آغاز می‌کند یا یک معامله باز را می‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان یک دستور توقف یا حد،‌ بر اساس یک قیمت شرطی ثبت شده است.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پاکت اپشن معتبر , بررسی بروکر های باینری , روش شارژ ریالی , حداقل شارژ حساب پاکت اپشن , حساب ازمایشی پاکت اپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????استراتژی های سودآور در بروکر پاکت آپشن????

معامله گر نابغه دنیای بازارهای معاملاتی آقای لری ویلیامز (Larry Williams) استراتژی های پاکت آپشن و همینطور اندیکاتورهای بسیاری را توسعه داده است که می‌توان با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن به راحتی از آنها استفاده کرد و سودآوری نمود.

برای مثال اندیکاتور %R ویلیامز به معامله گران اطلاع می‌دهد که قیمت فعلی بازار در 14 دوره اخیر در چه نسبتی با بالاترین حداکثر قیمت در کابین پاکت آپشن دارد. مانند اندیکاتور تمساح یا Alligator و بسیاری دیگر، این موارد در استراتژی های و سبک های معاملاتی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است.

آقای لری ویلیامز در بازارهای مالی بسیار موفق ظاهر شد و دنبال کنندگان بسیاری دارد. استراتژی های بروکر پاکت آپشن او بر اساس الگوهای چارتی کندل استیک است و تحلیل تکنیکال او شامل ابزار پیچیده نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به انواع استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت که بخشی از آنها توسط لری ویلیامز توسعه داده شده است نگاهی می‌کنیم و با هم آنها را یاد میگیریم. اگر می‌خواهید استراتژی های پاکت آپشن را امتحان کنید، چارت کندل استیک پاکت آپشن را انتخاب کنید و بازه زمانی مناسب را برای آن تعیین کنید.

????استراتژی معاملاتی پاکت آپشن نوع استراتژی
????استراتژی نقطه اوج Peak Point کوتاه مدت
✨استراتژی شکاف Gap بلند مدت
????ترکیب اندیکاتور تمساح و فراکتال کوتاه مدت و بلند مدت
????استراتژی اسیلاتور Awesome کوتاه مدت و بلند مدت

استراتژی نقطه اوج بروکر پاکت آپشن PocketOption

در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن اندیکاتورهای ویلیامز برای اندازه گیری ترند بازار و قدرت آن به کار گرفته می‌شوند. بنابراین این استراتژی به پیدا کردن نقاط ورود به معامله مربوط می‌شود.

اکثر معامله گران بروکر پاکت آپشن قبل از استفاده از استراتژی نقطه اوج یا Peak Point صبر می‌کنند که با خط صفر تقاطع صورت گیرد و سپس وارد معامله شوند اما این می‌تواند دیر باشد.

با بهره گیری از این استراتژی در طول زمان، شما می‌توانید بر روی حرکات ضد ترند سرمایه گذاری پاکت آپشن انجام دهید. به صورتی که به سادگی پتانسیل سودآوری خود را از هر حرکت بازار دو برابر کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

این استراتژی بروکر پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن

این استراتژی کوتاه مدت ویلیامز بر اساس نوسان های محلی قله بین سه میله عمل می‌کند. لری ویلیامز پیشنهاد می‌کند که در هنگام استفاده از این استراتژی در جهت ترند اصلی بازار در سایت رسمی پاکت آپشن معامله کنید.

در حین یک ترند صعودی، معامله گران باید به بررسی اندیکاتور %R ویلیامز بپردازند و ببینید که چه زمانی این اندیکاتور پاکت آپشن به زیر -80 عبور می‌کند. زمانی که قیمت شروع به بالا رفتن می‌کند و اندیکاتور به بالاتر از -80 بازمی‌گردد، این می‌توانید سیگنالی از یک ترند صعودی دوباره در قیمت باشد.

اگر یک حداقل اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی بالاتر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Call آپشن بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در حین یک ترند نزولی زمانی که اندیکاتور بالاتر از -20 است، بررسی کنید که قیمت در کنار خط ویلیامز %R به پایین تر از -20 باز گردد و این یک سیگنال پاکت آپشن است از ادامه احتمالی یک ترند نزولی. اگر حداکثر اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی پایین تر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Put آپشن بپردازید.

استراتژی شکاف Gap در بروکر پاکت آپشن

استراتژی شکاف یا Gap یک استراتژی جالب است چون به جای اینکه بر اساس اندیکاتورها در سایت رسمی بروکر PocketOption باشد، در عوض بر اساس روانشناسی معاملات است.

طبق لری ویلیامز، معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند.

در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود. چنین هرج و مرج  و آشفتگی باعث غیر قابل پیش‌بینی بودن و اضطراب می‌شود و کوچکترین حرکت در جهت مخالف باعث می‌شود معامله گران پوزیشن معاملاتی خود را عوض کنند. این به شکلی است که انگار بازار به چند جهت متمایل شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه استفاده از استراتژی شکاف پاکت آپشن

اگر این استراتژی بلند مدت پاکت آپشن را دنبال می‌کنید، این گام ها را پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن نظر بگیرید:

  • اگر در یک ترند نزولی کندلی پایین تر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت صعودی کرده باشد به معامله آپشن Call پاکت آپشن بپردازید.
  • از طرف دیگر اگر در یک ترند صعودی کندلی بالاتر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت نزولی کرده باشد، به معامله آپشن Put پاکت آپشن بپردازید.

در هنگام استفاده از این استراتژی شما می‌توانید تاریخ انقضا را بر روی 12 تا 24 ساعت تنظیم کند. اکثر سیگنال های پاکت آپشن نیاز دارند که قیمت به حالت صعودی یا نزولی بازگردد تا سیگنالی برای ورود به معامله ایجاد کنند.

استراتژی تمساح Alligator پاکت آپشن

اندیکاتور تمساح در سایت کارگزاری پاکت آپشن از این قانون پیروی می‌کند که بازارهای مالی و نماد های معاملاتی تنها در 15 تا 30 درصد از مواقع در حال ترند هستند و در 70 تا 85 درصد مواقع حرکتی افقی دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گران و موسسات تمایل دارند که بیشتر سودآوری پاکت آپشن خود را در حین دوره ‌های در حال ترند قدرتمند جمع ‌آوری کنند. اندیکاتور تمساح ویلیامز از سه میانگین متحرک هموار شده استفاده می‌کند که بر روی دوره ‌های 5، 8 و 13 تنظیم شده‌اند و این اعداد در واقع اعداد فیبوناچی هستند.

میانگین هموار شده‌ اولیه با یک میانگین متحرک ساده (SMA) محاسبه می‌شود و اضافه کردن میانگین متحرک‌ های هموار شده اضافی باعث آهسته شدن روند این اندیکاتور پاکت آپشن می‌شود.

سه میانگین متحرک این اندیکاتور با آرواره، دندان و لب ‌های تمساح شناخته می‌شوند که در عکس العمل به ترند های بازار پاکت آپشن و محدوده‌ های بازار باز و بسته می‌شوند:

  • آرواره: با میانگین متحرک هموار شده با 13 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 8 میله هموارتر می‌شود.
  • دندان: با میانگین متحرک هموار شده با 8 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 5 میله هموارتر می‌شود.
  • لب‌ ها: با میانگین متحرک هموار شده با 5 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 3 میله هموارتر می‌شود.

این اندیکاتور رابطه‌ همگرایی واگرایی را اعمال می‌کند تا سیگنال ‌های معاملاتی پاکت آپشن را بسازد که در آن آرواره آهسته ‌ترین دور و لب ‌ها سریع ‌ترین دور را انجام می‌دهند. عبور لب ‌ها از دیگر خطوط به سمت پایین، سیگنالی برای فروش ایجاد می‌کند در حالی که عبور خط لب ‌ها به سمت بالا از یک فرصت خرید خبر می‌دهد.

معامله با اندیکاتور فراکتال در پاکت آپشن

اندیکاتور فراکتال یا Fractal دارای کاربردهای بسیاری برای معامله پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن است. برای شروع این اندیکاتور می‌تواند مناطقی که معامله گران می‌توانند دستورهای توقف ضرر و کسب سود خود را قرار دهند را مشخص کند.

این اندیکاتور همینطور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.

به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

این اندیکاتور زمانی بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد که با اندیکاتور تمساح یا Alligator ترکیب شود. در هنگام استفاده از این دو اندیکاتور، زمانی که فراکتال خرید بالاتر از بخش دندان تمساح (خط قرمز) قرار گرفت، وارد معامله خرید پاکت آپشن شوید.

از طرف دیگر زمانی که یک فراکتال فروش پایین تر از دندان تمساح ظاهر شد، وارد معامله فروش شوید. همینطور می‌توان اندیکاتور فراکتال را با ابزار فیبوناچی ترکیب کرد که اطلاعات قدرتمندی برای سودآوری در معاملات پاکت آپشن ارائه می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اسیلاتور Awesome در بروکر پاکت آپشن PocketOption

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن تشکیل شده است.

این اندیکاتور در واقع در بخش اسیلاتورهای پاکت آپشن اندازه حرکت یا Momentum قرار می‌گیرد که همینطور شامل اندیکاتورهای مشهوری مانند اسیلاتور تصادفی، میانگین متحرک همگرا واگرا MACD و شاخص قدرت نسبی یا RSI می‌شود.

استراتژی های مختلفی برای استفاده از این اسیلاتور وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین استراتژی های معامله پاکت آپشن، معامله بر اساس تقاطع خط صفر است.

زمانی که خط این اسیلاتور از خط صفر به بالا عبور می‌کند، این تاییدی برای حضور یک ترند صعودی است و معامله گر پاکت آپشن در این شرایط باید به دنبال معامله خرید در بازار باشد. از طرف دیگر اگر خط اسیلاتور به سمت پایین عبور کند، یک ترند نزولی شکل گرفته است و بهتر است به دنبال معامله فروش باشید.

شاخص تسهیل Facilitation بازار پاکت آپشن

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است.

با ارزیابی تغییرات قیمتی و حجم تیک، اندیکاتور شاخص تسهیل بازار می‌تواند یک ارزیابی مناسب و منسجم از رفتار بازار معاملاتی و احساسات بازار پاکت آپشن ارائه کند.

این اندیکاتور در واقع حرکات قیمتی اشتباه را حذف می‌کند تا اطمینان حاصل کند که معامله گران بروکر پاکت آپشن تنها در شرایط ایده آل بازار وارد معامله می‌شوند.

فرمول محاسبه این اندیکاتور ساده است. تنها کافی است بالاترین قیمت میله فعلی در چارت معامله پاکت آپشن را از کمترین قیمت میله فعلی کم کنید و نتیجه را بر حجم میله فعلی تقسیم نمایید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول استراتژی های ویلیامز در پاکت آپشن PocketOption

استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن در چه شرایطی بهترین عملکرد را دارد؟

این استراتژی پس از افتتاح حساب پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

شاخص تسهیل بازار پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی شکاف Gap پاکت آپشن چیست؟

معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند. در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود.

نحوه استفاده از اندیکاتور فراکتال پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

اسیلاتور Awesome در پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت پاکت آپشن PocketOption تشکیل شده است.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: استراتژی معاملاتی پاکت آپشن , معامله با اندیکاتور , سودآوری در معاملات پاکت آپشن , معامله گر پاکت آپشن , اسیلاتورهای پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption????

به طور کلی چند نوع تحلیل را می‌توان در بازارهای معاملاتی انجام داد و یکی از مهمترین تحلیل ها که معامله گران به طور ویژه‌ای پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن بر روی آن حساب باز می‌کنند، تحلیلی تکنیکال یا Technical Analysis است.

انواع دیگر تحلیل ها شامل تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی و تحلیل احساسات بازار می‌شود که با توجه به نیازهای خود و سبک معاملاتی خود در پلتفرم پاکت آپشن می‌توانید آنها را در کنار تحلیل تکنیکال به کار بگیرید و به سودآوری در بروکر پاکت آپشن دست پیدا کنید.

اما چیزی که باعث می‌شود در نگاه اول تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل باشد این است که بازار همیشه خود را تکرار می‌کند و اگر به روند بازار در گذشته توجه کنید همیشه الگوهای چارتی پاکت‌ آپشن بسیاری وجود دارد که خود را در شرایط مختلف تکرار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آنها سودآوری کنید.

در این مطلب به انواع تحلیل ها، تفاوت آنها با یکدیگر و ابزارها و اصولی که برای آنها به کار گرفته می‌شود می‌پردازیم تا متوجه شوید که چطور می‌توان از طریق این نوع تحلیل های بازار می‌توان در این پلتفرم به کسب درآمد پاکت آپشن پرداخت.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨انواع تحلیل در پاکت آپشن توضیحات
????تحلیل تکنیکال Technical مناسب معاملات کوتاه مدت
????تحلیل فاندامنتال Fundamental مناسب سرمایه‌ گذاری های بلند مدت
????تحلیل احساسات بازار Sentiment ترکیب با دیگر تحلیل ها

آمادگی برای تحلیل تکنیکال در پاکت آپشن

معامله گردن شامل مراحل بسیاری از آماده‌سازی می‌شود و این تنها به تقویت و تمرین مهارت های معاملاتی اختصاص ندارد بلکه شما باید از طریق وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن با بازار و نحوه معامله نمادهای معاملاتی آشنایی پیدا کنید.

شما نیاز دارید که به طور مداوم به نظارت و تحلیل نمادهای معاملاتی و بازار پاکت آپشن که در حال معامله در آن هستید، بپردازید. مهمترین نوع تحلیل ها تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال است.

تحلیل تکنیکال به طور ریزبینانه به حرکات قیمتی یک نماد معاملاتی توجه می‌‌کند تا حرکات آن در آینده را پیش بینی کند. این کار را می‌توان با بررسی دقیق چارت های پاکت آپشن و با کمک اندیکاتورهای معاملاتی و ابزارهایی برای رسم آنها بر روی چارت پاکت آپشن انجام داد.

شما همینطور می‌توانید نوع چارت را تغییر دهید تا تحلیل پرایس اکشن پاکت آپشن در آن راحت تر انجام شود و همینطور از ابزار رسم بسیاری استفاده کنید تا داده ها را بهتر و ساده تر از بازار معاملاتی دریافت کنید.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل فاندامنتال پاکت آپشن

از طرف دیگر معامله گران در تحلیل فاندامنتال پاکت آپشن به دنبال مشخص کردن ارزش ذاتی نماد معاملاتی مانند سهام یک شرکت هستند. این نوع تحلیل در سایت بروکر پاکت آپشن به میزان بیشتری در هنگام سرمایه گذاری های بلند مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحلیل فاندامنتال در واقع برای شما یک تصویر کلی تر از بازار نماد معاملاتی و عملکرد آن فراهم می‌کند و اینکه در گذشته چه طور عمل کرده است و چشم انداز آینده آن برای معامله در کابین بروکر پاکت آپشن چیست. اغلب از تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال در کنار هم استفاده می‌شود.

تحلیل تکنیکال فرض می‌کند که عناصر فاندامنتال یا بنیادی از قبل تاثیر خود را بر روی قیمت گذاشته‌اند و این باعث می‌شود نتایجی که احتمال بالایی دارد در آینده تکرار شوند و از این رو به سودآوری در بروکر پاکت آپشن کمک می‌کند.

تحلیل تکنیکال همینطور عناصر روانشناسی بازار را نیز در داده‌ های تاریخی خود شامل می‌شود در حالی که تحلیل فاندامنتال نمی‌تواند عناصر روانشناسی را بازتاب کند و از این رو بهتر است از این دو نوع تحلیل در کنار هم در معامله PocketOption استفاده کنیم.

به طور کلی، تفاوت‌ هایی اساسی در نوع سرمایه‌گذارانی که به هر یک از این دو نوع تحلیل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحلیلگران تکنیکال پاکت آپشن معمولا به معاملات کوتاه مدت علاقه دارند در حالی که معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوری بلند مدت اعتقاد دارند.

نحوه ترکیب تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پاکت آپشن

معامله‌ گران اغلب تفاوت‌ های بین تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال را با هم مقایسه می‌کنند. با این حال، ترکیب این دو مزایای مثبت خود را دارد. به طور کلی استفاده همزمان از این دو تحلیل می‌تواند فرصت‌ های معاملاتی بیشتری در سایت رسمی بروکر PocketOption برای شما فراهم کند.

چندین راه مختلف برای ترکیب تحلیل فاندامنتال و تکنیکال وجود دارد. در معامله مبتنی بر محدوده معامله گر سعی می‌کند که یک کانال قیمتی مربوط به یک بازار معاملاتی پاکت آپشن را شناسایی کند تا از آن برای خرید در سطح حمایت و فروش در سطح مقاومت بهره بگیرد.

در یک بازار دارای ترند صعودی قدرتمند، معامله ‌گران به دنبال خرید در پایین ‌ترین سطح ممکن هستند تا سودآوری خود را به حداکثر برسانند. با این حال، رویدادهای خبری می‌تواند یک بازار مبتنی بر محدوده را مختل کند. در این صورت، معامله ‌گر باید از باز کردن معامله در هنگام انتشار اخبار اقتصادی پاکت آپشن خودداری کند.

استراتژی پاکت آپشن نقاط شکست یا Breakout نیز شامل سرمایه ‌گذاری بر روی قیمت یک نماد معاملاتی می‌شود که از محدوده‌ از قبل مشخص شده‌ خود خارج شده است. با اینکه معامله ‌گران باید برای ورود به معامله در هنگام انتشار اخبار مهم دقت بسیاری داشته باشند اما می‌توان از عکس‌العمل بیش از حد بازار به اخبار نیز سودآوری کرد.

اسیلاتورها در پاکت آپشن معمولا برای کشف شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسیلاتورها همینطور می‌توانند در شناسایی نقاط ورود و خروج از معامله کمک کنند. در زمان قرارگیری بازار در شرایط اشباع از خرید یا فروش، انتشار یک خبر در بازار می‌تواند باعث تغییر جهت قابل توجه بازار شود.

تحلیل احساسات بازار در پاکت آپشن

احساسات بازار پاکت آپشن یکی دیگر از رایج ‌ترین راه‌ های تحلیل پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن است. زمانی که احساسات بازار گسترده‌ای را در یک جهت مشاهده می‌کنید، پس اکثر معامله ‌گران حرکات بازار را به آن سمت پیش‌ بینی می‌کنند.

برای مثال اگر تعداد قابل‌ توجهی از سرمایه ‌گذاران دیدگاه صعودی نسبت به بازار دارند، پس آنها به معامله خرید پرداخته‌اند و این را می‌توان با بررسی اندیکاتورهای پاکت آپشن که در مورد احساسات بازار هستند، در بازار تشخیص داد.

بنابراین می‌دانیم که این حجم بالای معامله ‌گران پس از مدتی معامله خود را می‌خواهند ببندند و به فروشندگان بازار تبدیل خواهند شد. این تحلیل باعث می‌شود نمادهای معاملاتی پاکت آپشن در آستانه‌ یک عقب‌ نشینی تند احتمالی باشند و می‌توان از این اطلاعات به نفع خود برای ورود به معامله استفاده کرد.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

بهترین چارت ها برای تحلیل تکنیکال پاکت آپشن

چارت های کندل‌ استیک قیمت‌ های حداکثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر کندل نشان می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای تحلیل در وب سایت بروکر PocketOption مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدنه‌ کندل استیک نشان‌ دهنده‌ قیمت‌ های باز شدن و بسته شدن است و سایه‌ یا شدو های آن قیمت‌ های حداکثر و حداقل را برای هر دوره نشان می‌دهد. خواندن این نوع چارت پاکت آپشن با وجود اطلاعات زیادی که ارائه می‌کند بسیار ساده است.

چارت میله‌ای نیز اطلاعات مشابه کندل استیک را به شکل متفاوت تری برای انواع معامله گران پاکت آپشن ارائه می‌کند. در این نوع چارت خط عمودی توسط قیمت ‌های حداکثر و حداقل در میله‌ قیمتی ایجاد می‌شود. خطوط افقی به سمت راست و چپ نیز به ترتیب قیمت ‌های بسته شدن و باز شدن هستند.

اگر به دنبال چارت ساده‌تری هستید، چارت خطی پاکت آپشن بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. یک چارت خطی معمولا تنها قیمت‌ های بسته شدن را نشان می‌دهد. هر قیمت بسته شدن به قیمت بسته شدن قبلی متصل است تا یک خط ادامه ‌دار که دنبال کردن آن آسان است ایجاد شود.

تحلیل ترند در بازارهای معاملاتی پاکت آپشن

معامله ‌گران با تحلیل ترند سعی می‌کنند حرکات یک ترند را پیش ‌بینی کنند. حرکاتی مانند حرکت صعودی در بازار، تغییر جهت ترند و غیره. تحلیل ترند سودآور است زیرا حرکت با ترند و عدم معامله در خلاف جهت آن باعث سودآوری برای سرمایه‌ گذاران در سایت کارگزاری پاکت آپشن می‌شود.

یک ترند در واقع جهتی کلی است که بازار در یک بازه زمانی مشخص در آن سمت حرکت می‌کند. ترندها می‌توانند صعودی یا نزولی باشند. با اینکه زمان مشخصی برای اینکه یک حرکت در بازار ترند محسوب شود، وجود ندارد اما هر چقدر این حرکت در یک جهت صعودی یا نزولی بیشتر باشد، ترند در پاکت آپشن قدرتمند تر است.

تحلیل ترند نوعی از تحلیل مقایسه‌ای است که با بررسی ترند های فعلی برای پیش‌ بینی جهت بازار در آینده، انجام می‌گیرد. این تحلیل شامل مشخص کردن اینکه آیا یک ترند به حرکت خود ادامه خواهد داد و همینطور اینکه آیا یک ترند در یک بازار خاص باعث ایجاد ترند در بازار دیگری خواهد شد یا خیر، می‌شود.

با اینکه تحلیل ترند شامل مقادیر بسیاری از داده می‌شود، هیچ تضمینی برای اینکه نتیجه درست از آب دربیاید وجود ندارد. بنابراین شما باید همیشه در هنگام تحلیل ترند در بازار امکان اشتباه را در نظر بگیرید و از استراتژی های مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره بگیرید.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

سوالات متداول آموزش انواع تحلیل در بروکر پاکت آپشن

چرا تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل پاکت آپشن است؟

چیزی که باعث می‌شود تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل باشد این است که بازار همیشه خود را تکرار می‌کند و اگر به روند بازار در گذشته توجه کنید همیشه الگوهای چارتی بسیاری وجود دارد که خود را در شرایط مختلف تکرار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آنها پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن سودآوری کنید.

بزرگترین تفاوت تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پاکت آپشن چیست؟

تفاوت‌ هایی اساسی در نوع سرمایه‌گذارانی که به هر یک از این دو نوع تحلیل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحلیلگران تکنیکال پاکت آپشن معمولا به معاملات کوتاه مدت علاقه دارند در حالی که معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوری بلند مدت اعتقاد دارند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

تحلیل ترند در پاکت آپشن چیست؟

تحلیل ترند نوعی از تحلیل مقایسه‌ای است که با بررسی ترند های فعلی برای پیش‌ بینی جهت بازار در آینده، انجام می‌گیرد. این تحلیل شامل مشخص کردن اینکه آیا یک ترند به حرکت خود ادامه خواهد داد و همینطور اینکه آیا یک ترند در یک بازار خاص باعث ایجاد ترند در بازار دیگری خواهد شد یا خیر، می‌شود.

چارت کندل استیک در پاکت آپشن چه مزایایی دارد؟

چارت های کندل‌ استیک قیمت‌ های حداکثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر کندل نشان می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای تحلیل بازار نمادهای پاکت آپشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احساسات بازار در معاملات پاکت آپشن چه تاثیری دارد؟

احساسات بازار پاکت آپشن یکی دیگر از رایج ‌ترین راه‌ های تحلیل پس از ورود به وب سایت پاکت آپشن است. زمانی که احساسات بازار گسترده‌ای را در یک جهت مشاهده می‌کنید، پس اکثر معامله ‌گران حرکات بازار را به آن سمت پیش‌ بینی می‌کنند.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پلتفرم بروکر پاکت آپشن , اسپرد پاکت آپشن , معاملات CFD در پاکت آپشن , اندیکاتورهای پاکت آپشن , آموزش جامع باینری , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن PocketOption????

بروکر معاملاتی پاکت آپشن از سال 2017 میلادی آغاز به کار کرده است و در مدت زمان نسبتا کوتاهی که در بازار حضور داشته است، به اعتبار و تعداد مشتریان زیادی دست پیدا کرده است. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از امکانات ویژه و وسیع این بروکر برای کسب بهترین سودآوری ممکن استفاده کنید.

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن امکانات متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند.

همینطور روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

در این مطلب با هم به امکانات و انواع حساب بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم تا ببینیم شما به عنوان یک معامله گر می‌توانید از چه ابزار و روشی در هنگام معامله در پلتفرم پاکت آپشن استفاده کنید و خود را با روشی مطمئن به سودآوری و گسترش سرمایه برسانید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن مشتریان می‌توانند به طور مستقل و تکیه کردن بر روی مهارت های خود معامله کنند یا اینکه به تقلید از فعالیت های معامله گران موفق بپردازند و در کنار آنها سودآوری کنند.

به لطف قابلیت معاملات اجتماعی پاکت آپشن مشتریان و سرمایه گذاران پاکت آپشن این امکان را دارند که به کسب درآمد جانبی بدون نیاز به حضور همیشگی در بازار بپردازند.

به طور کلی معامله اجتماعی در پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید.

معامله گرانی که به معامله کپی پاکت آپشن می‌پردازند می‌توانند از چند طریق این کار را انجام دهید و لیست معامله گران را به نحوه های مختلفی دسته‌بندی کنند. مثلا اینکه چه تعداد معامله انجام داده‌اند، سودآوری معاملات آنها چقدر بوده است و به طور کلی از عملکرد و جایگاه آنها در این پلتفرم، اطلاع حاصل کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

روش های سودآوری در پاکت آپشن PocketOption

در سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از روش های جانبی نیز سودآوری کنید. این بروکر یک سیستم کمیسیون پاکت آپشن پیچیده ارائه می‌کند که برایتان امکان سودآوری فراهم می‌کند.

زمانی که یک مشتری که آن را به این بروکر معرفی کرده‌اید برای اولین بار حساب پاکت آپشن خود را شارژ می‌کند، شما می‌توانید یک بونوس پاکت آپشن دریافت کنید.

معامله گران همینطور می‌توانند با شرکت کردن در مسابقات پاکت آپشن و رقابت کردن در آنها به کسب درآمد بپردازند و در کنار سودآوری از معاملات، یک درآمد جانبی فوق‌العاده را تجربه کنند.

در دنیای باینری آپشن پاکت آپشن، شرایطی که این بروکر برای معامله ارائه می‌کند بسیار استاندارد و مناسب است . با استفاده از یک پلتفرم وب پاکت آپشن که انعطاف بالای برای معامله آپشن ها دارد، شما می‌توانید به معامله جفت ارزهای فارکس پاکت آپشن، اوراق بهادار، کالاها و ارزهای دیجیتال بپردازید.

حساب واقعی بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای انواع حساب در سایت رسمی بروکر PocketOption شما باید حداقل به واریز به حساب پاکت آپشن به اندازه 5 دلار بپردازید تا بتوانید با این حساب ها به معامله بپردازید.

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

توجه داشته باشید که حساب پاکت آپشن به 6 نوع حساب قابل تقسیم است که با توجه به میزان واریز و شارژ حساب پاکت آپشن شما امکانات متفاوت و دسترسی گسترده‌تری می‌تواند به منظور معامله برای شما تامین کند.

در زیر به ویژگی های مختلف این 6 نوع حساب زنده پاکت آپشن می‌پردازیم و شما می‌توانید با توجه به این بخش متوجه شوید که در کدام نوع حساب پاکت آپشن قرار دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

انواع حساب بروکر پاکت آپشن PocketOption

حساب تازه کار Novice پاکت آپشن: معامله گرانی که در این سطح قرار دارند در واقع کمتر از 100 دلار به حساب خود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن واریز کرده‌اند و می‌توانند تراکنش هایی تا 1000 دلار با کمک اهرم پاکت آپشن انجام دهند.

حساب باتجربه Experienced پاکت آپشن: این حسابی است که نیازمند واریز سرمایه ابتدایی 1000 دلاری است و شما با این حساب می‌توانید به پوزیشن های گسترده تری که شرکت پاکت آپشن برای شما فراهم می‌کند، دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم دیگر این است که اگر دارای حساب باتجربه هستید می‌توانید از 2 درصد امکان سودآوری بیشتر بهره مند شوید که اگر به طور کلی تعداد زیادی معامله انجام می‌دهید، می‌توانید کمک بسیاری به سودآوری در پاکت آپشن برای شما بکند.

حساب ماهر Master پاکت آپشن: این یک حساب ویژه است برای شما این امکان را فراهم می‌کند که تا 4 درصد سودآوری خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که برای اینکه از این حساب زنده در پاکت آپشن استفاده کنید باید به واریز حداقل 5 هزار دلار بپردازید.

این امکان وجود دارد که در این حساب درخواست بازگشت تراکنش های تکمیل شده با تفاوت یک پیپ و حداکثر مجموع 10 دلار را بدهید و همینطور از اولویت در برداشت از حساب پاکت آپشن بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله اختصاص دهید 2000 دلار خواهد بود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب حرفه‌ای Professional پاکت آپشن: حداقل میزان واریز برای این نوع حساب 15 هزار دلار است و شما می‌توانید از یک افزایش سودآوری تا 6 درصد بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله پاکت آپشن اختصاص دهید 3 هزار دلار خواهد بود.

همینطور به راحتی می‌توانید درخواست بازگشت تراکنش هایی با تفاوت یک پیپ را بدهید که مبلغ تفاوت آن بیش از 50 دلار نباشد. در این نوع حساب درخواست های برداشت شما سریعا انجام می‌شود و به یک مدیر حساب پاکت آپشن شخصی و بونوس های دیگر دسترسی خواهید داشت.

حساب متخصص Expert پاکت آپشن: این حساب برای متخصص های دنیای معاملاتی ایجاد شده است و دارای یک حداقل واریز 50 هزار دلاری است. شما می‌توانید با این حساب در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن تا 8 درصد سود اضافه را تجربه کنید.

درخواست بازگشت تراکنش با تفاوت یک پیپ نیز برای مبالغ حداکثری 100 دلار قابل انجام است و علاوه بر در اولویت قرار گرفتن برای برداشت از حساب، هدایای ویژه، از تخفیف های ویژه و شخصی در بخش بازار پاکت آپشن نیز بهره مند خواهید شد.

حساب متاتریدر 5 پاکت آپشن: مشتریانی که دارای مجموع واریز حداقل 1000 دلار هستند می‌توانند از امکانات پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 در پاکت آپشن استفاده کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.


????نوع حساب پاکت آپشن حداقل واریز اولیه موردنیاز حساب
✨حساب تازه کار Novice زیر 100 دلار
????حساب با تجربه Experienced 1000 دلار
????حساب ماهر Master 5000 دلار
????حساب حرفه‌ای Professional 15000 دلار
????حساب متخصص Expert 50000 دلار
????حساب متاتریدر 5 یا MT5 مجموع واریز 1000 دلار

حساب دمو بروکر پاکت آپشن PocketOption

تنها تفاوت بین حساب واقعی پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن و حساب دمو این است که حساب دمو یا تمرینی تنها اجازه معامله با پول مجازی که بروکر پاکت آپشن در اختیار معامله گر می‌گذارد را دارند.

هر چیزی از جمله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن، قیمت نمادها،‌ اندیکاتورهای پاکت آپشن و سیگنال کاملا با معاملات واقعی یکسان است و از این رو می‌توانید یک تجربه بسیار نزدیک به واقعیت را بدون ریسک پاکت آپشن در حساب دمو تجربه کنید.

از حساب دمو پاکت آپشن به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید تا ورود به دنیای معاملات را تجربه کنید، از استراتژی های پاکت آپشن مختلف استفاده کنید و از طریق معامله با پول مجازی تجربه کسب کنید.

پول مجازی در حساب تمرینی پاکت آپشن به راحتی قابل جایگزینی است و کافی است تنها با یک دکمه دوباره 10 هزار پول مجازی دریافت کنید و بدون محدودیت زمانی از حساب دمو پاکت آپشن بهره بگیرید.

حساب بدون سواپ در بروکر پاکت آپشن

در بروکر معتبر پاکت آپشن برای انواع حساب های مختلف امکان معامله بدون سوآپ و تبدیل کردن حساب به یک حساب بدون سوآپ تعبیه شده است. این یعنی شما نیازی به افتتاح حساب پاکت آپشن دوباره ندارید و همه چیز به سادگی انجام می‌شود.

بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

بنابراین هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

سوالات متداول امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن

بهترین حساب بروکر پاکت آپشن کدام است؟

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن حساب های متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند. پس از افتتاح حساب پاکت آپشن شما می‌توانید به راحتی با شارژ حساب به این موارد دسترسی پیدا کنید.

معاملات اجتماعی در پاکت آپشن چیست؟

به طور کلی معامله اجتماعی پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

امکانات حساب های واقعی پاکت آپشن شامل چه می‌شود؟

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

روش های واریز و برداشت پاکت آپشن چطور است؟

روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب بدون سواپ پاکت آپشن چیست؟

هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های بروکر پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید. بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معامله با ترندها PocketOption , افتتاح حساب در پاکت آپشن , فرصت معاملاتی پاکت آپشن , سایت PocketOption , حساب مجازی PocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨آموزش کنترل ضرر در بروکر پاکت آپشن????

احتمالا شما نیز مانند بسیاری دیگر با فکر سودآوری هزاران دلاری در زمان کم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن کرده‌اید. امیدوار به یک تراکنش خوب هستید که برای شما به سرعت و آسانی سرمایه فراهم کند و سرمایه خود را به سرعت چند برابر کنید.

خب اگر چنین تفکری دارید اشکالی ندارد اما در تله باز کردن تعداد زیادی تراکنش در پلتفرم پاکت آپشن به منظور جبران ضررها یا سودآوری بالا نیفتید. این از اشتباهاتی است که نه تنها تازه‌ کارها بلکه معامله گران حرفه‌ای نیز مرتکب می‌شوند.

پشت تصمیماتی که می‌گیرید همیشه احساسات نیز وجود دارد و احساسات به شما می‌گوید که بارها و بارها وارد معامله شوید حتی اگر شرایط بازار معاملاتی پاکت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ این است که چه زمانی معامله کردن را متوقف کرده و ضررمان را کنترل کنیم؟

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨عوامل کنترل کننده ضرر در معاملات عوامل اصلی ضرر در معاملات
????داشتن یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن عدم کنترل احساسات
????تحلیل بازار قبل از معامله پاکت آپشن نداشتن استراتژی مدیریت ریسک
????استفاده از حساب دمو پاکت آپشن معامله بیش از حد

روانشناسی معاملات بروکر پاکت آپشن

صرف ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر می‌توانید بسیار خسته‌کننده باشد. نظارت بر حرکات قیمتی در سایت بروکر پاکت آپشن، صبر کردن برای سیگنال های مربوط به اندیکاتورهای پاکت آپشن و دنبال کردن معاملات به توجه بسیاری نیاز دارد.

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید.

روانشناسی معاملات در واقع یک اصطلاح گسترده محسوب می‌شود که شامل تمام احساساتی که یک معامله ‌گر با آن مواجه می‌شود،‌ است. برخی از این احساسات بازار پاکت آپشن مفید بوده و باید آنها را قبول کنید اما برخی دیگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانیت را باید کنترل کنید.

در واقعیت، بسیاری از معامله‌ گران بروکر پاکت آپشن اثرات منفی روانشناسی معاملات را بیشتر از اثرات مثبت آن تجربه می‌کنند. برای مثال بستن معامله متضرر بدون فکر از ترس ضرر بیش از حد و از آن طرف نگه داشتن بیش از حد معاملات متضرر با امید واهی تغییر مسیر بازار.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

احساسات در معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

زمانی که شما تنها بر روی کسب سودآوری زیاد در سایت بروکر PocketOption تمرکز می‌کنید اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه می‌شید، ممکن است احساس خستگی، ترس و اضطراب را تجربه کنید اما این احساسات اثر خوبی را بر روی شما ندارند.

به همین شکل احساس های طمع، اعتماد به نفس بیش از حد، یک دندگی یا هیجان نیز به عملکرد شما کمکی نمی‌کنند و شما را در مسیر ضرر در بروکر پاکت آپشن قرار می‌دهند.

شما باید آگاه باشید و ابتدا خود را بشناسید. عکس العمل های خود را بدانید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. به شما کمک خواهد کرد که از هر ضرری اجتناب کنید. فراموش نکنید که شما یک چوب دستی جادویی در اختیار ندارید بنابراین کسب سود پاکت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالی بارز از تاثیر احساسات بر معاملات زمانی است که معامله ‌گران از حساب دمو یا تمرینی به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن و معامله با مبالغ واقعی می‌روند. اغلب معامله ‌گران در این مواقع متوجه می‌شوند که استراتژی آنها به طور ناگهانی به یک استراتژی بی ‌فایده تبدیل شده است.

دلیل اینکه یک استراتژی در پاکت آپشن یکسان در دو حساب دمو و واقعی نتایج متفاوتی دارند، روانشناسی معاملاتی بی ‌ثبات و حساسیت در مورد احساسات است. زمانی که معامله‌ گران از پولی که خودشان به سختی به دست آورده‌اند در معاملات استفاده می‌کنند، احساسات بسیاری بر روی معاملات تاثیر می‌گذارد.

این باعث می‌شود تصمیم ‌گیری متعادل در بازار معاملاتی سخت‌ تر شود. نتایج مثبت احساسات مثبت و نتایج منفی احساسات منفی به ارمغان می‌آورند. بنابراین باید تفاوت این دو را به طور جدی بدانید و قبل از ورود به معامله در پاکت آپشن از آن آگاه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ترس و طمع در معاملات پاکت آپشن PocketOption

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله‌ گر موفق یا ناموفق در سایت کارگزاری پاکت آپشن را مشخص کند.

ترس و طمع می‌تواند بین معامله‌ گران رایج باشد و اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت‌ های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی‌میلی برای ورود به معامله PocketOption یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ی بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم پاکت آپشن بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد.

یکی از ساده ‌ترین راه‌ های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌پاکت آپشن، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسانات قیمتی بر روی آن، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم‌ های بد شود.

خلق یک برنامه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

همانطور که مطمئنا خودتان می‌دانید، ثروت و سودآوری یک روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما باید یک برنامه معاملاتی قدرتمند در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن خلق کنید و با آن کارهای معاملاتی خود را انجام دهید.

شما باید طمع را کنار بگذارید و آماده پیشرفت آهسته در دنیای معاملات پلتفرم بروکر پاکت آپشن باشید. برنامه معاملاتی خود را در طول مسیر معاملاتی خود تغییر دهید و بدانید که امکان ندارد همیشه تراکنش های موفق و سودآور داشته باشید.

زمانی که یک تراکنش و معامله ضرر و زیان به بار می‌آورد، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا مدام به اشتباه خود فکر می‌کنید و خودتان را آزار می‌دهید یا اینکه از آن درس می‌گیرید و بررسی می‌کنید که چه کاری را در هنگام معامله در کابین پاکت آپشن اشتباه انجام داده‌اید؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption

تصمیمات معاملاتی خوب نمی‌توانند بر اساس غریزه باشند بلکه این تصمیمات باید بر اساس ارزیابی مناسب از شرایط اقتصادی باشند. بنابراین نمی‌توانید بدون آمادگی و بررسی شرایط بازار به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و معامله کنید.

یک رویکرد معاملاتی متعادل چیزی است که اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را در نظر می‌گیرد و شامل انواع مختلفی از چارت‌ های ارزیابی قبل از تصمیم‌ گیری نهایی برای سرمایه ‌گذاری می‌شود.

بهبود روانشناسی معاملاتی خود به این معنا است که آماده‌ گذراندن زمان بر روی تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال و پیاده ‌سازی تکنیک‌ هایی که در حساب دمو پیدا کرده‌اید، باشید.

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

معامله بیش از حد در بروکر پاکت آپشن

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، شما باید یک برنامه معاملاتی خوب را توسعه دهید. لازم نیست تمام روز در مقابل میز خود بنشینید. لازم نیست وارد معاملات زیادی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شوید.

چیزی که مهمتر است، باز کردن یک پوزیشن در زمانی است که احتمال موفقیت معامله بیشتر است. با یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن خوب، تنها تعداد کمی از معاملات می‌تواند نتیجه بسیار بهتری نسبت به تعداد بالایی از معاملات برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند.

عادت به معامله در بروکر پاکت آپشن

عادت کردن و اعتیاد به معامله توسط احساسات ایجاد می‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما معمولا می‌خواهید سرمایه تان در حساب معاملاتی بروکر پاکت آپشن رشد پیدا کند یا اینکه سریعا ضرر خود را جبران کنید.

هر دو راه می‌تواند باعث شود که کنترل معاملات پاکت آپشن خود را از دست دهید و خود را در معرض ریسک پاکت آپشن و غیرضروری برای خالی کردن حساب خود قرار دهید.

بنابراین زمانی که شما یک برنامه معاملاتی را در دست خود دارید و این نیازمند این است که تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتی حضور داشته باشید، به آن برنامه و استراتژی پاکت آپشن وفادار بمانید. زمانی معاملات را متوقف کنید که زمان به پایان رسیده است و بقیه معاملات را به نشست معاملاتی بعدی نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

امکانات بروکر پاکت آپشن برای سودآوری

وقتی در مورد کسب و کار معامله در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن صحبت می‌کنیم، شناختن خودتان یکی از ضروری ترین مهارت ها است. شما می‌توانید از نقاط قوت و همینطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگیرید.

احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید و زمانی که حس می‌کنید تمرکزتان از بین رفته است به معامله کردن نپردازید. یک برنامه معاملاتی ایجاد کرده و آن را دنبال کنید و همیشه به آن پایبند بمانید چه ضرر کنید و چه موفق شوید.

از امکانات ویژه بروکر پاکت آپشن نیز نهایت استفاده را بکنید. یکی از این امکانات در واقع یک حساب دمو پاکت آپشن است که به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورها در پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

سوالات متداول کنترل ضرر در معاملات بروکر پاکت آپشن

چطور ضرر در معاملات پاکت آپشن را کنترل کنیم؟

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله بیش از حد در پاکت آپشن چیست؟

تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption همیشه با تعداد معاملات کم و سرمایه پایین شروع کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب دمو پاکت آپشن چه فوایدی دارد؟

حساب دمو پاکت آپشن به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید. با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورهای پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

چرا معاملات متضرر پاکت آپشن خود را بررسی کنیم؟

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید. این کمک می‌کند که دوباره اشتباهات خود را تکرار نکنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چطور از معاملات ناموفق پاکت آپشن خود درس بگیریم؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال معاملات پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید و سعی کنید معاملات سودآور شما بیشتر از معاملات متضرر باشد.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption✨

معامله کردن به قابلیت خواندن بازار معاملاتی مربوط می شود. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است.

در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک پاکت آپشن بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید.

در این مطلب راهنما به جذاب ترین الگوهای معاملاتی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانیم از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم و بیشترین سودآوری را داشته باشیم. شما باید مهارت بالایی در تشخیص الگوهای معاملاتی پیدا کنید و در زمان مناسب وارد معامله طبق آنها شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????الگوهای پاکت آپشن PocketOption مشخصات
✨الگوهای ستاره شامگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت نزولی
????الگوهای ستاره صبحگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت صعودی
????الگوی Inside Bar الگوی دو کندلی تغییر جهت یا ادامه ترند
????الگوی پین بار PinBar الگوی سه کندلی نزولی یا صعودی

الگوی ستاره شامگاهی Evening Star پاکت آپشن

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

شناسایی صحیح تغییر جهت ‌ها در هنگام معامله در بازارهای مالی ضروری است زیرا این به انواع معامله ‌گران پاکت آپشن اجازه می‌دهد که در ابتدای یک تغییر جهت ترند احتمالی، وارد معامله شوند.

الگوی ستاره شامگاهی (The Evening Star Pattern) در واقع یک الگوی تغییر جهت نزولی است که در قله‌ یک ترند صعودی ایجاد می‌شود. این الگو خبر از آهسته شدن اندازه حرکت صعودی در بازار می‌دهد و سپس یک حرکت نزولی شرایط را برای یک ترند نزولی جدید در بازار پاکت آپشن مهیا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن

شناسایی ستاره شامگاهی در چارت ‌های فارکس پیچیده ‌تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن است و شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن به خوبی به این الگو مسلط باشید.

در واقع باید درک صحیحی از حرکت قیمتی قبل از شکل ‌گیری الگو داشته باشید و به طور کلی این موارد را دنبال کنید:

1 – وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار: بازار باید حداکثر ها و حداقل ‌های بالاتر از خود نشان دهد.

2 – کندل صعودی بزرگ: کندل صعودی بزرگ نتیجه‌ فشار خرید زیاد در کابین پاکت آپشن است و ادامه ترند صعودی را نشان می‌دهد. در این نقطه معامله ‌گر تنها باید به دنبال معاملات خرید باشد چون مدرکی از یک تغییر جهت در بازار دیده نمی‌شود.

3 – کندل صعودی یا نزولی کوچک: کندل دوم یک کندل کوچک و در بعضی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از قدرت افتادن ترند صعودی است.

4 – کندل نزولی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار فروش در پاکت آپشن در این کندل نمایان می‌شود. در بازارهای غیر فارکس این کندل از بسته شدن کندل قبلی به سمت پایین شکاف پیدا می‌کند و از ترند نزولی جدید خبر می‌دهد.

5 – حرکت قیمتی بعدی: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله‌ گران حداکثر ها و حداقل ‌های پایین ‌تری را مشاهده می‌کنند اما همیشه باید مواظب باشند و از مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره ببرند.

الگوی ستاره شامگاهی را در یک چارت قیمتی برای جفت ‌ارز EUR/GBP تصور کنید. زمانی که الگو کامل می‌شود، معامله ‌گران می‌توانند به دنبال ورود به بازار پاکت آپشن از زمان باز شدن کندل بعدی باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گرانی که محافظه‌ کار تر هستند می‌توانند ورود خود را به تاخیر اندازه پس از حرکت نزولی بیشتر و قدرتمند تر شدن ترند نزولی، وارد معامله شوند. هدف کسب سود را می‌توانید در سطح قبلی حمایت یا سطح ثبات قیمتی قبلی اعمال کنید و توقف ضرر را بالاتر از سوئینگ بالای اخیر قرار دهید.

الگوی ستاره صبحگاهی Morning Star پاکت آپشن

کندل استیک ستاره صبحگاهی (Morning Star Candlestick) یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از یک تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و می‌تواند برای معامله در بازارهای مختلف در سایت رسمی بروکر PocketOption استفاده شود.

این الگوی سه کندلی، الگویی است که در انتهای ترندهای نزولی شکل می‌گیرد و سیگنال پاکت آپشن تغییر جهت صعودی از خود ارائه می‌کند. در واقع کندل استیک ستاره صبحگاهی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ و آماده ‌سازی بازار برای یک ترند صعودی، خبر از آهسته شدن اندازه حرکت (Momentum) نزولی می‌دهد.

معامله‌ گران اغلب به دنبال نشانه‌ هایی از بلاتکلیفی در بازار هستند که در آن فشار فروش تقلیل پیدا کرده و بازار را در حالتی شبه ثابت قرار می‌دهد. اینجاست که با باز و بسته شدن بازار در یک سطح یکسان یا نزدیک به هم می‌توان شکل ‌گیری کندل ‌های پاکت آپشن دوجی را مشاهده کرد.

با ورود خریداران بیشتر به بازار، بلاتکلیفی در بازار راه را برای یک حرکت صعودی آماده می‌کند و ظاهر شدن یک کندل صعودی پس از دوجی، تاییدیه‌ای برای حرکت صعودی بازار است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه تشخیص الگوی ستاره صبحگاهی

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

1 – ترند نزولی موجود در بازار: بازار باید از خود حداکثر های کمتر و حداقل‌ های کمتر نشان دهد.

2 – کندل نزولی بزرگ: کندل نزولی بزرگ نتیجه‌ فشار فروش بالا و ادامه‌ای از ترند نزولی فعلی است. در این شرایط معامله‌ گران باید تنها به دنبال معامله ‌های فروش در کابین معاملات پاکت آپشن باشند چون هنوز شواهد و مدرکی از تغییر جهت بازار وجود ندارد.

3 – کندل نزولی یا صعودی کوچک: دومین کندل یک کندل کوچک و برخی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از بین رفتن قدرت ترند نزولی پاکت آپشن را ارائه می‌کند. مهم نیست که کندل نزولی یا صعودی است. نکته‌ مهم در این مرحله این است که بازار در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

4 – کندل صعودی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار خرید با ظاهر شدن این کندل مشخص می‌شود.

5 – حرکت قیمتی بعد از سه کندل: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله ‌گران شاهد بالاتر رفتن حداکثر ها و حداقل ‌ها خواهند بود.

اما معامله ‌گران پاکت آپشن باید از ریسک اینکه حرکت ممکن است صرفا یک حرکت اصلاحی و عقب ‌نشینی بوده است آگاه باشند و از توقف ضرر در محل مناسب استفاده کنند.

الگوی Inside Bar بروکر پاکت آپشن PocketOption

الگوی معاملاتی Inside Bar به طور رایجی در بازارهای مالی دیده می‌شود. بهره ‌گیری از استراتژی پاکت آپشن Inside Bar در یک سیستم معاملاتی می‌تواند تکنیک تحلیل بازار معامله ‌گر را بهبود ببخشد.

در واقع Inside Bar یک الگوی کندل استیک محبوب در حیطه‌ تغییر جهت یا ادامه ترند در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن است که تنها شامل دو کندل می‌شود. این الگو ارتباط مستقیمی با احساسات کوتاه مدت بازار دارد که به ورود به معامله قبل از حرکات بزرگ بازار، مربوط می‌شود.

الگوی Inside Bar یک بی ‌میلی برای صعود یا نزول از حداکثر یا حداقل قبلی نشان می‌دهد که به عنوان بلاتکلیفی در بازار برداشت می‌شود. گام‌ های زیر در زمان شناسایی الگوی Inside Bar در چارت ‌های پاکت آپشن به کار گرفته می‌شوند:

1 – با اندیکاتور های پاکت آپشن تکنیکال و بررسی حرکات قیمتی، یک ترند غالب فعلی در بازار شناسایی کنید.

2 – الگوی Inside Bar را در مکانی شناسایی کنید که به طور کامل توسط کندل قبلی آن از نظر حداکثر و حداقل پوشش داده شده باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله با الگوی Inside Bar پاکت آپشن

برخی معامله ‌گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن این الگو را یک الگوی ادامه‌ ترند تلقی می‌کنند با این حال به وجود آمدن یک نقطه شکست در جهت مخالف نیز ممکن است.

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله پاکت آپشن به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است.

بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت (یا معاملات سوئینگ) در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

با این حال یک راه دیگر وجود دارد و این به موردی مربوط می‌شود که الگوی کندل از آن خبر نمی‌دهد. زمانی که معامله ‌گران این الگو را می‌بینند، آن به عنوان عدم میل بازار برای صعود یا نزول قیمت در پاکت آپشن تفسیر می‌شود.

الگوی Inside Bar از این خبر نمی‌دهد که شرکت‌ کنندگان در بازار می‌خواهند قیمت را به سمت بالا یا پایین هدایت کنند بلکه اطلاع می‌دهد که بازار در حال صبر است تا حرکت بزرگ بعدی خود را ارائه کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار Pinbar بروکر پاکت آپشن

این الگو پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد.

از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.

قیمت بسته شدن و باز شدن بینی باید در یک چهارم انتهایی (یا یک چهارم بالایی در الگوی صعودی) میله قرار بگیرد. چشم راست جایی است که معامله در آن رخ می‌دهد.

یک شرایط اضافه دیگر برای الگوی چارتی پاکت آپشن مناسب وجود داشتن سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند که در پشت چشم‌ ها یا نزدیک به بینی ایجاد شده است.

نحوه معامله با الگوی Pinbar پاکت آپشن

یک گزینه‌ ورود به معامله مهاجمانه، ورود به معامله در زمانی است که قیمت چشم راست به قبل از سطح بسته شدن چشم چپ در سایت بروکر پاکت آپشن عقب‌ نشینی می‌کند.

گزینه‌ ورود محافظه‌ کارانه نیز پایین‌تر (برای الگوی صعودی، بالاتر) از میله‌ بینی است. یک توقف ضرر پاکت آپشن محافظه‌ کارانه می‌تواند قبل از سطح حمایت و مقاومت تنظیم شود. یک رویکرد کمتر محافظه‌ کارانه تنظیم توقف ضرر قبل از میله بینی است.

یک دستور کسب سود محافظه‌ کارانه را نیز می‌توان دقیقا پس از حداقل چشم چپ (در الگوی صعودی حداکثر چشم چپ) تنظیم کرد. سطح کسب سود مهاجمانه‌ای را نیز می‌تواند نزدیک به سطح حمایت قدرتمند (مقاومت در الگوی صعودی) پیاده ‌سازی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن

الگوهای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن چیست؟

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

از الگوی Inside Bar پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است. بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

الگوی ستاره صبحگاهی را در پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار در پاکت آپشن چیست؟

این الگو پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد. از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption✨

معامله کردن به قابلیت خواندن بازار معاملاتی مربوط می شود. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است.

در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک پاکت آپشن بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید.

در این مطلب راهنما به جذاب ترین الگوهای معاملاتی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانیم از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم و بیشترین سودآوری را داشته باشیم. شما باید مهارت بالایی در تشخیص الگوهای معاملاتی پیدا کنید و در زمان مناسب وارد معامله طبق آنها شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????الگوهای پاکت آپشن PocketOption مشخصات
✨الگوهای ستاره شامگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت نزولی
????الگوهای ستاره صبحگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت صعودی
????الگوی Inside Bar الگوی دو کندلی تغییر جهت یا ادامه ترند
????الگوی پین بار PinBar الگوی سه کندلی نزولی یا صعودی

الگوی ستاره شامگاهی Evening Star پاکت آپشن

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

شناسایی صحیح تغییر جهت ‌ها در هنگام معامله در بازارهای مالی ضروری است زیرا این به انواع معامله ‌گران پاکت آپشن اجازه می‌دهد که در ابتدای یک تغییر جهت ترند احتمالی، وارد معامله شوند.

الگوی ستاره شامگاهی (The Evening Star Pattern) در واقع یک الگوی تغییر جهت نزولی است که در قله‌ یک ترند صعودی ایجاد می‌شود. این الگو خبر از آهسته شدن اندازه حرکت صعودی در بازار می‌دهد و سپس یک حرکت نزولی شرایط را برای یک ترند نزولی جدید در بازار پاکت آپشن مهیا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن

شناسایی ستاره شامگاهی در چارت ‌های فارکس پیچیده ‌تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن است و شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن به خوبی به این الگو مسلط باشید.

در واقع باید درک صحیحی از حرکت قیمتی قبل از شکل ‌گیری الگو داشته باشید و به طور کلی این موارد را دنبال کنید:

1 – وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار: بازار باید حداکثر ها و حداقل ‌های بالاتر از خود نشان دهد.

2 – کندل صعودی بزرگ: کندل صعودی بزرگ نتیجه‌ فشار خرید زیاد در کابین پاکت آپشن است و ادامه ترند صعودی را نشان می‌دهد. در این نقطه معامله ‌گر تنها باید به دنبال معاملات خرید باشد چون مدرکی از یک تغییر جهت در بازار دیده نمی‌شود.

3 – کندل صعودی یا نزولی کوچک: کندل دوم یک کندل کوچک و در بعضی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از قدرت افتادن ترند صعودی است.

4 – کندل نزولی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار فروش در پاکت آپشن در این کندل نمایان می‌شود. در بازارهای غیر فارکس این کندل از بسته شدن کندل قبلی به سمت پایین شکاف پیدا می‌کند و از ترند نزولی جدید خبر می‌دهد.

5 – حرکت قیمتی بعدی: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله‌ گران حداکثر ها و حداقل ‌های پایین ‌تری را مشاهده می‌کنند اما همیشه باید مواظب باشند و از مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره ببرند.

الگوی ستاره شامگاهی را در یک چارت قیمتی برای جفت ‌ارز EUR/GBP تصور کنید. زمانی که الگو کامل می‌شود، معامله ‌گران می‌توانند به دنبال ورود به بازار پاکت آپشن از زمان باز شدن کندل بعدی باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گرانی که محافظه‌ کار تر هستند می‌توانند ورود خود را به تاخیر اندازه پس از حرکت نزولی بیشتر و قدرتمند تر شدن ترند نزولی، وارد معامله شوند. هدف کسب سود را می‌توانید در سطح قبلی حمایت یا سطح ثبات قیمتی قبلی اعمال کنید و توقف ضرر را بالاتر از سوئینگ بالای اخیر قرار دهید.

الگوی ستاره صبحگاهی Morning Star پاکت آپشن

کندل استیک ستاره صبحگاهی (Morning Star Candlestick) یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از یک تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و می‌تواند برای معامله در بازارهای مختلف در سایت رسمی بروکر PocketOption استفاده شود.

این الگوی سه کندلی، الگویی است که در انتهای ترندهای نزولی شکل می‌گیرد و سیگنال پاکت آپشن تغییر جهت صعودی از خود ارائه می‌کند. در واقع کندل استیک ستاره صبحگاهی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ و آماده ‌سازی بازار برای یک ترند صعودی، خبر از آهسته شدن اندازه حرکت (Momentum) نزولی می‌دهد.

معامله‌ گران اغلب به دنبال نشانه‌ هایی از بلاتکلیفی در بازار هستند که در آن فشار فروش تقلیل پیدا کرده و بازار را در حالتی شبه ثابت قرار می‌دهد. اینجاست که با باز و بسته شدن بازار در یک سطح یکسان یا نزدیک به هم می‌توان شکل ‌گیری کندل ‌های پاکت آپشن دوجی را مشاهده کرد.

با ورود خریداران بیشتر به بازار، بلاتکلیفی در بازار راه را برای یک حرکت صعودی آماده می‌کند و ظاهر شدن یک کندل صعودی پس از دوجی، تاییدیه‌ای برای حرکت صعودی بازار است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه تشخیص الگوی ستاره صبحگاهی

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

1 – ترند نزولی موجود در بازار: بازار باید از خود حداکثر های کمتر و حداقل‌ های کمتر نشان دهد.

2 – کندل نزولی بزرگ: کندل نزولی بزرگ نتیجه‌ فشار فروش بالا و ادامه‌ای از ترند نزولی فعلی است. در این شرایط معامله‌ گران باید تنها به دنبال معامله ‌های فروش در کابین معاملات پاکت آپشن باشند چون هنوز شواهد و مدرکی از تغییر جهت بازار وجود ندارد.

3 – کندل نزولی یا صعودی کوچک: دومین کندل یک کندل کوچک و برخی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از بین رفتن قدرت ترند نزولی پاکت آپشن را ارائه می‌کند. مهم نیست که کندل نزولی یا صعودی است. نکته‌ مهم در این مرحله این است که بازار در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

4 – کندل صعودی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار خرید با ظاهر شدن این کندل مشخص می‌شود.

5 – حرکت قیمتی بعد از سه کندل: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله ‌گران شاهد بالاتر رفتن حداکثر ها و حداقل ‌ها خواهند بود.

اما معامله ‌گران پاکت آپشن باید از ریسک اینکه حرکت ممکن است صرفا یک حرکت اصلاحی و عقب ‌نشینی بوده است آگاه باشند و از توقف ضرر در محل مناسب استفاده کنند.

الگوی Inside Bar بروکر پاکت آپشن PocketOption

الگوی معاملاتی Inside Bar به طور رایجی در بازارهای مالی دیده می‌شود. بهره ‌گیری از استراتژی پاکت آپشن Inside Bar در یک سیستم معاملاتی می‌تواند تکنیک تحلیل بازار معامله ‌گر را بهبود ببخشد.

در واقع Inside Bar یک الگوی کندل استیک محبوب در حیطه‌ تغییر جهت یا ادامه ترند در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن است که تنها شامل دو کندل می‌شود. این الگو ارتباط مستقیمی با احساسات کوتاه مدت بازار دارد که به ورود به معامله قبل از حرکات بزرگ بازار، مربوط می‌شود.

الگوی Inside Bar یک بی ‌میلی برای صعود یا نزول از حداکثر یا حداقل قبلی نشان می‌دهد که به عنوان بلاتکلیفی در بازار برداشت می‌شود. گام‌ های زیر در زمان شناسایی الگوی Inside Bar در چارت ‌های پاکت آپشن به کار گرفته می‌شوند:

1 – با اندیکاتور های پاکت آپشن تکنیکال و بررسی حرکات قیمتی، یک ترند غالب فعلی در بازار شناسایی کنید.

2 – الگوی Inside Bar را در مکانی شناسایی کنید که به طور کامل توسط کندل قبلی آن از نظر حداکثر و حداقل پوشش داده شده باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله با الگوی Inside Bar پاکت آپشن

برخی معامله ‌گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن این الگو را یک الگوی ادامه‌ ترند تلقی می‌کنند با این حال به وجود آمدن یک نقطه شکست در جهت مخالف نیز ممکن است.

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله پاکت آپشن به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است.

بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت (یا معاملات سوئینگ) در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

با این حال یک راه دیگر وجود دارد و این به موردی مربوط می‌شود که الگوی کندل از آن خبر نمی‌دهد. زمانی که معامله ‌گران این الگو را می‌بینند، آن به عنوان عدم میل بازار برای صعود یا نزول قیمت در پاکت آپشن تفسیر می‌شود.

الگوی Inside Bar از این خبر نمی‌دهد که شرکت‌ کنندگان در بازار می‌خواهند قیمت را به سمت بالا یا پایین هدایت کنند بلکه اطلاع می‌دهد که بازار در حال صبر است تا حرکت بزرگ بعدی خود را ارائه کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار Pinbar بروکر پاکت آپشن

این الگو پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد.

از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.

قیمت بسته شدن و باز شدن بینی باید در یک چهارم انتهایی (یا یک چهارم بالایی در الگوی صعودی) میله قرار بگیرد. چشم راست جایی است که معامله در آن رخ می‌دهد.

یک شرایط اضافه دیگر برای الگوی چارتی پاکت آپشن مناسب وجود داشتن سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند که در پشت چشم‌ ها یا نزدیک به بینی ایجاد شده است.

نحوه معامله با الگوی Pinbar پاکت آپشن

یک گزینه‌ ورود به معامله مهاجمانه، ورود به معامله در زمانی است که قیمت چشم راست به قبل از سطح بسته شدن چشم چپ در سایت بروکر پاکت آپشن عقب‌ نشینی می‌کند.

گزینه‌ ورود محافظه‌ کارانه نیز پایین‌تر (برای الگوی صعودی، بالاتر) از میله‌ بینی است. یک توقف ضرر پاکت آپشن محافظه‌ کارانه می‌تواند قبل از سطح حمایت و مقاومت تنظیم شود. یک رویکرد کمتر محافظه‌ کارانه تنظیم توقف ضرر قبل از میله بینی است.

یک دستور کسب سود محافظه‌ کارانه را نیز می‌توان دقیقا پس از حداقل چشم چپ (در الگوی صعودی حداکثر چشم چپ) تنظیم کرد. سطح کسب سود مهاجمانه‌ای را نیز می‌تواند نزدیک به سطح حمایت قدرتمند (مقاومت در الگوی صعودی) پیاده ‌سازی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن

الگوهای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن چیست؟

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

از الگوی Inside Bar پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است. بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

الگوی ستاره صبحگاهی را در پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار در پاکت آپشن چیست؟

این الگو پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد. از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن , چارت بروکر پاکت آپشن , آموزش بروکر PocketOption , فارسیPocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()