نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????مقابله با ریسک معامله در بروکر پاکت آپشن????

در هر بازار معاملاتی ریسک ضرر و از دست دادن سرمایه وجود دارد و پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن نیز شما با ریسک معامله مواجه خواهید شد. یادگیری اینکه چگونه این ریسک را مدیریت کنید به همان اندازه یادگیری تکنیک های سودآوری پاکت آپشن اهمیت دارد.

برای مدیریت ریسک شما باید با مفاهیم متعددی از جمله تحمل ریسک و تنوع بخشی به معاملات در پلتفرم پاکت آپشن آشنا باشید تا بتوانید به طور کم نقصی به مدیریت ریسک بپردازید و از ضررهای بی رویه دوری کنید.

یک معامله گر موفق در پاکت آپشن کسی است که در کنار داشتن یک استراتژی پاکت آپشن کاربردی و سودآور یک استراتژی مفید برای مدیریت سرمایه و ریسک معاملات داشته باشد و از سودآوری هایی که کرده است به خوبی محافظت کند.

در این مطلب با هم به اجزای مختلف مدیریت ریسک پاکت آپشن مبارزه با ضرر و به طور کلی تحلیل ریسک در بازار معاملاتی می‌پردازیم. پس از مطالعه این مطلب می‌توانید یک دید کلی و کاربردی از وضعیت ریسک در بازار و نحوه مدیریت آن به دست آورید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????راه های مقابله با ریسک پاکت آپشن توضیحات
????شناسایی میزان تحمل ریسک خود معامله گر مهاجمانه یا محافظه کار
????تنوع بخشی به معاملات پاکت آپشن استفاده از انواع مختلف نمادها در سبد معاملاتی خود
????تحلیل تاریخچه معاملات خود یادگیری از اشتباهات معاملاتی گذشته خود
????تحلیل تکنیکال و فاندامنتال موثر در پاکت آپشن بهره‌ گیری از ابزارهای تحلیل و تقویم اقتصادی پاکت آپشن

تحمل ریسک در بازار پاکت آپشن PocketOption

تکنیک های مدیریت پول پاکت آپشن همگی به دنبال این هستند که در عین رشد سرمایه شما، ریسک معاملات را نیز در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن کنترل کنند. این کار به وسیله تنظیم اندازه پوزیشن های معاملاتی یا در واقع سرمایه‌ای که به هر معامله اختصاص داده می‌شود،‌ انجام می‌شود.

برخی معامله گران رفتار مهاجمانه تری دارند و یک رویکرد ریسکی را دنبال می‌کنند و معاملاتی انجام می‌دهد که بخش بزرگی از سرمایه معامله پاکت آپشن آنها را در بر می‌گیرد. این در حالی است که عده‌ای دیگر یک رویکرد محافظه‌ کارانه دارند و تنها درصد کمی از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند.

برای مثال این افراد حداکثر 3 درصد از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند. برای معامله گران تازه کار، یک رویکرد محافظه کارانه پیشنهاد می‌شود تا از ضررهای پاکت آپشن که باعث از دست رفتن بخش بزرگی از سرمایه آنها می‌شود، جلوگیری شود.

کابین بروکر پاکت آپشن به شما اجازه می‌دهد که اندازه پوزیشن معاملاتی خود را به صورت دلاری تعیین کنید یا اینکه آن را به صورت درصدی از سرمایه خود انتخاب کنید.

یک ابزار مهم دیگر در مدیریت پول استفاده از توقف ضرر پاکت آشن است. در صورتی که بازار در جهتی ناخوشایند برای شما حرکت کند، معامله به صورت اتوماتیک برای شما بسته می‌شود. این همینطور در زمان شما برای نظارت به بازار و چارت معاملاتی صرفه جویی می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تنوع بخشی به معاملات بروکر پاکت آپشن

تنوع ‌بخشی یک استراتژی مدیریت ریسک در سایت بروکر پاکت آپشن است که در یک پرتفوی، طیف وسیعی از سرمایه‌ گذاری ‌ها را با هم ترکیب می‌کند. یک پرتفوی تنوع‌ سازی شده شامل ترکیبی از انواع کاملا متفاوت نمادهای معاملاتی و سرمایه‌گذاری می‌شود و این به منظور جلوگیری از ریسک ‌هایی که از یک نماد خاص حاصل می‌شود، انجام می‌گیرد.

منطق مربوط به این استراتژی به این صورت است که یک پرتفوی پاکت آپشن که از انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی تشکیل شده است، به طور میانگین سودآوری بیشتر و ریسک کمتری از یک پرتفوی تشکیل شده از یک نماد، دارد.

تنوع ‌بخشی در واقع به دنبال این است که از ریسک ‌های غیر قابل پیش‌ بینی در پرتفوی جلوگیری کند و در نتیجه عملکرد مثبت برخی از سرمایه ‌گذاری‌ ها، عملکرد منفی برخی دیگر از سرمایه ‌گذاری ‌ها پس از ورود به سایت PocketOption را خنثی می‌کند.

فواید تنوع‌ بخشی تنها زمانی اثرگذار است که نمادهای معاملاتی مختلف در پرتفوی به همدیگر ارتباط زیادی نداشته باشند و در مواقعی حتی به حرکات بازار پاکت آپشن واکنش عکس نشان دهند. ایده‌ تنوع ‌بخشی، ساخت یک پرتفوی است که شامل چند نماد معاملاتی مختلف به منظور کاهش ریسک می‌باشد.

برای مثال، یک سرمایه ‌گذاری در پاکت آپشن را در نظر بگیرید که تنها شامل سهام یک شرکت می‌شود. اگر آن شرکت با ضرری جدی مواجه شود، پرتفوی شما به صورت کامل تحت تاثیر آن ضرر قرار می‌گیرد. با جدا کردن و تنوع دادن به سرمایه ‌گذاری خود بین سهام دو یا چند شرکت مختلف، می‌توانید ریسک احتمالی را در پرتفوی خود به اندازه‌ی قابل توجه‌ای کاهش دهید.

راه دیگر کاهش ریسک پاکت آپشن در پرتفوی شما این است که اوراق قرضه و ارز را نیز به پرتفوی خود اضافه کنید. ارز می‌تواند در زمان اضطراری مورد استفاده قرار گیرد و اینگونه نمادهای معاملاتی که بیشتر برای معاملات کوتاه‌مدت استفاده می‌شود،‌ به راحتی قابل نقدینه شدن هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نقاط ورود و خروج معامله پاکت آپشن PocketOption

مشخص کردن شرایط صحیح در بازار برای نقاط ورود و خروج معامله بخش مهمی از مدیریت ریسک در هنگام معامله در سایت رسمی PocketOption محسوب می‌شود. این مهم است که جهت یک ترند را شناسایی کنید و همینطور زمان مناسب برای ورود به معامله برای سودآوری از آن ترند را نیز بدانید.

ابزاری از تحلیل تکنیکال معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جهت ترند بازار پاکت آپشن را شناسایی کرده و همینطور نقاط ورود به معامله یا خروج را به شما نشان دهند. بروکر پاکت آپشن طیف وسیعی از ابزار تحلیل تکنیکال و چارت ها را برای انجام این کار در اختیار شما می‌گذارد.

در این زمینه شما حتی می‌توانید از سطوح حمایت و مقاومت برای شرایط ورود به معامله یا خروج از معامله پاکت آپشن استفاده کنید. به یاد داشته باشید با وجود اینکه الگوهای قیمتی پاکت آپشن به شما سیگنالی برای خرید یا فروش می‌دهند، اما هیچ چیزی در بازار معاملاتی تضمینی نیست.

معامله کردن همیشه شامل ریسک می‌شود و قیمت نمادهای معاملاتی پاکت آپشن همیشه در حال نوسان هستند. از این رو یک روند رایج این است که از چندین اندیکاتور پاکت آپشن در کنار هم استفاده کنید و همینطور از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت ترکیبی بهره بگیرید.

تاریخچه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

ممکن است شما پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن یک استراتژی خاص را در هنگام برنامه‌ریزی برای معامله انتخاب کرده باشید اما این دلیل نمی‌شود که امکان تغییر آن وجود نداشته باشد.

یادگیری از اشتباهات یک بخش مهم از فرایند معاملاتی است. با این حال بسیاری از معامله گران پاکت آپشن زمان کافی را به این کار اختصاص نمی‌دهند. جلوگیری از اشتباهات معاملاتی قبل از اینکه آنها را تشخیص دهید و مورد تحلیل قرار دهید بسیار سخت است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برای اینکه این تحلیل به ساده‌ترین شکل ممکن انجام گیرد بروکر پاکت آپشن تاریخچه تراکنش های پاکت آپشن شما را در بخش پروفایل ذخیره می‌کند و همیشه می‌توانید این تاریخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غیره مرتب کرده و مورد جستجو قرار دهید.

علاوه بر این، بروکر پاکت آپشن در انتهای صفحه کابین معاملاتی بر اساس تاریخچه معاملاتی شما، پیشنهادهایی از لیست نمادهای معاملاتی سودآور، بهترین معامله گران و دقیق ترین سیگنال های پاکت آپشن به شما ارائه می‌کند.

داشتن یک دفترچه ثبت وقایع معاملاتی نیز می‌تواند در زمینه تحلیل عملکرد معاملاتی خودتان، بسیار موثر باشد. شما می‌توانید به سادگی الگوهایی را در فرایند معاملاتی خود مشخص کنید که منجر به اشتباه معاملاتی پاکت آپشن می‌شود.

از این طریق می‌توانید مشخص کنید که کدام نمادهای معاملاتی،‌ استراتژی های پاکت آپشن، زمان معامله و چارچوب معاملاتی بیشترین سودآوری را برای شما داشته است و در کدام شرایط بیشترین ضرر را تجربه کرده‌اید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تحلیل بازار معاملاتی پاکت آپشن PocketOption

ریسک هایی که یک نماد معاملاتی در معرض آن قرار دارد معمولا به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. ریسک های بازار و ریسک های مربوط به شرکت. یک نماد معاملاتی در سایت کارگزاری پاکت آپشن توسط عناصر مختلفی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

عناصری مانند تغییرات نرخ بهره، تحریم ها، بحران های اقتصادی، رویدادهای سیاسی مانند نتایج انتخابات، اتفاقات بین‌المللی مانند پاندمی‌ها یا دیگر فجایع محیط زیستی. این می‌تواند سخت باشد که همیشه از اخبار پاکت آپشن و رویدادهای اقتصادی مطلع باشید.

از این رو برای هر نماد معاملاتی می‌توانید بیشترین عناصری که بر روی آن تاثیرگذار هستند را شناسایی کنید و به آنها نظارت کنید. مثلا ممکن است سهام یک شرکت بیشترین واکشن را به رویدادهای اقتصادی، کشور، قیمت ارز و ریسک های نقدینگی پاکت آپشن، نشان دهد.

بروکر پاکت آپشن یک تقویم اقتصادی پاکت آپشن را برای مشتریان خود فراهم کرده است که رویدادهای مرتبط را برای شما به نمایش می‌گذارد و همینطور از یک بخش تحلیلی نیز بهره مند است.

این بروکر همینطور ابزار تحلیلی که می‌توانید به سادگی بر روی دستگاه معاملاتی خود دانلود کنید را فراهم کرده است. البته امکان بهره گیری از اپلیکیشن های پاکت آپشن برای سیگنال های معاملاتی و استراتژی ها نیز وجود دارد.

حالا شما دید بهتری از ریسک های مختلف در بازار معاملات پاکت آپشن و تکنیک های مدیریت پول در پاکت آپشن دارید. همیشه این امکان وجود دارد که از طریق حساب دمو پاکت آپشن بدون ریسک سرمایه خود به تمرین بپردازید و مهارت های خود را تقویت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول بروکر پاکت آپشن PocketOption

تاریخچه معاملات بروکر پاکت آپشن چیست؟

برای اینکه این تحلیل به ساده‌ترین شکل ممکن انجام گیرد بروکر پاکت آپشن تاریخچه تراکنش های پاکت آپشن شما را در بخش پروفایل ذخیره می‌کند و همیشه می‌توانید این تاریخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غیره مرتب کرده و مورد جستجو قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران مختصص ما ارتباط برقرار کنید.

کاربرد تنوع بخشی به معاملات چیست؟

تنوع ‌بخشی یک استراتژی مدیریت ریسک در سایت بروکر PocketOption است که در یک پرتفوی، طیف وسیعی از سرمایه‌ گذاری ‌ها را با هم ترکیب می‌کند. یک پرتفوی تنوع‌ سازی شده شامل ترکیبی از انواع کاملا متفاوت نمادهای معاملاتی و سرمایه‌گذاری می‌شود و این به منظور جلوگیری از ریسک ‌هایی که از یک نماد خاص حاصل می‌شود، انجام می‌گیرد.

نحوه مقابله با ریسک در پاکت آپشن چطور است؟

برای مدیریت ریسک شما باید با مفاهیم متعددی از جمله تحمل ریسک و تنوع بخشی به معاملات در پاکت آپشن آشنا باشید تا بتوانید به طور کم نقصی به مدیریت ریسک بپردازید و از ضررهای بی رویه دوری کنید. یک معامله گر موفق در پاکت آپشن کسی است که در کنار داشتن یک استراتژی پاکت آپشن کاربردی و سودآور یک استراتژی مفید برای مدیریت سرمایه و ریسک معاملات داشته باشد و از سودآوری هایی که کرده است به خوبی محافظت کند.

از اندیکاتورها و ابزار تحلیلی پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

معامله کردن همیشه شامل ریسک می‌شود و قیمت نمادهای معاملاتی پاکت آپشن همیشه در حال نوسان هستند. از این رو یک روند رایج این است که از چندین اندیکاتور پاکت آپشن در کنار هم استفاده کنید و همینطور از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت ترکیبی بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

میزان سرمایه هر معامله در پاکت آپشن را چطور تعیین کنیم؟

برخی معامله گران رفتار مهاجمانه تری دارند و یک رویکرد ریسکی را دنبال می‌کنند و معاملاتی انجام می‌دهد که بخش بزرگی از سرمایه معامله در سایت کارگزاری PocketOption آنها را در بر می‌گیرد. این در حالی است که عده‌ای دیگر یک رویکرد محافظه‌ کارانه دارند و تنها درصد کمی از سرمایه کل خود را به هر معامله اختصاص می‌دهند.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????دستورات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption????

سایت رسمی بروکر پاکت آپشن طیف قابل توجهی از دستورهای معاملاتی را ارائه می‌کنند تا معامله ‌گران انعطاف لازم را در معاملات داشته باشند و بتوانند بهتر معامله خود را شخصی ‌سازی کرده و در مقابل ریسک از خود حفاظت کنند.

دستورهای معاملاتی پاکت آپشن عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند.

انتخاب دستور مناسب همینطور می‌تواند باعث به حداکثر رساندن سودآوری پاکت آپشن در بازارها شود. بدین ترتیب، اهمیت بالایی دارد که شما با هر نوع دستور آشنایی کافی را داشته باشید و بتوانید از ویژگی‌های مختلفی را در دسترس قرار گرفته است،‌ بهترین استفاده را بکنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????انواع دستور معاملاتی پاکت آپشن کاربردها
????دستور توقف ضرر پاکت آپشن محدود کردن ضرر در معاملات
????دستور توقف ضرر دنباله دار پاکت آپشن محدودکننده متغیر ضرر
????دستور کسب سود پاکت آپشن حفظ سود کسب شده و از دست ندادن آنها
????دستور GTC پاکت آپشن بسته شدن تنها تا زمان اجرا یا لغو
????دستور پایان روز پاکت آپشن بسته شدن معامله در پایان روز معاملاتی

نحوه بهره‌گیری از دستورهای معاملاتی پاکت آپشن

اینکه معامله‌ گر پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از چه دستوری استفاده می‌کند،‌ تفاوت بزرگی در قیمتی که برای ورود به معامله ارائه می‌کنند و بازدهی که از معامله دریافت می‌کند، ایجاد می‌کنند.

دیدگاه مناسب این است که به هر نوع دستور به عنوان ابزار جداگانه‌ای که هدف مشخص و متفاوتی دارد، نگاه کنید. چه در هنگام خرید و چه فروش، مهترین نکته این است که هدف اصلی خود از معامله در بروکر پاکت آپشن را شناسایی کنید.

آیا می‌خواهید قیمت معامله خود را کنترل کنید؟ آیا به دنبال این هستید که بلافاصله و به سرعت معامله خود را با قیمت فعلی بازار اجرا کنید؟ شما می‌توانید مشخص کنید که از کدام دستور معاملاتی پاکت آپشن برای هدف معامله خود بهره بگیرید.

قبل از اینکه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعی و با سرمایه‌ خودتان کنید، ضروری است که در یک حساب دمو پاکت آپشن به امتحان کردن آنها با پول مجازی بپردازید.

کافی است یک حساب معاملاتی دمو باز کنید، یک نماد معاملاتی را انتخاب کرده و شروع به پیاده‌ سازی دستورهای حد،‌ بازار و توقف بکنید و نتیجه‌ آنها را در حساب تمرینی پاکت آپشن به طور کاملا خوانا و ساده مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور توقف بازار یا توقف ضرر پاکت آپشن

یک دستور Stop Market یا توقف بازار در واقع نوعی از دستور توقف ضرر است که برای محدود کردن مقدار قابل ضرر برای معامله ‌گر در یک معامله، طراحی شده است و شما می‌توانید از طریق سایت رسمی بروکر PocketOption به آن دسترسی پیدا کنید.

این دستور می‌تواند برای یک معامله خرید یا فروش باشد و تنها زمانی اجرا می‌شود که قیمت بازار برای آن نماد، سهام یا کالا به سطح تعیین شده‌ای برسد. زمانی که بازار سریعا حرکت می‌کند، قیمت نهایی معامله می‌تواند بدتر از چیزی باشد که در دستور توقف ضرر پاکت آپشن ثبت شده است.

از آنجایی که معاملات موفق تمرکز زیادی بر روی به حداقل رساندن ضررها و به حداکثر رساندن سودها دارند، هر معامله ‌گر حرفه‌ای دارای قیمتی در ذهنش است که آستانه است و نیاز به خروج از معامله پاکت آپشن دارد.

دستور توقف بازار پاکت آپشن یا Stop Market در واقع این آستانه را به صورت رسمی بر روی چارت پاکت آپشن ثبت می‌کند و شما را از بررسی مداوم قیمت‌ها، نجات می‌دهد.

دستور توقف بازار که به صورت ساده به عنوان دستور توقف ضرر نیز شناخته می‌شود، برای محافظت معامله‌ گر از ضرر در هنگام نوسان ‌های قیمتی پاکت آپشن و پیش‌ بینی اشتباه، طراحی شده است.

در این دستور یک قیمت تعیین می‌شود که در آن معامله خرید یا فروش پاکت آپشن به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد. تا زمانی که قیمت به آن حد مشخص نرسد، معامله‌ای در پاکت آپشن انجام نخواهد گرفت.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور حد توقف ضرر در بروکر پاکت آپشن

این دستور نوعی از توقف ضرر است که از دستورهای حدی برای اجرا استفاده می‌کند. دستورهای توقف ضرر حدی معمولا از دو نوع قیمت پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن استفاده می‌کنند، یکی قیمت توقف و دیگری قیمت حد.

دستور تا زمانی که قیمت به قیمت توقف نزسد، اجرا نمی‌شود و پس از آن دستور حد فعال می‌شود. دو نوع دستور حد در معاملات وجود دارد: دستور حد برای باز کردن یک معامله پاکت آپشن و دستور حد برای بستن یک معامله.

در هنگام استفاده از یک دستور حد، معامله شما زمانی اجرا می‌شود که بازار به قیمت انتخابی شما یا بهتر از آن برسد. برای مثال فرض کنید که شما یک نماد معاملاتی با قیمت 46 دلار خریداری می‌کنید و یک دستور حد توقف ضرر را با قیمت توقف 45.50 و قیمت حد 45 دلار تنظیم می‌کنید.

این یعنی وقتی قیمت کمتر از 45.50 بیاید، دستور توقف در پاکت آپشن فعال شده و شروع به فروش می‌کند و تا زمانی که قیمت بالاتر از 45 دلار باقی بماند،‌ این فروش ادامه پیدا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

توقف ضرر دنباله ‌دار در بروکر پاکت آپشن

برای معامله‌ گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ بسیار مناسبی در سایت بروکر پاکت آپشن هستند.

توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک پاکت آپشن برای اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه کاهش دهند.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا شده و به یک دستور بازار پاکت آپشن تبدیل می‌شود.

برای مثال فرض کنید یک معامله‌ گر برای جفت ‌ارز پاکت آپشن EUR/USD در قیمت 1.1800 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 200 پیپی را در 1.1780 ثبت کرده است. با افزایش قیمت به 1.1810، سطح توقف ضرر نیز از 1.1780 بالاتر رفته و به سطح 1.1790 تغییر پیدا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور حد بسته شدن در پاکت آپشن PocketOption

یک دستور حد بسته شدن یا Limit On Close در واقع یک دستور حد است که برای اجرای معاملات سایت معامله پاکت آپشن در قیمت بسته شدن بازار به وجود آمده است. دستورهای حد یا Limit قیمتی که برای نماد معاملاتی پرداخت می‌شود، یا قیمتی که نماد معاملاتی به فروش می‌رود را کنترل می‌کند.

حد بسته شدن به این معنا است که معامله تنها در زمانی که قیمت در محدوده‌ قیمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع یک دستور حد پاکت آپشن است که اجرای آن بر اساس قیمت بسته شدن بازار می‌باشد.

دستورهای حد برای سرمایه‌ گذاران پاکت آپشن فرصت‌ هایی را فراهم می‌کنند که برای خرید یا فروش نمادهای معاملاتی قیمتی را تنظیم کنند. این نسبت به معاملات معمول بازار دارای مزیت ‌هایی است زیرا به سرمایه ‌گذار اجازه می‌دهد قیمت دقیق و سودی که می‌توانند کسب کنند را برای خرید و فروش نماد انتخاب کنند.

از طرفی دیگر، دستورهای حد اجرا شدن معامله را تضمین نمی‌کنند زیرا قیمت باید به قیمت حد یا بهتر از آن برسد. دستورهای معاملات بازار یا Market Order دارای پارامترهای ضعیف تری هستند اما حتما اجرا می‌شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور کسب سود در بروکر پاکت آپشن

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان آن است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن مشخص می‌کند.

معاملات می‌توانند بر اساس مجموعه شرایطی خاص بسته شوند. برای مثال یک دستور توقف ضرر دنباله ‌دار یا با استفاده از یک نقطه‌ هدف سودآوری.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ای است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. به این کار استفاده از دستور کسب سود پاکت آپشن یا Take Profit می‌گویند و شما می‌توان از طریق آن از حذف شدن سودآوری های کسب شده خود جلوگیری کنید.

اگر قیمت به سطح هدف برسد، معامله به طور اتوماتیک بسته می‌شود. نقاط هدف سودآوری در پاکت آپشن هم مزایایی دارد و هم معایبی و همینطور چندین راه برای مشخص کردن مکان اعمال نقطه هدف وجود دارد.

دستور معاملاتی GTC در بروکر پاکت آپشن

دستور معاملاتی Good Till Canceled یا فعال تا زمان لغو شدن به یک درخواست خرید یا فروش مربوط می‌شود و طوری طراحی شده است تا زمان لغو یا اجرا شدن پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن باز باقی بماند.

این دستور می‌تواند توسط یک سرمایه ‌گذار که به دنبال خرید یا فروش یک نماد معاملاتی پاکت آپشن در یک قیمت مشخص است،‌ مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع از دستور معاملاتی به تدریج به یک جایگرین برای دستورهای روزانه‌ که پس از به پایان رسیدن نشست معاملاتی بازار در آن روز بسته می‌شوند، تبدیل شده‌اند.

این در حالی است که دستور معاملاتی GTC باعث می‌شود تا زمانی که معامله اجرا شده یا اینکه لغو شود، فراتر از این محدودیت، در کابین بروکر پاکت آپشن باز باقی بماند.

البته باید توجه داشته باشید که دستورهای معاملاتی GTC در حین ساعات پس از بسته شدن نشست معاملاتی فعال نیستند و فقط تنها در زمان عادی بازار معاملاتی قابل اجرا هستند.

دستور معاملاتی پایان روز پاکت آپشن

یک دستور معاملاتی پایان روز در واقع یک معامله خرید یا فروش برای نمادهای معاملاتی است که به درخواست سرمایه ‌گذار، فقط تا پایان روز معاملاتی در سایت بروکر رسمی PocketOption باز است.

این می‌تواند یک دستوری باشد که یک معامله جدید را آغاز می‌کند یا یک معامله باز را می‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان یک دستور توقف یا حد،‌ بر اساس یک قیمت شرطی ثبت شده است.

یک دستور معاملاتی پایان روز، هر نوع دستور معاملاتی برای سهام یا دیگر نمادهای معاملاتی پاکت آپشن را شامل می‌شود که دارای محدودیت زمانی پایان آن روز معاملاتی باشد. این دستور همینطور با نام یک دستور روز نیز شناخته می‌شود و در تضاد با دستورهای GTC می‌باشد.

پایان نشست معاملاتی پاکت آپشن به اینکه چه نمادی در حال معامله است و در چه بازاری معامله می‌کنید،‌ بستگی دارد. صرف نظر از زمانی که دستور ثبت شده است، معاملات پایان روز باید تا پایان روز یا نشست معاملاتی، تراکنش شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول دستورات معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

دستور معاملاتی در بروکر پاکت آپشن چیست؟

دستورهای معاملاتی پاکت آپشن عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور شروع به استفاده از دستورهای معاملاتی پاکت آپشن بکنیم؟

قبل از اینکه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعی و با سرمایه‌ خودتان کنید، ضروری است که در یک حساب دمو به امتحان کردن آنها با پول مجازی بپردازید. کافی است یک حساب معاملاتی دمو باز کنید، یک نماد معاملاتی را انتخاب کرده و شروع به پیاده‌ سازی دستورهای حد،‌ بازار و توقف پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن بکنید.

توقف ضرر دنباله دار پاکت آپشن چیست؟

برای معامله‌ گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ بسیار مناسبی هستند. توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک پاکت آپشن برای اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه کاهش دهند.

دستور حد بسته شدن پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

حد بسته شدن به این معنا است که معامله تنها در زمانی که قیمت در محدوده‌ قیمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع یک دستور حد پاکت آپشن است که اجرای آن بر اساس قیمت بسته شدن بازار می‌باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دستور معاملاتی پایان روز پاکت آپشن چیست؟

یک دستور معاملاتی پایان روز در واقع یک معامله خرید یا فروش برای نمادهای معاملاتی است که به درخواست سرمایه ‌گذار، فقط تا پایان روز معاملاتی در سایت PocketOption باز است. این می‌تواند یک دستوری باشد که یک معامله جدید را آغاز می‌کند یا یک معامله باز را می‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان یک دستور توقف یا حد،‌ بر اساس یک قیمت شرطی ثبت شده است.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پاکت اپشن معتبر , بررسی بروکر های باینری , روش شارژ ریالی , حداقل شارژ حساب پاکت اپشن , حساب ازمایشی پاکت اپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????استراتژی های سودآور در بروکر پاکت آپشن????

معامله گر نابغه دنیای بازارهای معاملاتی آقای لری ویلیامز (Larry Williams) استراتژی های پاکت آپشن و همینطور اندیکاتورهای بسیاری را توسعه داده است که می‌توان با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن به راحتی از آنها استفاده کرد و سودآوری نمود.

برای مثال اندیکاتور %R ویلیامز به معامله گران اطلاع می‌دهد که قیمت فعلی بازار در 14 دوره اخیر در چه نسبتی با بالاترین حداکثر قیمت در کابین پاکت آپشن دارد. مانند اندیکاتور تمساح یا Alligator و بسیاری دیگر، این موارد در استراتژی های و سبک های معاملاتی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است.

آقای لری ویلیامز در بازارهای مالی بسیار موفق ظاهر شد و دنبال کنندگان بسیاری دارد. استراتژی های بروکر پاکت آپشن او بر اساس الگوهای چارتی کندل استیک است و تحلیل تکنیکال او شامل ابزار پیچیده نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به انواع استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت که بخشی از آنها توسط لری ویلیامز توسعه داده شده است نگاهی می‌کنیم و با هم آنها را یاد میگیریم. اگر می‌خواهید استراتژی های پاکت آپشن را امتحان کنید، چارت کندل استیک پاکت آپشن را انتخاب کنید و بازه زمانی مناسب را برای آن تعیین کنید.

????استراتژی معاملاتی پاکت آپشن نوع استراتژی
????استراتژی نقطه اوج Peak Point کوتاه مدت
✨استراتژی شکاف Gap بلند مدت
????ترکیب اندیکاتور تمساح و فراکتال کوتاه مدت و بلند مدت
????استراتژی اسیلاتور Awesome کوتاه مدت و بلند مدت

استراتژی نقطه اوج بروکر پاکت آپشن PocketOption

در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن اندیکاتورهای ویلیامز برای اندازه گیری ترند بازار و قدرت آن به کار گرفته می‌شوند. بنابراین این استراتژی به پیدا کردن نقاط ورود به معامله مربوط می‌شود.

اکثر معامله گران بروکر پاکت آپشن قبل از استفاده از استراتژی نقطه اوج یا Peak Point صبر می‌کنند که با خط صفر تقاطع صورت گیرد و سپس وارد معامله شوند اما این می‌تواند دیر باشد.

با بهره گیری از این استراتژی در طول زمان، شما می‌توانید بر روی حرکات ضد ترند سرمایه گذاری پاکت آپشن انجام دهید. به صورتی که به سادگی پتانسیل سودآوری خود را از هر حرکت بازار دو برابر کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

این استراتژی بروکر پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن

این استراتژی کوتاه مدت ویلیامز بر اساس نوسان های محلی قله بین سه میله عمل می‌کند. لری ویلیامز پیشنهاد می‌کند که در هنگام استفاده از این استراتژی در جهت ترند اصلی بازار در سایت رسمی پاکت آپشن معامله کنید.

در حین یک ترند صعودی، معامله گران باید به بررسی اندیکاتور %R ویلیامز بپردازند و ببینید که چه زمانی این اندیکاتور پاکت آپشن به زیر -80 عبور می‌کند. زمانی که قیمت شروع به بالا رفتن می‌کند و اندیکاتور به بالاتر از -80 بازمی‌گردد، این می‌توانید سیگنالی از یک ترند صعودی دوباره در قیمت باشد.

اگر یک حداقل اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی بالاتر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Call آپشن بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در حین یک ترند نزولی زمانی که اندیکاتور بالاتر از -20 است، بررسی کنید که قیمت در کنار خط ویلیامز %R به پایین تر از -20 باز گردد و این یک سیگنال پاکت آپشن است از ادامه احتمالی یک ترند نزولی. اگر حداکثر اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی پایین تر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Put آپشن بپردازید.

استراتژی شکاف Gap در بروکر پاکت آپشن

استراتژی شکاف یا Gap یک استراتژی جالب است چون به جای اینکه بر اساس اندیکاتورها در سایت رسمی بروکر PocketOption باشد، در عوض بر اساس روانشناسی معاملات است.

طبق لری ویلیامز، معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند.

در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود. چنین هرج و مرج  و آشفتگی باعث غیر قابل پیش‌بینی بودن و اضطراب می‌شود و کوچکترین حرکت در جهت مخالف باعث می‌شود معامله گران پوزیشن معاملاتی خود را عوض کنند. این به شکلی است که انگار بازار به چند جهت متمایل شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه استفاده از استراتژی شکاف پاکت آپشن

اگر این استراتژی بلند مدت پاکت آپشن را دنبال می‌کنید، این گام ها را پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن نظر بگیرید:

  • اگر در یک ترند نزولی کندلی پایین تر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت صعودی کرده باشد به معامله آپشن Call پاکت آپشن بپردازید.
  • از طرف دیگر اگر در یک ترند صعودی کندلی بالاتر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت نزولی کرده باشد، به معامله آپشن Put پاکت آپشن بپردازید.

در هنگام استفاده از این استراتژی شما می‌توانید تاریخ انقضا را بر روی 12 تا 24 ساعت تنظیم کند. اکثر سیگنال های پاکت آپشن نیاز دارند که قیمت به حالت صعودی یا نزولی بازگردد تا سیگنالی برای ورود به معامله ایجاد کنند.

استراتژی تمساح Alligator پاکت آپشن

اندیکاتور تمساح در سایت کارگزاری پاکت آپشن از این قانون پیروی می‌کند که بازارهای مالی و نماد های معاملاتی تنها در 15 تا 30 درصد از مواقع در حال ترند هستند و در 70 تا 85 درصد مواقع حرکتی افقی دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گران و موسسات تمایل دارند که بیشتر سودآوری پاکت آپشن خود را در حین دوره ‌های در حال ترند قدرتمند جمع ‌آوری کنند. اندیکاتور تمساح ویلیامز از سه میانگین متحرک هموار شده استفاده می‌کند که بر روی دوره ‌های 5، 8 و 13 تنظیم شده‌اند و این اعداد در واقع اعداد فیبوناچی هستند.

میانگین هموار شده‌ اولیه با یک میانگین متحرک ساده (SMA) محاسبه می‌شود و اضافه کردن میانگین متحرک‌ های هموار شده اضافی باعث آهسته شدن روند این اندیکاتور پاکت آپشن می‌شود.

سه میانگین متحرک این اندیکاتور با آرواره، دندان و لب ‌های تمساح شناخته می‌شوند که در عکس العمل به ترند های بازار پاکت آپشن و محدوده‌ های بازار باز و بسته می‌شوند:

  • آرواره: با میانگین متحرک هموار شده با 13 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 8 میله هموارتر می‌شود.
  • دندان: با میانگین متحرک هموار شده با 8 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 5 میله هموارتر می‌شود.
  • لب‌ ها: با میانگین متحرک هموار شده با 5 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 3 میله هموارتر می‌شود.

این اندیکاتور رابطه‌ همگرایی واگرایی را اعمال می‌کند تا سیگنال ‌های معاملاتی پاکت آپشن را بسازد که در آن آرواره آهسته ‌ترین دور و لب ‌ها سریع ‌ترین دور را انجام می‌دهند. عبور لب ‌ها از دیگر خطوط به سمت پایین، سیگنالی برای فروش ایجاد می‌کند در حالی که عبور خط لب ‌ها به سمت بالا از یک فرصت خرید خبر می‌دهد.

معامله با اندیکاتور فراکتال در پاکت آپشن

اندیکاتور فراکتال یا Fractal دارای کاربردهای بسیاری برای معامله پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن است. برای شروع این اندیکاتور می‌تواند مناطقی که معامله گران می‌توانند دستورهای توقف ضرر و کسب سود خود را قرار دهند را مشخص کند.

این اندیکاتور همینطور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.

به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

این اندیکاتور زمانی بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد که با اندیکاتور تمساح یا Alligator ترکیب شود. در هنگام استفاده از این دو اندیکاتور، زمانی که فراکتال خرید بالاتر از بخش دندان تمساح (خط قرمز) قرار گرفت، وارد معامله خرید پاکت آپشن شوید.

از طرف دیگر زمانی که یک فراکتال فروش پایین تر از دندان تمساح ظاهر شد، وارد معامله فروش شوید. همینطور می‌توان اندیکاتور فراکتال را با ابزار فیبوناچی ترکیب کرد که اطلاعات قدرتمندی برای سودآوری در معاملات پاکت آپشن ارائه می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اسیلاتور Awesome در بروکر پاکت آپشن PocketOption

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن تشکیل شده است.

این اندیکاتور در واقع در بخش اسیلاتورهای پاکت آپشن اندازه حرکت یا Momentum قرار می‌گیرد که همینطور شامل اندیکاتورهای مشهوری مانند اسیلاتور تصادفی، میانگین متحرک همگرا واگرا MACD و شاخص قدرت نسبی یا RSI می‌شود.

استراتژی های مختلفی برای استفاده از این اسیلاتور وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین استراتژی های معامله پاکت آپشن، معامله بر اساس تقاطع خط صفر است.

زمانی که خط این اسیلاتور از خط صفر به بالا عبور می‌کند، این تاییدی برای حضور یک ترند صعودی است و معامله گر پاکت آپشن در این شرایط باید به دنبال معامله خرید در بازار باشد. از طرف دیگر اگر خط اسیلاتور به سمت پایین عبور کند، یک ترند نزولی شکل گرفته است و بهتر است به دنبال معامله فروش باشید.

شاخص تسهیل Facilitation بازار پاکت آپشن

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است.

با ارزیابی تغییرات قیمتی و حجم تیک، اندیکاتور شاخص تسهیل بازار می‌تواند یک ارزیابی مناسب و منسجم از رفتار بازار معاملاتی و احساسات بازار پاکت آپشن ارائه کند.

این اندیکاتور در واقع حرکات قیمتی اشتباه را حذف می‌کند تا اطمینان حاصل کند که معامله گران بروکر پاکت آپشن تنها در شرایط ایده آل بازار وارد معامله می‌شوند.

فرمول محاسبه این اندیکاتور ساده است. تنها کافی است بالاترین قیمت میله فعلی در چارت معامله پاکت آپشن را از کمترین قیمت میله فعلی کم کنید و نتیجه را بر حجم میله فعلی تقسیم نمایید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول استراتژی های ویلیامز در پاکت آپشن PocketOption

استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن در چه شرایطی بهترین عملکرد را دارد؟

این استراتژی پس از افتتاح حساب پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

شاخص تسهیل بازار پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استراتژی شکاف Gap پاکت آپشن چیست؟

معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند. در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود.

نحوه استفاده از اندیکاتور فراکتال پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

اسیلاتور Awesome در پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت پاکت آپشن PocketOption تشکیل شده است.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: استراتژی معاملاتی پاکت آپشن , معامله با اندیکاتور , سودآوری در معاملات پاکت آپشن , معامله گر پاکت آپشن , اسیلاتورهای پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption????

به طور کلی چند نوع تحلیل را می‌توان در بازارهای معاملاتی انجام داد و یکی از مهمترین تحلیل ها که معامله گران به طور ویژه‌ای پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن بر روی آن حساب باز می‌کنند، تحلیلی تکنیکال یا Technical Analysis است.

انواع دیگر تحلیل ها شامل تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی و تحلیل احساسات بازار می‌شود که با توجه به نیازهای خود و سبک معاملاتی خود در پلتفرم پاکت آپشن می‌توانید آنها را در کنار تحلیل تکنیکال به کار بگیرید و به سودآوری در بروکر پاکت آپشن دست پیدا کنید.

اما چیزی که باعث می‌شود در نگاه اول تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل باشد این است که بازار همیشه خود را تکرار می‌کند و اگر به روند بازار در گذشته توجه کنید همیشه الگوهای چارتی پاکت‌ آپشن بسیاری وجود دارد که خود را در شرایط مختلف تکرار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آنها سودآوری کنید.

در این مطلب به انواع تحلیل ها، تفاوت آنها با یکدیگر و ابزارها و اصولی که برای آنها به کار گرفته می‌شود می‌پردازیم تا متوجه شوید که چطور می‌توان از طریق این نوع تحلیل های بازار می‌توان در این پلتفرم به کسب درآمد پاکت آپشن پرداخت.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨انواع تحلیل در پاکت آپشن توضیحات
????تحلیل تکنیکال Technical مناسب معاملات کوتاه مدت
????تحلیل فاندامنتال Fundamental مناسب سرمایه‌ گذاری های بلند مدت
????تحلیل احساسات بازار Sentiment ترکیب با دیگر تحلیل ها

آمادگی برای تحلیل تکنیکال در پاکت آپشن

معامله گردن شامل مراحل بسیاری از آماده‌سازی می‌شود و این تنها به تقویت و تمرین مهارت های معاملاتی اختصاص ندارد بلکه شما باید از طریق وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن با بازار و نحوه معامله نمادهای معاملاتی آشنایی پیدا کنید.

شما نیاز دارید که به طور مداوم به نظارت و تحلیل نمادهای معاملاتی و بازار پاکت آپشن که در حال معامله در آن هستید، بپردازید. مهمترین نوع تحلیل ها تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال است.

تحلیل تکنیکال به طور ریزبینانه به حرکات قیمتی یک نماد معاملاتی توجه می‌‌کند تا حرکات آن در آینده را پیش بینی کند. این کار را می‌توان با بررسی دقیق چارت های پاکت آپشن و با کمک اندیکاتورهای معاملاتی و ابزارهایی برای رسم آنها بر روی چارت پاکت آپشن انجام داد.

شما همینطور می‌توانید نوع چارت را تغییر دهید تا تحلیل پرایس اکشن پاکت آپشن در آن راحت تر انجام شود و همینطور از ابزار رسم بسیاری استفاده کنید تا داده ها را بهتر و ساده تر از بازار معاملاتی دریافت کنید.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل فاندامنتال پاکت آپشن

از طرف دیگر معامله گران در تحلیل فاندامنتال پاکت آپشن به دنبال مشخص کردن ارزش ذاتی نماد معاملاتی مانند سهام یک شرکت هستند. این نوع تحلیل در سایت بروکر پاکت آپشن به میزان بیشتری در هنگام سرمایه گذاری های بلند مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحلیل فاندامنتال در واقع برای شما یک تصویر کلی تر از بازار نماد معاملاتی و عملکرد آن فراهم می‌کند و اینکه در گذشته چه طور عمل کرده است و چشم انداز آینده آن برای معامله در کابین بروکر پاکت آپشن چیست. اغلب از تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال در کنار هم استفاده می‌شود.

تحلیل تکنیکال فرض می‌کند که عناصر فاندامنتال یا بنیادی از قبل تاثیر خود را بر روی قیمت گذاشته‌اند و این باعث می‌شود نتایجی که احتمال بالایی دارد در آینده تکرار شوند و از این رو به سودآوری در بروکر پاکت آپشن کمک می‌کند.

تحلیل تکنیکال همینطور عناصر روانشناسی بازار را نیز در داده‌ های تاریخی خود شامل می‌شود در حالی که تحلیل فاندامنتال نمی‌تواند عناصر روانشناسی را بازتاب کند و از این رو بهتر است از این دو نوع تحلیل در کنار هم در معامله PocketOption استفاده کنیم.

به طور کلی، تفاوت‌ هایی اساسی در نوع سرمایه‌گذارانی که به هر یک از این دو نوع تحلیل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحلیلگران تکنیکال پاکت آپشن معمولا به معاملات کوتاه مدت علاقه دارند در حالی که معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوری بلند مدت اعتقاد دارند.

نحوه ترکیب تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پاکت آپشن

معامله‌ گران اغلب تفاوت‌ های بین تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال را با هم مقایسه می‌کنند. با این حال، ترکیب این دو مزایای مثبت خود را دارد. به طور کلی استفاده همزمان از این دو تحلیل می‌تواند فرصت‌ های معاملاتی بیشتری در سایت رسمی بروکر PocketOption برای شما فراهم کند.

چندین راه مختلف برای ترکیب تحلیل فاندامنتال و تکنیکال وجود دارد. در معامله مبتنی بر محدوده معامله گر سعی می‌کند که یک کانال قیمتی مربوط به یک بازار معاملاتی پاکت آپشن را شناسایی کند تا از آن برای خرید در سطح حمایت و فروش در سطح مقاومت بهره بگیرد.

در یک بازار دارای ترند صعودی قدرتمند، معامله ‌گران به دنبال خرید در پایین ‌ترین سطح ممکن هستند تا سودآوری خود را به حداکثر برسانند. با این حال، رویدادهای خبری می‌تواند یک بازار مبتنی بر محدوده را مختل کند. در این صورت، معامله ‌گر باید از باز کردن معامله در هنگام انتشار اخبار اقتصادی پاکت آپشن خودداری کند.

استراتژی پاکت آپشن نقاط شکست یا Breakout نیز شامل سرمایه ‌گذاری بر روی قیمت یک نماد معاملاتی می‌شود که از محدوده‌ از قبل مشخص شده‌ خود خارج شده است. با اینکه معامله ‌گران باید برای ورود به معامله در هنگام انتشار اخبار مهم دقت بسیاری داشته باشند اما می‌توان از عکس‌العمل بیش از حد بازار به اخبار نیز سودآوری کرد.

اسیلاتورها در پاکت آپشن معمولا برای کشف شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسیلاتورها همینطور می‌توانند در شناسایی نقاط ورود و خروج از معامله کمک کنند. در زمان قرارگیری بازار در شرایط اشباع از خرید یا فروش، انتشار یک خبر در بازار می‌تواند باعث تغییر جهت قابل توجه بازار شود.

تحلیل احساسات بازار در پاکت آپشن

احساسات بازار پاکت آپشن یکی دیگر از رایج ‌ترین راه‌ های تحلیل پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن است. زمانی که احساسات بازار گسترده‌ای را در یک جهت مشاهده می‌کنید، پس اکثر معامله ‌گران حرکات بازار را به آن سمت پیش‌ بینی می‌کنند.

برای مثال اگر تعداد قابل‌ توجهی از سرمایه ‌گذاران دیدگاه صعودی نسبت به بازار دارند، پس آنها به معامله خرید پرداخته‌اند و این را می‌توان با بررسی اندیکاتورهای پاکت آپشن که در مورد احساسات بازار هستند، در بازار تشخیص داد.

بنابراین می‌دانیم که این حجم بالای معامله ‌گران پس از مدتی معامله خود را می‌خواهند ببندند و به فروشندگان بازار تبدیل خواهند شد. این تحلیل باعث می‌شود نمادهای معاملاتی پاکت آپشن در آستانه‌ یک عقب‌ نشینی تند احتمالی باشند و می‌توان از این اطلاعات به نفع خود برای ورود به معامله استفاده کرد.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

بهترین چارت ها برای تحلیل تکنیکال پاکت آپشن

چارت های کندل‌ استیک قیمت‌ های حداکثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر کندل نشان می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای تحلیل در وب سایت بروکر PocketOption مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدنه‌ کندل استیک نشان‌ دهنده‌ قیمت‌ های باز شدن و بسته شدن است و سایه‌ یا شدو های آن قیمت‌ های حداکثر و حداقل را برای هر دوره نشان می‌دهد. خواندن این نوع چارت پاکت آپشن با وجود اطلاعات زیادی که ارائه می‌کند بسیار ساده است.

چارت میله‌ای نیز اطلاعات مشابه کندل استیک را به شکل متفاوت تری برای انواع معامله گران پاکت آپشن ارائه می‌کند. در این نوع چارت خط عمودی توسط قیمت ‌های حداکثر و حداقل در میله‌ قیمتی ایجاد می‌شود. خطوط افقی به سمت راست و چپ نیز به ترتیب قیمت ‌های بسته شدن و باز شدن هستند.

اگر به دنبال چارت ساده‌تری هستید، چارت خطی پاکت آپشن بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. یک چارت خطی معمولا تنها قیمت‌ های بسته شدن را نشان می‌دهد. هر قیمت بسته شدن به قیمت بسته شدن قبلی متصل است تا یک خط ادامه ‌دار که دنبال کردن آن آسان است ایجاد شود.

تحلیل ترند در بازارهای معاملاتی پاکت آپشن

معامله ‌گران با تحلیل ترند سعی می‌کنند حرکات یک ترند را پیش ‌بینی کنند. حرکاتی مانند حرکت صعودی در بازار، تغییر جهت ترند و غیره. تحلیل ترند سودآور است زیرا حرکت با ترند و عدم معامله در خلاف جهت آن باعث سودآوری برای سرمایه‌ گذاران در سایت کارگزاری پاکت آپشن می‌شود.

یک ترند در واقع جهتی کلی است که بازار در یک بازه زمانی مشخص در آن سمت حرکت می‌کند. ترندها می‌توانند صعودی یا نزولی باشند. با اینکه زمان مشخصی برای اینکه یک حرکت در بازار ترند محسوب شود، وجود ندارد اما هر چقدر این حرکت در یک جهت صعودی یا نزولی بیشتر باشد، ترند در پاکت آپشن قدرتمند تر است.

تحلیل ترند نوعی از تحلیل مقایسه‌ای است که با بررسی ترند های فعلی برای پیش‌ بینی جهت بازار در آینده، انجام می‌گیرد. این تحلیل شامل مشخص کردن اینکه آیا یک ترند به حرکت خود ادامه خواهد داد و همینطور اینکه آیا یک ترند در یک بازار خاص باعث ایجاد ترند در بازار دیگری خواهد شد یا خیر، می‌شود.

با اینکه تحلیل ترند شامل مقادیر بسیاری از داده می‌شود، هیچ تضمینی برای اینکه نتیجه درست از آب دربیاید وجود ندارد. بنابراین شما باید همیشه در هنگام تحلیل ترند در بازار امکان اشتباه را در نظر بگیرید و از استراتژی های مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره بگیرید.

انواع تحلیل نمادهای معاملاتی پاکت آپشن ???? تحلیل تکنیکال بازارهای پاکت آپشن ????تحلیل فاندامنتال در بروکر PocketOption???? تحلیل احساسات بازار پاکت آپشن تحلیل ترند✨

سوالات متداول آموزش انواع تحلیل در بروکر پاکت آپشن

چرا تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل پاکت آپشن است؟

چیزی که باعث می‌شود تحلیل تکنیکال مهمترین نوع تحلیل باشد این است که بازار همیشه خود را تکرار می‌کند و اگر به روند بازار در گذشته توجه کنید همیشه الگوهای چارتی بسیاری وجود دارد که خود را در شرایط مختلف تکرار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آنها پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن سودآوری کنید.

بزرگترین تفاوت تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پاکت آپشن چیست؟

تفاوت‌ هایی اساسی در نوع سرمایه‌گذارانی که به هر یک از این دو نوع تحلیل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحلیلگران تکنیکال پاکت آپشن معمولا به معاملات کوتاه مدت علاقه دارند در حالی که معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوری بلند مدت اعتقاد دارند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

تحلیل ترند در پاکت آپشن چیست؟

تحلیل ترند نوعی از تحلیل مقایسه‌ای است که با بررسی ترند های فعلی برای پیش‌ بینی جهت بازار در آینده، انجام می‌گیرد. این تحلیل شامل مشخص کردن اینکه آیا یک ترند به حرکت خود ادامه خواهد داد و همینطور اینکه آیا یک ترند در یک بازار خاص باعث ایجاد ترند در بازار دیگری خواهد شد یا خیر، می‌شود.

چارت کندل استیک در پاکت آپشن چه مزایایی دارد؟

چارت های کندل‌ استیک قیمت‌ های حداکثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر کندل نشان می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای تحلیل بازار نمادهای پاکت آپشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احساسات بازار در معاملات پاکت آپشن چه تاثیری دارد؟

احساسات بازار پاکت آپشن یکی دیگر از رایج ‌ترین راه‌ های تحلیل پس از ورود به وب سایت پاکت آپشن است. زمانی که احساسات بازار گسترده‌ای را در یک جهت مشاهده می‌کنید، پس اکثر معامله ‌گران حرکات بازار را به آن سمت پیش‌ بینی می‌کنند.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پلتفرم بروکر پاکت آپشن , اسپرد پاکت آپشن , معاملات CFD در پاکت آپشن , اندیکاتورهای پاکت آپشن , آموزش جامع باینری , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن PocketOption????

بروکر معاملاتی پاکت آپشن از سال 2017 میلادی آغاز به کار کرده است و در مدت زمان نسبتا کوتاهی که در بازار حضور داشته است، به اعتبار و تعداد مشتریان زیادی دست پیدا کرده است. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از امکانات ویژه و وسیع این بروکر برای کسب بهترین سودآوری ممکن استفاده کنید.

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن امکانات متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند.

همینطور روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

در این مطلب با هم به امکانات و انواع حساب بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم تا ببینیم شما به عنوان یک معامله گر می‌توانید از چه ابزار و روشی در هنگام معامله در پلتفرم پاکت آپشن استفاده کنید و خود را با روشی مطمئن به سودآوری و گسترش سرمایه برسانید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن مشتریان می‌توانند به طور مستقل و تکیه کردن بر روی مهارت های خود معامله کنند یا اینکه به تقلید از فعالیت های معامله گران موفق بپردازند و در کنار آنها سودآوری کنند.

به لطف قابلیت معاملات اجتماعی پاکت آپشن مشتریان و سرمایه گذاران پاکت آپشن این امکان را دارند که به کسب درآمد جانبی بدون نیاز به حضور همیشگی در بازار بپردازند.

به طور کلی معامله اجتماعی در پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید.

معامله گرانی که به معامله کپی پاکت آپشن می‌پردازند می‌توانند از چند طریق این کار را انجام دهید و لیست معامله گران را به نحوه های مختلفی دسته‌بندی کنند. مثلا اینکه چه تعداد معامله انجام داده‌اند، سودآوری معاملات آنها چقدر بوده است و به طور کلی از عملکرد و جایگاه آنها در این پلتفرم، اطلاع حاصل کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

روش های سودآوری در پاکت آپشن PocketOption

در سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از روش های جانبی نیز سودآوری کنید. این بروکر یک سیستم کمیسیون پاکت آپشن پیچیده ارائه می‌کند که برایتان امکان سودآوری فراهم می‌کند.

زمانی که یک مشتری که آن را به این بروکر معرفی کرده‌اید برای اولین بار حساب پاکت آپشن خود را شارژ می‌کند، شما می‌توانید یک بونوس پاکت آپشن دریافت کنید.

معامله گران همینطور می‌توانند با شرکت کردن در مسابقات پاکت آپشن و رقابت کردن در آنها به کسب درآمد بپردازند و در کنار سودآوری از معاملات، یک درآمد جانبی فوق‌العاده را تجربه کنند.

در دنیای باینری آپشن پاکت آپشن، شرایطی که این بروکر برای معامله ارائه می‌کند بسیار استاندارد و مناسب است . با استفاده از یک پلتفرم وب پاکت آپشن که انعطاف بالای برای معامله آپشن ها دارد، شما می‌توانید به معامله جفت ارزهای فارکس پاکت آپشن، اوراق بهادار، کالاها و ارزهای دیجیتال بپردازید.

حساب واقعی بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای انواع حساب در سایت رسمی بروکر PocketOption شما باید حداقل به واریز به حساب پاکت آپشن به اندازه 5 دلار بپردازید تا بتوانید با این حساب ها به معامله بپردازید.

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

توجه داشته باشید که حساب پاکت آپشن به 6 نوع حساب قابل تقسیم است که با توجه به میزان واریز و شارژ حساب پاکت آپشن شما امکانات متفاوت و دسترسی گسترده‌تری می‌تواند به منظور معامله برای شما تامین کند.

در زیر به ویژگی های مختلف این 6 نوع حساب زنده پاکت آپشن می‌پردازیم و شما می‌توانید با توجه به این بخش متوجه شوید که در کدام نوع حساب پاکت آپشن قرار دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

انواع حساب بروکر پاکت آپشن PocketOption

حساب تازه کار Novice پاکت آپشن: معامله گرانی که در این سطح قرار دارند در واقع کمتر از 100 دلار به حساب خود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن واریز کرده‌اند و می‌توانند تراکنش هایی تا 1000 دلار با کمک اهرم پاکت آپشن انجام دهند.

حساب باتجربه Experienced پاکت آپشن: این حسابی است که نیازمند واریز سرمایه ابتدایی 1000 دلاری است و شما با این حساب می‌توانید به پوزیشن های گسترده تری که شرکت پاکت آپشن برای شما فراهم می‌کند، دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم دیگر این است که اگر دارای حساب باتجربه هستید می‌توانید از 2 درصد امکان سودآوری بیشتر بهره مند شوید که اگر به طور کلی تعداد زیادی معامله انجام می‌دهید، می‌توانید کمک بسیاری به سودآوری در پاکت آپشن برای شما بکند.

حساب ماهر Master پاکت آپشن: این یک حساب ویژه است برای شما این امکان را فراهم می‌کند که تا 4 درصد سودآوری خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که برای اینکه از این حساب زنده در پاکت آپشن استفاده کنید باید به واریز حداقل 5 هزار دلار بپردازید.

این امکان وجود دارد که در این حساب درخواست بازگشت تراکنش های تکمیل شده با تفاوت یک پیپ و حداکثر مجموع 10 دلار را بدهید و همینطور از اولویت در برداشت از حساب پاکت آپشن بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله اختصاص دهید 2000 دلار خواهد بود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب حرفه‌ای Professional پاکت آپشن: حداقل میزان واریز برای این نوع حساب 15 هزار دلار است و شما می‌توانید از یک افزایش سودآوری تا 6 درصد بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله پاکت آپشن اختصاص دهید 3 هزار دلار خواهد بود.

همینطور به راحتی می‌توانید درخواست بازگشت تراکنش هایی با تفاوت یک پیپ را بدهید که مبلغ تفاوت آن بیش از 50 دلار نباشد. در این نوع حساب درخواست های برداشت شما سریعا انجام می‌شود و به یک مدیر حساب پاکت آپشن شخصی و بونوس های دیگر دسترسی خواهید داشت.

حساب متخصص Expert پاکت آپشن: این حساب برای متخصص های دنیای معاملاتی ایجاد شده است و دارای یک حداقل واریز 50 هزار دلاری است. شما می‌توانید با این حساب در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن تا 8 درصد سود اضافه را تجربه کنید.

درخواست بازگشت تراکنش با تفاوت یک پیپ نیز برای مبالغ حداکثری 100 دلار قابل انجام است و علاوه بر در اولویت قرار گرفتن برای برداشت از حساب، هدایای ویژه، از تخفیف های ویژه و شخصی در بخش بازار پاکت آپشن نیز بهره مند خواهید شد.

حساب متاتریدر 5 پاکت آپشن: مشتریانی که دارای مجموع واریز حداقل 1000 دلار هستند می‌توانند از امکانات پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 در پاکت آپشن استفاده کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.


????نوع حساب پاکت آپشن حداقل واریز اولیه موردنیاز حساب
✨حساب تازه کار Novice زیر 100 دلار
????حساب با تجربه Experienced 1000 دلار
????حساب ماهر Master 5000 دلار
????حساب حرفه‌ای Professional 15000 دلار
????حساب متخصص Expert 50000 دلار
????حساب متاتریدر 5 یا MT5 مجموع واریز 1000 دلار

حساب دمو بروکر پاکت آپشن PocketOption

تنها تفاوت بین حساب واقعی پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن و حساب دمو این است که حساب دمو یا تمرینی تنها اجازه معامله با پول مجازی که بروکر پاکت آپشن در اختیار معامله گر می‌گذارد را دارند.

هر چیزی از جمله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن، قیمت نمادها،‌ اندیکاتورهای پاکت آپشن و سیگنال کاملا با معاملات واقعی یکسان است و از این رو می‌توانید یک تجربه بسیار نزدیک به واقعیت را بدون ریسک پاکت آپشن در حساب دمو تجربه کنید.

از حساب دمو پاکت آپشن به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید تا ورود به دنیای معاملات را تجربه کنید، از استراتژی های پاکت آپشن مختلف استفاده کنید و از طریق معامله با پول مجازی تجربه کسب کنید.

پول مجازی در حساب تمرینی پاکت آپشن به راحتی قابل جایگزینی است و کافی است تنها با یک دکمه دوباره 10 هزار پول مجازی دریافت کنید و بدون محدودیت زمانی از حساب دمو پاکت آپشن بهره بگیرید.

حساب بدون سواپ در بروکر پاکت آپشن

در بروکر معتبر پاکت آپشن برای انواع حساب های مختلف امکان معامله بدون سوآپ و تبدیل کردن حساب به یک حساب بدون سوآپ تعبیه شده است. این یعنی شما نیازی به افتتاح حساب پاکت آپشن دوباره ندارید و همه چیز به سادگی انجام می‌شود.

بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

بنابراین هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

سوالات متداول امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن

بهترین حساب بروکر پاکت آپشن کدام است؟

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن حساب های متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند. پس از افتتاح حساب پاکت آپشن شما می‌توانید به راحتی با شارژ حساب به این موارد دسترسی پیدا کنید.

معاملات اجتماعی در پاکت آپشن چیست؟

به طور کلی معامله اجتماعی پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

امکانات حساب های واقعی پاکت آپشن شامل چه می‌شود؟

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

روش های واریز و برداشت پاکت آپشن چطور است؟

روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب بدون سواپ پاکت آپشن چیست؟

هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های بروکر پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید. بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معامله با ترندها PocketOption , افتتاح حساب در پاکت آپشن , فرصت معاملاتی پاکت آپشن , سایت PocketOption , حساب مجازی PocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨آموزش کنترل ضرر در بروکر پاکت آپشن????

احتمالا شما نیز مانند بسیاری دیگر با فکر سودآوری هزاران دلاری در زمان کم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن کرده‌اید. امیدوار به یک تراکنش خوب هستید که برای شما به سرعت و آسانی سرمایه فراهم کند و سرمایه خود را به سرعت چند برابر کنید.

خب اگر چنین تفکری دارید اشکالی ندارد اما در تله باز کردن تعداد زیادی تراکنش در پلتفرم پاکت آپشن به منظور جبران ضررها یا سودآوری بالا نیفتید. این از اشتباهاتی است که نه تنها تازه‌ کارها بلکه معامله گران حرفه‌ای نیز مرتکب می‌شوند.

پشت تصمیماتی که می‌گیرید همیشه احساسات نیز وجود دارد و احساسات به شما می‌گوید که بارها و بارها وارد معامله شوید حتی اگر شرایط بازار معاملاتی پاکت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ این است که چه زمانی معامله کردن را متوقف کرده و ضررمان را کنترل کنیم؟

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨عوامل کنترل کننده ضرر در معاملات عوامل اصلی ضرر در معاملات
????داشتن یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن عدم کنترل احساسات
????تحلیل بازار قبل از معامله پاکت آپشن نداشتن استراتژی مدیریت ریسک
????استفاده از حساب دمو پاکت آپشن معامله بیش از حد

روانشناسی معاملات بروکر پاکت آپشن

صرف ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر می‌توانید بسیار خسته‌کننده باشد. نظارت بر حرکات قیمتی در سایت بروکر پاکت آپشن، صبر کردن برای سیگنال های مربوط به اندیکاتورهای پاکت آپشن و دنبال کردن معاملات به توجه بسیاری نیاز دارد.

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید.

روانشناسی معاملات در واقع یک اصطلاح گسترده محسوب می‌شود که شامل تمام احساساتی که یک معامله ‌گر با آن مواجه می‌شود،‌ است. برخی از این احساسات بازار پاکت آپشن مفید بوده و باید آنها را قبول کنید اما برخی دیگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانیت را باید کنترل کنید.

در واقعیت، بسیاری از معامله‌ گران بروکر پاکت آپشن اثرات منفی روانشناسی معاملات را بیشتر از اثرات مثبت آن تجربه می‌کنند. برای مثال بستن معامله متضرر بدون فکر از ترس ضرر بیش از حد و از آن طرف نگه داشتن بیش از حد معاملات متضرر با امید واهی تغییر مسیر بازار.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

احساسات در معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

زمانی که شما تنها بر روی کسب سودآوری زیاد در سایت بروکر PocketOption تمرکز می‌کنید اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه می‌شید، ممکن است احساس خستگی، ترس و اضطراب را تجربه کنید اما این احساسات اثر خوبی را بر روی شما ندارند.

به همین شکل احساس های طمع، اعتماد به نفس بیش از حد، یک دندگی یا هیجان نیز به عملکرد شما کمکی نمی‌کنند و شما را در مسیر ضرر در بروکر پاکت آپشن قرار می‌دهند.

شما باید آگاه باشید و ابتدا خود را بشناسید. عکس العمل های خود را بدانید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. به شما کمک خواهد کرد که از هر ضرری اجتناب کنید. فراموش نکنید که شما یک چوب دستی جادویی در اختیار ندارید بنابراین کسب سود پاکت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالی بارز از تاثیر احساسات بر معاملات زمانی است که معامله ‌گران از حساب دمو یا تمرینی به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن و معامله با مبالغ واقعی می‌روند. اغلب معامله ‌گران در این مواقع متوجه می‌شوند که استراتژی آنها به طور ناگهانی به یک استراتژی بی ‌فایده تبدیل شده است.

دلیل اینکه یک استراتژی در پاکت آپشن یکسان در دو حساب دمو و واقعی نتایج متفاوتی دارند، روانشناسی معاملاتی بی ‌ثبات و حساسیت در مورد احساسات است. زمانی که معامله‌ گران از پولی که خودشان به سختی به دست آورده‌اند در معاملات استفاده می‌کنند، احساسات بسیاری بر روی معاملات تاثیر می‌گذارد.

این باعث می‌شود تصمیم ‌گیری متعادل در بازار معاملاتی سخت‌ تر شود. نتایج مثبت احساسات مثبت و نتایج منفی احساسات منفی به ارمغان می‌آورند. بنابراین باید تفاوت این دو را به طور جدی بدانید و قبل از ورود به معامله در پاکت آپشن از آن آگاه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ترس و طمع در معاملات پاکت آپشن PocketOption

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله‌ گر موفق یا ناموفق در سایت کارگزاری پاکت آپشن را مشخص کند.

ترس و طمع می‌تواند بین معامله‌ گران رایج باشد و اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت‌ های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی‌میلی برای ورود به معامله PocketOption یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ی بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم پاکت آپشن بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد.

یکی از ساده ‌ترین راه‌ های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌پاکت آپشن، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسانات قیمتی بر روی آن، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم‌ های بد شود.

خلق یک برنامه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

همانطور که مطمئنا خودتان می‌دانید، ثروت و سودآوری یک روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما باید یک برنامه معاملاتی قدرتمند در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن خلق کنید و با آن کارهای معاملاتی خود را انجام دهید.

شما باید طمع را کنار بگذارید و آماده پیشرفت آهسته در دنیای معاملات پلتفرم بروکر پاکت آپشن باشید. برنامه معاملاتی خود را در طول مسیر معاملاتی خود تغییر دهید و بدانید که امکان ندارد همیشه تراکنش های موفق و سودآور داشته باشید.

زمانی که یک تراکنش و معامله ضرر و زیان به بار می‌آورد، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا مدام به اشتباه خود فکر می‌کنید و خودتان را آزار می‌دهید یا اینکه از آن درس می‌گیرید و بررسی می‌کنید که چه کاری را در هنگام معامله در کابین پاکت آپشن اشتباه انجام داده‌اید؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption

تصمیمات معاملاتی خوب نمی‌توانند بر اساس غریزه باشند بلکه این تصمیمات باید بر اساس ارزیابی مناسب از شرایط اقتصادی باشند. بنابراین نمی‌توانید بدون آمادگی و بررسی شرایط بازار به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و معامله کنید.

یک رویکرد معاملاتی متعادل چیزی است که اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را در نظر می‌گیرد و شامل انواع مختلفی از چارت‌ های ارزیابی قبل از تصمیم‌ گیری نهایی برای سرمایه ‌گذاری می‌شود.

بهبود روانشناسی معاملاتی خود به این معنا است که آماده‌ گذراندن زمان بر روی تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال و پیاده ‌سازی تکنیک‌ هایی که در حساب دمو پیدا کرده‌اید، باشید.

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

معامله بیش از حد در بروکر پاکت آپشن

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، شما باید یک برنامه معاملاتی خوب را توسعه دهید. لازم نیست تمام روز در مقابل میز خود بنشینید. لازم نیست وارد معاملات زیادی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شوید.

چیزی که مهمتر است، باز کردن یک پوزیشن در زمانی است که احتمال موفقیت معامله بیشتر است. با یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن خوب، تنها تعداد کمی از معاملات می‌تواند نتیجه بسیار بهتری نسبت به تعداد بالایی از معاملات برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند.

عادت به معامله در بروکر پاکت آپشن

عادت کردن و اعتیاد به معامله توسط احساسات ایجاد می‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما معمولا می‌خواهید سرمایه تان در حساب معاملاتی بروکر پاکت آپشن رشد پیدا کند یا اینکه سریعا ضرر خود را جبران کنید.

هر دو راه می‌تواند باعث شود که کنترل معاملات پاکت آپشن خود را از دست دهید و خود را در معرض ریسک پاکت آپشن و غیرضروری برای خالی کردن حساب خود قرار دهید.

بنابراین زمانی که شما یک برنامه معاملاتی را در دست خود دارید و این نیازمند این است که تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتی حضور داشته باشید، به آن برنامه و استراتژی پاکت آپشن وفادار بمانید. زمانی معاملات را متوقف کنید که زمان به پایان رسیده است و بقیه معاملات را به نشست معاملاتی بعدی نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

امکانات بروکر پاکت آپشن برای سودآوری

وقتی در مورد کسب و کار معامله در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن صحبت می‌کنیم، شناختن خودتان یکی از ضروری ترین مهارت ها است. شما می‌توانید از نقاط قوت و همینطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگیرید.

احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید و زمانی که حس می‌کنید تمرکزتان از بین رفته است به معامله کردن نپردازید. یک برنامه معاملاتی ایجاد کرده و آن را دنبال کنید و همیشه به آن پایبند بمانید چه ضرر کنید و چه موفق شوید.

از امکانات ویژه بروکر پاکت آپشن نیز نهایت استفاده را بکنید. یکی از این امکانات در واقع یک حساب دمو پاکت آپشن است که به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورها در پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

سوالات متداول کنترل ضرر در معاملات بروکر پاکت آپشن

چطور ضرر در معاملات پاکت آپشن را کنترل کنیم؟

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله بیش از حد در پاکت آپشن چیست؟

تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption همیشه با تعداد معاملات کم و سرمایه پایین شروع کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب دمو پاکت آپشن چه فوایدی دارد؟

حساب دمو پاکت آپشن به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید. با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورهای پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

چرا معاملات متضرر پاکت آپشن خود را بررسی کنیم؟

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید. این کمک می‌کند که دوباره اشتباهات خود را تکرار نکنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چطور از معاملات ناموفق پاکت آپشن خود درس بگیریم؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال معاملات پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید و سعی کنید معاملات سودآور شما بیشتر از معاملات متضرر باشد.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption✨

معامله کردن به قابلیت خواندن بازار معاملاتی مربوط می شود. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است.

در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک پاکت آپشن بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید.

در این مطلب راهنما به جذاب ترین الگوهای معاملاتی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانیم از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم و بیشترین سودآوری را داشته باشیم. شما باید مهارت بالایی در تشخیص الگوهای معاملاتی پیدا کنید و در زمان مناسب وارد معامله طبق آنها شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????الگوهای پاکت آپشن PocketOption مشخصات
✨الگوهای ستاره شامگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت نزولی
????الگوهای ستاره صبحگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت صعودی
????الگوی Inside Bar الگوی دو کندلی تغییر جهت یا ادامه ترند
????الگوی پین بار PinBar الگوی سه کندلی نزولی یا صعودی

الگوی ستاره شامگاهی Evening Star پاکت آپشن

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

شناسایی صحیح تغییر جهت ‌ها در هنگام معامله در بازارهای مالی ضروری است زیرا این به انواع معامله ‌گران پاکت آپشن اجازه می‌دهد که در ابتدای یک تغییر جهت ترند احتمالی، وارد معامله شوند.

الگوی ستاره شامگاهی (The Evening Star Pattern) در واقع یک الگوی تغییر جهت نزولی است که در قله‌ یک ترند صعودی ایجاد می‌شود. این الگو خبر از آهسته شدن اندازه حرکت صعودی در بازار می‌دهد و سپس یک حرکت نزولی شرایط را برای یک ترند نزولی جدید در بازار پاکت آپشن مهیا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن

شناسایی ستاره شامگاهی در چارت ‌های فارکس پیچیده ‌تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن است و شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن به خوبی به این الگو مسلط باشید.

در واقع باید درک صحیحی از حرکت قیمتی قبل از شکل ‌گیری الگو داشته باشید و به طور کلی این موارد را دنبال کنید:

1 – وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار: بازار باید حداکثر ها و حداقل ‌های بالاتر از خود نشان دهد.

2 – کندل صعودی بزرگ: کندل صعودی بزرگ نتیجه‌ فشار خرید زیاد در کابین پاکت آپشن است و ادامه ترند صعودی را نشان می‌دهد. در این نقطه معامله ‌گر تنها باید به دنبال معاملات خرید باشد چون مدرکی از یک تغییر جهت در بازار دیده نمی‌شود.

3 – کندل صعودی یا نزولی کوچک: کندل دوم یک کندل کوچک و در بعضی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از قدرت افتادن ترند صعودی است.

4 – کندل نزولی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار فروش در پاکت آپشن در این کندل نمایان می‌شود. در بازارهای غیر فارکس این کندل از بسته شدن کندل قبلی به سمت پایین شکاف پیدا می‌کند و از ترند نزولی جدید خبر می‌دهد.

5 – حرکت قیمتی بعدی: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله‌ گران حداکثر ها و حداقل ‌های پایین ‌تری را مشاهده می‌کنند اما همیشه باید مواظب باشند و از مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره ببرند.

الگوی ستاره شامگاهی را در یک چارت قیمتی برای جفت ‌ارز EUR/GBP تصور کنید. زمانی که الگو کامل می‌شود، معامله ‌گران می‌توانند به دنبال ورود به بازار پاکت آپشن از زمان باز شدن کندل بعدی باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گرانی که محافظه‌ کار تر هستند می‌توانند ورود خود را به تاخیر اندازه پس از حرکت نزولی بیشتر و قدرتمند تر شدن ترند نزولی، وارد معامله شوند. هدف کسب سود را می‌توانید در سطح قبلی حمایت یا سطح ثبات قیمتی قبلی اعمال کنید و توقف ضرر را بالاتر از سوئینگ بالای اخیر قرار دهید.

الگوی ستاره صبحگاهی Morning Star پاکت آپشن

کندل استیک ستاره صبحگاهی (Morning Star Candlestick) یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از یک تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و می‌تواند برای معامله در بازارهای مختلف در سایت رسمی بروکر PocketOption استفاده شود.

این الگوی سه کندلی، الگویی است که در انتهای ترندهای نزولی شکل می‌گیرد و سیگنال پاکت آپشن تغییر جهت صعودی از خود ارائه می‌کند. در واقع کندل استیک ستاره صبحگاهی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ و آماده ‌سازی بازار برای یک ترند صعودی، خبر از آهسته شدن اندازه حرکت (Momentum) نزولی می‌دهد.

معامله‌ گران اغلب به دنبال نشانه‌ هایی از بلاتکلیفی در بازار هستند که در آن فشار فروش تقلیل پیدا کرده و بازار را در حالتی شبه ثابت قرار می‌دهد. اینجاست که با باز و بسته شدن بازار در یک سطح یکسان یا نزدیک به هم می‌توان شکل ‌گیری کندل ‌های پاکت آپشن دوجی را مشاهده کرد.

با ورود خریداران بیشتر به بازار، بلاتکلیفی در بازار راه را برای یک حرکت صعودی آماده می‌کند و ظاهر شدن یک کندل صعودی پس از دوجی، تاییدیه‌ای برای حرکت صعودی بازار است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه تشخیص الگوی ستاره صبحگاهی

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

1 – ترند نزولی موجود در بازار: بازار باید از خود حداکثر های کمتر و حداقل‌ های کمتر نشان دهد.

2 – کندل نزولی بزرگ: کندل نزولی بزرگ نتیجه‌ فشار فروش بالا و ادامه‌ای از ترند نزولی فعلی است. در این شرایط معامله‌ گران باید تنها به دنبال معامله ‌های فروش در کابین معاملات پاکت آپشن باشند چون هنوز شواهد و مدرکی از تغییر جهت بازار وجود ندارد.

3 – کندل نزولی یا صعودی کوچک: دومین کندل یک کندل کوچک و برخی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از بین رفتن قدرت ترند نزولی پاکت آپشن را ارائه می‌کند. مهم نیست که کندل نزولی یا صعودی است. نکته‌ مهم در این مرحله این است که بازار در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

4 – کندل صعودی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار خرید با ظاهر شدن این کندل مشخص می‌شود.

5 – حرکت قیمتی بعد از سه کندل: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله ‌گران شاهد بالاتر رفتن حداکثر ها و حداقل ‌ها خواهند بود.

اما معامله ‌گران پاکت آپشن باید از ریسک اینکه حرکت ممکن است صرفا یک حرکت اصلاحی و عقب ‌نشینی بوده است آگاه باشند و از توقف ضرر در محل مناسب استفاده کنند.

الگوی Inside Bar بروکر پاکت آپشن PocketOption

الگوی معاملاتی Inside Bar به طور رایجی در بازارهای مالی دیده می‌شود. بهره ‌گیری از استراتژی پاکت آپشن Inside Bar در یک سیستم معاملاتی می‌تواند تکنیک تحلیل بازار معامله ‌گر را بهبود ببخشد.

در واقع Inside Bar یک الگوی کندل استیک محبوب در حیطه‌ تغییر جهت یا ادامه ترند در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن است که تنها شامل دو کندل می‌شود. این الگو ارتباط مستقیمی با احساسات کوتاه مدت بازار دارد که به ورود به معامله قبل از حرکات بزرگ بازار، مربوط می‌شود.

الگوی Inside Bar یک بی ‌میلی برای صعود یا نزول از حداکثر یا حداقل قبلی نشان می‌دهد که به عنوان بلاتکلیفی در بازار برداشت می‌شود. گام‌ های زیر در زمان شناسایی الگوی Inside Bar در چارت ‌های پاکت آپشن به کار گرفته می‌شوند:

1 – با اندیکاتور های پاکت آپشن تکنیکال و بررسی حرکات قیمتی، یک ترند غالب فعلی در بازار شناسایی کنید.

2 – الگوی Inside Bar را در مکانی شناسایی کنید که به طور کامل توسط کندل قبلی آن از نظر حداکثر و حداقل پوشش داده شده باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله با الگوی Inside Bar پاکت آپشن

برخی معامله ‌گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن این الگو را یک الگوی ادامه‌ ترند تلقی می‌کنند با این حال به وجود آمدن یک نقطه شکست در جهت مخالف نیز ممکن است.

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله پاکت آپشن به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است.

بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت (یا معاملات سوئینگ) در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

با این حال یک راه دیگر وجود دارد و این به موردی مربوط می‌شود که الگوی کندل از آن خبر نمی‌دهد. زمانی که معامله ‌گران این الگو را می‌بینند، آن به عنوان عدم میل بازار برای صعود یا نزول قیمت در پاکت آپشن تفسیر می‌شود.

الگوی Inside Bar از این خبر نمی‌دهد که شرکت‌ کنندگان در بازار می‌خواهند قیمت را به سمت بالا یا پایین هدایت کنند بلکه اطلاع می‌دهد که بازار در حال صبر است تا حرکت بزرگ بعدی خود را ارائه کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار Pinbar بروکر پاکت آپشن

این الگو پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد.

از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.

قیمت بسته شدن و باز شدن بینی باید در یک چهارم انتهایی (یا یک چهارم بالایی در الگوی صعودی) میله قرار بگیرد. چشم راست جایی است که معامله در آن رخ می‌دهد.

یک شرایط اضافه دیگر برای الگوی چارتی پاکت آپشن مناسب وجود داشتن سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند که در پشت چشم‌ ها یا نزدیک به بینی ایجاد شده است.

نحوه معامله با الگوی Pinbar پاکت آپشن

یک گزینه‌ ورود به معامله مهاجمانه، ورود به معامله در زمانی است که قیمت چشم راست به قبل از سطح بسته شدن چشم چپ در سایت بروکر پاکت آپشن عقب‌ نشینی می‌کند.

گزینه‌ ورود محافظه‌ کارانه نیز پایین‌تر (برای الگوی صعودی، بالاتر) از میله‌ بینی است. یک توقف ضرر پاکت آپشن محافظه‌ کارانه می‌تواند قبل از سطح حمایت و مقاومت تنظیم شود. یک رویکرد کمتر محافظه‌ کارانه تنظیم توقف ضرر قبل از میله بینی است.

یک دستور کسب سود محافظه‌ کارانه را نیز می‌توان دقیقا پس از حداقل چشم چپ (در الگوی صعودی حداکثر چشم چپ) تنظیم کرد. سطح کسب سود مهاجمانه‌ای را نیز می‌تواند نزدیک به سطح حمایت قدرتمند (مقاومت در الگوی صعودی) پیاده ‌سازی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن

الگوهای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن چیست؟

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

از الگوی Inside Bar پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است. بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

الگوی ستاره صبحگاهی را در پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار در پاکت آپشن چیست؟

این الگو پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد. از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption✨

معامله کردن به قابلیت خواندن بازار معاملاتی مربوط می شود. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است.

در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک پاکت آپشن بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید.

در این مطلب راهنما به جذاب ترین الگوهای معاملاتی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانیم از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم و بیشترین سودآوری را داشته باشیم. شما باید مهارت بالایی در تشخیص الگوهای معاملاتی پیدا کنید و در زمان مناسب وارد معامله طبق آنها شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

????الگوهای پاکت آپشن PocketOption مشخصات
✨الگوهای ستاره شامگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت نزولی
????الگوهای ستاره صبحگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت صعودی
????الگوی Inside Bar الگوی دو کندلی تغییر جهت یا ادامه ترند
????الگوی پین بار PinBar الگوی سه کندلی نزولی یا صعودی

الگوی ستاره شامگاهی Evening Star پاکت آپشن

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

شناسایی صحیح تغییر جهت ‌ها در هنگام معامله در بازارهای مالی ضروری است زیرا این به انواع معامله ‌گران پاکت آپشن اجازه می‌دهد که در ابتدای یک تغییر جهت ترند احتمالی، وارد معامله شوند.

الگوی ستاره شامگاهی (The Evening Star Pattern) در واقع یک الگوی تغییر جهت نزولی است که در قله‌ یک ترند صعودی ایجاد می‌شود. این الگو خبر از آهسته شدن اندازه حرکت صعودی در بازار می‌دهد و سپس یک حرکت نزولی شرایط را برای یک ترند نزولی جدید در بازار پاکت آپشن مهیا می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن

شناسایی ستاره شامگاهی در چارت ‌های فارکس پیچیده ‌تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن است و شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن به خوبی به این الگو مسلط باشید.

در واقع باید درک صحیحی از حرکت قیمتی قبل از شکل ‌گیری الگو داشته باشید و به طور کلی این موارد را دنبال کنید:

1 – وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار: بازار باید حداکثر ها و حداقل ‌های بالاتر از خود نشان دهد.

2 – کندل صعودی بزرگ: کندل صعودی بزرگ نتیجه‌ فشار خرید زیاد در کابین پاکت آپشن است و ادامه ترند صعودی را نشان می‌دهد. در این نقطه معامله ‌گر تنها باید به دنبال معاملات خرید باشد چون مدرکی از یک تغییر جهت در بازار دیده نمی‌شود.

3 – کندل صعودی یا نزولی کوچک: کندل دوم یک کندل کوچک و در بعضی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از قدرت افتادن ترند صعودی است.

4 – کندل نزولی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار فروش در پاکت آپشن در این کندل نمایان می‌شود. در بازارهای غیر فارکس این کندل از بسته شدن کندل قبلی به سمت پایین شکاف پیدا می‌کند و از ترند نزولی جدید خبر می‌دهد.

5 – حرکت قیمتی بعدی: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله‌ گران حداکثر ها و حداقل ‌های پایین ‌تری را مشاهده می‌کنند اما همیشه باید مواظب باشند و از مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره ببرند.

الگوی ستاره شامگاهی را در یک چارت قیمتی برای جفت ‌ارز EUR/GBP تصور کنید. زمانی که الگو کامل می‌شود، معامله ‌گران می‌توانند به دنبال ورود به بازار پاکت آپشن از زمان باز شدن کندل بعدی باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله‌ گرانی که محافظه‌ کار تر هستند می‌توانند ورود خود را به تاخیر اندازه پس از حرکت نزولی بیشتر و قدرتمند تر شدن ترند نزولی، وارد معامله شوند. هدف کسب سود را می‌توانید در سطح قبلی حمایت یا سطح ثبات قیمتی قبلی اعمال کنید و توقف ضرر را بالاتر از سوئینگ بالای اخیر قرار دهید.

الگوی ستاره صبحگاهی Morning Star پاکت آپشن

کندل استیک ستاره صبحگاهی (Morning Star Candlestick) یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از یک تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و می‌تواند برای معامله در بازارهای مختلف در سایت رسمی بروکر PocketOption استفاده شود.

این الگوی سه کندلی، الگویی است که در انتهای ترندهای نزولی شکل می‌گیرد و سیگنال پاکت آپشن تغییر جهت صعودی از خود ارائه می‌کند. در واقع کندل استیک ستاره صبحگاهی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ و آماده ‌سازی بازار برای یک ترند صعودی، خبر از آهسته شدن اندازه حرکت (Momentum) نزولی می‌دهد.

معامله‌ گران اغلب به دنبال نشانه‌ هایی از بلاتکلیفی در بازار هستند که در آن فشار فروش تقلیل پیدا کرده و بازار را در حالتی شبه ثابت قرار می‌دهد. اینجاست که با باز و بسته شدن بازار در یک سطح یکسان یا نزدیک به هم می‌توان شکل ‌گیری کندل ‌های پاکت آپشن دوجی را مشاهده کرد.

با ورود خریداران بیشتر به بازار، بلاتکلیفی در بازار راه را برای یک حرکت صعودی آماده می‌کند و ظاهر شدن یک کندل صعودی پس از دوجی، تاییدیه‌ای برای حرکت صعودی بازار است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه تشخیص الگوی ستاره صبحگاهی

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

1 – ترند نزولی موجود در بازار: بازار باید از خود حداکثر های کمتر و حداقل‌ های کمتر نشان دهد.

2 – کندل نزولی بزرگ: کندل نزولی بزرگ نتیجه‌ فشار فروش بالا و ادامه‌ای از ترند نزولی فعلی است. در این شرایط معامله‌ گران باید تنها به دنبال معامله ‌های فروش در کابین معاملات پاکت آپشن باشند چون هنوز شواهد و مدرکی از تغییر جهت بازار وجود ندارد.

3 – کندل نزولی یا صعودی کوچک: دومین کندل یک کندل کوچک و برخی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از بین رفتن قدرت ترند نزولی پاکت آپشن را ارائه می‌کند. مهم نیست که کندل نزولی یا صعودی است. نکته‌ مهم در این مرحله این است که بازار در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

4 – کندل صعودی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار خرید با ظاهر شدن این کندل مشخص می‌شود.

5 – حرکت قیمتی بعد از سه کندل: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله ‌گران شاهد بالاتر رفتن حداکثر ها و حداقل ‌ها خواهند بود.

اما معامله ‌گران پاکت آپشن باید از ریسک اینکه حرکت ممکن است صرفا یک حرکت اصلاحی و عقب ‌نشینی بوده است آگاه باشند و از توقف ضرر در محل مناسب استفاده کنند.

الگوی Inside Bar بروکر پاکت آپشن PocketOption

الگوی معاملاتی Inside Bar به طور رایجی در بازارهای مالی دیده می‌شود. بهره ‌گیری از استراتژی پاکت آپشن Inside Bar در یک سیستم معاملاتی می‌تواند تکنیک تحلیل بازار معامله ‌گر را بهبود ببخشد.

در واقع Inside Bar یک الگوی کندل استیک محبوب در حیطه‌ تغییر جهت یا ادامه ترند در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن است که تنها شامل دو کندل می‌شود. این الگو ارتباط مستقیمی با احساسات کوتاه مدت بازار دارد که به ورود به معامله قبل از حرکات بزرگ بازار، مربوط می‌شود.

الگوی Inside Bar یک بی ‌میلی برای صعود یا نزول از حداکثر یا حداقل قبلی نشان می‌دهد که به عنوان بلاتکلیفی در بازار برداشت می‌شود. گام‌ های زیر در زمان شناسایی الگوی Inside Bar در چارت ‌های پاکت آپشن به کار گرفته می‌شوند:

1 – با اندیکاتور های پاکت آپشن تکنیکال و بررسی حرکات قیمتی، یک ترند غالب فعلی در بازار شناسایی کنید.

2 – الگوی Inside Bar را در مکانی شناسایی کنید که به طور کامل توسط کندل قبلی آن از نظر حداکثر و حداقل پوشش داده شده باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه معامله با الگوی Inside Bar پاکت آپشن

برخی معامله ‌گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن این الگو را یک الگوی ادامه‌ ترند تلقی می‌کنند با این حال به وجود آمدن یک نقطه شکست در جهت مخالف نیز ممکن است.

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله پاکت آپشن به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است.

بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت (یا معاملات سوئینگ) در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

با این حال یک راه دیگر وجود دارد و این به موردی مربوط می‌شود که الگوی کندل از آن خبر نمی‌دهد. زمانی که معامله ‌گران این الگو را می‌بینند، آن به عنوان عدم میل بازار برای صعود یا نزول قیمت در پاکت آپشن تفسیر می‌شود.

الگوی Inside Bar از این خبر نمی‌دهد که شرکت‌ کنندگان در بازار می‌خواهند قیمت را به سمت بالا یا پایین هدایت کنند بلکه اطلاع می‌دهد که بازار در حال صبر است تا حرکت بزرگ بعدی خود را ارائه کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار Pinbar بروکر پاکت آپشن

این الگو پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد.

از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.

قیمت بسته شدن و باز شدن بینی باید در یک چهارم انتهایی (یا یک چهارم بالایی در الگوی صعودی) میله قرار بگیرد. چشم راست جایی است که معامله در آن رخ می‌دهد.

یک شرایط اضافه دیگر برای الگوی چارتی پاکت آپشن مناسب وجود داشتن سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند که در پشت چشم‌ ها یا نزدیک به بینی ایجاد شده است.

نحوه معامله با الگوی Pinbar پاکت آپشن

یک گزینه‌ ورود به معامله مهاجمانه، ورود به معامله در زمانی است که قیمت چشم راست به قبل از سطح بسته شدن چشم چپ در سایت بروکر پاکت آپشن عقب‌ نشینی می‌کند.

گزینه‌ ورود محافظه‌ کارانه نیز پایین‌تر (برای الگوی صعودی، بالاتر) از میله‌ بینی است. یک توقف ضرر پاکت آپشن محافظه‌ کارانه می‌تواند قبل از سطح حمایت و مقاومت تنظیم شود. یک رویکرد کمتر محافظه‌ کارانه تنظیم توقف ضرر قبل از میله بینی است.

یک دستور کسب سود محافظه‌ کارانه را نیز می‌توان دقیقا پس از حداقل چشم چپ (در الگوی صعودی حداکثر چشم چپ) تنظیم کرد. سطح کسب سود مهاجمانه‌ای را نیز می‌تواند نزدیک به سطح حمایت قدرتمند (مقاومت در الگوی صعودی) پیاده ‌سازی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن

الگوهای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن چیست؟

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

از الگوی Inside Bar پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است. بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

الگوی ستاره صبحگاهی را در پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

الگوی پین بار در پاکت آپشن چیست؟

این الگو پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد. از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن , چارت بروکر پاکت آپشن , آموزش بروکر PocketOption , فارسیPocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

راه های مختلف بسیاری برای معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن وجود دارد. معامله گران می‌توانند از تکنیک ها و استراتژی های مختلفی مانند دنبال کردن ترند، بررسی رنگ کندل استیک ها در چارت های پاکت آپشن یا روش پرایس اکشن، استفاده کنند.

تحلیل تکنیکال پاکت آپشن با روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش های سودآوری محسوب می‌شود و معامله گران می‌توانند به سادگی و بدون نیاز به ابزار پیچیده از این روش بهره بگیرند.

با اینکه روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی عمدتا همراه با معاملات ارزی پاکت آپشن استفاده می‌شود اما شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی هر بازار معاملاتی دیگری نیز اعمال کنید. در این مطلب ما نگاهی ویژه به پرایس اکشن در پلتفرم پاکت آپشن می‌اندازیم و با هم روش و ترفندهای این کار را بررسی می‌کنیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

معامله گرانی که از این روش استفاده می‌کنند اعتقاد دارند که قیمت هر نماد در واقع ارزشمندترین اطلاعاتی است که در مورد نماد به آن دسترسی دارند و عمدتا با همین اطلاعات می‌توان معاملات سودآوری در پاکت آپشن انجام داد.

در واقع بسیاری از معامله گران پرایس اکشن نیازی به دیگر اطلاعات و اندیکاتورهای پاکت آپشن برای تحلیل تکنیکال و انجام معامله ندارند و تنها بر اساس قیمت نماد معاملاتی در مورد ورود به معامله و خارج شدن از آن تصمیم می‌گیرند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

مزایای پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید.

انواع معامله گران پاکت آپشن که از روش پرایس اکشن برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند بر این باور هستند که بازارها قابل پیش بینی هستند و هیچ چیزی در بازار نیست که از قبل وجود نداشته باشد. تاریخ خود را تکرار می‌کند.

بنابراین قیمت نمادها در پاکت آپشن در یک محدوده خاصی نوسان پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن این اصل، معامله گران پرایس اکشن می‌توانند رفتار قیمت نمادهای معاملاتی را در یک بازه زمانی مشخص پیش بینی کنند.

از این رو، این نوع معامله گران به جستجوی الگوهای معاملاتی پاکت آپشن که خود را تکرار می‌کنند،‌ می‌پردازند و می‌خواهند بدانند که در یک نقطه خاص جهت قیمت در بازار صعودی خواهد بود یا نزولی. این نوع تحلیل می‌تواند دقیق باشد و به سودآوری های مناسبی ختم شود.

✨نکات مثبت تحلیل پرایس اکشن نکات منفی تحلیل پرایس اکشن
????سادگی و امکان ورود به معامله سریع چالش زیاد برای به دست آوردن مهارت
⚡عدم نیاز به اندیکاتورهای مختلف نیازمند یک استراتژی مدیریت ریسک قوی
????امکان اعمال روی همه بازارهای معاملاتی نیازمند شناخت دقیق الگوهای قیمتی

آموزش معامله پرایس اکشن در پاکت آپشن

معامله گران دارای دیدگاه ها و نظرات خاص خود در مورد انتخاب نوع چارت های معاملاتی در سایت رسمی بروکر PocketOption هستند. چارت کندل استیک یکی از شفاف ترین چارت های معامله در بین معامله گران محسوب می‌شود اما چارت های میله‌ای نیز می‌توانند کافی باشند.

هر دو نوع چارت دارای اطلاعات یکسانی هستند که برای معامله موفقیت آمیز در پلتفرم بروکر پاکت آپشن لازم است. در این نوع چارت ها شما می‌توانید به قیمت های باز شدن، بسته شدن، قیمت حداکثر و قیمت حداقل نماد معاملاتی در یک بازه زمانی مشخص دسترسی پیدا کنید.

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

این به دلیل آن است که رفتار قیمتی به طور رایجی پس از لحظه برخورد به سطوح مقاومت و حمایت قابل پیش بینی است. برای مثال اگر با یک الگوی Pinbar صعودی مواجه شدید، این یک سیگنال برای ورود به یک معامله خرید پاکت آپشن است.

همینطور یک الگوی کندل استیک پوششی صعودی نیز سیگنال برای خرید محسوب می‌شود. در واقع کافی است رفتار قیمتی در پاکت آپشن را به خوبی بخوانید و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت را شناسایی کنید و بدانید که چطور به الگوهای قیمتی تکرارشونده مانند الگوهای کندل استیک واکنش نشان دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

مراحل تحلیل پرایس اکشن در پاکت آپشن PocketOption

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.

در مرحله بعدی شما باید مهارت خود را برای شناسایی الگوهای قیمتی پاکت آپشن تقویت کنید. این یعنی شما همینطور باید در رسم کردن خطوط حمایت و مقاومت مهارت بالایی پیدا کنید.

با گذشت زمان کافی، آگاهی و مهارت شما در مورد رفتار قیمتی بیشتر خواهد شد و متوجه خواهید بود که وقتی قیمت به نقطه خاصی می‌رسد، چطور می‌تواند از آن برای کسب سود پاکت آپشن بهره بگیرید.

همینطور برای رسم خطوط ترند و شناسایی ترندها در پاکت آپشن به طور کلی اعتماد به نفس بیشتری خواهد داست. مشاهده خواهید کرد سطوحی که قبلا مقاومت برای حرکات قیمتی بودند پس از شکست به سطح حمایت تبدیل می‌شوند.

تحلیل دنباله‌ای از نقاط قیمتی حداکثر و حداقل به شما آگاهی بیشتری در مورد ساختار ترند می‌دهد. این به شما کمک می‌کند که به عنوان یک معامله گر پرایس اکشن تغییر جهت قیمتی بازار معامله پاکت آپشن را شناسایی کنید.

مدیریت ریسک پرایس اکشن پاکت آپشن PocketOption

پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از پرایس اکشن بر روی هر بازه زمانی استفاده کنید. از بازه های بزرگتر برای دریافت دید کلی بازار و مهمترین سطوح قیمتی استفاده کنید. در ادامه می‌توانید از بازه های زمانی کوتاه تر با شناسایی دقیق نقاط ورود به معامله استفاده کنید.

در نهایت تنها چیزی که باقی می‌ماند معامله کردن و بررسی پرایس اکشن و نظارت به بازار توسط خودتان است. با این حال اگر در حال استفاده از پول واقعی و حساب واقعی پاکت آپشن هستید باید حداکثر دقت داشته باشید.

حتی اگر یک استراتژی پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سطوح مقاومت و حمایت پرایس اکشن پاکت آپشن

برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت ار طریق نقاط حداکثر و حداقل در سایت کارگزاری پاکت آپشن PocketOption شما باید ابتدا چارت خود را آماده کنید. نماد معاملاتی را انتخاب کنید، بازه زمانی را مشخص کنید و به چارت خود نگاه کنید.

ابتدا دو نقطه بالاترین حداکثر و پایین ترین حداقل را علامت بزنید. در ادامه تمام نقاط حداکثر و حداقل را پیدا کنید. در یک ترند صعودی پاکت آپشن، به آنها حداقل های بالاتر (HL) و حداکثرهای بالاتر (HH) گفته می‌شود و در یک ترند نزولی به آنها حداقل های پایین (LL) و حداقل های بالا (LH) می‌گوییم.

هر خط افقی که حداقل ها یا حداکثرها را به هم متصل می‌کند به عنوان خط حمایت یا مقاومت شناخته می‌شود.

بازه های زمانی در پرایس اکشن پاکت آپشن

یک روش دیگر برای مشخص کردن سطوح حمایت و مقاومت پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن، استفاده از چندین بازه زمانی مختلف است.

برای مثال زمانی که بر روی بازه زمانی 15 دقیقه‌ای در حال معامله هستید، سطوح حمایت و مقاومت در بازه زمانی 1 ساعته را مشاهده کنید. این سطوح را علامت بزنید. سپس به بازه زمانی 4 ساعته بروید و آن سطوح را بر روی چارت 15 دقیقه‌ای خود اضافه کنید.

زمانی که سطوح مقاومت و حمایت از بازه های زمانی بالاتر با سطوح مربوط به بازه های زمانی کوتاه تر مطابقت دارند، به طور کلی با سطوح مقاومت و حمایت بزرگتری در کابین پاکت آپشن روبه‌رو هستیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

خطوط ترند در چارت پاکت آپشن PocketOption

زمانی که می‌خواهید یک خط ترند را پس از ورود به سایت بروکر PocketOption رسم کنید، ابتدا باید حداقل دو نقطه حداکثر یا حداقل را شناسایی کنید. هر چقدر این نقاط بیشتر باشد بهتر است.

با در اختیار داشتن چندین نقطه حداکثر و حداقل، به طور راحت تری می‌توانید خطوط ترند پاکت آپشن را تایید کنید و بنابراین این خطوط برای معاملات شما ارزش بیشتری خواهد داشت.

در حین یک ترند صعودی یک خط ترند در واقع به عنوان یک سطح حمایت عمل خواهد کرد و در حین یک ترند نزولی نیز خط ترند به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. عموما در بسیاری از مواقع قیمت از پس عبور از این خطوط بر نمی‌آید و شما از این طریق می‌توانید در پاکت آپشن سودآوری کنید.

در یک ترند افقی در بازارهای پاکت آپشن، خطوط ترند سطوح قدرتمندی از حمایت و مقاومت را ایجاد می‌کنند چون در این نوع بازار قیمت به طور متعددی این سطوح را تست می‌کند و اگر پس از چندین بار خطوط شکسته نشود پس با سطوح حمایت و مقاومت بسیار قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن ???? چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن????

سوالات متداول تحلیل پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

بزرگترین مزیت معامله پرایس اکشن پاکت آپشن چیست؟

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور در معامله پرایس اکشن مدیریت ریسک انجام دهیم؟

حتی اگر یکی از استراتژی های پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چرا در پرایس اکشن نیازی به اندیکاتورهای پاکت آپشن نیست؟

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

چارت های معاملاتی در پاکت آپشن چه اهمیتی دارند؟

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: معاملات در PocketOption , استراتژی های پاکت آپشن , ریسک پاکت آپشن , معامله سودآور در پاکت آپشن , شارژ حساب پاکت اپشن , آموزش بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

معامله در بروکر پاکت آپشن دارای ریسک های قابل توجهی است اما شما می‌توانید با به کارگیری ترفندهایی ریسک ها را به حداقل رسانده و امکان سودآوری در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن را تا حد زیادی افزایش دهید.

بروکر معتبر پاکت آپشن امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانند به سبک خود معامله کنند و سود کسب کنند. بنابراین نیازی نیست خود را با شرایط خاصی وفق دهید و دقیقا همانگونه راحت هستید می‌توانید معامله کنید.

در این مطلب به سوال بزرگ نحوه سودآوری در پاکت آپشن می‌پردازیم و تمام مواردی که لازم است برای کسب سود در پاکت آپشن بدانید را برایتان آورده‌ایم تا بدون مانع و تردیدی معاملات خود را ثبت کنید و سرمایه خود را گسترش دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه سودآوری پایدار در بروکر پاکت آپشن

صبر و بردباری برای یک معامله گر پاکت آپشن می‌تواند عنصری کلیدی و مهم باشد. در بسیاری از مواقع بهتر است که تنها چند معامله را انجام دهید و به معاملات کم اما سودآور در سایت بروکر پاکت آپشن راضی باشید.

این به دلیل آن است که شما باید شرایط ایده‌آل بازار را قبل از ثبت یک معامله در پاکت آپشن مشخص کنید. در بسیاری از مواقع تنها زمانی می‌توانید حرکت بازار را شناسایی کنید که برای ساعت ها با صبر و تحمل چارت ها را مورد تجربه و تحلیل قرار دهید.

تحلیل باید شامل استراتژی معاملاتی پاکت آپشن شما باشد. شرایطی که شما به دنبال آن هستید باید به اندازه کافی به نفع شما باشد که از استراتژی خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید تنها به این دلیل که در حال حاضر نقطه ورود به معامله مناسبی وجود ندارد، به سراغ بازار دیگری بروید.

معامله کردن به صورت موفقیت آمیز مانند یک رقابت برای صبر کردن است. اگر برای شرایط مناسب بازار صبر کنیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که احتمال بیشتری برای معامله موفقیت آمیز در پلتفرم پاکت آپشن خواهیم داشت.

این کار مانند یک تک تیرانداز است که باید برای شرایط مناسب صبر کند تا بتواند یک شلیک عالی داشته باشد. بهترین معامله گران پاکت آپشن نیز مانند تک تیراندازها هستند. آنها صبر می‌کند تا به شرایط ایده‌آل بازار برسند و سپس شروع به معامله می‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ساخت یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن PocketOption

یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن انجام دهید، ایجاد یک برنامه معاملاتی شخصی سازی شده است. این برنامه باید مکمل اهداف معاملاتی شما باشد و شما را در این راه یاری کند.

برنامه معامله گرانی که هدف سودآوری آنها 100 دلار در روز است با برنامه معاملاتی معامله گرانی که برای سود 50 دلاری در روز در پلتفرم بروکر پاکت آپشن معامله می‌کنند، متفاوت است.

برای آماده سازی یک برنامه معاملاتی عالی، شما باید دو عنصر را در آن قرار دهید. یکی از این عنصرها به تراکنش های شخصی شما و دیگری در مورد مدیریت کلی حساب پاکت آپشن شما است.

بخش مربوط به تراکنش های شخصی شما در واقع در مورد شرایط بازار و ملزوماتی است که به آن برای ورود به معامله نیاز دارید مانند:

  • میزان سرمایه گذاری پاکت آپشن برای یک معامله
  • نماد مالی که می‌خواهید آن را ببینید
  • طول مدت معامله پاکت آپشن
  • برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • میزان مبلغی که می‌خواهید در یک روز کسب کنید.
  • تعداد تراکنش هایی که می‌خواهید در یک روز انجام دهید.
  • میزان مبلغی که می‌خواهید به عنوان سود پاکت آپشن از هر معامله به دست آورید.
  • میزان سرمایه‌ای که لازم دارید تا به یک هدف سودآوری روزانه دست پیدا کنید.
  • حداکثر میزان ضررها قبل از اینکه معامله کردن در آن روز را کنار بگذارید.

    برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

کاربرد برنامه معاملاتی در پاکت آپشن PocketOption

ساخت یک برنامه معاملاتی چندان سخت نیست. چیزی که در ادامه و پس از ورود به سایت پاکت آپشن به آن نیاز دارید اهمیت بیشتری دارد. اینکه از آن برنامه استفاده کنید، به آن وفادار باشید و مدام بر روی عناصر مختلف آن کار کنید، سخت است.

یک دفتر ثبت وقایع معاملاتی برای هر معامله‌ گری لازم است. این باعث می‌شود بتوانید معاملات خود را به خوبی دنبال کنید و دلیل هر کدام از معامله ها و تراکنش های پاکت آپشن را در آن ثبت کنید. این کمک می‌توانید تا عملکرد معاملاتی خود را در مواقع مختلف به خوبی تحلیل کنید.

داشتن یک دفتر ثبت وقایع به طور کلی ارزش بالایی دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای نتیجه گیری قابل توجه دانش خود را به کار بگیرید و از تمام ابزار استفاده کنید و همیشه به ثبت معاملات پاکت آپشن خود ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.|

درآمدزایی با بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما می‌توانید به میزان زیادی از معامله گران حرفه‌ای یاد بگیرید. از اشتباهات و موفقیت های آنها به نفع خود استفاده کنید. این می‌توانید مسیر شما به سوی موفقیت به عنوان یک معامله گر در سایت رسمی بروکر PocketOption بسیار کوتاه تر کند.

با این حال فراموش نکنید که شما تنها می‌توانید با تمرین کردن مهارت های خود را بهبود ببخشید. هیچ فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد. اینجاست که حساب دمو پاکت آپشن می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند.

قبل از اینکه به سراغ معامله در حساب واقعی پاکت آپشن بروید، سعی کنید بر روی یک حساب تمرینی در پاکت آپشن برای مدتی تمرین کنید و استراتژی های مختلف را آزمایش کنید. این موفقیت را برای شما تضمین نمی‌کند اما احتمال و شانس موفقیت شما را بدون شک افزایش می‌دهد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

راه های سودآوری در پاکت آپشن PocketOption

به طور کلی سه راه برای سودآوری در سایت کارگزاری پاکت آپشن وجود دارد. یکی از آنها این است که به صورت فردی و مستقل معامله کنید. در این راه شما تنها فرد مسئول موفقیت یا شکست و ضرر خود هستید. این به شما بستگی دارد که چطور برنامه معاملاتی خود را بسازید و آن را به کار بگیرید.

شما می‌توانید مانند بسیاری از انواع معامله گران پاکت آپشن با یک حساب تمرینی پاکت آپشن کار خود را شروع کنید. برای مدتی که معمولا یک ماه است با آن تمرین کنید و سپس زمانی که حس کردید آماده هستید به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید.

در ابتدا می‌توانید اهداف سودآوری پاکت آپشن خود را در حداقل نگه دارید. مثلا 30 دلار به واریز به حساب پاکت آپشن بپردازید و هدفتان این باشد که روزانه حداقل 2 دلار سودآوری داشته باشید.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بنابراین تا پایان هفته حداقل 10 دلار سودآوری را تجربه خواهید کرد. می‌توانید در ابتدا از بازه زمانی 5 دقیقه‌ای برای معاملات در کابین بروکر پاکت آپشن استفاده کنید و سرمایه اولیه مربوط به هر معامله را بالاتر از 1 دلار نبرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨روش های سودآوری در پاکت آپشن ویژگی ها
⚡معامله فردی و مستقل نیازمند زمان زیاد، مسئولیت و کنترل کامل معاملات
????معامله با سیگنال پاکت آپشن کمک از تحلیل های معامله گران حرفه‌ای
????معامله با کمک مدیران سرمایه ریسک بالا و تقسیم سود با مدیر سرمایه

سیگنال های معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

مطمئنا حالا سوالتان این است که دو راه دیگر برای سودآوری در بروکر PocketOption چیست؟ یکی از این راه ها خرید سیگنال های معاملاتی پاکت آپشن است.

از این راه شما نیازی ندارید که ساعت ها وقت خود را صرف تحلیل بازار معاملاتی بکنید چون افرادی وجود دارد که پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن می‌توانید از تحلیل ها و سیگنال های آنها بهره بگیرد و معاملات خود را طبق تحلیل آنها انجام دهید.

با این حال توجه داشته باشید که آنها مسئولیت ضرر و زیان شما را بر عهده نمی‌گیرند و شما باید با آگاهی کال از سیگنال های پاکت آپشن استفاده کنید و تصمیم گیری های مهمی را در این راستا انجام دهید.

مدیران سرمایه بروکر پاکت آپشن PocketOption

راه سوم برای سودآوری در پاکت آپشن استفاده از تجربه مدیران سرمایه یا Fund Managers است. این افراد به نام شما به معامله در وب سایت بروکر پاکت آپشن می‌پردازند و پس از آن سود را با شما تقسیم می‌کنند.

با این حال ریسک بسیاری در استفاده از این راه وجود دارد. مواردی وجود داشته است که در زمان کمی سرمایه های بسیاری از بین رفته است. علاوه بر این میزان زیادی از سرمایه پاکت آپشن نیاز است تا به معامله از این روش بپردازید.

به طور کلی ما پیشنهاد می‌کنیم که از روش اول استفاده کنید و خودتان مسئولیت کل سرمایه و معاملات خود را بر عهده بگیرید. تنها کافی است به طور مداوم چند ماه به معامله و تمرین بپردازید تا میزان سودآوری پاکت آپشن شما به حد جذابی برسد.

برای سودآوری عالی لازم است یک برنامه معاملاتی خوب داشته باشید و از استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن مناسبی بهره بگیرید. مطمئن باشید با انجام این موارد به نحوه صحیح سودآوری به سراغتان خواهد آمد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

میزان سرمایه گذاری در بروکر پاکت آپشن

میزان مبلغ سرمایه گذاری برای هر معامله در پاکت آپشن باید 5 درصد یا کمتر از کل موجودی حساب بروکر پاکت آپشن شما باشد. برخی معامله گران مبالغ بزرگی را در یک معامله سرمایه گذاری می‌کنند تا سودآوری بزرگی را تجربه کنند.

اما از آنجایی که پس از افتتاح حساب بروکر PocketOption هیچ تضمیمی در هنگام معامله برای موفق بودن وجود ندارد، این می‌تواند آخرین معامله‌ای باشد که آن معامله گر انجام می‌دهد و پس از ضرر ممکن است دیگر سرمایه‌ای برای معامله بیشتر باقی نماند.

علاوه بر این، سعی کنید تنها چند معامله در طول روز انجام دهید. به عنوان حداکثر سعی کنید بیش از 10 معامله در روز نداشته باشید. شاید فکر کنید که هر چه بیشتر معامله کنید سود در پاکت آپشن برای شما بیشتر خواهد بود.

اما لزوما به این صورت جوابگو نیست. در واقع این باعث می‌شود ریسک معامله پاکت آپشن برای شما بیشتر شود.

همینطور توجه داشته باشید که هر مواقع خواستید از استراتژی پاکت آپشن جدیدی بهره بگیرید ابتدا به سراغ حساب دمو پاکت آپشن بروید. به این شکل از چند ضرر جلوگیری خواهید کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

علاوه بر این بهره است بازه های زمانی را انتخاب کنید که بیش از 1 دقیقه است. به زبان ساده هر چقدر بازه زمانی بزرگتر باشد، چارت های پاکت آپشن را می‌توانید بهتر مورد تجربه و تحلیل قرار دهید.

اگر تحلیل شما صحیح از آب دربیاید، به احتمال زیاد سودآوری خواهید داشت در صورتی که در بازه های زمانی کوتاه ممکن است همه چیز به سرعت تغییر کند و قبل از ثبت معامله پاکت آپشن فرصت از دست برود.

سوالات متداول آموزش سودآوری در بروکر پاکت آپشن

چرا باید از برنامه معاملاتی پاکت آپشن بهره بگیریم؟

یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید پس از ثبت نام بروکر پاکت آپشن انجام دهید، ایجاد یک برنامه معاملاتی شخصی سازی شده است. این برنامه باید مکمل اهداف معاملاتی شما باشد و شما را در این راه یاری کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

سیگنال معاملات پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

از این راه شما نیازی ندارید که ساعت ها وقت خود را صرف تحلیل بازار معاملاتی بکنید چون افرادی وجود دارد که پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن می‌توانید از تحلیل ها و سیگنال های آنها بهره بگیرد و معاملات خود را طبق تحلیل آنها انجام دهید.

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شامل چه مواردی می‌شود؟

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • میزان مبلغی که می‌خواهید در یک روز کسب کنید.
  • تعداد تراکنش هایی که می‌خواهید در یک روز انجام دهید.
  • میزان مبلغی که می‌خواهید به عنوان سود پاکت آپشن از هر معامله به دست آورید.
  • میزان سرمایه‌ای که لازم دارید تا به یک هدف سودآوری روزانه دست پیدا کنید.
  • حداکثر میزان ضررها قبل از اینکه معامله کردن در آن روز را کنار بگذارید.

    برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

دفتر ثبت وقایع معاملاتی پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

یک دفتر ثبت وقایع معاملاتی برای هر معامله‌ گری لازم است. این باعث می‌شود بتوانید معاملات خود را به خوبی دنبال کنید و دلیل هر کدام از معامله ها و تراکنش در پاکت آپشن را در آن ثبت کنید. این کمک می‌توانید تا عملکرد معاملاتی خود را در مواقع مختلف به خوبی تحلیل کنید.

مدیران سرمایه در پاکت آپشن PocketOption چیست؟

یک راه برای سودآوری در پاکت آپشن استفاده از تجربه مدیران سرمایه یا Fund Managers است. این افراد به نام شما به معامله در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن می‌پردازند و پس از آن سود را با شما تقسیم می‌کنند.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: انواع حساب بروکر پاکت آپشن , مزایای بروکر پاکت آپشن , استراتژی بروکر PocketOption , برنامه معاملاتی پاکت آپشن , حساب تمرینی پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن PocketOption????

با اینکه پلتفرم اصلی بروکر پاکت آپشن یا وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن بر روی وب و از طریق مرورگر در دسترس است اما پاکت آپشن اپلیکیشن هایی برای استفاده بر روی کامپیوتر و همینطور دستگاه های موبایل نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن هم بر روی سیستم عامل iOS و هم اندروید در دسترس مشتریان بروکر پاکت آپشن است و صرف نظر از گوشی هوشمندی که دارید به راحتی می توانید به اخبار معاملاتی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکشن بروکر پاکت آپشن به راحتی قابل نصب و استفاده است و از آنجایی که این اپلیکیشن ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، نیازی نیست که نگران هزینه های اضافی باشید و می‌توانید به طور کامل بر روی معامله و سرمایه گذاری پاکت آپشن خود تمرکز داشته باشید.

????راه های معامله با پلتفرم پاکت آپشن امکان دسترسی
✨وب سایت رسمی PocketOption همه مرورگرهای مدرن
????اپلیکیشن موبایل اندروید Andriod گوشی هوشمند با اندروید نسخه 4.4 یا بالاتر
????اپلیکیشن موبایل iOS آی او اس گوشی هوشمند با iOS نسخه 11.0 یا بالاتر
????اپلیکیشن دسکتاپ ویندوز Desktop قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز

اپلیکیشن iOS بروکر پاکت آپشن PocketOption

نسخه موبایل پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن دقیقا دارای امکانات سایت بروکر پاکت آپشن است. متعاقبا هیچ مشکلی برای معامله و انتقال مبالغ و همینطور واریز و برداشت حساب پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن وجود ندارد.

علاوه بر این اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن برای iOS به عنوانی یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملات آنلاین در نظر گرفته شده است. از این رو دارای امتیاز بالایی در فروشگاه اپل استور است. شما به راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق فروشگاه اپل دانلود کنید و آن را با راهنمای زیر نصب کنید.

ابتدا صبر کنید که نصب اپلیکیشن تکمیل شود. در ادامه شما می‌توانید به ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن بپردازید یا اینکه اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، صرفا با ارائه اطلاعات ورود، وارد حساب پاکت آپشن خود شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن iOS پاکت آپشن

باز کردن حساب در پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن PocketOption در سیستم عامل iOS بسیار ساده است و کافی است در صفحه اول اپلیکیشن بر روی گزینه باز کردن حساب یا Open Account کلیک کنید و این گام های ساده را دنبال کنید:

1 – وارد کردن یک آدرس ایمیل صحیح

2 – ایجاد یک رمز عبور قدرتمند

3 – زدن تیک مربوط به خواندن و قبول کردن قوانین و مقررات پاکت آپشن

4 – کلیک بر روی گزینه ثبت نام یا Sign Up

تبریک می‌گوییم! به همین راحتی ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن پاکت آپشن تکمیل کردید و حالا به امکانات حساب بروکر پاکت آپشن دسترسی دارید. می‌توانید بر روی گزینه ادامه به حساب دمو یا Continue Demo کلیک کنید تا وارد حساب دمو پاکت آپشن شوید و با آن معامله کنید.

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.

همانطور که گفتیم اگر از قبل در حساب در بروکر پاکت آپشن ثبت نام کرده باشید، به راحتی می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور خود در iOS وارد حساب خود شده و روند معاملاتی و تحلیلی خود را ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن اندروید بروکر پاکت آپشن PocketOption

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

امکان شارژ حساب پاکت آپشن و همینطور برداشت از حساب از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به راحتی وجود دارد و شما می‌توایند بدون مشکل به انتقال پول و معامله از طریق این اپلیکیشن بپردازید.

دانلود اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به سادگی از طریق گوگل پلی امکان پذیر است و کافی است نام Pocket Option Broker را در این فروشگاه جستجو کنید تا به سادگی بتوانید به آن اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

بر روی گزینه نصب یا Install کلیک کنید تا این اپلیکشن بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود و آماده استفاده از آن و معامله و سودآوری در بروکر پاکت آپشن باشید.

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن

ثبت نام در بروکر PocketOption از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بسیار ساده است. کافی است قدم های زیر را دنبال کنید تا با استفاده از اپلیکیشن Android پاکت آپشن بتوانید روند معاملاتی خود در پاکت آپشن را آغاز کنید.

پس از اینکه وارد اولین صفحه اپلیکیشن شدید کافی است در اولین کادر در دسترس یک ایمیل صحیح وارد کنید. سپس یک رمز عبور مناسب و قوی برای حساب پاکت آپشن خود برگزینید. در ادامه تیک مربوط به موافقت نامه قوانین پاکت آپشن را بزنید و سپس با زدن روی گزینه ثبت نام یا Sign Up مراحل را تکمیل کنید.

به همین راحتی شما به ثبت نام اولیه در بروکر پاکت آپشن پرداختید و حالا بدون مشکل می‌توانید وارد حساب تمرینی پاکت آپشن شوید و از امکانات آن بهره بگیرید.

همانطور که می‌دانید شما به یک مبلغ مجازی هزار دلاری در حساب دمو در پاکت آپشن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن بدون ریسک برای معامله و امتحان استراتژی های پاکت آپشن مختلف بهره بگیرید.

فراموشن نکنید که شما به راحتی می‌توانید مبلغ مجازی مربوط به حساب دمو پاکت آپشن را هر چند بار که بخواهید دوباره دریافت کنید و صرف معامله و آزمون و خطا کنید. استفاده از حساب آزمایشی پاکت آپشن هیچ محدودیتی ندارد و حتی پس از باز کردن حساب واقعی پاکت آپشن نیز می‌توانید از آن بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پلتفرم پاکت آپشن بر روی گوشی هوشمند

خبر خوب این است که برای امکان استفاده از اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید و سپس به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید.

بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که از این اپلیکیشن کاربردی و مفید حتی بر روی دستگاه های iPad یا iPod Touch نیز بدون مشکل بهره بگیرید و به راحتی بتوانید معاملات خود و همچنین تحلیل تکنیکال پاکت آپشن خود را از طریق این دستگاه ها انجام دهید.

از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید Pocket Option بهره مند شوید.

بنابراین بروکر پاکت آپشن فارسی برای شما انتخاب های بسیاری فراهم کرده است تا بدون اینکه نگران زمان و مکان معامله باشید و صرف نظر از اینکه چه دستگاهی را همراه خود دارید به روند معاملاتی خود بپردازید و سودآوری های شگفت‌انگیزی را از هر جای دنیا تجربه کنید.

نمادهای معاملاتی در اپلیکیشن پاکت آپشن

همانطور که گفتیم تمام امکانات معاملاتی نسخه وب پاکت آپشن در اپلیکیشن ها نیز بدون محدودیت در دسترس معامله گران و سرمایه گذاران پاکت آپشن است. از این رو تمام بیش از 130 نماد معاملاتی از طریق اپلیکیشن های اندروید، iOS و دسکتاپ پاکت آپشن نیز در دسترس است.

این نمادها شامل موارد زیر می‌شود:

  • جفت ارزهای معاملاتی فارکس
  • شاخص های معاملاتی
  • سهام شرکت های بزرگ
  • رمزارزها یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن
  • نماد کالاها

به عنوان یک بروکر نسبتا تازه تاسیس بروکر پاکت آپشن از همان ابتدا با قدرت و نمادهای معاملاتی جدید و پرطرفدار وارد بازار معاملاتی شده است که شما بیت کوین پاکت آپشن و اتریوم می‌شود. بسیاری از بروکرهای قدیمی تر از این نمادها عاری هستند که جزو نقطه ضعف آنها محسوب می‌شود.

از طریق اپلیکیشن های معاملاتی پاکت آپشن شما به راحتی می‌توانید زمانبندی مربوط به نمادهای معاملاتی مختلف و همینطور درصد پرداخت و سودآوری مربوط به هر کدام در معاملات باینری آپشن پاکت آپشن را مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

واریز و برداشت با اپلیکیشن های پاکت آپشن

واریز به حساب و برداشت از آن به سادگی از طریق اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس است. بنابراین حتما لازم نیست به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید تا قابلیت شارژ و برداشت داشته باشید.

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

روش های واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن در اپلیکیشن های موبایل شامل این موارد می‌شود:

  • کارت های اعتباری Visa و Mastercard و غیره
  • رمزارزهایی مانند بیت کوین،‌لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و زی‌کش
  • کیف پول دیجیتال اسکریل Skrill
  • کیف پول دیجیتال نتلر Neteller

توجه داشته باشید که میزان حداقل واریز به حساب های پاکت آپشن 50 دلار است و برای برداشت نیز شما به راحتی می‌توانید حداقل 10 دلار را از حساب معاملاتی خود برداشت کنید. برخلاف برخی بروکرها هیچ کمیسیون و هزینه‌ای برای برداشت و واریز وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوال های متداول اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن

امکانات اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب در پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

حساب دمو پاکت آپشن چیست؟

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن پاکت آپشن بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟

برای امکان استفاده از اپلیکیشن معامله پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید. از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بهره مند شوید.

نحوه شارژ حساب با اپلیکیشن پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پلتفرم بروکر پاکت آپشن , اسپرد پاکت آپشن , معاملات CFD در پاکت آپشن , اندیکاتورهای پاکت آپشن , آموزش جامع باینری , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????انواع سبک های معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption????

هر نوع معامله گری امکان استفاده از خدمات بروکر پاکت آپشن را دارد. با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن چه یک معامله گر علاقه مند به باینری آپشن باشید، چه بر روی فارکس تمرکز داشته باشید و چه به دیگر بازارها از جمله سهام و CFD ها علاقه‌مند باشید، به راحتی می‌توانید در پلتفرم پاکت آپشن به معامله بپردازید.

از طرف دیگر هر سبک معاملاتی متفاوتی که داشته باشید می‌توانید آن را در بروکر پاکت آپشن به کار بگیرید. در واقع امکان استفاده از انواع استراتژی های پاکت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه کار باشید، می‌توانید از امکانات بروکر پاکت آپشن بهره بگیرید.

برخی معامله گران ترجیح می‌دهند به معامله با مبالغ کم اما تعداد بالا در یک بازه زمانی کوتاه بپردازید و برخی دیگر نیز معاملات طولانی مدت با مبالغ بالا انجام می‌دهند. همه نوع معامله گران تا جایی که قوانین پاکت آپشن اجازه دهد امکان فعالیت و سودآوری در پاکت آپشن را دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به انواع معامله گران در بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم و با خواندن این مطلب می‌توانید تشخیص دهید که چه نوع سبک معاملاتی برای معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن برای شما مناسب تر است.

انتخاب سبک معاملاتی در پاکت آپشن PocketOption

برای تعیین سبک معاملاتی پاکت آپشن خود شما باید به موارد زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید:

1 – زمان معاملاتی: در مورد اینکه چه زمانی را می‌توانید به معامله کردن اختصاص دهید فکر کنید و اینکه چه زمانی انتظار دارید معامله شما در پلتفرم بروکر پاکت آپشن به سرانجام برسد.

بسیاری از استراتژی های پاکت آپشن نیازمند این است که به طور مرتب بر بازار نظارت کنید بنابراین مهم است که یک سبک مطابق با شرایط زندگی و کار خود انتخاب کنید.

2 – امکان شما برای ریسک کردن را اندازه گیری کنید: در دنظر بگیرید که چقدر می‌توانید به انجام معاملاتی ریسکی بپردازید. برخی روش ها شامل سطح بالایی از ریسک معاملات پاکت آپشن می‌شود.

بنابراین انتخاب یک روش که با آن راحت هستید بسیار مهم است و شما باید همینطور امکان توسعه یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن را داشته باشید که احتمال ضرر کردن را به حداقل برسانید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

3 – تجربه خود را مدام بررسی کنید: ببینید که چقدر در هنگام تمرین معاملاتی در وب سایت رسمی پاکت آپشن راحت هستید. برخی روش های معاملاتی نیازمند دانش و تحلیل تکنیکال بیشتری نسبت به دیگر روش ها هستند. پس باید روشی را انتخاب کنید که دانش کافی را برای آن دارید.

4 – روش سودآوری خود را انتخاب کنید: فکر کنید که بیشتر علاقه مند به سودآوری در کوتاه مدت هستید یا به سودآوری های بزرگتر در بازه های زمانی بلندتر علاقه دارید. معمولا معامله گران از این دو را ترجیح می‌دهند. بنابراین برای سودآوری در پاکت آپشن به صورت دلخواه باید این مورد را در نظر بگیرید.

????عناصر انتخاب سبک معاملاتی توضیحات
✨زمان معاملاتی زمانی که می‌خواهید به معامله اختصاص دهید
????میزان تحمل ریسک چقدر می‌توانید به انجام معاملاتی ریسکی بپردازید
????بررسی معاملات قبلی عملکرد خود در تمرین معاملات را بررسی کنید
????روش سودآوری کوتاه مدت یا بلند مدت

مهارت های معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای اینکه به یک معامله گر خوب در بازارهای معاملاتی و در سایت رسمی بروکر PocketOption تبدیل شوید نیازمند تعدادی مهارت مهم است که باید از آنها آگاه باشید و سعی کنید در آنها به تبحر برسید.

یکی از این مهارت ها سازگاری است. این یعنی قابلیت این را داشته باشید که روش ها و استراتژی های پاکت آپشن خود را به راحتی و با توجه به شرایط بازار معاملاتی تغییر دهید. بسیاری مهم است که معامله گران بتوانند خود را با شرایط بازار وفق دهند.

ذهنیت تحلیل نیز یکی دیگر از مهارت ها محسوب می‌شود که باعث می‌شود بتوانید اطلاعات را به خوبی ارزیابی کنید و تصمیم گیری معاملاتی انجام دهید. این می‌توانید شامل تحلیل بازار برای تشخیص ترندهای بازار پاکت آپشن و فعالیت های قبلی خودتان شود.

مهارت های تصمیم گیری شما نیز باید در سطح قابل قبولی باشد تا بتوانید روش های مناسب را انتخاب کنید و بدانید چه موقع معامله انجام دهید. مهم است که معامله گران پاکت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند که چه معاملاتی برای آنها می‌توانید سودآور باشد.

مهارت های ریاضی نیز بسیار می‌تواند شما را در راه تبدیل شدن به یک معامله گر ماهر کمک کند. همینطور می‌توانید از این طریق به راحتی بتوانید چارت های پاکت آپشن و استراتژی های پیچیده را به کار بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

یک مهارت دیگر مدیریت ریسک در پاکت آپشن است که بسیار مهم است و به توانایی شما در کاهش دادن ریسک ها مربوط می‌شود. این بسیار ضروری است که معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهای مالی خودداری کنند.

اجتناب از اشتباهات معاملاتی پاکت آپشن

برای موفقیت در معاملات یکی از مهمترین عناصر در واقع کنترل کردن احساسات خود و آگاه بودن است. اولین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید، عملکرد قاطعانه پس از تصمیم‌گیری نهایی در هنگام معامله در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن است.

همینطور باید به یاد داشته باشید که همیشه خونسرد بمانید مخصوصا در زمانی که با یک وضعیت متضرر روبه‌رو هستید. بدین ترتیب بدترین سناریوهای ممکن را در ذهن خود تکرار کنید تا زمانی که آن اتفاق رخ داد برای آن آماده باشید.

فراموش نکنید که وقتی با اهرم یا لوریج پاکت آپشن در حال معامله هستید، ضرر شما می‌تواند از مقداری که برای معامله اختصاص داده‌اید، فراتر برود. همینطور اجازه ندهید نظر دیگران بر روی استراتژی معاملاتی شما تاثیر بگذارد. برخی مواقع دیگر معامله ‌گران دیدگاه‌ هایی را ارائه می‌کنند که بر اساس تحقیق و شناخت کافی نیست.

اگر به دنبال کمک و نصیحت هستید، بهتر است با متخصص‌ های حرفه‌ای مشاوره کنید تا بر اساس سبک معاملاتی شما، به شما نکاتی ارائه کنند. همینطور باید بر روی اهمیت صبر داشتن تاکید بسیاری کنیم. اگر نمی‌توانید فرصت معاملاتی پاکت آپشن مناسبی پیدا کنید، صرفا برای اینکه فعال باشید معامله نکنید.

معاملات می‌تواند استرس‌زا باشد زیرا نیاز به توجه و انگیزه‌ مداوم است. شما می‌توانید با تفکر در مورد اولویت‌ های معاملاتی خود، با استرس مبارزه کنید. علاوه بر این، داشتن رویکرد انعطاف‌ پذیر بسیار اهمیت دارد. شرایط بازار می‌تواند به طور پرسرعتی تغییر پیدا کند بنابراین شما باید برای هر شرایطی آماده باشید و انعطاف داشته باشید.

با این حال وفادار بودن به بازاری که انتخاب کرده‌اید و همینطور بازه زمانی که با آن راحت هستید، ضروری است. یکی از تکنیک ‌های معاملاتی پاکت آپشن، نوشتن جزئیات دقیق معامله و دلایل شما برای ورود و خروج از معامله و نگه‌داشتن آن است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

این به شما در آینده کمک می‌کند تا بتوایند معاملات قبلی خود را ارزیابی کرده و از اشتباهات خود درس بگیرید و فرصت ‌های معاملاتی مناسب و آشنا در بازار PocketOption را به آسانی شناسایی کنید.

در نهایت هیچ‌ وقت از بستن معامله سودآور خودتان و کسب سود ترسی نداشته باشید. اگر متوجه شوید که پس از خروج از یک معامله سودآور پاکت آپشن، ترند به حرکت خود ادامه می‌دهد، از تصمیم خود پشیمان نشوید.

معاملات روزانه در بروکر پاکت آپشن PocketOption

معاملات روزانه در واقع یک استراتژی معاملاتی کوتاه ‌مدت و محبوب است که شامل خرید و فروش نمادهای معاملاتی با هدف بستن معامله قبل از پایان روز معاملاتی در سایت کارگزاری PocketOption و سودآوری از حرکات قیمتی کوچک، می‌شود.

معامله گران روزانه معمولا ترجیح می‌دهند که از نمادهای نقدینه استفاده کنند چون این نمادها به آنها اجازه می‌دهد که به سرعت وارد معامله شده و از آن خارج شوند. این نوع معامله گران اغلب محدوده‌ای از استراتژی های بروکر پاکت آپشن را برای تکمیل معاملات خود به کار می‌گیرند.

با اینکه معمولا معاملات روزانه نیازمند سرمایه اولیه بالایی است اما این نوع معامله می‌تواند بسیار برای سودآوری در کوتاه مدت در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن مفید باشد.

اسکالپینگ در بروکر پاکت آپشن PocketOption

هدف یک معامله‌ گر اسکالپر پاکت آپشن این است که یک نتیجه‌ مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک ‌های مربوطه را مدیریت کنند.

در نتیجه طول باز بودن معاملات بسیار کوتاه است. بسته به بازار معاملاتی و رویکرد معامله ‌گر، یک معامله اسکالپینگ می‌تواند از چند ثانیه تا چندین ساعت طول بکشد. اسکالپرها ممکن است یک معامله را به سرعت ببندند تا به سراغ معامله بعدی بروند و از مجموعه‌ای از معامله ‌های کوچک سود ببرند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت با ورود به سایت پاکت آپشن مربوط می‌شود، بهترین و آسان ‌ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک ‌ها باشد. این به معامله ‌گران اجازه می‌دهد که از کندل‌ ها و میله ‌ها در بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه بهره بگیرند.

معامله گران الگوریتمیک پاکت آپشن PocketOption

معامله گران الگوریتمیک Algorithmic در واقع از برنامه های کامپیوتری استفاده می‌کنند تا در بهترین مواقع معاملات خود را پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن ثبت کنند.

این معامله گران ممکن است دستورالعمل های خاصی را برای معاملات خود تعریف کنند یا اینکه به سراغ استفاده از الگوریتم های پر سرعت با تعداد معامله بالا برای حداکثر سودآوری در پلتفرم پاکت آپشن بروند.

با اینکه این نوع معامله نیازمند درک عالی از چارت های پاکت آپشن و تکنولوژی است اما به طور کلی اگر بتوانید دانش آن را به دست آورید، بسیار می‌تواند برای شما در هر شرایطی سودآور باشد و با اختصاص کمترین زمان سودآوری کنید.

سوالات متداول انواع سبک های معاملاتی بروکر پاکت آپشن

چطور سبک معاملاتی در پاکت آپشن انتخاب کنیم؟

در مورد اینکه چه زمانی را می‌توانید به معامله کردن پس از افتتاح حساب پاکت آپشن اختصاص دهید فکر کنید و اینکه چه زمانی انتظار دارید معامله شما در پلتفرم بروکر پاکت آپشن به سرانجام برسد. بسیاری از استراتژی های پاکت آپشن نیازمند این است که به طور مرتب بر بازار نظارت کنید بنابراین مهم است که یک سبک مطابق با شرایط زندگی و کار خود انتخاب کنید.

مدیریت ریسک در پاکت آپشن چگونه انجام می‌شود؟

مدیریت ریسک در پاکت آپشن بسیار مهم است و به توانایی شما در کاهش دادن ریسک ها مربوط می‌شود. این بسیار ضروری است که معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهای مالی خودداری کنند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

مهارت تصمیم گیری در معامله پاکت آپشن چقدر مهم است؟

مهارت های تصمیم گیری شما نیز باید در سطح قابل قبولی باشد تا بتوانید روش های مناسب را انتخاب کنید و بدانید چه موقع معامله انجام دهید. مهم است که معامله گران پاکت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند که چه معاملاتی برای آنها می‌توانید سودآور باشد.

اسکالپینگ در پاکت آپشن چطور انجام می‌شود؟

هدف یک معامله‌ گر اسکالپر این است که یک نتیجه‌ مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک ‌های مربوطه را مدیریت کنند. در نتیجه طول باز بودن معاملات بسیار کوتاه است. بسته به بازار معاملاتی و رویکرد معامله ‌گر، یک معامله اسکالپینگ پاکت آپشن می‌تواند از چند ثانیه تا چندین ساعت طول بکشد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چه سبک های معاملاتی را می‌توانید در پاکت آپشن به کار گرفت؟

دیگر هر سبک معاملاتی متفاوتی که داشته باشید می‌توانید آن را در بروکر پاکت آپشن به کار بگیرید. در واقع امکان استفاده از انواع استراتژی معامله پاکت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه کار باشید، می‌توانید از امکانات بروکر پاکت آپشن بهره بگیرید.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: پاکت اپشن معتبر , بررسی بروکر های باینری , روش شارژ ریالی , حداقل شارژ حساب پاکت اپشن , حساب ازمایشی پاکت اپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????معامله جفت ارزها در بروکر پاکت آپشن✨

یکی از بهترین روش های معامله در پلتفرم پاکت آپشن، معامله ارزها محسوب می شود که پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این شامل معامله دو ارز است که با نام جفت ارزها شناخته می‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهای پاکت آپشن شما به خرید یک ارز در ازای فروش یک ارز دیگر، می‌پردازید.

بخش ارزها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاکت آپشن می‌شود. به لطف چنین تنوعی شما می‌توانید به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب افراد تازه کار می‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاکت آپشن و سودآوری در بروکر پاکت آپشن اطلاعات مفیدی کسب کنند و روند معاملاتی خود را طبق این اطلاعات شروع کنند.

بازار ارزها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بازار تبادل جهانی ارزها در واقع به خرید یک ارز در مقابل ارز دیگر مربوط می‌شود. بنابراین ارزها به صورت جفتی برای معامله ارائه می‌شوند. ارزش یک ارز در مقابل ارز دیگر همیشه در حال تغییر است و در هنگام ورود به سایت پاکت آپشن برای معامله باید این مورد را به یاد داشته باشید.

این تغییرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضای آنها بستگی دارد. عرضه و تقاضا نیز توسط معاملات جهانی دچار تغییر و تحول می‌شوند و همیشه باید به عناصر تکنیکال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروکر پاکت آپشن PocketOption توجه داشته باشید.

قبل از اینکه سراغ معامله در پاکت آپشن برویم، برای مثال فرض کنید که یک وارد کننده از کشور استرالیا می‌خواهد که تعدادی کالا از ژاپن خریداری کنید که ارز مربوط به آن ین یا JPY است. بنابراین فرد استرالیایی باید دلار استرالیا یا AUD خود را به JPY تبدیل کند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد کنندگان بیشتری از استرالیا به خرید ین ژاپن بپردازند و این افراد بیشتر از خریداران دلار استرالیا از طرف ژاپن باشند، تقاضا برای ین ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراین با همین قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ین ژاپن در مقابل دلار استرالیا در بازارهای معاملاتی پاکت آپشن افزایش خواهد یافت.

جفت ارزهای بروکر پاکت آپشن PocketOption

حالا اگر می‌خواهید یک معامله گر در این بازار باشید، وظیفه شما این است که نوسانات قیمت در پاکت آپشن را که به دلیل عرضه و تقاضای دو ارز مربوط به جفت ارز ایجاد شده است را مورد تحلیل و نظارت قرار دهید.

به عبارت دیگر در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن شما باید مشخص کنید که ارزش یک ارز در مقابل یک ارز دیگر در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت یا اینکه دچار کاهش می‌شود.

مثلا وقتی که می‌بینید جفت ارز AUDJPY ارزشی برابر 78.62550 دارد یعنی شما می‌توانید 1 دلار استرالیا را در ازای 78.62550 ین ژاپن خریداری کنید. وظیفه شما این است که پیش بینی کنید که این مقدار افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه کافی است بر روی دکمه صحیح در کابین بروکر پاکت آپشن کلیک کنید تا ارزی که فکر می‌کنید ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد را خریداری کرده و در صورتی که فکر می‌کنید قیمت ارز کاهش خواهد یافت، به معامله فروش بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برخلاف بازار معاملات باینری آپشن پاکت آپشن، زمان انقضای معامله مشخص نیست و شما معامله را باز می‌کنید و تا زمانی که قیمت به محل مشخص شده برسد یا اینکه خودتان معامله را ببندید، معامله باز می‌ماند.

سودآوری با معاملات ارزی پاکت آپشن

معامله جفت ارزها در سایت بروکر PocketOption روش بسیار مناسبی برای سودآوری محسوب می‌شود. اما شما باید از ریسک ها آگاه باشید و تنها یک ضرر بزرگ می‌تواند موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

بنابراین شما باید همیشه ابتدا بازار معاملاتی پاکت آپشن را تحلیل کنید، یک جفت ارز مناسب را انتخاب کنید، استراتژی پاکت آپشن مناسب را اعمال کنید و در نهایت نیز از روش های مدیریت سرمایه و ریسک بهره بگیرید تا ضرر را به حداقل برسانید.

خبر خوب این است که قیمت های پاکت آپشن به طور کلی دقت بالایی در بازار فارکس دارد. شما می‌توانید به اندیکاتورهای پاکت آپشن مختلفی دسترسی پیدا کنید و از چارت های متعددی که برای کمک به شما در تحلیل بازار ایجاد شده‌اند، بهره بگیرید.

علاوه بر این، کارگزاری پاکت آپشن رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی ارائه می‌کند و باعث می‌شود تجربه معاملاتی مناسب و ساده‌ای داشته باشید و به راحتی تمرکز خود را روی سودآوری در این پلتفرم بگذارید.

آموزش شروع معامله ارزها در پاکت آپشن

اولین کاری که شما باید انجام دهید افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن است. افتتاح حساب در این بروکر رایگان است و شما با این کار 10 هزار ارز مجازی برای تمرین در حساب دمو پاکت آپشن دریافت می‌کنید.

شما می‌توانید از حساب دمو پاکت آپشن در هر زمانی و برای هر مدت زمانی استفاده کنید تا اندیکاتورهای جدید را امتحان و استراتژی های خود را محک بزنید و راه های مختلفی برای سودآوری پیدا کنید.

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم ثبت نام کارگزاری پاکت آپشن را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معاملاتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید یک ارز را انتخاب کنید و در نهایت یک جفت ارز را برگزینید تا بتوانید در بازار جفت ارز پاکت آپشن معامله کرده و سودآوری کنید.

فراموش نکنید که پلتفرم بروکر پاکت آپشن همینطور از طریق اپلیکیشن های دسکتاپ و اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی این اپ ها را دانلود کنید و از طریق آنها به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

گام های معامله ارزها در پاکت آپشن

برای اینکه دقیقا بدانید در سایت رسمی بروکر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهید باید موارد زیر را به صورت دقیق دنبال کنید.

1 – گام اول این است که تصمیم بگیرید چه جفت ارزی را پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن انتخاب کنید.

2 – نوع چارت ها و اندیکاتورها را انتخاب کنید: بسیاری از معامله گران از کندل استیک های ژاپنی پاکت آپشن با فاصله کندل های 5 دقیقه استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید که نیازی نیست همیشه از اندیکاتورها استفاده کنید. شما همینطور می‌توانید تنها با کندل ها معامله کنید.

3 – میزان سرمایه گذاری را تنظیم کنید، یک ضرب کننده یا اهرم پاکت آپشن انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که توقف ضرر و کسب سود را در کدام نقطه‌ای اعمال کنید. میزانی که می‌خواهید سرمایه گذاری کنید به شدت به استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند.

یک نکته مهم این است که در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبی از دستورهای توقف ضرر پاکت آپشن و کسب سود بهره بگیرید. از این راه می‌توانید حساب خود را در مقابل ضررهای بیش از حد محافظت کنید. زمانی که قیمت به سطح توقف ضرر یا کسب سود می‌رسد، معامله به طور اتوماتیک بسته خواهد شد.

4 – به خرید یا فروش بپردازید: حالا زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید بازار در چه جهتی حرکت خواهد کرد و دکمه خرید یا فروش را در سایت بروکر PocketOption طبق پیش‌بینی خود انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید در هر زمانی معامله خرید یا فروش خود را ببندید. می‌توانید ماوس خود را بر روی معامله باز شده بر روی چارت پاکت آپشن قرار داهید تا ببینید با چه وضعیتی می‌توانید در حال حاضر معامله خود را ببندید.

????گام های معامله ارزی در پاکت آپشن توضیحات
✨انتخاب جفت ارز پاکت آپشن از بین بیش از 100 نماد پاکت آپشن
????انتخاب نوع چارت و اندیکاتورها برای مثال انتخاب کندل استیک ژاپنی با اندیکاتور شاخص قدرت نسبی
????تعیین میزان معامله و اهرم اختصاص 1 تا 5 درصد از کل سرمایه برای هر معامله
????تصمیم گیری در مورد معامله خرید یا فروش تحلیل تکنیکال بازار و جهت حرکت نماد معاملاتی

تغییر حساب دمو به حساب زنده پاکت آپشن

حساب دمو در پاکت آپشن برای کمک به شما برای بهبود تکنیک، استراتژی های پاکت آپشن و تمرین در اختیارتان قرار می‌گیرد. هر چقدر که دوست دارید از آن استفاده کنید اما در یک نقطه باید به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید.

شما بالاخره باید به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن بروید چون نمی‌توانید در حساب دمو به سودآوری بپردازید.

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید.

پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاکت آپشن

چگونه به ثبت نام در پاکت آپشن بپردازیم؟

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم افتتاح حساب بروکر PocketOption را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

چطور از اهرم یا لوریج در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معامله پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید. شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چه میزان سرمایه را به هر معامله در پاکت آپشن اختصاص دهیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

چطور به تغییر حساب دمو به واقعی پاکت آپشن بپردازیم؟

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید. پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 



:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

تمام معامله گران در بازارهای معاملاتی فارکس و باینری آپشن پاکت آپشن دارای دیدگاه ها و نظرات خود هستند. علاوه بر این همه دارای دیدگاهی هستند که چرا بازار معاملاتی در سایت بروکر پاکت آپشن در یک جهت خاص در حال حرکت است.

این دیدگاه ها و احساسات نسبت به بازار مخصوصا در هنگام معامله تاثیر بزرگ خود را نشان می دهد و باعث می‌شود بازار دچار تغییر و تحول شود و این تغییرات در پلتفرم پاکت آپشن قابل مشاهده باشد.

یک معامله گر فارکس باید آگاه باشد که بازار معاملاتی در واقع ترکیبی از دیدگاه های مختلف، ایده ها و نظرات است. تحلیل این تفاوت ها می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات کلی بازار را تشخیص داده و در جهت آن به سودآوری در بروکر پاکت آپشن بپردازید.

در این مطلب به احساسات بازار پاکت آپشن و تاثیر آن بر روی بازار معاملاتی و نحوه شناسایی آن می‌پردازیم. اینکه چگونه از احساسات بازار به نفع خود استفاده کنید. همینطور به معرفی انواع مختلف اندیکاتورهای احساسات بازار در دسترس در بازار معاملاتی نیز می‌پردازیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن ???? اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption ????احساسات معامله گران پاکت آپشن???? شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

تحلیل احساسات نوعی از تحلیل بازار پاکت آپشن است که بر روی مشخص کردن و اندازه گیری مداوم وضعیت احساسی و روانشناسی تمام شرکت کنندگان در بازار معاملات سایت رسمی پاکت آپشن تمرکز دارد.

این نوع از تحلیل بازار سعی می‌کند که درصد شرکت کنندگان بازار و معامله گرانی که دیدگاه صعودی یا نزولی به بازار معاملاتی دارند را مشخص کند. به عبارت دیگر این نوع تحلیل مشخص می‌کند که معامله گران به وضعیت بازار پاکت آپشن ایران خوش‌بین هستند یا بدبین.

زمانی که اکثریت احساسات بازار شناسایی می‌شود، معامله گران می‌توانند از آن استفاده کنند تا وارد معامله سودآور پاکت آپشن شوند و جهت بازار در آینده و وضعیت فعلی بازار را مشخص کنند.

معامله تنها بر اساس احساسات بازار در پاکت آپشن یک تکنیک نامناسب تلقی می‌شود و شما باید همواره در هنگام استفاده از احساسات بازار، به تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و همینطور تحلیل فاندامنتال بپردازید تا عمق بیشتری به درک‌تان از بازار معاملاتی اضافه کنید.

شما باید سعی کنید از هر سه نوع تحلیل به طور همزمان بهره بگیرید و با اینکه این کار ممکن است برای بسیاری سخت و طاقت فرسا به نظر برسد اما مطمئنا ارزش تلاش را دارد و باعث می‌شود به وضعیت مناسبی از سودآوری در پاکت آپشن دست پیدا کنید.

روش های اطلاع از احساسات بازار PocketOption

احساسات بازار در واقع محاسبه‌ای است که نظر مختصصان، تحلیلگران و استراتژیست‌‌ها را در مورد احساس کلی بازار جویا می‌شود تا بتوان پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، آگاهی کافی از وضعیت شرکت کنندگان آن داشته باشیم.

در واقع هدف این تحلیل این است که وقتی به احساسات بازار معاملاتی نگاه کنیم، ببینیم که سرمایه گذاران چه نظری در مورد بازار معامله فارکس پاکت آپشن دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

بدون شک یکی از قدیمی ترین نظرسنجی های احساسات بازار در واقع به انجمن سرمایه گذاران انفرادی آمریکا یا American Association of Individual Investors مربوط می‌شود. این نظرسنجی همینطور با نام AAII شناخته می‌شود. این نظرسنجی به صورت آنلاین و هر پنجشنبه انجام می‌شود.

کسب و کارهای مشخصی داده های معاملاتی مانند تعداد معامله های بزرگ یا علاقه مندی به فروش را در نظر می‌گیرند. همینطور ترندها در مطالبی که توسط خبرگذاری های مالی منتشر می‌شود نیز داده های مهم برای معامله در کارگزاری پاکت آپشن محسوب می‌شود.

همینطور چیزی به نام خط کاهش و پیشروی ده روزه برای شاخص مشهور S&P 500 وجود دارد که در واقع معیاری است که تعداد سهام صعودی در مقابل سهام نزولی را به صورت جدول نشان می‌دهد و اگر این مقدار برای بیش از 10 روز منفی باشد، یعنی وضعیت بازار پاکت آپشن بیشتر به سمت اشباع از فروش قرار دارد.

نحوه بهره‌گیری از احساسات بازار پاکت آپشن

یک تضاد مشخص در مورد احساسات بازار برای معامله در وب سایت بروکر PocketOption وجود دارد. این نظرسنجی ها و تفسیرها تنها نشان می‌دهند که بازار در چه وضعیتی قرار دارد نه اینکه در آینده در چه وضعیتی خواهد بود.

در اکثر مواقع پیش بینی مربوط به این نظرسنجی ها باعث این می‌شود که بازار برخلاف نظرسنجی و به طور کلی نظر اکثریت پیش برود و بتوان یک رابطه معکوس برای معامله و تحلیل بازار پاکت آپشن متصور شد.

این یعنی آن دوره های صعودی شدید نهایتا به یک دوره نزولی و فروش منتهی خواهد شد و همینطور از طرف دیگر دید کاهشی به بازار نهایتا می‌تواند یک سیگنال پاکت آپشن برای یک ترند صعودی در بازار باشد.

اگر همه در مورد وضعیت بازار به طور همزمان احساس صعودی داشته باشند، بنابراین افراد کمتری وجود دارد که نیاز به متقاعد کردن برای ورود به سایت پاکت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تقاضای کمتری در آینده وجود خواهد داشت.

از طرف دیگر، زمانی که اکثریت معامله گران احساس نزولی به بازار دارند، آنها به تدریج به حالت صعودی روی می‌آورند تا در صورت صعودی شدن بازار بتوانند به سودآوری پاکت آپشن بپردازند. در نتیجه چنین روندی باعث ایجاد تقاضای بیشتر برای آن نماد معاملاتی خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

انواع اندیکاتورهای احساسات بازار پاکت آپشن

سوال این است که اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟ این نوع اندیکاتورها در واقع یک اندیکاتور گرافیکی یا عددی است که برای نشان دادن وضعیت احساس گروهی خاص در مورد بازار یا محیط یک کسب و کار یا دیگر عناصر، ساخته شده است.

اندیکاتورهای احساسات بازار این هدف را دنبال می‌کنند که احساس و وضعیت بازار را اندازه گیری کنند. شما می‌توانید تعداد زیادی از اندیکاتورهای پاکت آپشن را در اینترنت پیدا کنید.

بنابراین شما به عنوان مشتریان بروکر معتبر پاکت آپشن این امکان را دارید که از انواع متفاوتی از ابزار تکنیکال و فاندامنتال برای اندازه گیری و تشخیص احساسات بازار استفاده کنید و سپس با ترکیب کردن آن با انواع دیگر تحلیل، برای سودآوری در این بازار پر از پتانسیل استفاده کنید.

در این مطلب ما به سه مورد از مهمترین و دقیق‌ترین موارد می‌پردازیم:

????اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن کاربرد اندیکاتور
????روش معکوس اندیکاتورهای احساسات استفاده متضاد از احساسات بازار
⚡گزارش تعهد معامله گران داده های ساده در مورد موضع‌گیری معامله‌ گران
????شاخص نوسان VIX مشخص کردن نوسان ضمنی بازار

ترفند معکوس اندیکاتورهای احساسات پاکت آپشن

رفتار اکثریت اساس و پایه سرمایه گذاری معکوس است. این یعنی زمانی که اکثریت به روند صعودی خوش بین هستند، به معامله فروش بپردازیم و در زمانی که بازار بدبین است، به معامله خرید پاکت آپشن بپردازید.

این رویکرد تنها به این دلیل وجود دارد که قیمت های پاکت آپشن توسط احساسات بازار تعیین می‌شوند. این رفتار اکثریت در واقع ترکیبی از تعداد بالایی از ذهنیت ها و فرایندهای جانبدارانه است و به این دلیل غیر ممکن است که آن را اندازه گیری کرد.

ابزارهایی وجود دارد که در طبقه بندی اندیکاتورهای احساسات بازار قرار می‌گیرند و ما می‌توانیم از آنها برای پیدا کردن احساسات بازار صعودی یا نزولی در هنگام تحلیل بازار در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن استفاده کنیم.

تعداد زیادی از این اندیکاتورها در پاکت آپشن وجود دارد و به روش های متعددی می‌توان آنها را تفسیر کرد. اندیکاتورهای احساسات باید با دیگر اندیکاتورهای تکنیکال و همینطور تحلیل فاندامنتال ترکیب شوند. اندیکاتورهای احساسات شفاف هستند و به راحتی قابل دسترسی هستند.

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن ???? اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption ????احساسات معامله گران پاکت آپشن???? شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

گزارش تعهد معامله گران پاکت آپشن PocketOption

گزارش تعهد معامله گران یا Commitment of Traders Report که به طور مختصر با نماد COT شناخته می‌شود می‌تواند اطلاعات به روزی در مورد ترندها و قدرت تعهدی که معامله گران پاکت آپشن به ترندها دارند را با مشخص کردن جزئیات احساس و موضع‌ گیری معامله گران ارائه می‌کند.

همینطور کمیسیون معاملات قراردادهای آتی کالا یا Commodity Futures Trading Commission یا به طور مختصر CFTC یک گزارش تعهد معامله گران جدید را در هر روز جمعه منتشر می‌کند. شما می‌توانید از آن برای تشخیص احساسات بازار در یک بازه زمانی مشخص در پاکت آپشن فارسی استفاده کنید.

گزارش COT در واقع شامل اطلاعات مفید بسیاری می‌شود. با این حال اساس این گزارش ارائه داده هایی است که پوزیشن های خرید و فروش خالص برای هر قرارداد آتی پاکت آپشن را برای معامله گران به نمایش بگذارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شاخص نوسان VIX پاکت آپشن PocketOption

شاخص نوسان VIX دارای محبوبیت قابل توجهی در جامعه معامله گران فارکس پاکت آپشن دارد. این عموما به دلیل آن است که VIX در واقع اندیکاتور احساسات بازاری است که برای اندازه گیری نوسان ضمنی استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید نوسان در واقع مقداری است که قیمت از قیمت میانگین در یک بازه زمانی خاص منحرف می‌شود. علاوه بر این اندیکاتور پاکت آپشن VIX نرخ نوسان ضمنی را محاسبه می‌کند تا اینکه نوسان تاریخی آپشن های خریداری و فروخته شده طبق شاخص S&P 500 را نشان دهد.

این خصوصیت بارز این اندیکاتور احساسات بازار محسوب می‌شود که کاربرد آن را نیز در هنگام معامله پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن تغییر می‌دهد.

در صورتی که ما آپشن های پاکت آپشن را به عنوان روشی محافظت کننده در مقابل یک حرکت اصلاحی بازار در مقابل یک ترند بزرگ در نظر بگیریم، پس ما به وضوح این اصل را باور داریم:

هر چقدر نوسان ضمنی بزرگتر باشد، ترس بین معامله گران خاصی که ترند پاکت آپشن را دنبال می‌کنند بیشتر خواهد بود چون آنها بیشتر باور می‌کنند که بازار معاملاتی در حال رسیدن به یک نقطه بیش از حد است.

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن ???? اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption ????احساسات معامله گران پاکت آپشن???? شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

سوالات متداول احساسات معامله در بروکر پاکت آپشن

احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

این نوع از تحلیل بازار سعی می‌کند که درصد شرکت کنندگان بازار و معامله گرانی که دیدگاه صعودی یا نزولی به بازار معاملاتی دارند را مشخص کند. به عبارت دیگر این نوع تحلیل مشخص می‌کند که معامله گران به وضعیت بازار پاکت آپشن ایران خوش‌بین هستند یا بدبین. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

کاربرد احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

یک معامله گر باید آگاه باشد که بازار معاملاتی در واقع ترکیبی از دیدگاه های مختلف، ایده ها و نظرات است. تحلیل این تفاوت ها می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات کلی بازار را تشخیص داده و در جهت آن به سودآوری پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن بپردازید.

اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

این نوع اندیکاتورها در واقع یک اندیکاتور گرافیکی یا عددی است که برای نشان دادن وضعیت احساس گروهی خاص در مورد بازار یا محیط یک کسب و کار یا دیگر عناصر، ساخته شده است. اندیکاتورهای احساسات بازار این هدف را دنبال می‌کنند که احساس و وضعیت بازار را اندازه گیری کنند.

از احساست بازار صعودی پاکت آپشن چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟

اگر همه در مورد وضعیت بازار به طور همزمان احساس صعودی داشته باشند، بنابراین افراد کمتری وجود دارد که نیاز به متقاعد کردن برای ورود به سایت پاکت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تقاضای کمتری در آینده وجود خواهد داشت.

چطور نوسان ضمنی بازار پاکت آپشن را مشخص کنیم؟

شاخص نوسان VIX دارای محبوبیت قابل توجهی در انواع معامله گران پاکت آپشن دارد. این عموما به دلیل آن است که VIX در واقع اندیکاتور احساسات بازاری است که برای اندازه گیری نوسان ضمنی استفاده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 



:: برچسب‌ها: حساب مجازی PocketOption , پلتفرم اختصاصی PocketOption , حساب اموزشی , افتتاح حساب دمو , سودآوری در پاکت آپشن , بهترین استراتژی معاملات باینری ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????بهترین اندیکاتورهای بروکر پاکت آپشن✨

بلافاصله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، می‌توانید وارد کابین پاکت آپشن شوید و به انواع و اقسام ابزارهای تحلیل تکنیکال دسترسی پیدا کنید. یکی از مهمترین و پراستفاده ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال اندیکاتورها هستند که اکثر معامله گران از آنها کمک می‌گیرند.

اندیکاتورهای پاکت آپشن در طیف وسیعی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به تمام اندیکاتورهای محبوب و مشهور دنیای معاملات فارکس پاکت آپشن و باینری آپشن دسترسی پیدا کنید و آنها را به بهترین شکل به کار بگیرید و با هم ترکیب کنید تا بیشترین سود را به دست آورید.

اندیکاتورها انواع مختلفی دارند و شما باید بر اساس نیاز و با توجه به بازار معاملاتی که در آن معامله می‌کنید آنها را به کار بگیرید. برخی از اندیکاتورها نیاز دارند که در کنار هم استفاده شوند تا سیگنال های پاکت آپشن اشتباه آنها تشخیص داده شوند.

در این مطلب به برترین اندیکاتورهایی که می‌توانید در پلتفرم پاکت آپشن از آنها استفاده کنید و سودآوری خود را به حداکثر برسانید، می‌پردازیم. سعی کنید قبل از استفاده از هر اندیکاتور به طور کامل در مورد آن اطلاعات کسب کنید و در صورت نیاز ابتدا در حساب دمو پاکت آپشن آن را به کار بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور در معاملات پاکت آپشن چیست؟

اندیکاتورهای تکنیکال فارکس شامل محاسبات ریاضی می‌شوند که معامله ‌گران فارکس اغلب بر اساس نرخ مبادله، حجم و میزان معاملات باز یک جفت‌ ارز در وب سایت بروکر پاکت آپشن از آنها استفاده می‌کنند.

معامله ‌گران تکنیکالی که در بازار معاملاتی سهام کار می‌کنند، معمولا به قیمت نماد سهام نگاه می‌کنند در حالی که معامله ‌گران فارکس به نرخ تبادل جفت ‌ارزها توجه می‌کنند. اغلب اندیکاتورهای فارکس پاکت آپشن از نرخ تبادل ارز محاسبه می‌شوند.

بسیاری از افراد به طور فعالانه‌ای درگیر استفاده از اندیکاتورها در معاملات فارکس هستند و این به یک روند روزانه برای تحلیل تکنیکال پاکت آپشن آنها تبدیل شده است.

معامله‌گران معمولا به این دلیل این کار را می‌کنند چون اندیکاتورها کمک می‌کنند حدسیات و ابهامات تا حدودی از بین بروند و تصمیمات معاملاتی بیشتر بر اساس منطق پیش بروند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

همه‌ اندیکاتورهای تکنیکال به یک اندازه محبوبیت و کاربرد بین معامله‌گران ندارند. برخی از آنها تنها در موقعیت‌های بسیار خاص استفاده می‌شود و تنها توسط معامله‌ گران خاصی بهره‌گیری می‌شوند. در حالی که برخی دیگر بیشتر برای معامله‌ گران معمولی مناسب است و رواج بیشتری در بازار پاکت آپشن دارد.

اندیکاتورهای پیشرو در بروکر پاکت آپشن PocketOption

یک اندیکاتور پیشرو در واقع اندیکاتوری تکنیکال است که از اطلاعات قیمتی گذشته برای پیش ‌بینی حرکات قیمتی آینده در بازار فارکس استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، هیچ اندیکاتوری در سایت بروکر پاکت آپشن وجود ندارد که بتواند با دقت 100 درصدی قیمت‌ های آینده را پیش‌بینی کند.

با این حال معامله‌ گران می‌توانند اطلاعات مفیدی از این اندیکاتور به دست آورده و با تحلیل بیشتر، نقاط مناسب ورود به معامله را برای سودآوری در بروکر پاکت آپشن پیدا کنند.

در نقطه‌ عکس یک اندیکاتور پیشرو، یک اندیکاتور تاخیردار قرار گرفته است. با اینکه هر دو از اطلاعات گذشته استفاده می‌کنند،‌ اندیکاتورهای پیشرو از آنها برای پیش‌ بینی قیمت ‌های آینده استفاده می‌کنند.

این در حالی است که اندیکاتورهای تاخیردار برای تایید تغییرات قیمتی اخیر در بازار از داده‌های قیمتی گذشته استفاده می‌کنند. از جمله اندیکاتورهای پیشرو در بازار بروکر پاکت آپشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندیکاتورهای تاخیردار بروکر پاکت آپشن PocketOption

اندیکاتورهای تاخیردار (Lagging Indicators) اغلب از اساس و پایه دچار سوءتفاهم می‌شوند؛ با این حال این نوع اندیکاتورها راهی عالی برای تحلیل بازارهای مالی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن هستند.

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده‌ های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین اندیکاتور تاخیردار وجود دارد که از همه‌ آنها برای بررسی ترندهای بازار و نقاط ورود و خروج از معامله در پاکت آپشن فارسی بهره گرفته می‌شود.

اندیکاتورهای تاخیردار در بازار به عنوان ابزاری که بیشترین تاثیر را در حین بازارهای در حال ترند دارند، شناخته می‌شوند. با این حال، بسیاری از سیگنال ‌های پاکت آپشن آنها پس از رخداد حرکات قیمتی قابل توجه در بازار ایجاد می‌شوند و فرصت چندانی برای معامله‌ گران برای سودآوری باقی نمی‌ماند.

رایج‌ ترین اندیکاتور تاخیرداری که در بازارهای معاملاتی استفاده می‌شوند، مواردی هستند که به میانگین متحرک‌ ها در پاکت آپشن مربوط می‌شوند. مانند میانگین متحرک ساده یا SMA، میانگین متحرک نمایی یا EMA، میانگین متحرک همگرا واگرا یا MACD و غیره.

????مهمترین اندیکاتورهای پیشرو پاکت آپشن مهمترین اندیکاتورهای تاخیردار پاکت آپشن
✨سطوح اصلاحی فیبوناچی میانگین متحرک ها Moving Averages
????کانال دونچیان Donchian Channel اندیکاتور MACD
????حمایت و مقاومت باندهای بولینگر Bollinger Bands

میانگین متحرک‌ها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بسیاری از معامله‌ گران فارکس حداقل از یک نوع میانگین متحرک در سایت رسمی PocketOption استفاده می‌کنند تا بتوانند اطلاعاتی از جهت‌گیری یا ترند موجود در بازار بدست آورند. استفاده از یک یا چند میانگین متحرک همینطور می‌تواند برای ارائه سیگنال ‌های معاملاتی استفاده شود.

مثلا زمانی که میانگین متحرک کوتاه‌ تر از میانگین متحرک بلند تر به سمت بالا یا پایین عبور می‌کند، یک سیگنال معاملاتی ایجاد می‌شود. میانگین متحرک ساده که به طور مختصر SMA نامیده می‌شود، حتی قبل از ظهور کامپیوترها نیز رایج بود زیرا محاسبه‌ آن آسان است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 قدرت پردازش امروزه اندیکاتورهای تکنیکال پاکت آپشن و میانگین متحرک ‌هایی خلق کرده است که با وجود فرمول ‌های پیچیده می‌توان آن را به راحتی محاسبه کرد. یک میانگین متحرک معمولا از قیمت‌ های بسته‌ شدن روزانه استفاده می‌کند اما همینطور می‌تواند در بازه‌ های زمانی دیگر نیز اعمال شود.

برای یک میانگین متحرک ساده، فرمول محاسبه جمعِ داده ‌های قیمتی در یک بازه‌ی زمانی تقسیم بر تعدادها بازه‌های زمانی یا دوره‌ها است.

میانگین متحرک وزنی در واقع وزن بیشتری را به داده ‌های فعلی نسبت به داده‌ های گذشته اختصاص می‌دهد زیرا این داده ‌های فعلی اهمیت و ارتباط بیشتری نسبت به داده ‌های قدیمی در پاکت آپشن ایران دارند.

جمع وزن باید 1 یا در واقع 100 درصد باشد. در میانگین متحرک ساده وزن‌ ها به طور مساوی در بازه ‌های زمانی مختلف تقسیم شده‌اند اما در میانگین متحرک وزنی هر بازه‌ای نسبت به زمان خود، وزنی را به خود اختصاص داده است.

میانگین متحرک نمایی که به صورت مختصر با علامت EMA نیز شناخته می‌شود، مانند میانگین متحرک وزنی، وزن بیشتری را به قیمت‌های اخیر اختصاص داده است. اما نرخ کاهش بین یک قیمت و قیمت قبلی آن در چارت های پاکت آپشن، ثابت نیست.

تفاوت در کاهش در واقع نمایی است. به جای اینکه وزن هر قیمت قبلی 1 واحد کمتر از بازه زمانی فعلی باشد، این کاهش می‌تواند به 1.2 واحد کمتر بوده و به صورت نمایی پیش برود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شاخص قدرت نسبی در بروکر پاکت آپشن

شاخص قدرت نسبی یا RSI ساخته ذهن خلاق تحلیلگر تکنیکال آقای Welles Wilder بود و از زمان انتشار آن در سال 1978 توسط معامله‌ گران بسیاری در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن مورد استفاده قرار گرفته است.

شما می‌توانید با مقایسه مقدار افزایش نرخ تبادل اخیر در جفت ‌ارز با مقدار کاهش نرخ تبادل، اندیکاتور RSI را محاسبه نمایید. این اندیکاتور دارای پارامتر بازه زمانی قابل تنظیم است و اکثر معامله‌ گران پاکت آپشن از 14 دوره‌ پیش فرض استفاده می‌کنند.

این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ی زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی حاصل شده در کابین بروکر پاکت آپشن، عمل می‌کند.

تحلیلگران تکنیکال RSI را یک اسیلاتور دارای محدوده می‌دانند چون در یک محدوده‌ی بین 100 و 0 نوسان می‌کند و از آنجایی که دارای مقیاس عمودی یکسان با قیمت نیست، معمولا در زیر چارت قیمتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.

زمانی که RSI به سطوح بالاتر از 70 صعود می‌کند،‌ بازار اشباع از خرید تلقی می‌شود و زمانی که به کمتر از 30 نزول می‌کند، بازار اشباع از فروش است و معامله ‌گران می‌توانند بر این اساس به معامله در کارگزاری پاکت آپشن دست بزنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور باندهای بولینگر در بروکر پاکت آپشن

باند های بولینگر توسط جان بولینگر در دهه‌ 1980 میلادی خلق شده است تا سیگنال‌ های معاملاتی بر اساس شرایط بازار ایجاد کند. این باند ها معمولا با استفاده از یک عدد انحراف معیار پیرامون یک میانگین متحرک مرکزی در سایت رسمی بروکر PocketOption رسم می‌شوند.

مجموعه‌ رایج پارامترهای باند های بولینگر شامل خطوط رسم شده دو انحراف معیار حول یک میانگین متحرک ساده 20 دوره‌ای می‌شود. از آنجایی که انحراف معیارها برای اندازه ‌گیری نوسان پاکت آپشن استفاده می‌شود، این به معامله ‌گران اطلاعاتی در مورد ریسک موجود در بازار می‌دهد.

باند های بولینگر دارای سه خط است، یک خط بالا، خط میانی و یک خط پایین. خط میانی در واقع میانگین متحرک از قیمت است و پارامترهای این میانگین متحرک توسط معامله‌ گر انتخاب می‌شود.

باندهای بالا و پایین در دو طرف میانگین متحرک رسم می‌شوند. فاصله‌ بین باند بالا و پایین توسط انحراف معیار تعیین می‌شود.  این معامله ‌گر است که انتخاب می‌کند انحراف معیار باندهای بولینگر پاکت آپشن چقدر باشد اما به طور استاندارد بسیاری از 2 انحراف معیار نسبت به میانگین استفاده می‌کنند.

اسیلاتور تصادفی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

اسیلاتور تصادفی در دهه‌ 1950 میلادی توسط George C. Lane توسعه داده شده است و به معامله‌ گران پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن کمک می‌کند تا حرکات افراطی در بازار که حرکت اصلاحی به دنبال خود دارند را شناسایی کنند.

مانند اندیکاتور RSI، اسیلاتور تصادفی بین محدوده‌ی 0 تا 100 نوسان می‌کند اما سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش به ترتیب بر روی 80 و 20 قرار دارند.

اسیلاتور تصادفی در انواع کامل، سریع و آهسته وجود دارد که هر کدام دارای خط %K بر اساس قیمت بسته شدن بازار نسبت به محدوده‌ی بالا و پایین برای یک چارچوب زمانی خاص هستند.  همینطور خط %D نیز از مشخصه ‌های این اسیلاتور پاکت آپشن محسوب می‌شود که به عنوان میانگین متحرکی از خط %K محاسبه می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

این اندیکاتور همینطور معامله‌ گران را در مورد توزیع و نباشت در بازار مطلع می‌کند. زمانی که بازار نزدیک به مقادیر بالای اندیکاتور تصادفی پاکت آپشن بسته می‌شود، این نشان می‌دهد فشار خرید وجود دارد و بازار در حال انباشت است.

از طرفی دیگر، بسته شدن بازار در حوالی مقادیر پایین اندیکاتور نشان دهنده‌ی این است که فشار فروش در بازار وجود دارد و بازار در واقع در حال توزیع است.

اسیلاتور تصادفی یکی از محبوب ‌ترین اندیکاتورهای فارکس پاکت آپشن برای تخمین سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش است. اما توجه داشته باشید که این اندیکاتور این ضعف را دارد که یک ترند طولانی مدت را به عنوان شرایط اشباع از خرید یا فروش نشان دهد.

سوالات متداول انواع اندیکاتورها در بروکر پاکت آپشن

بهترین اندیکاتور پاکت آپشن کدام است؟

در واقع به طور واحد یک اندیکاتور پاکت آپشن به عنوان بهترین وجود ندارد و طبق شرایط و سبک معاملاتی هر کسی، یک اندیکاتور می‌تواند بهترین گزینه برای آن معامله گر باشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اندیکاتور پاکت آپشن چیست؟

اندیکاتورهای تکنیکال شامل محاسبات ریاضی می‌شوند که معامله ‌گران فارکس و باینری آپشن اغلب بر اساس نرخ مبادله، حجم و میزان معاملات باز یک جفت‌ ارز از آنها استفاده می‌کنند. با افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

اسیلاتور تصادفی در پاکت آپشن چگونه کار می‌کند؟

این اندیکاتور همینطور معامله‌ گران را در مورد توزیع و نباشت در بازار مطلع می‌کند. زمانی که بازار نزدیک به مقادیر بالای اندیکاتور تصادفی پاکت آپشن بسته می‌شود، این نشان می‌دهد فشار خرید وجود دارد و بازار در حال انباشت است.

شاخص قدرت نسبی در پاکت آپشن چطور عمل می‌کند؟

این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ی زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی حاصل شده در کابین بروکر پاکت آپشن، عمل می‌کند.

اندیکاتور تاخیردار پاکت آپشن چیست؟

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران پاکت آپشن برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده‌ های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین اندیکاتور تاخیردار وجود دارد که از همه‌ آنها برای بررسی ترندهای بازار و نقاط ورود و خروج از معامله بهره گرفته می‌شود.





ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای



:: برچسب‌ها: اندیکاتورهای پاکت آپشن , پلتفرم پاکت آپشن , سودآوری در بروکر پاکت آپشن , نوسان پاکت آپشن , افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن , معامله ‌گران پاکت آپشن , پشتیبانی بروکرPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()