ترفندهای مدیریت ریسک پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????نحوه مدیریت ریسک پاکت آپشن PocketOption????

یکی از مهمترین اصول معامله در سایت بروکر پاکت آپشن این است که قبل از اینکه به فکر سودآوری باشید، باید بتوانید سرمایه فعلی خود را حفظ کرده و به خوبی با مدیریت ریسک پاکت آپشن از ضرر کردن جلوگیری کنید.

به منظور سودآوری و جلوگیری از ضرر در معاملات پاکت آپشن شما باید حتما موارد مهمی را به یاد داشته باشید و بر اساس آن اصول به معامله بپردازید که در زیر به برخی از مهمترین موارد می‌پردازیم.

اگر از جمله معامله گرانی هستید که می‌خواهید به تازگی پا به دنیای معاملات در پاکت آپشن بگذارید، قبل از هر چیز باید تمرکزتان به حفظ سرمایه اولیه خودتان باشد و سپس به دنبال افزایش پتانسیل سودآوری در پاکت آپشن باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله در حساب دمو پاکت‌ آپشن

یک مزیت بزرگی که معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن نسبت به حساب واقعی دارد این است که شما نیازی به معامله با سرمایه خود ندارید و این یعنی در صورت پیش‌بینی اشتباه شما پولی را از دست نخواهید داد.

به همین دلیل است که شما همیشه باید استراتژی های پاکت آپشن خود را بر روی حساب دمو امتحان کنید چون شامل ریسک نمی‌شود و موجودی حساب واقعی شما در این حالت امن است و امکان ضرر وجود ندارد.

هر بار که می‌خواهید ببینید استراتژی پاکت آپشن شما موثر است، کافی است به سراغ حساب دمو پاکت آپشن بروید. چند بار استراتژی خود را به کار بگیرید و تنها زمانی که از موثر بودن آن مطمئن شدید، به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن بروید و از آن برای سودآوری استفاده کنید.

علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم که استراتژی خود را نه تنها بر روی یک نماد معاملاتی بلکه تعدادی از نمادهای معاملاتی پاکت آپشن با شرایط بازار مختلف امتحان کنید. همینطور می‌توانید با مقادیر سرمایه گذاری متفاوتی استراتژی خود را امتحان کنید تا به بهترین خروجی دست پیدا کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله در حساب واقعی مانند حساب دمو PocketOption

بسیاری از معامله گران تازه کار پاکت آپشن از حساب تمرینی برای بازی کردن و سرگرمی استفاده می‌کنند. برای مثال از مقادیر بزرگی برای معامله استفاده می‌کنند،‌ از استراتژی های مختلف بدون هدف استفاده می‌کنند و از آنجایی که پول آنها در معرض خطر نیست، چندان به آن فکر نمی‌کنند.

اما این روند اشتباه است. به چنین خط فکری عادت نکنید. پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن،  حساب دمو را مانند حساب واقعی جدی بگیرید در غیر این صورت ممکن است در آینده همین دیدگاه باعث ضرر شما شود.

استفاده از حساب دمو به شکلی که از حساب واقعی استفاده می‌کنید، باعث می‌شود اعتماد به نفس شما در معاملات افزایش یابد. این به شما کمک می‌کند که حرکات سودآور را از تصمیم های اشتباه تشخیص دهید و استراتژی های بروکر پاکت آپشن را به خوبی بشناسید.

پیشنهاد ما این است که ساعات های متعددی را به تمرین در حساب آزمایشی پاکت آپشن اختصاص دهید. فرض کنید که یک ورزشکار هستید که باید برای یک مسابقه نهایی تمرین کند. چه شکست بخورید و چه پیروز شوید باید به سراغ تمرین و تکرار بروید.

خبر خوب این است که بروکر معاملاتی پاکت آپشن ایران برای معامله گران و سرمایه گذاران خود یک حساب دمو با امکانات مناسب و بدون محدودیت را فراهم کرده است تا همه بتوانند بدون مشکل از آن بهره بگیرند.

اجتناب از معاملات 60 ثانیه‌ای پاکت آپشن

البته که سودآوری 82 درصدی در 1 دقیقه در سایت بروکر PocketOption بسیار وسوسه‌کننده است. حتی فکر اینکه به این سرعت سودآوری کنید لبخند بر لبانتان می‌آورد. اما یک مشکلی وجود دارد. 60 ثانیه بسیار کوتاه است و همینطور بسیار طولانی.

در این زمان محدود شما حس اضطراب و ترس را تجربه خواهید کرد و این احساسات بازار پاکت آپشن بر روی منطق شما و تصمیم‌گیری هایتان تاثیر منفی می‌گذارد.

سودآوری در تنها 60 ثانیه می‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بیش از حدی داشته باشید و فکر کنید که یک راه آسان برای سودآوری های بزرگ در پاکت آپشن فارسی پیدا کرده‌اید و به این شکل مبالغ بیشتر و بیشتری در یک معامله سرمایه گذاری خواهید کرد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

نوسان های بازار پاکت آپشن PocketOption

شما هیچوقت نباید فراموش کنید که حتی در یک زمان کوتاه مانند 1 دقیقه نیز قیمت ها به طور مداومی در حال نوسان و تغییر هستند. حتی یک نوسان کوچک می‌تواند شما را وارد ضرر بزرگی کند در هنگام معامله در وب سایت رسمی پاکت آپشن کند.

از طرف دیگر، نوسان های قیمتی در حین بازه های زمانی بلندتر چندان عمیق نیستند که باعث شوند شما به یکباره درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست دهید یا اینکه در یک لحظه از سودآوری وارد ضرر شوید. به این شکل شما فرصت این را دارید که به تغییر جهت بازار عکس‌العمل نشان دهید.

قیمت به هر حال در بازه های زمانی کوتاه و بلند به تغییر خود ادامه خواهد داد. با این حال تحلیل بازار پاکت آپشن و پیش‌بینی جهت آن در هنگام استفاده از بازه های زمانی بلندمدت آسان تر است.

بررسی تاریخچه معاملاتی پاکت آپشن

یک قانون اصلی برای هر معامله گر این است که ضررهای خود را به حداقل رسانده و سودآوری های خود را به حداکثر برسانید. پس از ورود به سایت پاکت آپشن و امکان بررسی معاملات گذشته خود، این کار بسیار آسان‌تر خواهد شد.

در ابتدا معامله گران یک تاریخچه دستی را برای خود می‌نوشتند تا جزئیات معاملات قبلی خود را به یاد داشته باشند و هر روز ضررها و سودآوری های خود را تحلیل می‌کردند.

خبر خوب این است که حالا نیازی به این کار نیست و بروکر پاکت آپشن یک ابزار به نام Trades را در کابین پاکت آپشن ارائه می‌کند که به راحتی می‌توانید تاریخچه کامل تراکنش های خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

حالا سوال این است که شما چه نکات مفیدی می‌توانید از تاریخچه معاملاتی خود فرا بگیرید؟ قبل از هر چیز، این مهم است که بدانید معامله شما در آن روز موفقیت آمیز بوده است یا باعث ضرر شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نکته دوم این است که بتوانید شناسایی کنید که کدامیک از نمادهای معاملاتی بیشترین معامله های موفق در پلتفرم بروکر پاکت آپشن را برای شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه می‌توانید بررسی کنید که کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را برای شما داشته است.

برای مثال شما می‌توانید کشف کنید که در حین معامله بر اساس کندل های جفت ارز EUR/USD، بیشترین سودآوری که به دست آورده‌اید بین ساعت 10 تا 11 صبح بوده است. به لطف این اطلاعاتی که به دست آورده‌اید حالا می‌دانید دقیقا در چه زمانی به معامله این نماد پس از ورود به پاکت آپشن بدون فیلترشکن بپردازید.

ساخت برنامه معاملاتی در پاکت آپشن

بسیاری از معامله گران در ابتدا به فکر یک طرح و برنامه منسجم نیستد و فقط به سودآوری فکر می‌کنند. بنابراین آنها بازارهای تصادفی انتخاب می‌کنند و اگر یکی از آنها برایشان سودآوری نداشت یا کمیسیون پاکت آپشن و اسپرد بیشتری داشت، به سراغ بعدی می‌روند.

این نوع رویکرد جواب نمی‌دهد. در پایان ممکن است بسیاری از سرمایه خود را از دست دهید و به فکر رویکردی دیگر باشید. در این روند شما باید گام های سرمایه گذاران موفق را دنبال کنید. در این راه متوجه خواهید شد که همه آنها دارید یک برنامه معاملاتی بوده‌اند.

بیایید با هم ببینیم یک برنامه معاملاتی باید شامل چه مواردی باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید چه زمانی را باید در حساب دمو پاکت آپشن بگذرانید. در ابتدای راه شما باید قبل از استفاده از حساب زنده پاکت آپشن، به سراغ معامله دمو بروید.

برای بسیاری سه هفته تا دو ماه می‌تواند بازه مناسبی باشد. این مدت باید برای پیدا کردن بازارهایی که عملکرد خوبی در آن دارید و اینکه چه زمانی برای شما سودآوری بیشتری به همراه دارد، کافی باشد.

مورد دیگر این است که باید مشخص کنید چه میزان از سرمایه خود را آماده هستید که وارد معامله کنید و در معرض ریسک در سایت بروکر پاکت آپشن قرار دهید.

اجزای یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن PocketOption

همانطور که قبلتر گفتیم، بررسی تاریخچه معاملاتی بسیار مهم است. هر معامله خود را تحلیل کنید، جزئیات مهم را به یاد داشته باشید. برای مثال زمان، استراتژی ها،‌ اندیکاتورها، نمادهای پاکت آپشن و بازه های زمانی را حتما یادداشت کنید.

به طور کلی برنامه معاملاتی پاکت آپشن شما باید شامل موارد مهم زیر باشد:

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

  • میزان سرمایه‌ای که حاضر هستید به حساب پاکت آپشن واریز کنید.
  • میزان سرمایه‌ای که حاضر هستید وارد یک معامله کنید.
  • بازه زمانی مناسب برای معاملات خود.
  • چارت ها و اندیکاتورهای پاکت آپشن که برای شما مناسب است.
  • بازارها و زمانی که تراکنش های معاملاتی خود را انجام می‌دهید.
  • لحظه‌ای که معاملات خود را متوقف می‌کنید (برای مثال پس از سه معامله ناموفق).
  • لحظه‌ای که کسب سود می‌کنید و درصدی از موجودی که به برداشت از حساب پاکت آپشن می‌پردازید.

این یک مثال ساده از یک برنامه معاملاتی است و برنامه معاملاتی شما می‌توانید جزئیات بسیار بیشتر و متفاوتی را شامل شود. بنابراین باید یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن را خلق کنید که برای سبک معاملاتی شما و شرایطی که دارید مناسب باشد.

در نهایت مهمترین نکته این است که به برنامه معاملاتی خود وفادار باشید و حتما همه موارد آن را دنبال کنید و تنها در صورتی که دیگر جوابگو نباشد، آن را تغییر دهید.

مبارزه با احساسات در معاملات پاکت آپشن

احساسات عضو جدایی ناپذیر از معامله در پلتفرم معاملات پاکت آپشن هستند و در هنگام معامله عادی است احساساتی مانند ترس و طمع را تجربه کنید. اما معامله گر باید از احساسات خود آگاه باشد و آنها را در کنترل خود دربیاورد.

در هنگام ترس در معاملات چیزی که باید به سراغش بروید صبر است. کافی است خونسرد باشید و معاملات خود را در سایت رسمی PocketOption با عجله انجام ندهید و به قوانین برنامه معاملاتی خود پایبند باشید.

یک برنامه معاملاتی مناسب برنامه‌ای است که بتوانید با آن سرمایه خود را حفظ کنید و علاوه بر آن بتوانید با آن سودآوری کنید. در زیر تعدادی قانون کلی برای تازه‌واردان آورده‌ایم که در صورت رعایت آن می‌توانید احساسات خود را کنترل کنید.

????حداکثر سودآوری هدف در روز تا 100 دلار
⏱زمان معاملات بیش از 1 دقیقه
????استراتژی معاملاتی با تاکید بر روی مدیریت ریسک و ضرر
????میزان سرمایه اختصاص یافته به هر معامله کمتر از 5 درصد کل سرمایه

سوالات متداول ترفندهای مدیریت ریسک پاکت آپشن

تاریخچه معاملاتی چه کاربردی در پاکت آپشن دارد؟

قبل از هر چیز، این مهم است که بدانید معامله شما در آن روز موفقیت آمیز بوده است یا باعث ضرر شده است.  همینطور باید بتوانید شناسایی کنید که کدام یک از نمادهای معاملاتی بیشترین معامله های موفق در پلتفرم پاکت آپشن را برای شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه می‌توانید بررسی کنید که کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را برای شما داشته است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

چرا از حساب دمو پاکت آپشن استفاده کنیم؟

شما همیشه باید استراتژی های پاکت آپشن خود را بر روی حساب دمو در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن امتحان کنید چون شامل ریسک نمی‌شود و موجودی حساب واقعی شما در این حالت امن است و امکان ضرر وجود ندارد. هر بار که می‌خواهید ببینید استراتژی پاکت آپشن شما موثر است، کافی است به سراغ حساب دمو پاکت آپشن بروید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برنامه معاملاتی باید شامل چه مواردی باشد؟

  • سرمایه واریز به حساب واقعی پاکت آپشن
  • میزان سرمایه‌ای که حاضر هستید وارد یک معامله کنید
  • بازه زمانی مناسب برای معاملات خود
  • چارت ها و اندیکاتورهای پاکت آپشن
  • بازارها و زمانی که تراکنش های معاملاتی خود را انجام می‌دهید
  • زمان توقف معاملات
  • زمان کسب سود

چرا باید از معامله زیر 1 دقیقه پاکت آپشن اجتناب کنیم؟

سودآوری در تنها 60 ثانیه می‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بیش از حدی داشته باشید و فکر کنید که یک راه آسان برای سودآوری های بزرگ در پاکت آپشن فارسی پیدا کرده‌اید و به این شکل مبالغ بیشتر و بیشتری در یک معامله سرمایه گذاری خواهید کرد.

چه مدت باید از حساب دمو پاکت آپشن استفاده کنیم؟

برای بسیاری سه هفته تا دو ماه می‌تواند بازه مناسبی باشد. این مدت باید برای پیدا کردن بازارهایی که عملکرد خوبی در آن دارید و اینکه چه زمانی برای شما سودآوری بیشتری به همراه دارد، کافی باشد.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: