مسابقات بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????آموزش مسابقات در پاکت آپشن PocketOption????

بروکر معتبر پاکت آپشن علاوه بر خدمات معاملاتی باکیفیت و متنوع، مسابقاتی نیز ترتیب دیده است که در آن انواع معامله گران پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانند با هم رقابت کنند و برنده جوایز ارزنده‌ای شوند.

به طور کلی پلتفرم پاکت آپشن امکانات مختلفی دارد تا بتوانید در کنار معامله، از روش های دیگر مانند رقابت و مسابقه نیز سودآوری کنید و همینطور تجربه معاملاتی جذاب و هیجان‌انگیزتری داشته باشید.

در این مطلب به هدف مسابقات پاکت آپشن، جزئیات آنها و نحوه شرکت در آنها در سایت رسمی پاکت آپشن می‌پردازیم تا بتوانید بدون معطلی وارد مسابقه شوید و با دیگر معامله گران و سرمایه گذاران پاکت آپشن رقابت سالمی داشته باشید.

????امکانات مسابقات در پاکت آپشن جزئیات
????مسابقه با پول مجازی ارز مسابقه یکسان بین همه شرکت‌کنندگان
✨احراز هویت پاکت آپشن ضروری
????برداشت جوایز نقدی پس از اولین واریز به حساب
????شارژ پول مجازی تا 100 ارز مسابقه

مسابقه معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یک مسابقه یا تورنمنت معاملاتی در واقع رقابتی است که بین معامله گران بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود تا مشخص شود که چه کسی می‌تواند بهترین عملکرد معاملاتی را داشته باشد. البته برخی مواقع این مسابقات در قالب یک قرعه‌کشی انجام می‌شود و عملکرد معامله در آن اهمیت زیادی ندارد.

بروکرها مانند پاکت آپشن معمولا اینگونه مسابقات را برگزار می‌کنند تا هم مشتریان جدیدی جذب کنند و هم مشتریان جدید را نگه داشته و روش دیگری برای تعامل با پلتفرم معاملاتی ایجاد کنند و از این راه می‌توان سودآوری در پاکت آپشن را افزایش داد.

برخی مسابقات بروکر پاکت آپشن بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان انجام می‌شود و اگر شما به افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن بپردازید، به راحتی می‌توانید با توجه قوانین مسابقه، وارد آن شده و جزو شرکت کنندگان باشید. برخی دیگر اما دارای هزینه ورود هستند که باید قبل از شرکت آن را پرداخت کنید. این نوع از مسابقات معمولا دارای جوایز نقدی بزرگتری هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

مزایای شرکت در مسابقه پاکت آپشن PocketOption

برندگان مسابقات پاکت آپشن جوایز ارزنده‌ای دریافت می‌کنند که برای هر مسابقه قبل از شروع مشخص می‌شود و شما می‌توانید برای برنده شدن آن در سایت رسمی بروکر PocketOption برنامه ریزی کنید.

مسابقات در بروکر پاکت آپشن به صورت همیشگی در دوره‌های مختلف برگزار می‌شوند و نیازی نیست عجله‌ای در شرکت در آنها داشته باشید و به می‌توانید با تحقیق و مطالعه شرایط هر مسابقه وارد آن شده و برای برنده شدن جوایز اقدام کنید.

یکی دیگر از مزایای شرکت در این نوع مسابقات تمرین و بهبود مهارت های معاملاتی خود پلتفرم پاکت آپشن فارسی است. در واقع مسابقه می‌تواند یک انگیزه بزرگی باشد تا تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین عملکرد معاملاتی خود را به نمایش بگذارید.

می‌توانید به سراغ استراتژی های پاکت آپشن مختلف بروید و آنها را برای عملکرد بهتر امتحان کنید و کارهای ریسکی تر انجام دهید تا بتوانید سودآوری خود را افزایش دهید. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتی شما نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و سریعتر می‌توانید به یک معامله گر باتجربه تبدیل شوید.

در نهایت باید اشاره کنیم که با شرکت در مسابقات PocketOption شما از این مزیت برخوردار می‌شوید که با دیگر معامله گران تعامل کنید و ترفندهای معاملاتی مختلفی از آنها یاد بگیرید و در کنار هم پیشرفت کنید.

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن و شرکت در این مسابقات، شما می‌توانید استراتژی های معامله گران برنده دوره‌های قبلی را با دقت بررسی کنید تا مهارت های خود را بهبود ببخشید. برخی مواقع حتی مسابقات به صورت تیمی نیز انجام می‌شود که در آن در کنار یکدیگر در گروه‌های مختلف رقابت می‌کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

قوانین شرکت در مسابقات پاکت آپشن PocketOption

به طور کلی معامله گران باید قبل از شرکت در هر مسابقه در بروکرهای مختلف احتیاط کنند و همه قوانین آن را بخوانند. این قوانین برای هر نوع مسابقه متفاوت است و پاکت آپشن نیز قوانین متفاوتی در مورد مسابقات در وب سایت رسمی PocketOption قرار داده است.

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که مسابقه در کدامیک از انواع حساب های پاکت آپشن انجام می‌شود. برخی مسابقات در حساب دمو پاکت آپشن با پول مجازی انجام می‌شود که در آن شما می‌توانید به اندازه دلخواه ریسک کنید و نگران سرمایه خود نباشید.

اما در مسابقات مربوط به حساب واقعی پاکت آپشن شما باید با سرمایه خود معامله کنید و در کنار مسابقه، به فکر سودآوری و عدم ضرر کردن و استفاده از استراتژی مدیریت ریسک نیز باشید.

فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات در بروکر پاکت آپشن شما باید فرایند تایید و احراز هویت حساب پاکت آپشن را بگذرانید. پس از تایید حساب شما، به راحتی به بخش ثبت نام در مسابقه بروید و شرکت کردن خود در مسابقه را تایید کنید.

آموزش نحوه شرکت در مسابقه پاکت آپشن

مسابقات در پلتفرم پاکت آپشن شامل یک گروه بسته از کاربران معاملاتی پاکت آپشن می‌شود که دارای موجودی ابتدایی یکسان بوده و بر روی نماد معاملاتی یکسانی معامله می‌کنند. هر معامله گری که بتوانید بیشترین سودآوری در بروکر پاکت آپشن را کسب کند، برنده خواهد بود.

بسته به تنظیمات مسابقه معمولا سه جایگاه اول در مسابقه شامل دریافت جایزه ارزنده از طریق سایت معاملات بروکر پاکت آپشن می‌شوند و این جایزه به صورت نقدی به آنها ارائه می‌شود.

معمولا در بروکر پاکت آپشن مسابقه با موجودی مجازی انجام می‌شود بنابراین شرکت‌ کنندگان نیازی ندارند که در حساب زنده پاکت آپشن سرمایه خود را خرج کنند تا بتوانند در مسابقه برنده شوند و همه چیز به صورت معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن انجام می‌شود.

بخش مسابقات یا Tournaments در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن شامل سه بخش متفاوت می‌شود. بخش پیشروی یا Progress آمار خلاصه‌ای از مسابقاتی که شما در حال حاضر در آن در حال شرکت هستید را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر بخش فعلی یا Current مسابقه هایی را نشان می‌دهد که شما می‌توانید در حال حاضر در آن شرکت کنید. بخش در آینده یا Upcoming نیز مسابقاتی را نشان می‌دهد که به زودی در آینده در پلتفرم بروکر پاکت آپشن ایران برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

اطلاعات و شرایط مسابقه پاکت آپشن PocketOption

برای پیدا کردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاکت آپشن و شرایط آن کافی است در بخش مسابقات روی هر کدام از آنها که نظر شما را جلب کرده است کلیک کنید و در یک پنجره جدید اطلاعات کامل آن را از جمله هدف، توضیحات و شرایط مشاهده خواهید کرد.

برای مثال شما می‌توانید در مسابقه Day Off پاکت آپشن بدون هیچ مبلغ ورود شرکت کنید و پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن و انتخاب این مسابقه وارد آن شوید. مبلغ جایزه این مسابقه 250 دلار است و حداقل 10 نفر به صورت گروهی در آن شرکت می‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در بخش اطلاعات شما می‌توانید مشاهده کنید که در آن روز چند نفر در مسابقه شرکت کرده‌اند. همینطور شما می‌توانید دوباره مبالغ مجازی خود را با پرداخت یک هزینه کوچک مانند 1 دلار، دوباره به دست آورید و با آن معامله کنید.

در شروع مسابقه همه شرکت کنندگان دارای پول مجازی یکسانی خواهند بود و هر کسی بتوانید بیشترین سودآوری را با آن به دست آورد، برنده مسابقه خواهد بود. در این مسابقه نیازی به واریز به حساب پاکت آپشن وجود ندارد.

سرمایه مجازی شرکت در مسابقه پاکت آپشن

همانطور که گفتیم، شرکت در مسابقه های بروکر پاکت آپشن از طریق ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن و با مبالغ مجازی که این پلتفرم در اختیار شما می‌گذارد انجام می‌شود و نیازی به شارژ حساب پاکت آپشن با سرمایه خودتان نیست.

این سرمایه مجازی معمولا 100 ارز مسابقه است که در ابتدای مسابقه در اختیار شما قرار می‌گیرد. خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی دوباره این مبلغ را شارژ کنید و 100 ارز مسابقه یا Tournament Currency به حساب خود اضافه کنید.

این در صورتی امکان پذیر است که موجودی سرمایه مجازی شما کمتر از 100 شود. برای افزایش سرمایه مجازی حساب خود کافی است در بخش بالا سمت راست کابین پاکت آپشن بر روی گزینه Re-Buy کلیک کنید. در این حالت شما به راحتی می‌توانید در صفحه باز شده بر روی تایید Re-Buy کلیک کنید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دریافت جوایز مسابقه بروکر پاکت آپشن PocketOption

در صورت برنده شدن به منظور دریافت جایزه مسابقه خود باید به بخش پیشروی یا Progress در سایت معامله بروکر پاکت آپشن مراجعه کنید و از بخش تاریخچه یا History مسابقه‌ای که در آن برنده شده‌اید را انتخاب کنید و روی گزینه دریافت جایزه یا Take The Prize کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید که رتبه‌بندی مسابقه پاکت آپشن بر اساس سودآوری انجام شده محاسبه می‌شود نه موجودی فعلی سرمایه مجازی که در حساب خود دارید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما تنها پس از واریز به بروکر پاکت آپشن می‌توانید مبالغی که در مسابقه یا مسابقه های پاکت آپشن برنده شده‌اید را برداشت کنید. همه جوایز بروکر پاکت آپشن به صورت نقدی بوده و به حساب بروکر پاکت آپشن شما منظور می‌شوند.

سیستم دستاوردها در سایت پاکت آپشن

دستاورد یا Achievement در واقع یک جایزه برای فعالیت معاملاتی در بروکر پاکت آپشن است. معامله گران باید به شرایط خاصی در معاملات دست پیدا کنند تا بتوانند یک دستاورد را برای پروفایل پاکت آپشن خود آزاد کنند.

شما می‌توانید از طریق پنل سمت چپ کابین معاملاتی پاکت آپشن به منوی دستاوردها دسترسی پیدا کنید. با باز کردن دستاوردها در وب سایت فارسی PocketOption به شما مقدار مشخصی Gem و همینطور امتیاز تجربه یا Experience Point تعلق می‌گیرد.

شما از Gemها می‌توانید به منظور خرید مزایای معاملاتی در بخش بازار بروکر پاکت آپشن استفاده کنید. از طرف دیگر امتیازهای تجربه برای افزایش سطح حساب معاملاتی پاکت آپشن شما استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به امکانات باارزش‌تر در بازار دسترسی پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

نحوه انجام رقابت های بروکر پاکت آپشن???? آموزش مسابقات PocketOption✨ قوانین مسابقه پاکت آپشن ????دستاوردهای بروکر پاکت آپشن???? مسابقه در حساب زنده PocketOption

سوالات متداول مسابقات بروکر پاکت آپشن PocketOption

نحوه شرکت در مسابقه پاکت آپشن چطور است؟

مسابقات در پلتفرم پاکت آپشن شامل یک گروه بسته از کاربران معاملاتی پاکت آپشن می‌شود که دارای موجودی ابتدایی یکسان بوده و بر روی نماد معاملاتی یکسانی معامله می‌کنند. هر معامله گری که بتوانید بیشترین سودآوری در بروکر پاکت آپشن را کسب کند، برنده خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام  با ما در ارتباط باشید.

چطور اطلاعات مسابقه پاکت آپشن را ببینیم؟

برای پیدا کردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاکت آپشن و شرایط آن کافی است پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن در بخش مسابقات روی هر کدام از آنها که نظر شما را جلب کرده است کلیک کنید و در یک پنجره جدید اطلاعات کامل آن را از جمله هدف، توضیحات و شرایط مشاهده خواهید کرد. در بخش اطلاعات شما می‌توانید مشاهده کنید که در آن روز چند نفر در مسابقه شرکت کرده‌اند.

چطور پول مجازی مسابقه پاکت آپشن را شارژ کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی دوباره مبلغ مجازی را شارژ کنید و 100 ارز مسابقه به حساب خود اضافه کنید. این در صورتی امکان پذیر است که موجودی سرمایه مجازی شما کمتر از 100 شود. برای افزایش سرمایه مجازی حساب خود کافی است در بخش بالا سمت راست کابین پاکت آپشن بر روی گزینه Re-Buy کلیک کنید. در این حالت شما به راحتی می‌توانید در صفحه باز شده بر روی تایید Re-Buy کلیک کنید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دستاوردها در پاکت آپشن چیست؟

دستاورد یا Achievement در واقع یک جایزه برای فعالیت معاملاتی در بروکر پاکت آپشن است. معامله گران باید به شرایط خاصی در معاملات دست پیدا کنند تا بتوانند یک دستاورد را برای پروفایل پاکت آپشن خود آزاد کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

مهمترین مزیت شرکت در مسابقه پاکت آپشن چیست؟

شما می‌توانید به سراغ استراتژی های بروکر پاکت آپشن مختلف بروید و آنها را برای عملکرد بهتر امتحان کنید و کارهای ریسکی تر انجام دهید تا بتوانید سودآوری خود را افزایش دهید. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتی شما نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و سریعتر می‌توانید به یک معامله گر باتجربه تبدیل شوید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok: https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: جوایز ارزنده بروکر پاکت آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , کابین معاملاتی پاکت آپشن , سایت کارگزاری پاکت آپشن , تورنمنت معاملاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: