آیا بروکر پاکت آپشن معتبر است؟
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????اعتبار بروکر پاکت آپشن PocketOption????

یکی از محبوب ترین بروکرهای دنیای معاملات پاکت آپشن است که در طول سالهای فعالیت خود توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند و با آمار فوق العاده ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، نشان دهد که خدمات بسیاری باکیفیت و پرسودی ارائه می‌کند.

با این حال مانند هر بروکر دیگری، قبل از شروع معامله در پلتفرم پاکت آپشن بهتر است از اعتبار و امنیت آن مطمئن شوید و به خوبی با آن آشنایی پیدا کنید تا پتانسیل سودآوری خود در این بروکر را به حداکثر برسانید.

بروکر پاکت آپشن فارسی با سالها تجربه ارائه خدمات مالی در زمینه های معاملات فارکس،‌ معاملات CFD پاکت آپشن، باینری آپشن و معاملات اجتماعی، توانسته در بسیاری از زمینه ها از خود سرعت عمل و کیفیت عالی نشان دهد و یک بروکر ایده‌آل برای بسیاری از مشتریانش شود.

در این مطلب به اعتبار پاکت آپشن و امکانات قدرتمندی که این بروکر ارائه می‌کند می‌پردازیم تا قبل از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به طور کامل از خدمات آن، قابلیت اعتماد کردن به آن و به حداکثر رساندن سودآوری خود در این بروکر، اطلاع پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨سال تاسیس پاکت آپشن 2017
✔رگوله شده توسط IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی
????قوانین جلوگیری از کلاهبرداری مبتنی بر قوانین AML یا ضدپولشویی و KYC
????امکان معامله امن با ربات ها بله
⚡حساب دمو پاکت بدون نیاز به ثبت نام و بدون محدودیت

آشنایی با بروکر معتبر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن ایران در واقع یک بروکر شناخته شده است که در سال 2017 تاسیس شد و به سرعت با ارائه خدمات به شکلی خلاقانه و متفاوت به شهرت رسید و میلیون ها مشتری را به خود جذب کرد.

پاکت آپشن توانست در عرض یک سال بیشتر از 100 هزار مشتری جمع آوری کند و گردش معاملاتی خود را به 500 میلیون دلار برساند. در این بازه زمانی یک ساله، میانگین درآمد معامله گران در وب سایت رسمی پاکت آپشن به ازای هر ماه بیش از 850 دلار بوده است.

این بروکر برای در دسترس قرار دادن بیش از 100 نماد معاملاتی پاکت آپشن برای معامله شهرت دارد. بنابراین شما گزینه های متعددی برای انتخاب کرده در زمینه معاملات دارید.

همینطور بروکر پاکت آپشن امکان تمرین و تست استراتژی ها را با حساب دمو پاکت آپشن فراهم می‌کند که به بدون محدودیت می‌توانید از آن بهره بگیرید و قبل از ورود به دنیای معاملات واقعی، خود را محک بزنید.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

امنیت معاملات در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن با ارائه خدمات معاملاتی پیشرفته و کاربر محور سعی کرده است دنیای معاملاتی را برای افراد بیشتری در سرتاسر دنیا در دسترس قرار دهد و جامعه‌ای دوستانه و فعال از انواع معامله ‌گران بروکر پاکت آپشن ایجاد کند.

برای معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن و استفاده از امکانات آن بدیهی است که قوانین و مقرراتی در نظر گرفته شده است تا امنیت معامله گران تامین شده و همینطور محیطی بدون استرس برای معامله گران ایجاد شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

به منظور مبارزه با پولشویی بروکر پاکت آپشن اقداماتی را در نظر گرفته است که بهتر است به درستی مراحل آن را طی کنید تا بدون دردسر بتوانید به معاملات خود بپردازید تا به سالم ترین شکل ممکن بتوانید به سودآوری در پاکت آپشن بپردازید.

بروکر پاکت آپشن از شما می‌خواهد که کپی اسکن شده مدارک خود را که هویت و محل واقعی سکونت شما را نشان می‌دهد را در بخش پروفایل مشتری بارگذاری کنید تا احراز هویت پاکت آپشن انجام شود.

همینطور یک تماس تلفنی با شماره تلفنی که ارائه کرده‌اید برقرار خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که خودتان اقدام به ثبت نام در پاکت آپشن پرداخته‌اید. ممکن است در طول فعالیت خود در بروکر پاکت آپشن، این بروکر از روش های دیگری از شما درخواست احراز هویت کند.

بروکر رگوله شده پاکت آپشن PocketOption

بروکر پاکت آپشن دارای مجوز از رگولاتور IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی (Financial Market Relations Regulation Center) است. این یکی از مهمترین عواملی است که می‌توانید بر اساس آن به یک بروکر اعتماد کنید و بدون نگرانی در پاکت آپشن رگوله فعالیت کنید.

علاوه بر این پاکت آپشن بر قوانین AML یا ضدپولشویی و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب بروکر پاکت آپشن و سرمایه مشتریان خود را از هر فعالیت کلاهبرداری در امان نگه می‌دارد.

همینطور با توجه به مشتریان میلیونی این بروکر به راحتی می‌توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید و از آنها در مورد امنیت معامله در بروکر پاکت آپشن بپرسید یا اینکه نقد و بررسی افراد مختلف را در اینترنت بخوانید و خودتان به نتیجه برسید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

استفاده از حساب دمو پاکت آپشن PocketOption

حساب دمو در بروکر پاکت آپشن از نظر تکنیکی و عملکرد،‌ تقریبا یک کپی کامل از حساب های معاملاتی واقعی است و تنها تفاوت آن این است که مشتری در حساب دمو با پول مجازی به معامله می‌پردازد.

نمادهای معاملاتی،‌ نقل قول های قیمتی، اندیکاتورهای معاملاتی و سیگنال ها در پاکت آپشن تمام با چیزی که در حساب واقعی پاکت آپشن می‌بینیم یکسان هستند.

بنابراین معامله در یک حساب دمو، راهی فوق العاده برای تمرین و امتحان کردن تمام استراتژی های معاملاتی متناسب با سبک معاملاتی شما در سایت رسمی بروکر PocketOption است.

به وسیله معامله در حساب دمو شما می‌توانید به راحتی ریسک از دست دادن سرمایه خود را از ذهن بیرون کرده و تمام تمرکز خود را بر روی بهبود مهارت های معاملاتی و مدیریت سرمایه پاکت آپشن بگذارید.

این یک ابزار عالی برای شروع در بازار معاملاتی باینری آپشن است و به راحتی می‌توانید بدون واریز هیچ پولی،‌ به حساب دمو همراه شده و از پستی و بلندی های معامله در بازار باینری آپشن اطلاع حاصل کنید.

حتی معامله گران حرفه‌ای نیز به طور مداوم از حساب دمو استفاده می‌کنند تا استراتژی های پاکت آپشن جدید خود را تست کنند و آماده شوند تا در بازار واقعی آنها را به کار بگیرند.

البته باید توجه داشته باشید که در هنگام معامله در حساب دمو، به دلیل عدم وجود احساسات بازار در یکی از ارکان اساسی معاملات است و بازارها بر اساس آن تغییر و تحول های قابل توجهی پیدا می‌کنند،‌ ممکن است تحولات بازار متفاوت از دنیای واقعی معاملات باشد. بنابراین در هنگام ورود به حساب واقعی پاکت آپشن باید این نکته را در ذهن داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی به حساب دمو پاکت آپشن کافی است مراحل اولیه ثبت نام بروکر پاکت آپشن را که در ادامه توضیح داده‌ایم طی کنید. نیازی به واریز یا احراز هویت برای استفاده از امکانات کامل حساب دمو وجود ندارد.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

معامله با ربات ها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در وب سایت بروکر پاکت آپشن، دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید تنظیمات اکثر ربات های پاکت آپشن را خودتان تغییر داده و آنها را بر اساس نیازهای خود و شرایط معاملاتی فعلی خود شخصی سازی کنید. همینطور می‌توانید از آنها در حساب دمو بهره گرفته و کارایی آنها را محک بزنید.

اما باید بسیار هوشیار باشید که ربات های معاملاتی به طور کلی ریسک بالایی دارند و اگر به خوبی آنها را تنظیم نکرده و مدیریت ریسک پاکت آپشن نکنید، به راحتی ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین قبل از استفاده از هر ربات پاکت آپشن، حتما باید از نحوه کارایی آن اطمینان حاصل کنید.

برای انتخاب بهترین ربات های پاکت آپشن،‌ معمولا یکی از بزرگترین مواردی که باید آن را بررسی کنید، داشتن ابزار مدیرت ریسک مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهای قیمتی آنی است. البته بررسی نقد و بررسی کاربران از ربات ها به صورت آنلاین نیز می‌تواند به شما کمک کند.

البته قیمت ربات ها نیز عنصر مهمی است. با این ممکن است یک ربات رایگان برای شما بیشتر از یک ربات با قیمت بالا کارایی داشته باشد اما معمولا ربات هایی که از منابع معتبر به دست شما رسیده است و پشتیبانی مناسبی دارند،‌ بهترین گزینه هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ربات های معاملاتی باینری آپشن معمولا به طور رایگان در دسترس هستند یا اینکه یک دموی رایگان دارند تا بتوانید آنها را تست کنید. شما می‌توانید آنها را به راحتی دانلود کرده و به معاملات پاکت آپشن با ربات استفاده بپردازید.

حفظ امنیت حساب بروکر پاکت آپشن

حتما می‌دانید که هر مشتری صرف نظر از وضعیت حقوقی خود، تنها می‌تواند یک حساب واقعی در بروکر پاکت آپشن داشته باشد. در صورت مشاهده ثبت نام دوباره، بروکر این حق را دارد که از معامله شما در حساب هایتان جلوگیری کند.

مشتریان باید اطلاعات کاربری خود را حفظ کرده و در اختیار فردی دیگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتری ملزم است که با از طریق وب سایت بدون فیلتر پاکت آپشن با بروکر ارتباط برقرار کند تا دسترسی به مبالغ حساب مسدود شود.

تمام واریزها و برداشت از حساب پاکت آپشن از بخش کابین انجام می‌شود و این بروکر هیچوقت از طریق ایمیل، چت، تلفنی و غیره به واریز یا برداشت مشتریان نمی‌پردازد.

حساب های معاملاتی بر اساس دلار آمریکا تنظیم شده‌اند. اگر مشتری با ارز دیگری اقدام به واریز به حساب پاکت آپشن کند، مبلغ موردنظر به طور اتوماتیک در پاکت آپشن به ارز اصلی حساب یعنی دلار آمریکا تبدیل می‌شود.

حداقل میزان واریز به حساب های معاملاتی پاکت آپشن 50 دلار آمریکا یا معادل آن در ارزهای دیگر است و حداقل میزان برداشت از حساب های معاملاتی 10 دلار آمریکا یا معادل آن است. توجه داشته باشید که به دلایل حفظ امنیت مبالغ مشتریان، برداشت ها باید از همان روش های واریزی که توسط مشتری انجام شده است، انجام شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پاکت آپشن و معامله مطمئن ???? روش های معامله امن پاکت آپشن???? امکانات بروکر پاکت آپشن ⚡بروکر رگوله شده پاکت آپشن✨ معامله با ربات های بروکر PocketOption

سوالات متداول بروکر پاکت آپشن معتبر PocketOption

چرا از خدمات بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم؟

بروکر پاکت آپشن با سالها تجربه ارائه خدمات مالی در زمینه های معاملات فارکس،‌ معاملات CFD پاکت آپشن، باینری آپشن و معاملات اجتماعی، توانسته در بسیاری از زمینه ها از خود سرعت عمل و کیفیت عالی نشان دهد و یک بروکر ایده‌آل برای بسیاری از مشتریانش شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

آیا معامله در پاکت آپشن امن است؟

برای معامله در پلتفرم بروکر پاکت آپشن و استفاده از امکانات آن بدیهی است قوانین و مقرراتی در نظر گرفته شده است تا امنیت معامله گران تامین شده و همینطور محیطی بدون استرس برای معامله گران ایجاد شود. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption می‌توانید بدون نگرانی به معامله در این پلتفرم بپردازید.

آیا بروکر پاکت آپشن رگوله است؟

بروکر پاکت آپشن دارای مجوز از رگولاتور IFMRRC یا مرکز تنظیم روابط بازار مالی (Financial Market Relations Regulation Center) است. این یکی از مهمترین عواملی است که می‌توانید بر اساس آن به یک بروکر اعتماد کنید و بدون نگرانی در پاکت آپشن رگوله فعالیت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آیا امکان معامله با ربات در پاکت آپشن وجود دارد؟

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در پاکت آپشن دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

چطور امنیت حساب پاکت آپشن را حفظ کنیم؟

مشتریان باید اطلاعات کاربری خود را حفظ کرده و در اختیار فردی دیگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتری ملزم است که با بروکر معاملاتی پاکت آپشن ارتباط برقرار کند تا دسترسی به مبالغ حساب مسدود شود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن , اعتبار بروکر پاکت آپشن , وب سایت رسمی پاکت آپشن , سودآوری در پاکت آپشن , سیگنال ها در پاکت آپشن , مدیریت ریسک پاکت آپشن , افتتاح حساب PocketOption , فارسیPocketOption ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: