آموزش معامله ارزها در پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????معامله جفت ارزها در بروکر پاکت آپشن✨

یکی از بهترین روش های معامله در پلتفرم پاکت آپشن، معامله ارزها محسوب می شود که پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این شامل معامله دو ارز است که با نام جفت ارزها شناخته می‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهای پاکت آپشن شما به خرید یک ارز در ازای فروش یک ارز دیگر، می‌پردازید.

بخش ارزها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاکت آپشن می‌شود. به لطف چنین تنوعی شما می‌توانید به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

در این مطلب افراد تازه کار می‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاکت آپشن و سودآوری در بروکر پاکت آپشن اطلاعات مفیدی کسب کنند و روند معاملاتی خود را طبق این اطلاعات شروع کنند.

بازار ارزها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بازار تبادل جهانی ارزها در واقع به خرید یک ارز در مقابل ارز دیگر مربوط می‌شود. بنابراین ارزها به صورت جفتی برای معامله ارائه می‌شوند. ارزش یک ارز در مقابل ارز دیگر همیشه در حال تغییر است و در هنگام ورود به سایت پاکت آپشن برای معامله باید این مورد را به یاد داشته باشید.

این تغییرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضای آنها بستگی دارد. عرضه و تقاضا نیز توسط معاملات جهانی دچار تغییر و تحول می‌شوند و همیشه باید به عناصر تکنیکال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروکر پاکت آپشن PocketOption توجه داشته باشید.

قبل از اینکه سراغ معامله در پاکت آپشن برویم، برای مثال فرض کنید که یک وارد کننده از کشور استرالیا می‌خواهد که تعدادی کالا از ژاپن خریداری کنید که ارز مربوط به آن ین یا JPY است. بنابراین فرد استرالیایی باید دلار استرالیا یا AUD خود را به JPY تبدیل کند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد کنندگان بیشتری از استرالیا به خرید ین ژاپن بپردازند و این افراد بیشتر از خریداران دلار استرالیا از طرف ژاپن باشند، تقاضا برای ین ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراین با همین قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ین ژاپن در مقابل دلار استرالیا در بازارهای معاملاتی پاکت آپشن افزایش خواهد یافت.

جفت ارزهای بروکر پاکت آپشن PocketOption

حالا اگر می‌خواهید یک معامله گر در این بازار باشید، وظیفه شما این است که نوسانات قیمت در پاکت آپشن را که به دلیل عرضه و تقاضای دو ارز مربوط به جفت ارز ایجاد شده است را مورد تحلیل و نظارت قرار دهید.

به عبارت دیگر در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن شما باید مشخص کنید که ارزش یک ارز در مقابل یک ارز دیگر در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت یا اینکه دچار کاهش می‌شود.

مثلا وقتی که می‌بینید جفت ارز AUDJPY ارزشی برابر 78.62550 دارد یعنی شما می‌توانید 1 دلار استرالیا را در ازای 78.62550 ین ژاپن خریداری کنید. وظیفه شما این است که پیش بینی کنید که این مقدار افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه کافی است بر روی دکمه صحیح در کابین بروکر پاکت آپشن کلیک کنید تا ارزی که فکر می‌کنید ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد را خریداری کرده و در صورتی که فکر می‌کنید قیمت ارز کاهش خواهد یافت، به معامله فروش بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

برخلاف بازار معاملات باینری آپشن پاکت آپشن، زمان انقضای معامله مشخص نیست و شما معامله را باز می‌کنید و تا زمانی که قیمت به محل مشخص شده برسد یا اینکه خودتان معامله را ببندید، معامله باز می‌ماند.

سودآوری با معاملات ارزی پاکت آپشن

معامله جفت ارزها در سایت بروکر PocketOption روش بسیار مناسبی برای سودآوری محسوب می‌شود. اما شما باید از ریسک ها آگاه باشید و تنها یک ضرر بزرگ می‌تواند موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

بنابراین شما باید همیشه ابتدا بازار معاملاتی پاکت آپشن را تحلیل کنید، یک جفت ارز مناسب را انتخاب کنید، استراتژی پاکت آپشن مناسب را اعمال کنید و در نهایت نیز از روش های مدیریت سرمایه و ریسک بهره بگیرید تا ضرر را به حداقل برسانید.

خبر خوب این است که قیمت های پاکت آپشن به طور کلی دقت بالایی در بازار فارکس دارد. شما می‌توانید به اندیکاتورهای پاکت آپشن مختلفی دسترسی پیدا کنید و از چارت های متعددی که برای کمک به شما در تحلیل بازار ایجاد شده‌اند، بهره بگیرید.

علاوه بر این، کارگزاری پاکت آپشن رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی ارائه می‌کند و باعث می‌شود تجربه معاملاتی مناسب و ساده‌ای داشته باشید و به راحتی تمرکز خود را روی سودآوری در این پلتفرم بگذارید.

آموزش شروع معامله ارزها در پاکت آپشن

اولین کاری که شما باید انجام دهید افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن است. افتتاح حساب در این بروکر رایگان است و شما با این کار 10 هزار ارز مجازی برای تمرین در حساب دمو پاکت آپشن دریافت می‌کنید.

شما می‌توانید از حساب دمو پاکت آپشن در هر زمانی و برای هر مدت زمانی استفاده کنید تا اندیکاتورهای جدید را امتحان و استراتژی های خود را محک بزنید و راه های مختلفی برای سودآوری پیدا کنید.

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم ثبت نام کارگزاری پاکت آپشن را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معاملاتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید یک ارز را انتخاب کنید و در نهایت یک جفت ارز را برگزینید تا بتوانید در بازار جفت ارز پاکت آپشن معامله کرده و سودآوری کنید.

فراموش نکنید که پلتفرم بروکر پاکت آپشن همینطور از طریق اپلیکیشن های دسکتاپ و اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی این اپ ها را دانلود کنید و از طریق آنها به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

گام های معامله ارزها در پاکت آپشن

برای اینکه دقیقا بدانید در سایت رسمی بروکر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهید باید موارد زیر را به صورت دقیق دنبال کنید.

1 – گام اول این است که تصمیم بگیرید چه جفت ارزی را پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن انتخاب کنید.

2 – نوع چارت ها و اندیکاتورها را انتخاب کنید: بسیاری از معامله گران از کندل استیک های ژاپنی پاکت آپشن با فاصله کندل های 5 دقیقه استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید که نیازی نیست همیشه از اندیکاتورها استفاده کنید. شما همینطور می‌توانید تنها با کندل ها معامله کنید.

3 – میزان سرمایه گذاری را تنظیم کنید، یک ضرب کننده یا اهرم پاکت آپشن انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که توقف ضرر و کسب سود را در کدام نقطه‌ای اعمال کنید. میزانی که می‌خواهید سرمایه گذاری کنید به شدت به استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند.

یک نکته مهم این است که در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبی از دستورهای توقف ضرر پاکت آپشن و کسب سود بهره بگیرید. از این راه می‌توانید حساب خود را در مقابل ضررهای بیش از حد محافظت کنید. زمانی که قیمت به سطح توقف ضرر یا کسب سود می‌رسد، معامله به طور اتوماتیک بسته خواهد شد.

4 – به خرید یا فروش بپردازید: حالا زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید بازار در چه جهتی حرکت خواهد کرد و دکمه خرید یا فروش را در سایت بروکر PocketOption طبق پیش‌بینی خود انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

شما می‌توانید در هر زمانی معامله خرید یا فروش خود را ببندید. می‌توانید ماوس خود را بر روی معامله باز شده بر روی چارت پاکت آپشن قرار داهید تا ببینید با چه وضعیتی می‌توانید در حال حاضر معامله خود را ببندید.

????گام های معامله ارزی در پاکت آپشن توضیحات
✨انتخاب جفت ارز پاکت آپشن از بین بیش از 100 نماد پاکت آپشن
????انتخاب نوع چارت و اندیکاتورها برای مثال انتخاب کندل استیک ژاپنی با اندیکاتور شاخص قدرت نسبی
????تعیین میزان معامله و اهرم اختصاص 1 تا 5 درصد از کل سرمایه برای هر معامله
????تصمیم گیری در مورد معامله خرید یا فروش تحلیل تکنیکال بازار و جهت حرکت نماد معاملاتی

تغییر حساب دمو به حساب زنده پاکت آپشن

حساب دمو در پاکت آپشن برای کمک به شما برای بهبود تکنیک، استراتژی های پاکت آپشن و تمرین در اختیارتان قرار می‌گیرد. هر چقدر که دوست دارید از آن استفاده کنید اما در یک نقطه باید به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید.

شما بالاخره باید به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن بروید چون نمی‌توانید در حساب دمو به سودآوری بپردازید.

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید.

پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاکت آپشن

چگونه به ثبت نام در پاکت آپشن بپردازیم؟

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم افتتاح حساب بروکر PocketOption را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

چطور از اهرم یا لوریج در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معامله پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید. شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چه میزان سرمایه را به هر معامله در پاکت آپشن اختصاص دهیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

چطور به تغییر حساب دمو به واقعی پاکت آپشن بپردازیم؟

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید. پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 





:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: