معامله با اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن PocketOption????

با اینکه پلتفرم اصلی بروکر پاکت آپشن یا وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن بر روی وب و از طریق مرورگر در دسترس است اما پاکت آپشن اپلیکیشن هایی برای استفاده بر روی کامپیوتر و همینطور دستگاه های موبایل نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن هم بر روی سیستم عامل iOS و هم اندروید در دسترس مشتریان بروکر پاکت آپشن است و صرف نظر از گوشی هوشمندی که دارید به راحتی می توانید به اخبار معاملاتی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکشن بروکر پاکت آپشن به راحتی قابل نصب و استفاده است و از آنجایی که این اپلیکیشن ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، نیازی نیست که نگران هزینه های اضافی باشید و می‌توانید به طور کامل بر روی معامله و سرمایه گذاری پاکت آپشن خود تمرکز داشته باشید.

????راه های معامله با پلتفرم پاکت آپشن امکان دسترسی
✨وب سایت رسمی PocketOption همه مرورگرهای مدرن
????اپلیکیشن موبایل اندروید Andriod گوشی هوشمند با اندروید نسخه 4.4 یا بالاتر
????اپلیکیشن موبایل iOS آی او اس گوشی هوشمند با iOS نسخه 11.0 یا بالاتر
????اپلیکیشن دسکتاپ ویندوز Desktop قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز

اپلیکیشن iOS بروکر پاکت آپشن PocketOption

نسخه موبایل پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن دقیقا دارای امکانات سایت بروکر پاکت آپشن است. متعاقبا هیچ مشکلی برای معامله و انتقال مبالغ و همینطور واریز و برداشت حساب پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن وجود ندارد.

علاوه بر این اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن برای iOS به عنوانی یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملات آنلاین در نظر گرفته شده است. از این رو دارای امتیاز بالایی در فروشگاه اپل استور است. شما به راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق فروشگاه اپل دانلود کنید و آن را با راهنمای زیر نصب کنید.

ابتدا صبر کنید که نصب اپلیکیشن تکمیل شود. در ادامه شما می‌توانید به ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن بپردازید یا اینکه اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، صرفا با ارائه اطلاعات ورود، وارد حساب پاکت آپشن خود شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن iOS پاکت آپشن

باز کردن حساب در پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن PocketOption در سیستم عامل iOS بسیار ساده است و کافی است در صفحه اول اپلیکیشن بر روی گزینه باز کردن حساب یا Open Account کلیک کنید و این گام های ساده را دنبال کنید:

1 – وارد کردن یک آدرس ایمیل صحیح

2 – ایجاد یک رمز عبور قدرتمند

3 – زدن تیک مربوط به خواندن و قبول کردن قوانین و مقررات پاکت آپشن

4 – کلیک بر روی گزینه ثبت نام یا Sign Up

تبریک می‌گوییم! به همین راحتی ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن پاکت آپشن تکمیل کردید و حالا به امکانات حساب بروکر پاکت آپشن دسترسی دارید. می‌توانید بر روی گزینه ادامه به حساب دمو یا Continue Demo کلیک کنید تا وارد حساب دمو پاکت آپشن شوید و با آن معامله کنید.

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.

همانطور که گفتیم اگر از قبل در حساب در بروکر پاکت آپشن ثبت نام کرده باشید، به راحتی می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور خود در iOS وارد حساب خود شده و روند معاملاتی و تحلیلی خود را ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن اندروید بروکر پاکت آپشن PocketOption

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

امکان شارژ حساب پاکت آپشن و همینطور برداشت از حساب از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به راحتی وجود دارد و شما می‌توایند بدون مشکل به انتقال پول و معامله از طریق این اپلیکیشن بپردازید.

دانلود اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به سادگی از طریق گوگل پلی امکان پذیر است و کافی است نام Pocket Option Broker را در این فروشگاه جستجو کنید تا به سادگی بتوانید به آن اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

بر روی گزینه نصب یا Install کلیک کنید تا این اپلیکشن بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود و آماده استفاده از آن و معامله و سودآوری در بروکر پاکت آپشن باشید.

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن

ثبت نام در بروکر PocketOption از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بسیار ساده است. کافی است قدم های زیر را دنبال کنید تا با استفاده از اپلیکیشن Android پاکت آپشن بتوانید روند معاملاتی خود در پاکت آپشن را آغاز کنید.

پس از اینکه وارد اولین صفحه اپلیکیشن شدید کافی است در اولین کادر در دسترس یک ایمیل صحیح وارد کنید. سپس یک رمز عبور مناسب و قوی برای حساب پاکت آپشن خود برگزینید. در ادامه تیک مربوط به موافقت نامه قوانین پاکت آپشن را بزنید و سپس با زدن روی گزینه ثبت نام یا Sign Up مراحل را تکمیل کنید.

به همین راحتی شما به ثبت نام اولیه در بروکر پاکت آپشن پرداختید و حالا بدون مشکل می‌توانید وارد حساب تمرینی پاکت آپشن شوید و از امکانات آن بهره بگیرید.

همانطور که می‌دانید شما به یک مبلغ مجازی هزار دلاری در حساب دمو در پاکت آپشن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن بدون ریسک برای معامله و امتحان استراتژی های پاکت آپشن مختلف بهره بگیرید.

فراموشن نکنید که شما به راحتی می‌توانید مبلغ مجازی مربوط به حساب دمو پاکت آپشن را هر چند بار که بخواهید دوباره دریافت کنید و صرف معامله و آزمون و خطا کنید. استفاده از حساب آزمایشی پاکت آپشن هیچ محدودیتی ندارد و حتی پس از باز کردن حساب واقعی پاکت آپشن نیز می‌توانید از آن بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پلتفرم پاکت آپشن بر روی گوشی هوشمند

خبر خوب این است که برای امکان استفاده از اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید و سپس به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید.

بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که از این اپلیکیشن کاربردی و مفید حتی بر روی دستگاه های iPad یا iPod Touch نیز بدون مشکل بهره بگیرید و به راحتی بتوانید معاملات خود و همچنین تحلیل تکنیکال پاکت آپشن خود را از طریق این دستگاه ها انجام دهید.

از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید Pocket Option بهره مند شوید.

بنابراین بروکر پاکت آپشن فارسی برای شما انتخاب های بسیاری فراهم کرده است تا بدون اینکه نگران زمان و مکان معامله باشید و صرف نظر از اینکه چه دستگاهی را همراه خود دارید به روند معاملاتی خود بپردازید و سودآوری های شگفت‌انگیزی را از هر جای دنیا تجربه کنید.

نمادهای معاملاتی در اپلیکیشن پاکت آپشن

همانطور که گفتیم تمام امکانات معاملاتی نسخه وب پاکت آپشن در اپلیکیشن ها نیز بدون محدودیت در دسترس معامله گران و سرمایه گذاران پاکت آپشن است. از این رو تمام بیش از 130 نماد معاملاتی از طریق اپلیکیشن های اندروید، iOS و دسکتاپ پاکت آپشن نیز در دسترس است.

این نمادها شامل موارد زیر می‌شود:

  • جفت ارزهای معاملاتی فارکس
  • شاخص های معاملاتی
  • سهام شرکت های بزرگ
  • رمزارزها یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن
  • نماد کالاها

به عنوان یک بروکر نسبتا تازه تاسیس بروکر پاکت آپشن از همان ابتدا با قدرت و نمادهای معاملاتی جدید و پرطرفدار وارد بازار معاملاتی شده است که شما بیت کوین پاکت آپشن و اتریوم می‌شود. بسیاری از بروکرهای قدیمی تر از این نمادها عاری هستند که جزو نقطه ضعف آنها محسوب می‌شود.

از طریق اپلیکیشن های معاملاتی پاکت آپشن شما به راحتی می‌توانید زمانبندی مربوط به نمادهای معاملاتی مختلف و همینطور درصد پرداخت و سودآوری مربوط به هر کدام در معاملات باینری آپشن پاکت آپشن را مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

واریز و برداشت با اپلیکیشن های پاکت آپشن

واریز به حساب و برداشت از آن به سادگی از طریق اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس است. بنابراین حتما لازم نیست به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید تا قابلیت شارژ و برداشت داشته باشید.

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

روش های واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن در اپلیکیشن های موبایل شامل این موارد می‌شود:

  • کارت های اعتباری Visa و Mastercard و غیره
  • رمزارزهایی مانند بیت کوین،‌لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و زی‌کش
  • کیف پول دیجیتال اسکریل Skrill
  • کیف پول دیجیتال نتلر Neteller

توجه داشته باشید که میزان حداقل واریز به حساب های پاکت آپشن 50 دلار است و برای برداشت نیز شما به راحتی می‌توانید حداقل 10 دلار را از حساب معاملاتی خود برداشت کنید. برخلاف برخی بروکرها هیچ کمیسیون و هزینه‌ای برای برداشت و واریز وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سوال های متداول اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن

امکانات اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب در پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

حساب دمو پاکت آپشن چیست؟

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن پاکت آپشن بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟

برای امکان استفاده از اپلیکیشن معامله پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید. از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بهره مند شوید.

نحوه شارژ حساب با اپلیکیشن پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: پلتفرم بروکر پاکت آپشن , اسپرد پاکت آپشن , معاملات CFD در پاکت آپشن , اندیکاتورهای پاکت آپشن , آموزش جامع باینری , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: