مدیریت ضرر معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

✨آموزش کنترل ضرر در بروکر پاکت آپشن????

احتمالا شما نیز مانند بسیاری دیگر با فکر سودآوری هزاران دلاری در زمان کم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن کرده‌اید. امیدوار به یک تراکنش خوب هستید که برای شما به سرعت و آسانی سرمایه فراهم کند و سرمایه خود را به سرعت چند برابر کنید.

خب اگر چنین تفکری دارید اشکالی ندارد اما در تله باز کردن تعداد زیادی تراکنش در پلتفرم پاکت آپشن به منظور جبران ضررها یا سودآوری بالا نیفتید. این از اشتباهاتی است که نه تنها تازه‌ کارها بلکه معامله گران حرفه‌ای نیز مرتکب می‌شوند.

پشت تصمیماتی که می‌گیرید همیشه احساسات نیز وجود دارد و احساسات به شما می‌گوید که بارها و بارها وارد معامله شوید حتی اگر شرایط بازار معاملاتی پاکت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ این است که چه زمانی معامله کردن را متوقف کرده و ضررمان را کنترل کنیم؟

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨عوامل کنترل کننده ضرر در معاملات عوامل اصلی ضرر در معاملات
????داشتن یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن عدم کنترل احساسات
????تحلیل بازار قبل از معامله پاکت آپشن نداشتن استراتژی مدیریت ریسک
????استفاده از حساب دمو پاکت آپشن معامله بیش از حد

روانشناسی معاملات بروکر پاکت آپشن

صرف ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر می‌توانید بسیار خسته‌کننده باشد. نظارت بر حرکات قیمتی در سایت بروکر پاکت آپشن، صبر کردن برای سیگنال های مربوط به اندیکاتورهای پاکت آپشن و دنبال کردن معاملات به توجه بسیاری نیاز دارد.

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید.

روانشناسی معاملات در واقع یک اصطلاح گسترده محسوب می‌شود که شامل تمام احساساتی که یک معامله ‌گر با آن مواجه می‌شود،‌ است. برخی از این احساسات بازار پاکت آپشن مفید بوده و باید آنها را قبول کنید اما برخی دیگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانیت را باید کنترل کنید.

در واقعیت، بسیاری از معامله‌ گران بروکر پاکت آپشن اثرات منفی روانشناسی معاملات را بیشتر از اثرات مثبت آن تجربه می‌کنند. برای مثال بستن معامله متضرر بدون فکر از ترس ضرر بیش از حد و از آن طرف نگه داشتن بیش از حد معاملات متضرر با امید واهی تغییر مسیر بازار.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

احساسات در معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

زمانی که شما تنها بر روی کسب سودآوری زیاد در سایت بروکر PocketOption تمرکز می‌کنید اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه می‌شید، ممکن است احساس خستگی، ترس و اضطراب را تجربه کنید اما این احساسات اثر خوبی را بر روی شما ندارند.

به همین شکل احساس های طمع، اعتماد به نفس بیش از حد، یک دندگی یا هیجان نیز به عملکرد شما کمکی نمی‌کنند و شما را در مسیر ضرر در بروکر پاکت آپشن قرار می‌دهند.

شما باید آگاه باشید و ابتدا خود را بشناسید. عکس العمل های خود را بدانید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. به شما کمک خواهد کرد که از هر ضرری اجتناب کنید. فراموش نکنید که شما یک چوب دستی جادویی در اختیار ندارید بنابراین کسب سود پاکت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالی بارز از تاثیر احساسات بر معاملات زمانی است که معامله ‌گران از حساب دمو یا تمرینی به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن و معامله با مبالغ واقعی می‌روند. اغلب معامله ‌گران در این مواقع متوجه می‌شوند که استراتژی آنها به طور ناگهانی به یک استراتژی بی ‌فایده تبدیل شده است.

دلیل اینکه یک استراتژی در پاکت آپشن یکسان در دو حساب دمو و واقعی نتایج متفاوتی دارند، روانشناسی معاملاتی بی ‌ثبات و حساسیت در مورد احساسات است. زمانی که معامله‌ گران از پولی که خودشان به سختی به دست آورده‌اند در معاملات استفاده می‌کنند، احساسات بسیاری بر روی معاملات تاثیر می‌گذارد.

این باعث می‌شود تصمیم ‌گیری متعادل در بازار معاملاتی سخت‌ تر شود. نتایج مثبت احساسات مثبت و نتایج منفی احساسات منفی به ارمغان می‌آورند. بنابراین باید تفاوت این دو را به طور جدی بدانید و قبل از ورود به معامله در پاکت آپشن از آن آگاه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ترس و طمع در معاملات پاکت آپشن PocketOption

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله‌ گر موفق یا ناموفق در سایت کارگزاری پاکت آپشن را مشخص کند.

ترس و طمع می‌تواند بین معامله‌ گران رایج باشد و اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت‌ های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی‌میلی برای ورود به معامله PocketOption یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ی بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم پاکت آپشن بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد.

یکی از ساده ‌ترین راه‌ های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌پاکت آپشن، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسانات قیمتی بر روی آن، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم‌ های بد شود.

خلق یک برنامه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

همانطور که مطمئنا خودتان می‌دانید، ثروت و سودآوری یک روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما باید یک برنامه معاملاتی قدرتمند در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن خلق کنید و با آن کارهای معاملاتی خود را انجام دهید.

شما باید طمع را کنار بگذارید و آماده پیشرفت آهسته در دنیای معاملات پلتفرم بروکر پاکت آپشن باشید. برنامه معاملاتی خود را در طول مسیر معاملاتی خود تغییر دهید و بدانید که امکان ندارد همیشه تراکنش های موفق و سودآور داشته باشید.

زمانی که یک تراکنش و معامله ضرر و زیان به بار می‌آورد، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا مدام به اشتباه خود فکر می‌کنید و خودتان را آزار می‌دهید یا اینکه از آن درس می‌گیرید و بررسی می‌کنید که چه کاری را در هنگام معامله در کابین پاکت آپشن اشتباه انجام داده‌اید؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption

تصمیمات معاملاتی خوب نمی‌توانند بر اساس غریزه باشند بلکه این تصمیمات باید بر اساس ارزیابی مناسب از شرایط اقتصادی باشند. بنابراین نمی‌توانید بدون آمادگی و بررسی شرایط بازار به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و معامله کنید.

یک رویکرد معاملاتی متعادل چیزی است که اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را در نظر می‌گیرد و شامل انواع مختلفی از چارت‌ های ارزیابی قبل از تصمیم‌ گیری نهایی برای سرمایه ‌گذاری می‌شود.

بهبود روانشناسی معاملاتی خود به این معنا است که آماده‌ گذراندن زمان بر روی تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال و پیاده ‌سازی تکنیک‌ هایی که در حساب دمو پیدا کرده‌اید، باشید.

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

معامله بیش از حد در بروکر پاکت آپشن

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، شما باید یک برنامه معاملاتی خوب را توسعه دهید. لازم نیست تمام روز در مقابل میز خود بنشینید. لازم نیست وارد معاملات زیادی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شوید.

چیزی که مهمتر است، باز کردن یک پوزیشن در زمانی است که احتمال موفقیت معامله بیشتر است. با یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن خوب، تنها تعداد کمی از معاملات می‌تواند نتیجه بسیار بهتری نسبت به تعداد بالایی از معاملات برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند.

عادت به معامله در بروکر پاکت آپشن

عادت کردن و اعتیاد به معامله توسط احساسات ایجاد می‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما معمولا می‌خواهید سرمایه تان در حساب معاملاتی بروکر پاکت آپشن رشد پیدا کند یا اینکه سریعا ضرر خود را جبران کنید.

هر دو راه می‌تواند باعث شود که کنترل معاملات پاکت آپشن خود را از دست دهید و خود را در معرض ریسک پاکت آپشن و غیرضروری برای خالی کردن حساب خود قرار دهید.

بنابراین زمانی که شما یک برنامه معاملاتی را در دست خود دارید و این نیازمند این است که تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتی حضور داشته باشید، به آن برنامه و استراتژی پاکت آپشن وفادار بمانید. زمانی معاملات را متوقف کنید که زمان به پایان رسیده است و بقیه معاملات را به نشست معاملاتی بعدی نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

امکانات بروکر پاکت آپشن برای سودآوری

وقتی در مورد کسب و کار معامله در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن صحبت می‌کنیم، شناختن خودتان یکی از ضروری ترین مهارت ها است. شما می‌توانید از نقاط قوت و همینطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگیرید.

احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید و زمانی که حس می‌کنید تمرکزتان از بین رفته است به معامله کردن نپردازید. یک برنامه معاملاتی ایجاد کرده و آن را دنبال کنید و همیشه به آن پایبند بمانید چه ضرر کنید و چه موفق شوید.

از امکانات ویژه بروکر پاکت آپشن نیز نهایت استفاده را بکنید. یکی از این امکانات در واقع یک حساب دمو پاکت آپشن است که به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورها در پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن???? بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن???? ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن????

سوالات متداول کنترل ضرر در معاملات بروکر پاکت آپشن

چطور ضرر در معاملات پاکت آپشن را کنترل کنیم؟

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله بیش از حد در پاکت آپشن چیست؟

تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption همیشه با تعداد معاملات کم و سرمایه پایین شروع کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب دمو پاکت آپشن چه فوایدی دارد؟

حساب دمو پاکت آپشن به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید. با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورهای پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

چرا معاملات متضرر پاکت آپشن خود را بررسی کنیم؟

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید. این کمک می‌کند که دوباره اشتباهات خود را تکرار نکنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

چطور از معاملات ناموفق پاکت آپشن خود درس بگیریم؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال معاملات پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید و سعی کنید معاملات سودآور شما بیشتر از معاملات متضرر باشد.




ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: استراتژی بروکر پاکت آپشن , حساب دمو باینری آپشن , بروکر پاکت آپشن معتبر , مزایای بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: