انواع حساب های بروکر پاکت آپشن PocketOption
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن PocketOption????

بروکر معاملاتی پاکت آپشن از سال 2017 میلادی آغاز به کار کرده است و در مدت زمان نسبتا کوتاهی که در بازار حضور داشته است، به اعتبار و تعداد مشتریان زیادی دست پیدا کرده است. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از امکانات ویژه و وسیع این بروکر برای کسب بهترین سودآوری ممکن استفاده کنید.

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن امکانات متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند.

همینطور روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

در این مطلب با هم به امکانات و انواع حساب بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم تا ببینیم شما به عنوان یک معامله گر می‌توانید از چه ابزار و روشی در هنگام معامله در پلتفرم پاکت آپشن استفاده کنید و خود را با روشی مطمئن به سودآوری و گسترش سرمایه برسانید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

معاملات اجتماعی در بروکر پاکت آپشن

با ورود به سایت بروکر پاکت آپشن مشتریان می‌توانند به طور مستقل و تکیه کردن بر روی مهارت های خود معامله کنند یا اینکه به تقلید از فعالیت های معامله گران موفق بپردازند و در کنار آنها سودآوری کنند.

به لطف قابلیت معاملات اجتماعی پاکت آپشن مشتریان و سرمایه گذاران پاکت آپشن این امکان را دارند که به کسب درآمد جانبی بدون نیاز به حضور همیشگی در بازار بپردازند.

به طور کلی معامله اجتماعی در پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید.

معامله گرانی که به معامله کپی پاکت آپشن می‌پردازند می‌توانند از چند طریق این کار را انجام دهید و لیست معامله گران را به نحوه های مختلفی دسته‌بندی کنند. مثلا اینکه چه تعداد معامله انجام داده‌اند، سودآوری معاملات آنها چقدر بوده است و به طور کلی از عملکرد و جایگاه آنها در این پلتفرم، اطلاع حاصل کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

روش های سودآوری در پاکت آپشن PocketOption

در سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از روش های جانبی نیز سودآوری کنید. این بروکر یک سیستم کمیسیون پاکت آپشن پیچیده ارائه می‌کند که برایتان امکان سودآوری فراهم می‌کند.

زمانی که یک مشتری که آن را به این بروکر معرفی کرده‌اید برای اولین بار حساب پاکت آپشن خود را شارژ می‌کند، شما می‌توانید یک بونوس پاکت آپشن دریافت کنید.

معامله گران همینطور می‌توانند با شرکت کردن در مسابقات پاکت آپشن و رقابت کردن در آنها به کسب درآمد بپردازند و در کنار سودآوری از معاملات، یک درآمد جانبی فوق‌العاده را تجربه کنند.

در دنیای باینری آپشن پاکت آپشن، شرایطی که این بروکر برای معامله ارائه می‌کند بسیار استاندارد و مناسب است . با استفاده از یک پلتفرم وب پاکت آپشن که انعطاف بالای برای معامله آپشن ها دارد، شما می‌توانید به معامله جفت ارزهای فارکس پاکت آپشن، اوراق بهادار، کالاها و ارزهای دیجیتال بپردازید.

حساب واقعی بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای انواع حساب در سایت رسمی بروکر PocketOption شما باید حداقل به واریز به حساب پاکت آپشن به اندازه 5 دلار بپردازید تا بتوانید با این حساب ها به معامله بپردازید.

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

توجه داشته باشید که حساب پاکت آپشن به 6 نوع حساب قابل تقسیم است که با توجه به میزان واریز و شارژ حساب پاکت آپشن شما امکانات متفاوت و دسترسی گسترده‌تری می‌تواند به منظور معامله برای شما تامین کند.

در زیر به ویژگی های مختلف این 6 نوع حساب زنده پاکت آپشن می‌پردازیم و شما می‌توانید با توجه به این بخش متوجه شوید که در کدام نوع حساب پاکت آپشن قرار دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

انواع حساب بروکر پاکت آپشن PocketOption

حساب تازه کار Novice پاکت آپشن: معامله گرانی که در این سطح قرار دارند در واقع کمتر از 100 دلار به حساب خود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن واریز کرده‌اند و می‌توانند تراکنش هایی تا 1000 دلار با کمک اهرم پاکت آپشن انجام دهند.

حساب باتجربه Experienced پاکت آپشن: این حسابی است که نیازمند واریز سرمایه ابتدایی 1000 دلاری است و شما با این حساب می‌توانید به پوزیشن های گسترده تری که شرکت پاکت آپشن برای شما فراهم می‌کند، دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم دیگر این است که اگر دارای حساب باتجربه هستید می‌توانید از 2 درصد امکان سودآوری بیشتر بهره مند شوید که اگر به طور کلی تعداد زیادی معامله انجام می‌دهید، می‌توانید کمک بسیاری به سودآوری در پاکت آپشن برای شما بکند.

حساب ماهر Master پاکت آپشن: این یک حساب ویژه است برای شما این امکان را فراهم می‌کند که تا 4 درصد سودآوری خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که برای اینکه از این حساب زنده در پاکت آپشن استفاده کنید باید به واریز حداقل 5 هزار دلار بپردازید.

این امکان وجود دارد که در این حساب درخواست بازگشت تراکنش های تکمیل شده با تفاوت یک پیپ و حداکثر مجموع 10 دلار را بدهید و همینطور از اولویت در برداشت از حساب پاکت آپشن بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله اختصاص دهید 2000 دلار خواهد بود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب حرفه‌ای Professional پاکت آپشن: حداقل میزان واریز برای این نوع حساب 15 هزار دلار است و شما می‌توانید از یک افزایش سودآوری تا 6 درصد بهره مند شوید. حداکثر مبلغی که می‌توانید به یک معامله پاکت آپشن اختصاص دهید 3 هزار دلار خواهد بود.

همینطور به راحتی می‌توانید درخواست بازگشت تراکنش هایی با تفاوت یک پیپ را بدهید که مبلغ تفاوت آن بیش از 50 دلار نباشد. در این نوع حساب درخواست های برداشت شما سریعا انجام می‌شود و به یک مدیر حساب پاکت آپشن شخصی و بونوس های دیگر دسترسی خواهید داشت.

حساب متخصص Expert پاکت آپشن: این حساب برای متخصص های دنیای معاملاتی ایجاد شده است و دارای یک حداقل واریز 50 هزار دلاری است. شما می‌توانید با این حساب در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن تا 8 درصد سود اضافه را تجربه کنید.

درخواست بازگشت تراکنش با تفاوت یک پیپ نیز برای مبالغ حداکثری 100 دلار قابل انجام است و علاوه بر در اولویت قرار گرفتن برای برداشت از حساب، هدایای ویژه، از تخفیف های ویژه و شخصی در بخش بازار پاکت آپشن نیز بهره مند خواهید شد.

حساب متاتریدر 5 پاکت آپشن: مشتریانی که دارای مجموع واریز حداقل 1000 دلار هستند می‌توانند از امکانات پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 در پاکت آپشن استفاده کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.


????نوع حساب پاکت آپشن حداقل واریز اولیه موردنیاز حساب
✨حساب تازه کار Novice زیر 100 دلار
????حساب با تجربه Experienced 1000 دلار
????حساب ماهر Master 5000 دلار
????حساب حرفه‌ای Professional 15000 دلار
????حساب متخصص Expert 50000 دلار
????حساب متاتریدر 5 یا MT5 مجموع واریز 1000 دلار

حساب دمو بروکر پاکت آپشن PocketOption

تنها تفاوت بین حساب واقعی پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن و حساب دمو این است که حساب دمو یا تمرینی تنها اجازه معامله با پول مجازی که بروکر پاکت آپشن در اختیار معامله گر می‌گذارد را دارند.

هر چیزی از جمله نمادهای معاملاتی پاکت آپشن، قیمت نمادها،‌ اندیکاتورهای پاکت آپشن و سیگنال کاملا با معاملات واقعی یکسان است و از این رو می‌توانید یک تجربه بسیار نزدیک به واقعیت را بدون ریسک پاکت آپشن در حساب دمو تجربه کنید.

از حساب دمو پاکت آپشن به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید تا ورود به دنیای معاملات را تجربه کنید، از استراتژی های پاکت آپشن مختلف استفاده کنید و از طریق معامله با پول مجازی تجربه کسب کنید.

پول مجازی در حساب تمرینی پاکت آپشن به راحتی قابل جایگزینی است و کافی است تنها با یک دکمه دوباره 10 هزار پول مجازی دریافت کنید و بدون محدودیت زمانی از حساب دمو پاکت آپشن بهره بگیرید.

حساب بدون سواپ در بروکر پاکت آپشن

در بروکر معتبر پاکت آپشن برای انواع حساب های مختلف امکان معامله بدون سوآپ و تبدیل کردن حساب به یک حساب بدون سوآپ تعبیه شده است. این یعنی شما نیازی به افتتاح حساب پاکت آپشن دوباره ندارید و همه چیز به سادگی انجام می‌شود.

بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

بنابراین هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله با انواع حساب های بروکر پاکت آپشن???? بهترین حساب در بروکر پاکت آپشن✨ آموزش معامله با حساب های معاملاتی بروکر PocketOption ????حساب زنده پاکت آپشن????

سوالات متداول امکانات حساب های بروکر پاکت آپشن

بهترین حساب بروکر پاکت آپشن کدام است؟

بروکر پاکت آپشن برای هر سبک معاملاتی و هر نوع معامله گری که دارای شرایط معامله متفاوتی است در پلتفرم پاکت آپشن حساب های متنوعی فراهم کرده است تا هر کسی طبق اولویت ها و سبک خود معامله کند. پس از افتتاح حساب پاکت آپشن شما می‌توانید به راحتی با شارژ حساب به این موارد دسترسی پیدا کنید.

معاملات اجتماعی در پاکت آپشن چیست؟

به طور کلی معامله اجتماعی پاکت آپشن به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش های دیگر معامله گران موفق از سرتاسر دنیا را مشاهده کنید و طبق آنها به معامله بپردازند. از بین بهترین معامله گران شما می‌توانید یک یا چند سیگنال معاملاتی را برگزینید تا به معامله بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

امکانات حساب های واقعی پاکت آپشن شامل چه می‌شود؟

همه انواع حساب های واقعی پاکت آپشن شامل دسترسی به امکانات ویژه از جمله معاملات اجتماعی (Social Trading)، هدایا با پاداش های فوق‌العاده، امکان شارژ بدون محدودیت، امکان تعامل با دیگر معامله گران، امکان باز کردن چندین معامله و غیره است.

روش های واریز و برداشت پاکت آپشن چطور است؟

روش های مختلفی برای واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن وجود دارد که معامله گران از سرتاسر دنیا می‌توانند با توجه به محدودیت ها و شرایط خود از آنها بهره بگیرند. برای مثال معامله گرانی ایرانی می‌توانند از کیف پول های الکترونیک و امن مانند وب مانی پاکت آپشن بهره‌مند شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

حساب بدون سواپ پاکت آپشن چیست؟

هزینه های شبانه انتقال معامله به روز بعد برای این نوع حساب های بروکر پاکت آپشن وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید تا هر زمانی که می‌خواهید معامله پاکت آپشن خود را باز نگه دارید. بنابراین معامله گران بروکر پاکت آپشن کافی است گزینه معامله بدون سواپ یا Swap-Free را انتخاب کنند و همانطور که می‌خواهند به معامله خود بپردازند.

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: معامله با ترندها PocketOption , افتتاح حساب در پاکت آپشن , فرصت معاملاتی پاکت آپشن , سایت PocketOption , حساب مجازی PocketOption , انواع حساب بروکر پاکت آپشن ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: