جوایز تریدرهای برتر بروکر هات فارکس HotForex
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

جایزه 1000 دلاری بروکر هات فارکس برای معامله گر برتر

برای افتتاح حساب در بروکر هات فارکس اینجا کلیک کنید.

کارگزاری هات فارکس یکی از بزرگترین بروکرهایی است که در زمینه فارکس و کالا خدمات گسترده ای را به تریدر های سرتاسر جهان و از جمله ایرانیان ارائه می دهد.

تنوع خدمات، پیش گام بودن در تکنولوژیهای معاملاتی، حسابهای معاملاتی مدیریتی PAMM و بسیاری از خدمات دیگر باعث انتخاب این بروکر به عنوان بروکر معتبر، برتر و خوش نام می باشد.(طرح جوایز تریدرهای برتر بروکر هات فارکس)

بروکر HotForex افتخار دارد تا اولین Traders Awards 2018 را معرفی کند:

در هر ماه هر تریدری که بیشترین سود را به دست آورده باشد، جایزه ی Crystal Obelisk را که شامل جایزه نقدی USD1000 و ورود به HotForex Hall  هات فارکس، برای نشان دادن مهارت های استثنایی تجاری خود است، کسب می کند.(طرح جوایز تریدرهای برتر بروکر هات فارکس)

علاوه بر آن، 10 تریدری برتر در صفحه HotForex Hall هات فارکس بر اساس سخت کوشی و توانایی های تجاریشان به رسمیت شناخته می شوند. برای افتتاح حساب در بروکر هات فارکس اینجا کلیک کنید.

برنده ی ماه فوریه Emmanuel Mridu است که با مجموع در آمد 1,220.50 % به بزرگترین تریدر ماه فوریه بروکر هات فارکس تبدیل شده است.

در زیر مصاحبه ای که هات فارکس با Emmanuel انجام داده را می خوانیم:

هات فارکس: چگونه وارد تجارت هات فارکس شدید؟

ایمانوئل: من یک سرمایه گذار سهام بودم و از گزارش های مختلف مالی و دیگر موارد، به تجارت فارکس علاقه مند شدم.

هات فارکس: آیا می توانید کمی درباره پیشینه حرفه ای خود بگویید؟

ایمانوئل: من یک دانشمند متخصص در زمینه کشاورزی هستم.

هات فارکس: سبک تجارت شما چیست؟

ایمانوئل: سبک تجارت من ، ترید روزانه و ترید نوسان است.

هات فارکس: چه توصیه ای برای تریدر های تازه کار دارید؟

ایمانوئل: توصیه من این است که در حین معامله نظم داشته باشید، یک طرح تجاری را دنبال کنید و آن را هرگز متوقف نکنید. برای افتتاح حساب در بروکر هات فارکس اینجا کلیک کنید.

هات فارکس: چرا HotForex را به عنوان کارگزار خود انتخاب کردید؟

ایمانوئل: من HotForex را انتخاب کردم زیرا یک کارگزاری معتبر است که تمام خدماتی را که من نیاز دارم، ارائه می دهد.(طرح جوایز تریدرهای برتر بروکر هات فارکس)

برای دریافت جدید ترین آموزش ها و خبر های فارکس به کانال تلگرام فارکس حرفه ای مراجعه کنید. صفحه بروکر هات فارکس hotforex اطلاعات کاملی را در مورد انواع حساب های معاملاتی این کارگزار مطرح در اختیار شما قرار می دهد.

برای افتتاح حساب معاملاتی می توانید، فایل راهنمایی ثبت نام بروکر هات فارکس را دانلود کنید و با مراجعه به صفحه افتتاح حساب معاملاتی بروکر هات فارکس، هرچه سریع تر مای هات فارکس خود را افتتاح کنید تا برنده جایزه 1000 دلاری بعدی مسابقه هات فارکس باشید.

مشاورین ما در تلگرام و سایر راههای ارتباطی در روزهای کارین مشاورین امین شما در تمامی موارد هستند و آماده خدمت گذاری به شما هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر هات فارکس اینجا کلیک کنید.

شما می توانید از طریق راه های زیر با فارکس حرفه ای ارتباط برقرار کنید:

فارکس حرفه ای در آپارات:

https://www.aparat.com/pforex

کانال تلگرام فارکس حرفه ای:

https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

تلگرام پاسخگویی به مشتریان:

Https://t.me/pforex

یوتیوب فارکس حرفه ای:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

فیس بوک فارکس حرفه ای:

https://www.facebook.com/PFOREXFA

 





:: برچسب‌ها: آموزش معاملات بروکر هات فارکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: