نوشته شده توسط : روزبه افشاری

راهنمای کوتاه و ساده برای تصمیم گیری های تجاری برای سال 2019

این آغاز یک سال جدید است و شما می دانید که این به این معنی است - زمان آن است که با یک دسته ی جدید از راه حل های معاملاتی فارکس سال را شروع کنیم!

به عنوان معامله گران، این زمان مناسب برای استقرار و انعکاس در سال گذشته است. به سراغ مجله تجاری خود بروید و به هر یک از معاملات خود نگاه کنید. راهنمای ترید سودده در ای سی ام ICMBrokers

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

ای سی ام بروکرز بروکرهای فارکس ایران بهترین بروکر فارکس ای سی ام بروکرز راهنمای ترید سودده در ای سی ام ICMBrokers

چی؟ شما مجله تجاری ندارید؟ شرم بر شما! حداقل یک عزم راسخ جدید برای این سال دارید!

پیش رفتن از طریق این فرایند یک راه عالی برای پیدا کردن الهام برای تنظیم تصمیم ها و اهداف خود برای سال جدید است.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

 

همانطور که به مجله خود نگاهی می اندازید، در اینجا چند نمونه از سوالات وجود دارد که می توانید از خود بپرسید:

  • آیا من به عنوان یک تریدر پیشرفت کرده ام؟
  • چه کاری را خوب انجام داده ام؟ چه کاری را خوب اجرا نکردم؟
  • چه چیزی برای من کار کرد؟ چه چیزی برای من کار نکرد؟
  • در سنجش احساسات بازار چقدر خوب بودم ؟
  • آیا با پروسه و چارچوب تجاری خود راحت هستم؟
  • آیا باید روش های دیگری را کشف کنم؟

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

 

لیست چیزهایی را که باید بر روی آن کار کنید را تهیه کنید. با خودتان صادق باشید.

اگر هنوز هم نیاز به کمک دارید تا برخی از راه حل ها را پیدا کنید، در اینجا 5 نمونه ساده اما موثر برای شما در نظر گرفته شده است.

  • من محدودیت های روزانه / هفتگی / ماهانه برای حساب معاملاتی خود تعیین می کنم.
  • من متمرکز خواهم شد و تمام جلسات لندن را از ابتدا تا انتها به ترید می کنم.
  • من شنبه شب دو ساعت را اختصاص خواهم داد تا نمودار های خود را تهیه کنم و گزارش های اقتصادی که در هفته آینده منتشر می شود را بخوانم.
  • من تهاجمی تر می شوم و بر بردهای خود فشار بیشتری وارد می کنم.
  • من هیچ کدام از این اشتباهات را نمی پذیرم.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

 

حساب بروکر icm سایت icm brokers ای سی ام بروکرز بروکرهای فارکس ایران

البته، لیست قطعنامه های شما تنها یک لیست از کلمات بی معنی خواهد بود مگر اینکه شما در واقع بر اهداف خود عملکنید.  راهنمای ترید سودده در ای سی ام ICMBrokers

به این معنی است که شما باید روش هایی را برای کمک به رسیدن به اهداف خود ایجاد کنید.

برای افتتاح حساب در بروکرای سی ام بروکرزicm brokers اینجا را کلیک کنید.

 

شما باید پیگیری و پیگیری کنید!

یک چیز که می توانید انجام دهید به شما کمک می کند تا اهداف خود را به دست آورید، این است که به صورت دوره ای خودتان را دوباره ارزیابی کنید.

هر هفته، ماه، یا سه ماهه یک لحظه را بگذرانید تا پیشرفتتان را دوباره ارزیابی کنید و دوباره در مسیر حرکت کنید.

 

 

 

تلگرام ، واتس آپ ، وایبر و ایمو و لاین : 00971555406880

تماس مستقیم با مشاورین   https://t.me/pforex

کانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ایمیل : info@pforex.com

آیدی اسکایپ : pforex.org

فیس تایم Face Time : info@pforex.com

شماره های تماس با ما : 971555406880+ و 442032870800+

پیج فیس بوک : https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتویب فارکس حرفه ای 

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

اینستاگرام فارکس حرفه ای

  https://www.instagram.com/pforex





:: برچسب‌ها: ای سی ام ICMBrokers , تصمیم گیری های تجاری ای سی ام ICMBrokers , معامله گران ای سی ام ICMBrokers , راه حل های معاملاتی ای سی ام ICMBrokers , احساسات بازار ای سی ام ICMBrokers , گزارش های اقتصادی ای سی ام ICMBrokers ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: